Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Spare parts to the track machines VACUUM LOADER OF BALLAST"
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин" |
Код ЄДРПОУ: | 40123454 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Качалова, 7 |
Контактна особа: |
- +380444069838,+380444069837 crekm.dog@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Branch "Center for Repair and Maintenance of Track Machines" of PJSC "Ukrzaliznytsia" |
National ID: | 40123454 |
Contact point: |
Yurii +380444069838,+380444069837 crekm.dog@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2020 17:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 травня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 червня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 17 червня 2020 13:12 |
Очікувана вартість: | 5 136 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,49% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 128000 UAH |
Publication date: | 16 квітня 2020 17:26 |
Enquiries until: | 25 травня 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 31 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 червня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 5 136 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 25 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,49 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 травня 2020 13:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2020 17:26 |
ТД_Шланги_торги_16.04.2020.docx |
13 травня 2020 13:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 квітня 2020 17:26 |
ТД_Шланги_торги_16.04.2020.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-24-000047 ● d6d1dc5b0ca94e0b8f1f375dfdf76948
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 грудня 2020 15:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.12.2020 № 263
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 25 листопада 2020 року № 003100-18/7905-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 24.12.2020 № 263
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-04-16-008455-b, 16.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-28 14:22:04
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «запасні частини до колійної техніки ВНБ» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-04-16-008455-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
- відповідно до Додатку 8 тендерної документації, що затверджена рішенням тендерного комітету (протокол від 16.04.2020 № 192/20-ТК), Замовник вимагає подання переможцем торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника, прошиті, пронумеровані та скріплені печаткою документи. Подання здійснюється особисто або поштою за адресою: 03126, м. Київ, вул. Качалова, 7, каб. 16, відділ договірної роботи. Просимо повідомити, чи була дотримана вищезазначена вимога переможцем ТОВ ОПТТОРГСНАБ (з наданням підтверджуючих документів)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-30 09:10:46
Відповідь на звернення
Філія «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» АТ «Укрзалізниці» (далі – філія ЦРЕКМ) відповідає на запитання. Процедура торгів на закупівлю ДК 021:2015: 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху «Запасні частини до колійної техніки ВНБ») (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-16-008455-b) проводилась філією ЦРЕКМ згідно діючого на той час Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в редакції від 27.01.2018, підстава - 2265-VIII, в якому згідно абзацу другого частини 3 статті 17 зазначено: «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.». Тобто в Законі в редакції від 27.01.2018, підстава - 2265-VIII під час проведення процедури торгів не було чітко зазначено, як саме Замовник повинен вимагати, а Переможець надати зазначені документи. Також, Замовнику не було відомо чи має можливість (мається на увазі функціонал майданчика Уповноваженого органу) Переможець торгів завантажити на електронний майданчик документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17. Виходячи з наданої аргументації Замовник вважає, що проводив процедури торгів згідно діючого на той час законодавства України.
Переможцем торгів вчасно надані всі документи, які вимагались Замовником (додаються).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 січня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин" |
Код ЄДРПОУ: | 40123454 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Качалова, 7 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ЗЗГТВ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ОПТТОРГСНАБ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ОПТТОРГСНАБ #41098351 |
Переможець |
4 876 632,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2020 09:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2021 20:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 17:32
|
ду 20103.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 17:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 10:27
|
ду 20103.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 10:27
|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2020 09:22
|
20103.pdf | укладений |
30 червня 2020 09:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | ЦРЕКМ/В-20103 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | ЦРЕКМ/В-20103 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |