Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О040708 Гупалівка - Дмухайлівка - Магдалинівка Магдалинівського району Дніпропетровської області (окремими ділянками)
Current average repair of public highway of local importance O040708 Gupalivka - Dmukhailivka - Magdalinovka Magdalinivskyi district of Dnipropetrovsk region (separate sections)
Очікувана вартість
46 221 198,00 UAH
UA-2020-04-16-008452-b e520ba0cb9384a2b8ffb7c17d1c60b95
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Грива

+380567428217 tender_jkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38598277
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Владислав Грива
+380567428217
tender_jkh@ukr.net
Додаткові контактні особи: Gryva V
+380567428217
tender_jkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Housing and Construction Dnipropetrovsk Regional State Administration
National ID: 38598277
Contact point: Gryva V
+380567428217
tender_jkh@ukr.net
Additional contacts: Gryva V
+380567428217
tender_jkh@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 квітня 2020 17:25
Звернення за роз’ясненнями: до 15 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 03 липня 2020 14:57
Очікувана вартість: 46 221 198,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 231 105,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 300000 UAH
Publication date: 16 квітня 2020 17:25
Enquiries until: 15 травня 2020 18:00
Complaints submission until: до 21 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 травня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 46 221 198 UAH including VAT
Minimal lowering step: 231 106 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О040708 Гупалівка - Дмухайлівка - Магдалинівка Магдалинівського району Дніпропетровської області (окремими ділянками)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51100, Україна, Дніпропетровська область, Магдалинівський район, автомобільна дорога загального користування місцевого значення О040708 Гупалівка - Дмухайлівка - Магдалинівка
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair of public highway of local importance O040708 Gupalivka - Dmukhailivka - Magdalinovka Magdalinivskyi district of Dnipropetrovsk region (separate sections)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 01 листопада 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник при надходженні бюджетних коштів перераховує Генеральному підряднику попередню оплату на виконання послуг у розмірі не більше 30% ціни річного обсягу Послуг за Договором, згідно до Календарного графіку виконання Послуг з моменту надходження бюджетних коштів, для придбання Підрядником необхідних для виконання кожного виду послуг у порядку, передбачених Постановою Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Згідно з постановою КМУ № 117 від 23.04.2014 року попередня оплата передбачається на строк не більше одного місяця. Аванс 30 Календарні 30
Iнша подія Здавання-приймання виконаних послуг оформлюється актами виконаних послуг за формою КБ-2в, які підписується трьома сторонами: Генеральним підрядником, представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Послуг, Замовником, та довідки за формою КБ-3. Замовник, протягом 5 (п’яти) днів з дня одержання акту виконаних послуг, підписаного уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Послуг, повертає Генеральному підряднику підписаний акт виконаних послуг, або мотивовану відмову від приймання Послуг. Пiсляоплата 5 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 травня 2020 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2020 14:27
Перелік змін (1).docx
18 травня 2020 14:27
ЗТД Гупалівка 18.05.doc
18 травня 2020 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2020 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2020 14:27
Перелік змін (1).docx
18 травня 2020 14:27
ЗТД Гупалівка 18.05.doc
16 квітня 2020 17:25
ТД Гупалівка 16.04.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-16-008452-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:34898640
Дата подання: 29 квітня 2020 17:02
Вимога про усунення порушень та внесення змін до тендерної документації
Шановний замовнику. Відповідно до вимог п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Однак, в тендерній документації відсутні окремі вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі, а саме:
1) Розділ 1. Загальні положення, п.4. Інформація про предмет закупівлі: - місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): 51100, Україна, Дніпропетровська область Магдалинівський район, автомобільна дорога загального користування місцевого значення О040708 Гупалівка - Дмухайлівка - Магдалинівка; згідно Додатку 3 до тендерної документації; 1 послуга, -- Не зазначено конкретне місце виконання робіт по предмету закупівлі.
2) Розділ 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначено: Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва». Однак, розрахунки повинні проводитись згідно СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання.». Тобто незрозуміло, які саме нормативи для визначення вартості робіт по предмету закупівлі повинні застосовуватися.
3) Додаток 3 до тендерної документації, ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ, Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О040708 Гупалівка - Дмухайлівка - Магдалинівка Магдалинівського району Дніпропетровської області (окремими ділянками): № п/п 4 «Влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем VOGELE SUPER 1800, при ширині укладання 3 м [при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу]», -- Відсутні вимоги щодо виду, типу, та марки асфальтобетонної суміші; № п/п 32 «Влаштування однобічного металевого бар'єрного огородження на металевих стояках вручну з використанням для засипки щебенево-піщаної суміші, відстань між стояками 2 м [при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу], -- Відсутні вимоги щодо фракції щебенево-піщаної суміші та виду бар'єрного огородження.
На підставі викладеного, керуючись ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути вищевказані порушення та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 травня 2020 14:11
Добрий день! Шановний Учаснику, за результатом розгляду звернення повідомляємо наступне. 1. В інформації про предмет закупівлі на майданчику та в тендерній документації чітко описано місце виконання послуг: 51100 Україна Дніпропетровська область, Магдалинівський район, автомобільна дорога загального користування місцевого значення О040708 Гупалівка - Дмухайлівка - Магдалинівка.
2, 3. За результатами розгляду вимоги про змінення тендерної документації, повідомляємо, що замовником буде врахована інформація викладена у вимозі та відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-16-008452-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "УКРАВТОБУД", Код ЄДРПОУ:42204320
Дата подання: 03 червня 2020 14:49
Скарга про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі (у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Порушення процедури закупівлі, порушення принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій визначених ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», щодо прийняття рішення та дій Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 червня 2020 17:36
Номер скарги: UA-2020-04-16-008452-b.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Дата подання: 03 червня 2020 23:42
Скарга на рішення про відхилення пропозиції Скаржника та допуск інших учасників
Скарга на рішення про відхилення пропозиції Скаржника та допуск інших учасників (див. додану скаргу),
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 09 червня 2020 20:37
рішення від 09.06.2020 № 11255 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 червня 2020 20:37
рішення від 23.06.2020 № 12424.pdf
Дата публікації: 26 червня 2020 16:19

Документи подані скаржником

03 червня 2020 14:48
листи.pdf
03 червня 2020 14:48
Посадова Фандій Т.В..pdf

Документи подані замовником

19 червня 2020 16:18
Укравтобуд Гупалівка.pdf

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

16 червня 2020 17:34
АМКУ ГУпалівка.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 29 травня 2020
UA-2020-04-16-008452-be520ba0cb9384a2b8ffb7c17d1c60b95
Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38598277
Місцезнаходження: 49004, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Учасник Документи Рішення
ТОВ "УКРАВТОБУД" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ГРАНІТ-001 Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

25 травня 2020 08:29
Електронний підпис
25 травня 2020 08:28
Фінансовий звіт.pdf
25 травня 2020 08:28
Технічне завдання.pdf
25 травня 2020 08:28
Ст.17.pdf
25 травня 2020 08:28
Реєстр документів.pdf
25 травня 2020 08:28
Протокол на правочини.pdf
25 травня 2020 08:28
Проект договору.pdf
25 травня 2020 08:28
Ліцензія + Дозвіл.pdf
25 травня 2020 08:28
Копія Статут + опис.pdf
25 травня 2020 08:28
Календарний графік.pdf
25 травня 2020 08:28
Гарантия.rar
25 травня 2020 08:28
Атестат АБЗ.pdf

Документи

Публічні документи

08 липня 2020 17:34
Електронний підпис
08 липня 2020 17:30
Документи переможця.pdf
25 травня 2020 10:16
Електронний підпис
25 травня 2020 10:15
Електронний підпис
25 травня 2020 10:13
1. Тендерна пропозиція.pdf
25 травня 2020 10:13
15. Проект договору.pdf
25 травня 2020 10:13
14. Календарний графік.pdf
25 травня 2020 10:13
13.Копія ліцензії.pdf
25 травня 2020 10:13
6. Копії наказів.pdf
25 травня 2020 10:13
5. Копії листів-згод.pdf
25 травня 2020 10:13
4. Копії документів МТБ.pdf
25 травня 2020 10:13
3. Довідки.pdf

Документи

Публічні документи

25 травня 2020 14:12
Електронний підпис
25 травня 2020 14:12
Електронний підпис
25 травня 2020 14:09
44 цінова пропозиція.pdf
25 травня 2020 14:09
41 технічне завдання.pdf
25 травня 2020 14:09
39 транспортна схема.pdf
25 травня 2020 14:09
33копія ліцензії.pdf

Документи

Публічні документи

25 травня 2020 17:02
Електронний підпис
25 травня 2020 17:01
29. Документи банку.pdf
25 травня 2020 17:01
Fwd_.zip
25 травня 2020 17:01
Fwd_ юр.док. банка.zip
25 травня 2020 17:01
27. Баланс Звіт.pdf
25 травня 2020 17:01
25. Транспортна схема.pdf
25 травня 2020 17:01
24. Повірка дозатора.pdf
25 травня 2020 17:01
22. Досвід.pdf
25 травня 2020 17:01
9. Строк дії ТП.pdf
25 травня 2020 17:01
19. МТБ.pdf
25 травня 2020 17:01
8. Санкції.pdf
25 травня 2020 17:00
6. Технічне завдання.pdf
25 травня 2020 17:00
16. Проект договору.pdf
25 травня 2020 17:00
15. Листи-згоди.pdf
25 травня 2020 17:00
14. Накази ЦПУ.pdf
25 травня 2020 17:00
11. Листи.pdf
25 травня 2020 17:00
10. Захист довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАВТОБУД"

ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ"

ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР"

ТОВ ГРАНІТ-001

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2020 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" 41 776 000,00
UAH з ПДВ
41 776 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР" 45 125 248,67
UAH з ПДВ
45 125 248,67
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2020 17:34
Електронний підпис
08 липня 2020 17:30
Документи переможця.pdf
25 травня 2020 10:16
Електронний підпис
25 травня 2020 10:15
Електронний підпис
25 травня 2020 10:13
1. Тендерна пропозиція.pdf
25 травня 2020 10:13
15. Проект договору.pdf
25 травня 2020 10:13
14. Календарний графік.pdf
25 травня 2020 10:13
13.Копія ліцензії.pdf
25 травня 2020 10:13
6. Копії наказів.pdf
25 травня 2020 10:13
5. Копії листів-згод.pdf
25 травня 2020 10:13
4. Копії документів МТБ.pdf
25 травня 2020 10:13
3. Довідки.pdf

Публічні документи

25 травня 2020 14:12
Електронний підпис
25 травня 2020 14:12
Електронний підпис
25 травня 2020 14:09
44 цінова пропозиція.pdf
25 травня 2020 14:09
41 технічне завдання.pdf
25 травня 2020 14:09
39 транспортна схема.pdf
25 травня 2020 14:09
33копія ліцензії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ"

ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ"
#40130383
Переможець 41 776 000,00
UAH з ПДВ
07 липня 2020 10:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 липня 2020 10:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ"
#40130383
41 776 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 серпня 2021 15:33
д.у.3.pdf укладений
13 серпня 2021 15:32
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2021 15:31
д.у.3.pdf зміни до договору
13 серпня 2021 15:30
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2021 12:15
дод.у.2.pdf зміни до договору
16 квітня 2021 12:14
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2021 12:01
д.у.1.pdf зміни до договору
11 березня 2021 12:01
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 17:20
додатки 31.pdf укладений
27 липня 2020 17:19
31.pdf укладений
27 липня 2020 17:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.3.1, 17 Договору
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод.угода 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.17.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод.угода 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.5 ч.5 ст.31 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод.угода 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 39 434 127,59
UAH (в тому числі ПДВ 6 572 354,60 UAH)
Причини розірвання договору: Згідно ч.5п.5 ст.31 ЗУ "Про публічні закупівлі"