Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Виконання функцій замовника (включаючи технічний нагляд) по об’єкту "Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірні Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1."
Очікувана вартість
7 805 752,00 UAH
UA-2020-04-16-008527-b 736baccfa15d4a7fa268cc84f43bebe8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анжела Булавіна

+30675501033 dezere35@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Приватне акціонерне товариство "Київспецтранс"
Код ЄДРПОУ: 02772037
Вебсайт: http://kst.in.ua
Місцезнаходження: 04208, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Правди, буд. 85
Контактна особа: Анжела Булавіна
+30675501033
dezere35@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2020 17:31
Звернення за роз’ясненнями: до 08 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 19 травня 2020 12:41
Очікувана вартість: 7 805 752,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 028,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Виконання функцій замовника (включаючи технічний нагляд) по об’єкту "Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірні Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1."
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08710, Україна, Київська область, c. Підгірці, Полігон твердих побутових відходів № 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату Виконавцю по факту наданих послуг, протягом 30 календарних днів з моменту підписання Сторонами акту прийому-передачі виконаних робіт (наданих послуг ), шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зведений кошторис
Дата подання: 17 квітня 2020 09:19
Дата відповіді: 23 квітня 2020 09:48
Відповідно до п. 1.3. Додатку 4 До тендерної пропозиції має бути додано розрахунок орієнтовної вартості витрат на технічний нагляд. Розрахунок ціни пропозиції повинен бути здійснений відповідно до листа Мінрегіонрозвитку, будівництва та ЖКГ від 11.01.2014 р. №8/15-7-14 та визначений на підставі відповідних розрахунків, складених у довільній формі, виходячи з обґрунтованих трудовитрат спеціалістів технагляду та показника вартості людино-дня, у межах фінансування передбаченого зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1». Завантажте зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.3 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.

Тендерна документація на закупівлю «Виконання функцій замовника (включаючи технічний нагляд) по об’єкту "Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірні Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1."» містить всю необхідну інформацію та дані, необхідні для підготовки тендерної пропозиції та формування ціни тендерної пропозиції, та не потребує внесення відповідних замін чи дозавантаження додаткових документів.

