Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Запасні частини до колійної техніки ВНБ»
"Spare parts to the track machines VACUUM LOADER OF BALLAST"
Очікувана вартість
5 136 000,00 UAH
UA-2020-04-16-008455-b a1a79f4dbcc545419973c9aa9e39a202
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин"
Код ЄДРПОУ: 40123454
Місцезнаходження: 03680, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Качалова, 7
Контактна особа: -
+380444069838,+380444069837
crekm.dog@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Branch "Center for Repair and Maintenance of Track Machines" of PJSC "Ukrzaliznytsia"
National ID: 40123454
Contact point: Yurii
+380444069838,+380444069837
crekm.dog@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 квітня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 17 червня 2020 13:12
Очікувана вартість: 5 136 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,49%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 128000 UAH
Publication date: 16 квітня 2020 17:26
Enquiries until: 25 травня 2020 18:00
Complaints submission until: до 31 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 червня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 5 136 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 25 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,49 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
«Запасні частини до колійної техніки ВНБ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

"Spare parts to the track machines VACUUM LOADER OF BALLAST"
CPV: 34630000-2
Період постачання: з 22 червня 2020 по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-24-000047 ● d6d1dc5b0ca94e0b8f1f375dfdf76948
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 грудня 2020 15:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

24.12.2020 № 263
Черкаси

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 25 листопада 2020 року № 003100-18/7905-2020,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Тетяна ВЕЛЬКО


Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 24.12.2020 № 263

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі


Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-04-16-008455-b, 16.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-28 14:22:04

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «запасні частини до колійної техніки ВНБ» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-04-16-008455-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
- відповідно до Додатку 8 тендерної документації, що затверджена рішенням тендерного комітету (протокол від 16.04.2020 № 192/20-ТК), Замовник вимагає подання переможцем торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника, прошиті, пронумеровані та скріплені печаткою документи. Подання здійснюється особисто або поштою за адресою: 03126, м. Київ, вул. Качалова, 7, каб. 16, відділ договірної роботи. Просимо повідомити, чи була дотримана вищезазначена вимога переможцем ТОВ ОПТТОРГСНАБ (з наданням підтверджуючих документів)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-30 09:10:46

Відповідь на звернення

Філія «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» АТ «Укрзалізниці» (далі – філія ЦРЕКМ) відповідає на запитання. Процедура торгів на закупівлю ДК 021:2015: 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху «Запасні частини до колійної техніки ВНБ») (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-16-008455-b) проводилась філією ЦРЕКМ згідно діючого на той час Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в редакції від 27.01.2018, підстава - 2265-VIII, в якому згідно абзацу другого частини 3 статті 17 зазначено: «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.». Тобто в Законі в редакції від 27.01.2018, підстава - 2265-VIII під час проведення процедури торгів не було чітко зазначено, як саме Замовник повинен вимагати, а Переможець надати зазначені документи. Також, Замовнику не було відомо чи має можливість (мається на увазі функціонал майданчика Уповноваженого органу) Переможець торгів завантажити на електронний майданчик документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17. Виходячи з наданої аргументації Замовник вважає, що проводив процедури торгів згідно діючого на той час законодавства України.
Переможцем торгів вчасно надані всі документи, які вимагались Замовником (додаються).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 21 січня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 червня 2020
UA-2020-04-16-008455-ba1a79f4dbcc545419973c9aa9e39a202
Найменування: ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин"
Код ЄДРПОУ: 40123454
Місцезнаходження: 03680, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Качалова, 7
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ЗЗГТВ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ОПТТОРГСНАБ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

02 червня 2020 14:59
Електронний підпис
02 червня 2020 14:59
Електронний підпис
02 червня 2020 14:59
23 додаток 11.pdf
02 червня 2020 14:59
20 Лист представництво.pdf
02 червня 2020 14:59
18 Зразок паспорт.pdf
02 червня 2020 14:59
15 Додаток 10.pdf
02 червня 2020 14:59
14 довідки банку.pdf
02 червня 2020 14:59
13 Довідка довкілля.pdf
02 червня 2020 14:59
11 Витяг ПДВ.pdf
02 червня 2020 14:59
10 2.1Статут .pdf
02 червня 2020 14:59
7 Особа підписант.pdf
02 червня 2020 14:59
4 Працівники додаток 13.pdf
02 червня 2020 14:59
1 Пропозиція заявка.pdf

Документи

Публічні документи

04 червня 2020 09:40
Електронний підпис
04 червня 2020 09:40
Електронний підпис
04 червня 2020 09:37
13. Рейтинг (2020).rar
04 червня 2020 09:37
13. Ліцензія.rar
04 червня 2020 09:37
10. Порівняльна таблиця.pdf
04 червня 2020 09:37
9. Дані на товар.pdf
04 червня 2020 09:37
8. Характеристики.pdf
04 червня 2020 09:37
8. Перелік та кількість.pdf
04 червня 2020 09:37
3. Гарантия 3464.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗЗГТВ"

ТОВ ОПТТОРГСНАБ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 червня 2020 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ОПТТОРГСНАБ 5 136 000,00
UAH з ПДВ
4 876 632,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗЗГТВ" 4 904 880,00
UAH з ПДВ
4 904 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2020 09:40
Електронний підпис
04 червня 2020 09:40
Електронний підпис
04 червня 2020 09:37
13. Рейтинг (2020).rar
04 червня 2020 09:37
13. Ліцензія.rar
04 червня 2020 09:37
10. Порівняльна таблиця.pdf
04 червня 2020 09:37
9. Дані на товар.pdf
04 червня 2020 09:37
8. Характеристики.pdf
04 червня 2020 09:37
8. Перелік та кількість.pdf
04 червня 2020 09:37
3. Гарантия 3464.rar

Публічні документи

02 червня 2020 14:59
Електронний підпис
02 червня 2020 14:59
Електронний підпис
02 червня 2020 14:59
23 додаток 11.pdf
02 червня 2020 14:59
20 Лист представництво.pdf
02 червня 2020 14:59
18 Зразок паспорт.pdf
02 червня 2020 14:59
15 Додаток 10.pdf
02 червня 2020 14:59
14 довідки банку.pdf
02 червня 2020 14:59
13 Довідка довкілля.pdf
02 червня 2020 14:59
11 Витяг ПДВ.pdf
02 червня 2020 14:59
10 2.1Статут .pdf
02 червня 2020 14:59
7 Особа підписант.pdf
02 червня 2020 14:59
4 Працівники додаток 13.pdf
02 червня 2020 14:59
1 Пропозиція заявка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ОПТТОРГСНАБ

ТОВ "ЗЗГТВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ОПТТОРГСНАБ
#41098351
Переможець 4 876 632,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 09:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2020 09:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ОПТТОРГСНАБ
#41098351
4 876 632,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 09:22
20103.pdf укладений
30 червня 2020 09:21
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2021 20:43
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 17:32
ду 20103.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 17:31
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 10:27
ду 20103.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 10:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: ЦРЕКМ/В-20103
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: ЦРЕКМ/В-20103
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 червня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 5 851 958,40
UAH (в тому числі ПДВ 975 326,40 UAH)