Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нафта і дистилятори (Бензин а-92 (скретч-картки або еквівалент); дизельне паливо (скретч-картки або еквівалент))
Очікувана вартість
3 941 285,00 UAH
UA-2020-04-16-008134-b ● cef631d5bf8f4a6a8002cfd6eb82e8ff
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Териториальне медичне об’єднання «Обласний центр екстренної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 38563265 |
Вебсайт: | http://www.smp.zp.ua |
Місцезнаходження: | 69057, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, вул.Тамбовська, 6 |
Контактна особа: |
Каріна Ткаченко +380612246921 byxsmd@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2020 17:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 травня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 червня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 02 червня 2020 15:24 |
Очікувана вартість: | 3 941 285,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 970,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,05% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 118238 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Для спеціалізованих бригад ШМД, підстанцій ШМД Дніпровського району (Лівобережна), Дніпровського району (Правобережна), Хортицького району, Комунарівського району, Олександрівського району, Шевченківського району, Заводського району.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
158350 літр
Нафта і дистилятори (Бензин а-92 (скретч-картки або еквівалент); дизельне паливо (скретч-картки або еквівалент))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69057, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вулиця Тамбовська будинок 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 травня 2020 16:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 травня 2020 16:51 |
перелік змін бензин 25.05.2020.docx | |
25 травня 2020 16:50 |
ТД паливо (із змінами від 25.05.2020).doc |
25 травня 2020 16:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
25 травня 2020 16:51 |
перелік змін бензин 25.05.2020.docx
|
|||||||||
25 травня 2020 16:50 |
ТД паливо (із змінами від 25.05.2020).doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-16-008134-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ", Код ЄДРПОУ:41224168
Дата подання: 21 квітня 2020 17:09
дискримінаційні вимоги
Відповідно до п.3.Додатку 1 : «Учаснику необхідно надати довідку у довільній формі, яка містить відомості про те, що Учасник не вчиняв дій пов'язаних з підвищенням ціни на поставку аналогічного товару без документально підтверджених підстав, що призвели до таких змін. *підвищення ціни на поставку аналогічного товару без документально підтверджених підстав, що призвели до таких змін вважається укладання додаткових угод на постачання пального з метою зміни ціни в бік збільшення у більшому розмірі ніж за даними сайту index.minfin.com.ua. Наприклад: відповідно до інформації, яка є у відкритому доступі на сайті http:// index.minfin.com.ua/ з моменту укладання договору до моменту укладання додаткової угоди відбулося збільшення ціни за одиницю товару у розмірі 5%, а ціна відповідно до додаткової угоди була збільшення на 10%. Або ціна фактично не збільшувалась в період з моменту укладання договору до моменту укладання додаткової угоди, а Учасником укладено додаткову угоду, якою було збільшено ціну за одиницю товару. Зазначену інформацію Замовник має право перевірити у відкритому доступі використовуючи сайти: http://prozorro.gov.ua/; http:// index.minfin.com.ua» Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII , із змінами та доповненнями, роз’яснень Мінекономрозвитку, існуючої судової практики - підтвердним документом з інформацією про те, що ціна товару змінилася на ринку, може бути довідка відповідного органу, який має повноваження здійснювати моніторинг цін на відповідні товари ТА надавати експертний висновок про зміну ціни відповідного товару. Такими документами можуть бути, наприклад, висновки ТПП, Держзовнішінформ. Але, звертаємо увагу Замовника, що порядок зміни предмета закупівлі у випадках, передбачених Законом № 922, зокрема, згідно з п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону № 922, та орієнтовний (можливий) або конкретний (допустимий) перелік документів, які має надати контрагент (постачальник) замовнику для підтвердження факту зміни ціни одиниці товару на ринку (тобто коливання ціни такого товару на ринку) визначається у договорі, який складено відповідно до вимог тендерної документації тієї чи іншої закупівлі. Таким чином, визначення Замовником сайта http:// index.minfin.com.ua як джерело перевірки вимагаємої інформації, на підставі якої Замовник буде приймати рішення щодо правомірності або безпідставності підвищення ціни у договорах з третіми особами є дискримінаційним та таким, що суперечить нормам діючого законодавства (адже це прерогатива суда, та повинно бути встановлено відповідним рішенням). Враховуючи вищенаведене вимагаємо виключити зазначену вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 квітня 2020 14:24
Необхідність зазначених вимог обумовлена тим, що на практиці мають місце випадки відмови Учасників від виконання своїх обов’язків з поставки товару по договору в зв’язку з неможливістю поставки товару за цінами, зазначеними в тендерній пропозиції та укладеному договорі за результатами закупівель. Несумлінні постачальники з метою отримання перемоги в тендері знижують ціну до мінімального рівня. Коли настає час здійснювати поставку, вони повідомляють, що ціна дуже низка і немає можливості здійснити поставку, таким чином вимушують замовника підвищити ціну. Замовники вимушені розривати договори та повторно проводити процедури закупівель, на проведення яких не завжди є час. Або вимушені погоджуватись з постачальником та укладати відповідні додаткові угоди з метою підвищення ціни. Після чого контролюючи та правоохоронні органи притягують до відповідальності членів тендерного комітету та службових осіб замовника.
Тому ми не маємо можливості допускати зазначені випадки. У разі поставки Постачальником товару неналежної якості, несвоєчасного виконання або невиконання своїх зобов’язань виникає неможливість виконання Замовником своїх зобов'язань, спрямованих на врятування і збереження життя людей у невідкладному стані у місті, що в свою чергу призведе до незворотних наслідків.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII , із змінами та доповненнями, роз’яснень Мінекономрозвитку дозволяється підвищувати ціну за одиницю товару у разі коливання ціни такого товару. Підвищення ціни повинно відбутися з моменту укладення договору до моменту укладення додаткової угоди, якою було підвищено ціну. Таке коливання має бути підтверджено відповідним експертним висновком з ТПП, Держзовнішінформ або іншим уповноваженим органом. Зазначені органи при підготовці висновків щодо коливання ціни частіш за все використовують документи та інформаційні матеріали інтернет сайтів: http:// index.minfin.com.ua/ та https://vseazs.com/. Тому тендерною документацією і було передбачено, що зазначену інформацію Замовник має право перевірити у відкритому доступі використовуючи сайти: http://prozorro.gov.ua/; http:// index.minfin.com.ua та https://vseazs.com/. Інформація буде перевірятися за обома інформаційними ресурсами в комплексі і пропозиція учасника не буде відхилятись, якщо коливання ціни підтвердиться хоча б на одному із зазначених ресурсів.
Дана вимога не суперечать діючому Законодавству, є необхідною для успішного проведення Закупівлі та гарантованого отримання якісного товару, за найнижчою ціною, у визначені терміни. Ця вимоги ідентична для всіх Учасників і її виконання цілком можливе для добросовісних Учасників. З іншого боку, в разі вилучання зазначеної вимоги, може призвести до участі в торгах недобросовісних Учасників і подальшому невиконанні умов Договору.
Враховуючи те, що при проведенні Торгів, Замовник перш за все повинен керуватися інтересами власного закладу, а не бізнес – інтересами Учасників, вважаємо за необхідне залишити всі вимоги ТД без змін.
Тому ми не маємо можливості допускати зазначені випадки. У разі поставки Постачальником товару неналежної якості, несвоєчасного виконання або невиконання своїх зобов’язань виникає неможливість виконання Замовником своїх зобов'язань, спрямованих на врятування і збереження життя людей у невідкладному стані у місті, що в свою чергу призведе до незворотних наслідків.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII , із змінами та доповненнями, роз’яснень Мінекономрозвитку дозволяється підвищувати ціну за одиницю товару у разі коливання ціни такого товару. Підвищення ціни повинно відбутися з моменту укладення договору до моменту укладення додаткової угоди, якою було підвищено ціну. Таке коливання має бути підтверджено відповідним експертним висновком з ТПП, Держзовнішінформ або іншим уповноваженим органом. Зазначені органи при підготовці висновків щодо коливання ціни частіш за все використовують документи та інформаційні матеріали інтернет сайтів: http:// index.minfin.com.ua/ та https://vseazs.com/. Тому тендерною документацією і було передбачено, що зазначену інформацію Замовник має право перевірити у відкритому доступі використовуючи сайти: http://prozorro.gov.ua/; http:// index.minfin.com.ua та https://vseazs.com/. Інформація буде перевірятися за обома інформаційними ресурсами в комплексі і пропозиція учасника не буде відхилятись, якщо коливання ціни підтвердиться хоча б на одному із зазначених ресурсів.
Дана вимога не суперечать діючому Законодавству, є необхідною для успішного проведення Закупівлі та гарантованого отримання якісного товару, за найнижчою ціною, у визначені терміни. Ця вимоги ідентична для всіх Учасників і її виконання цілком можливе для добросовісних Учасників. З іншого боку, в разі вилучання зазначеної вимоги, може призвести до участі в торгах недобросовісних Учасників і подальшому невиконанні умов Договору.
Враховуючи те, що при проведенні Торгів, Замовник перш за все повинен керуватися інтересами власного закладу, а не бізнес – інтересами Учасників, вважаємо за необхідне залишити всі вимоги ТД без змін.