Додатково повідомляємо, що відповідно до п.6 Розділу 3 Тендерної документації передбачено, що ознайомитися з проектом "Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1" можливо за попередньою домовленістю з уповноваженим представником Замовника за адресою: 04208, м. Київ, проспект Правди, 85, тел.: (044) 400-12-85, 449-94-97.
Обладнання
Дата подання: 24 квітня 2020 15:51
Дата відповіді: 29 квітня 2020 12:30
Частиною 1 Додатку 2 до Тендерної документації вимагаться підтвердити наявеість у учасника Колеса мірного дорожнього. Врахочуючи, що предметом закупівлі є Виконання функцій замовника (включаючи технічний нагляд), на якій підставі вимагається підтвердити наявність в учасника Колеса мірного дорожнього?
Відповідь: З піднятого у зверненні питання до тендерної документації планується внесення змін, про що учасники будуть повідомлені у строк та спосіб, визначені Законом.
Обладнання
Дата подання: 24 квітня 2020 15:53
Дата відповіді: 29 квітня 2020 12:31
Частиною 1 Додатку 2 до Тендерної документації вимагатєься підтвердити наявність у учасника рулетки вимірювальної металевої. В той же час вимагається підтвердження наявногості лазерного далекоміру, що в свою чергу є замінником рулетки. Просимо виключити рулетку вимірювальну металеву з вимог тендерної документації, як таке обладнання, що не може бути необхідним.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З піднятого у зверненні питання до тендерної документації планується внесення змін, про що учасники будуть повідомлені у строк та спосіб, визначені Законом.
Повірка обладнання
Дата подання: 24 квітня 2020 16:04
Дата відповіді: 29 квітня 2020 12:31
Замовник вимагає щоб зазначене у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази обладнання було повірене та зазначає що повинна бути обов’язкова наявність тахеометру, лазерного далекоміру, колеса мірного дорожнього, рулетки вимірювальної металевої. Однак Рулетка вимірювальна металева не підлягає повірці. Зазначте будь-ласка: 1. Яке саме обладнання повинно мати повірку. 2. Якщо на думку Замовника Рулетка вимірювальна металева також повинна мати повірку, зазначте якими саме нормативно-правовими актами це регулюється. 3. Які документи повинні бути надані для підтвердження що надане обладнання є повіреним.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З піднятого у зверненні питання до тендерної документації планується внесення змін, про що учасники будуть повідомлені у строк та спосіб, визначені Законом.
Нормативно-правова бібліотека
Дата подання: 24 квітня 2020 16:06
Дата відповіді: 29 квітня 2020 12:24
Додатком 2 вимагається підтвердження наявності програмного комплексу АВК-5 та нормативно-правової бібліотеки. Що саме вимагається під поняттям нормативно-правова бібліотека? Які документи мають бути надані для підтвердження?
Відповідь: Під нормативно-правовою бібліотекою слід розуміти друковану або електронну базу основних нормативно-правових актів, державних будівельних норм та стандартів у сфері будівництва, якою користується Виконавець у ході ведення своєї професійної діяльності (наприклад, комп'ютерна програма Ліга:Закон, Норматив Pro, збірники "Ціноутворення у будівництві" розробника НВФ "Інпроект", інформаційно-довідкова система "Зодчий" та інші).
Для документального підтвердження наявності надати копії платіжних доручень, проведених банком або акти про підтвердження факту надання інформаційних послуг/прав на використання комп'ютерних програм або копії ліцензій на програми, абонементи на передплату видань, тощо.
Працівники
Дата подання: 24 квітня 2020 16:13
Дата відповіді: 29 квітня 2020 12:24
Відповідно до вимог ТД необхідно надати Інженерів з технічного нагляду, які мають право виконувати технічний нагляд за будівництвом будівель та споруд об’єктів класу наслідків СС3. Чи буде відповідати вимогам ТД надання сертифікату "Інженера з технічного нагляду" (безкатегорійний сертифікат), що виданий у 2015 році та поширюється на всі класи наслідків (СС1, СС2, СС3)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, буде відповідати.
Дискримінайційні вимоги.
Дата подання: 04 травня 2020 17:43
Дата відповіді: 08 травня 2020 15:50
У пунктом 3.1 Додатку 2 Замовник зазначає: Аналогічним(и) договором(ами) є договір(и) на виконання функцій замовника та/або здійснення технічного нагляду за будівництвом будівель та споруд об’єктів класу наслідків СС3 та вартості будівельно- монтажних робіт не менше 100 млн.грн. Також Замовник вимагає надати копії договору на будівельно-монтажні роботи. Враховуючи, що визначальним предметрм закупівлі є Виконання функцій замовника (включаючи технічний нагляд), вимоги щодо вартості будівельно-монтажних робіт за договором не менше 100 млн. грн. та надання копії договору на будівельно-монтажні роботи є прямою дискримінацією учасників. Просимо виключити вимоги щодо будівельно-монтажних робіт, вартості подібних робіт (необґрунтована вимога), адже аналогічний договір не має бути ідентичним, а також виключити вимогу щодо надання копії договору на будівельно-монтажні роботи через дискримінаційний характер даних вимог та внести відповідні зміни до документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Чинне законодавство не містить визначення аналогічного договору, що вказує на право замовника самостійно визначати поняття аналогічного договору. Роботи щодо «Виконання функцій замовника (включаючи технічний нагляд) по об’єкту "Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірні Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1» будуть виконуватися на об’єкті, що відноситься до будівель та споруд об’єктів класу наслідків СС3, очікувана вартість робіт на об’єкті «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1". (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» складає 358 661 216,00 грн. (оголошення №UA-2020-03-20-001959-b). Тобто, вимоги в тендерній документації зв’язані з об’єктом, щодо якого потрібно виконувати функції замовника, і при цьому, такі вимоги не завищені з огляду на очікувану вартість об’єкта. Надання копії договору на будівельно-монтажні роботи передбачено з огляду на необхідність отримання документального підтвердження того, що учасник виконував функції замовника на об’єктах, вартістю та класу наслідків аналогічних об’єкту замовника. Враховуючи викладене, вимога замовника повністю обґрунтована та не дискримінує потенційних учасників процедури закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-16-008527-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія", Код ЄДРПОУ:38914550
Дата подання: 04 травня 2020 17:43
Дискримінайційні вимоги.
У пунктом 3.1 Додатку 2 Замовник зазначає: Аналогічним(и) договором(ами) є договір(и) на виконання функцій замовника та/або здійснення технічного нагляду за будівництвом будівель та споруд об’єктів класу наслідків СС3 та вартості будівельно- монтажних робіт не менше 100 млн.грн. Також Замовник вимагає надати копії договору на будівельно-монтажні роботи.

Враховуючи, що визначальним предметрм закупівлі є Виконання функцій замовника (включаючи технічний нагляд), вимоги щодо вартості будівельно-монтажних робіт за договором не менше 100 млн. грн. та надання копії договору на будівельно-монтажні роботи є прямою дискримінацією учасників.

Просимо виключити вимоги щодо будівельно-монтажних робіт, вартості подібних робіт (необґрунтована вимога), адже аналогічний договір не має бути ідентичним, а також виключити вимогу щодо надання копії договору на будівельно-монтажні роботи через дискримінаційний характер даних вимог та внести відповідні зміни до документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 травня 2020 08:52
Чинне законодавство не містить визначення аналогічного договору, що вказує на право замовника самостійно визначати поняття аналогічного договору. Роботи щодо «Виконання функцій замовника (включаючи технічний нагляд) по об’єкту "Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірні Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1» будуть виконуватися на об’єкті, що відноситься до будівель та споруд об’єктів класу наслідків СС3, очікувана вартість робіт на об’єкті «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1". (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» складає 358 661 216,00 грн. (оголошення №UA-2020-03-20-001959-b).
Тобто, вимоги в тендерній документації зв’язані з об’єктом, щодо якого потрібно виконувати функції замовника, і при цьому, такі вимоги не завищені з огляду на очікувану вартість об’єкта. Надання копії договору на будівельно-монтажні роботи передбачено з огляду на необхідність отримання документального підтвердження того, що учасник виконував функції замовника на об’єктах, вартістю та класу наслідків аналогічних об’єкту замовника.
Враховуючи викладене, вимога замовника повністю обґрунтована та не дискримінує потенційних учасників процедури закупівлі.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-15-000046 ● 641eaebf1bef4dc3b343e8865da84d38
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 травня 2020 14:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.05.2020 № 83
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.05.2020 № 83

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
22 UA-2020-04-16-008527-b 16.04.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-06-26 08:55:33

Аргументовані заперечення до висновку

За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам п. п. 12 п. 1 Розділу 3 Тендерної документації, оскільки вказаним учасником у складі пропозиції не надано інформації про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами, за всіма відкритими рахунками, при тому, що згідно з довідкою від 14.05.2020 № 15500/581 в учасника відкрито більше одного рахунку в Акціонерному товаристві «ДЕРЖАВНИЙ ЕКСПОРТНО-ІМПОРТНИЙ БАНК УКРАЇНИ». Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII у редакції від 02.04.2020 року замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Отже, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII у редакції від 02.04.2020 року не відхилив тендерну пропозицію учасника ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Вищевказане призвело до порушення абзацу 2 частини 4 статті 28 Закону № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020 року, відповідно до якого у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Відповідно до пп.12 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція учасника повинна містити довідку(и) не раніше, ніж десятиденної давнини по відношенню до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, видану(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточних рахунків та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами. У разі наявності кількох рахунків або обслуговування учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається кожною установою за всіма відкритими рахунками.
У складі тендерної пропозиції ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» на виконання вимог тендерної документації було надано:
1) довідку АТ «Укрексімбанк» від 14.05.2020 №153-00/581, відповідно до якої ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» відкрито наступні рахунки:
- UA283223130000026043990046796 (980);
- UA663223130000026008010046796 (980);
- UA663223130000026008010046796 (978);
2) довідку АТ «Укрексімбанк» від14.05.2020 №153-3/187, відповідно до якої:
- ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» відкрито поточний рахунок UA663223130000026008010046796;
- станом на 14.05.2020 на обліку в АТ «УКРЕКСІМБАНК», м. Київ, код банку 322313, заборгованості за кредитами немає.
Слід зазначити, що довідка АТ «Укрексімбанк» від 14.05.2020 №153-3/187 не конкретизує, що в АТ «УКРЕКСІМБАНК» заборгованості за кредитами немає саме по рахунку UA663223130000026008010046796.
Вказана довідка свідчить про те, що в цілому у ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» в АТ «УКРЕКСІМБАНК» заборгованості за кредитами немає. Та обставина, що довідка від 14.05.2020 №153-3/187 додатково містить інформацію про відкритий в банку поточний рахунок, про який інформація також містить в довідці АТ «Укрексімбанк» від 14.05.2020 №153-00/581, не вказує про те, що інформація про відсутність заборгованості за кредитами стосується саме рахунку UA663223130000026008010046796.
З огляду на викладене, учасником було повністю виконано вимоги тендерної документації, оскільки довідка АТ «Укрексімбанк» від 14.05.2020 №153-00/581 не вказувала про те, що інформація про відсутність заборгованості за кредитами стосується саме рахунку UA663223130000026008010046796.

Зважаючи на надані аргументовані заперечення, а також зважаючи на те, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, якими передбачена, що можливість зміни або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, а зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються (ч.1 статті 651 Цивільного кодексу України, ч.1 статті 188 Господарського кодексу України), у Приватного акціонерного товариства «Київспецтранс» відсутні правові підстави для розірвання договору.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (абзацу 2 частини 4 статті 28 Закону № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020 року)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: подано адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: 03 липня 2020

Документи:

07 липня 2020 13:36
Електронний підпис

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 травня 2020 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку" 5 773 680,00
UAH з ПДВ
4 844 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА" 6 877 728,00
UAH з ПДВ
4 845 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія" 4 847 040,00
UAH з ПДВ
4 847 040,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Лахненко Олександр Вікторович" 7 758 450,00
UAH з ПДВ
7 758 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 травня 2020 17:57
Електронний підпис
18 травня 2020 17:57
19. Ліцензія.pdf
18 травня 2020 17:57
18. довідка про санкції.pdf
18 травня 2020 17:57
14. договір.pdf
18 травня 2020 17:57
10. Накази Рубан.pdf
18 травня 2020 17:57
9.1. лист код доступу.pdf
18 травня 2020 17:57
9. Статут Стратегія.pdf
18 травня 2020 17:57
6.4. Довідка про виїзд.pdf
18 травня 2020 17:57
6.3. Сертифікат ISO 9001 2015.pdf
18 травня 2020 17:57
5. Лист-гарантія (ст. 17).pdf
18 травня 2020 17:57
4. досвід.pdf
18 травня 2020 17:57
2.2.1. ліцензія АВК - 5.pdf
18 травня 2020 17:57
2.2. довідка про АВК.pdf
18 травня 2020 17:57
1.2. Договірна ціна.pdf
18 травня 2020 17:57
1.1. розрахунок.pdf
18 травня 2020 17:57
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

29 травня 2020 12:22
Електронний підпис
29 травня 2020 12:21
Кошторис (розрахунок).pdf
29 травня 2020 12:21
Тендерна пропозиція.pdf
18 травня 2020 17:52
Електронний підпис
18 травня 2020 16:51
Електронний підпис
18 травня 2020 15:59
Акт на АВК-5 (2020-21).pdf
18 травня 2020 15:59
Довідка про санкції.pdf
18 травня 2020 15:59
Ф1. Баланс.pdf
18 травня 2020 15:59
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
18 травня 2020 15:59
Додаткова угода 1.pdf
18 травня 2020 15:59
Ліцензія на ПК АВК-5.pdf

Публічні документи

18 травня 2020 17:49
Електронний підпис
18 травня 2020 17:49
Статут завірено.pdf
18 травня 2020 17:49
Повірка Тахіометр.pdf
18 травня 2020 17:49
Статут Опис.pdf
18 травня 2020 17:49
Повірка Нівелір.pdf
18 травня 2020 17:49
Повірка Колесо.pdf
18 травня 2020 17:48
Наказ 2к на директора.pdf
18 травня 2020 17:48
АВК-5 Договір завірено.pdf
18 травня 2020 17:48
Виписка з ЄДР завірено.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку"

ДП "УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія"

ФОП "Лахненко Олександр Вікторович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку"
#35829997
Відхилено 4 844 850,00
UAH з ПДВ
25 травня 2020 10:44
ДП "УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА"
#35691621
Переможець 4 845 000,00
UAH з ПДВ
25 травня 2020 10:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 травня 2020 10:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА"
#35691621
4 845 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 11:11
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2024 11:04
ДУ №8 від 29.12.2023 до Дог №00-0406-20_ТН від 10.06.2020.pdf зміни до договору
03 січня 2024 11:03
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2023 11:55
Дод.угода №7 від 12.10.23_Договір 00-0406-20-ТН_Укрдержбудекспертиза.pdf зміни до договору
12 жовтня 2023 11:54
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2022 13:50
ДУ № 6 від 03.11.2022 до Дог № 00-0406-20Т від 10.06.2020.pdf зміни до договору
03 листопада 2022 13:46
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2022 13:59
ДУ № 5 від 31.08.2022 до Дог № 00-0406-20ТН від 10.06.2020.pdf зміни до договору
31 серпня 2022 13:59
Електронний підпис зміни до договору
08 червня 2022 08:54
Дод.угода №4_Договір 00-0406-20-ТН_Укрдержбудекспертиза.PDF зміни до договору
08 червня 2022 08:54
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 13:14
Дод_угода №3 від 30_12_21 до Дог_00_0406_20ТН від 10_06_20_Рекульт_діл_1.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 13:13
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2021 15:14
Дод.угода №2_Договір 00-0406-20-ТН_Рекульт.діл.1.pdf зміни до договору
13 жовтня 2021 15:13
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 09:57
Дод.угода №1 до Дог.№00-0406-20_ТН від 10.06.20_Рекультив.діл.1_0001.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 09:55
Електронний підпис укладений
10 червня 2020 12:19
Договір функції замовника рекультивація.pdf укладений
10 червня 2020 12:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл видатків на 2020-2022 роки
Номер договору про закупівлю: № 00-0406-20/ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл видатків на 2020-2023 роки, подовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: № 00-0406-20/ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл видатків на 2021-2023 роки
Номер договору про закупівлю: № 00-0406-20/ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл видатків на 2022 рік, зміна банківських реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: № 00-0406-20/ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із агресією російської федерації проти України, відповідно до протоколу №21 від 27.04.2022 Постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на полігоні ТПВ №5 існує потенційна загроза виникнення надзвичайної ситуації. Раптове припинення виконання робіт без консервації будівельного майданчика на об’єкті «Реконструкція та технічне переоснащення полігону твердих побутових вiдходiв № 5 в с. Пiдгiрцi Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки №1» може призвести до порушення роботи Полігону ТПВ №5 що, в свою чергу, до тривалої екстремальної експлуатації заводу Енергія, який, спалюючи побутові відходи, постачає теплоенергію мешканцям міста Києва. Надмірне навантаження на потужності заводу Енергія з утилізації відходів збільшить негативний вплив на навколишнє середовище, а довготривала зупинка заводу в опалювальний період може призвести до зриву опалювального періоду 2022–2023 років в місті Києві. Проектно-кошторисною документацією «Реконструкція та технічне переоснащення полігону твердих побутових вiдходiв №5 в с. Пiдгiрцi Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки №1» передбачено виконання робіт по утриманню функцій Замовника, в т. ч. технічний нагляд. Отже, з метою забезпечення безперервного та сталого функціонування об’єктів теплопостачання та уникнення зриву опалювального сезону 2022–2023 років у місті Києві Сторони прийшли до згоди внести наступні зміни та доповнення до Договору: 1. Відповідно до затверджених обсягів фінансування капітальних видатків Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018–2020 та на 2021–2023 роки по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с.Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки №1» станом на 31 серпня 2022 р., в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися змінити п.1.4 Розділу 1 Договору у редакції попередньої додаткової угоди та викласти його наступним чином: «1.4. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності бюджетних призначень та надходження коштів на рахунок Замовника, а саме: – у 2020 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018–2020 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 21.12.2017 р. №1042/4049, становили 0,00 (Нуль гривень 00 копійок), у т.ч. ПДВ 20%–0,00 (Нуль гривень 00 копійок); – у 2021 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021–2023 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 24.12.2020 р. №23/23, згідно з Актами приймання-передачі виконаних робіт бюджетні зобов’язання становили 156 710,76 (Сто п’ятдесят шість тисяч сімсот десять гривень 76 копійок), у т.ч. ПДВ 20% – 26 118,46 (Двадцять шість тисяч сто вісімнадцять гривень 46 копійок); – у 2022 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021–2023 роки, згідно з Актами приймання-передачі виконаних робіт за Договором бюджетні зобов’язання становлять 2 022 288,61 (Два мільйони двадцять дві тисячі двісті вісімдесят вісім гривень 61 копійка), у т.ч. ПДВ 20% – 337 048,10 (Триста тридцять сім тисяч сорок вісім гривень 10 копійок); – у 2023 році бюджетні зобов’язання становитимуть 2 666 000,63 (Два мільйони шістсот шістдесят шість тисяч гривень 63 копійки), у т.ч. ПДВ 20%–444 333,44 (Чотириста сорок чотири тисячі триста тридцять три гривні 44 копійки), після затвердження Бюджету м. Києва на 2023 рік та внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021–2023 роки; – у разі перерозподілу видатків бюджету на 2022 рік по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки №1» Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021–2023 роки, Сторони вносять відповідні зміни до Договору шляхом укладання додаткових угод.» 2. Доповнити Розділ 3 Договору пунктом 3.1.1 у наступній редакції: «3.1.1. У період воєнного стану платежі з рахунка Замовника проводяться з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка відповідно до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 р. №590.»
Номер договору про закупівлю: № 00-0406-20/ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до затверджених обсягів фінансування капітальних видатків Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021–2023 роки по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с.Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки №1» станом на «____» 2022 р., в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися внести зміни до абзаців 4, 5 пункту 1.4 Розділу 1 Договору у редакції попередньої додаткової угоди та викласти їх наступним чином: «1.4… – у 2022 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021–2023 роки, згідно з Актами приймання-передачі виконаних робіт за Договором бюджетні зобов’язання становлять 2 065 826,91 (Два мільйони шістдесят п’ять тисяч вісімсот двадцять шість гривень 91 копійка), у т.ч. ПДВ 20% – 344 304,49 (Триста сорок чотири тисячі триста чотири гривні 49 копійок); – залишок бюджетних зобов’язань за Договором становитиме 2 622 462,33 (Два мільйони шістсот двадцять дві тисячі чотириста шістдесят дві гривні 33 копійки), у т.ч. ПДВ 20%–437 077,05 (Чотириста тридцять сім тисяч сімдесят сім гривень 05 копійок). ...»
Номер договору про закупівлю: № 00-0406-20/ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл видатків на 2023 р, зміна банківських реквзитів
Номер договору про закупівлю: № 00-0406-20/ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до затверджених обсягів фінансування капітальних видатків Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2021–2023 роки по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с.Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки №1» станом на «29» грудня 2023 р., в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися внести зміни до абзацу 5 пункту 1.4 Розділу 1 Договору у редакції попередньої додаткової угоди та викласти його наступним чином: «1.4… – у 2023 році залишок бюджетних зобов’язань за Договором становить 2 622 462,23 (Два мільйони шістсот двадцять дві тисячі чотириста шістдесят дві гривні 23 копійки), у т.ч. ПДВ 20%–437 077,04 (Чотириста тридцять сім тисяч сімдесят сім гривень 04 копійок). …» 2. Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками за Договором. 3. На момент укладання даної Угоди Виконавцем за актами виконаних робіт було виконано зобов’язань на суму 4 844 999,90 (Чотири мільйони вісімсот сорок чотири тисячі дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 90 копійок), у т.ч. ПДВ 20%–807 499,98 (Вісімсот сім тисяч чотириста дев’яносто дев’ять гривень 98 копійок), Замовником було виконано зобов’язань на суму 4 844 999,90 (Чотири мільйони вісімсот сорок чотири тисячі дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 90 копійок), у т.ч. ПДВ 20%–807 499,98 (Вісімсот сім тисяч чотириста дев’яносто дев’ять гривень 98 копійок).
Номер договору про закупівлю: № 00-0406-20/ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 червня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 4 844 999,90
UAH (в тому числі ПДВ 807 499,98 UAH)