Номер вимоги: UA-2020-04-16-008134-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ", Код ЄДРПОУ:41224168
Дата подання: 21 квітня 2020 17:10
виключення дискримінаційних умов
У додатку 1 до тендерної документації зазначена вимога щодо розташування складу зберігання нафтопродуктів, а саме: - власний або орендований склад зберігання нафтопродуктів (нафтобаза) повинен бути розташовано в межах міста Запоріжжя. Звертаємо увагу, що така вимога є дискримінаційною, оскільки предметом закупівлі є (Бензин А-92 (скретч-картки або еквівалент); Дизельне паливо (скретч-картки або еквівалент), тому безпосередня передача нафтопродуктів відбувається на АЗС м. Запоріжжя (власних, орендованих, партнерських) до яких зазначені спеціальні критерії. Тобто передача товару не відбувається на складі зберігання товару, тож розташування складу не є необхідним кваліфікаційним критерієм для вибору постачальника, до того ж надає перевагу певним підприємствам. З метою дотримання норм чинного законодавства про публічні закупівлі наполягаємо на виключення даної вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 квітня 2020 14:24
Відповідно до статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Враховуючи відповідні вимоги Закону, Замовником закупівлі і були встановлені вимоги щодо матеріально-технічної бази, зокрема що склад зберігання нафтопродуктів (нафтобаза) повинен бути розташовано в межах міста Запоріжжя. (необхідно надати витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності).
На території міста Запоріжжя є декілька складів зберігання нафтопродуктів (нафтобаз). Учасник має можливість орендувати будь-який склад або його частину без обмежень.
Ми вважаємо, що без наявності складу в місті, у учасника та/або партнера учасника можуть виникнуть проблеми з забезпечення паливом АЗС з інших міст (в даний час, в зв’язку з карантином є вірогідність перекриття міжміського сполучення). Крім цього в разі виникнення підозр щодо неякісного палива Замовнику потрібно понести додаткові трудові та матеріальні витрати на відрядження групи працівників Замовника для участі у відборі проб в інше місто.
У разі поставки Постачальником товару неналежної якості, несвоєчасного виконання або невиконання своїх зобов’язань виникає неможливість виконання Замовником своїх зобов'язань, спрямованих на врятування і збереження життя людей у невідкладному стані у місті, що в свою чергу призведе до незворотних наслідків.
Перелічені вимоги не є дискримінаційними, а необхідні для підтвердження можливості своєчасного виконання умов договору з поставки якісних нафтопродуктів.
Вимоги, які не стосуються постачальників нафтопродуктів Замовником не передбачені. На нашу думку всі вимоги, викладені в документації, не суперечать діючому Законодавству, є необхідними для успішного проведення Закупівлі та гарантованого отримання якісного товару, за найнижчою ціною, у визначені терміни. Ці вимоги ідентичні для всіх Учасників і їх виконання цілком можливе для добросовісних Учасників. З іншого боку, значне спрощення вимог, які ви пропонуєте, може призвести до участі в торгах недобросовісних Учасників і подальшому невиконанні умов Договору.
Враховуючи те, що при проведенні Торгів, Замовник перш за все повинен керуватися інтересами лікувального закладу, а не бізнес – інтересами Учасників, вважаємо за необхідне залишити всі вимоги ТД без змін.
Враховуючи відповідні вимоги Закону, Замовником закупівлі і були встановлені вимоги щодо матеріально-технічної бази, зокрема що склад зберігання нафтопродуктів (нафтобаза) повинен бути розташовано в межах міста Запоріжжя. (необхідно надати витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності).
На території міста Запоріжжя є декілька складів зберігання нафтопродуктів (нафтобаз). Учасник має можливість орендувати будь-який склад або його частину без обмежень.
Ми вважаємо, що без наявності складу в місті, у учасника та/або партнера учасника можуть виникнуть проблеми з забезпечення паливом АЗС з інших міст (в даний час, в зв’язку з карантином є вірогідність перекриття міжміського сполучення). Крім цього в разі виникнення підозр щодо неякісного палива Замовнику потрібно понести додаткові трудові та матеріальні витрати на відрядження групи працівників Замовника для участі у відборі проб в інше місто.
У разі поставки Постачальником товару неналежної якості, несвоєчасного виконання або невиконання своїх зобов’язань виникає неможливість виконання Замовником своїх зобов'язань, спрямованих на врятування і збереження життя людей у невідкладному стані у місті, що в свою чергу призведе до незворотних наслідків.
Перелічені вимоги не є дискримінаційними, а необхідні для підтвердження можливості своєчасного виконання умов договору з поставки якісних нафтопродуктів.
Вимоги, які не стосуються постачальників нафтопродуктів Замовником не передбачені. На нашу думку всі вимоги, викладені в документації, не суперечать діючому Законодавству, є необхідними для успішного проведення Закупівлі та гарантованого отримання якісного товару, за найнижчою ціною, у визначені терміни. Ці вимоги ідентичні для всіх Учасників і їх виконання цілком можливе для добросовісних Учасників. З іншого боку, значне спрощення вимог, які ви пропонуєте, може призвести до участі в торгах недобросовісних Учасників і подальшому невиконанні умов Договору.
Враховуючи те, що при проведенні Торгів, Замовник перш за все повинен керуватися інтересами лікувального закладу, а не бізнес – інтересами Учасників, вважаємо за необхідне залишити всі вимоги ТД без змін.
Номер вимоги: UA-2020-04-16-008134-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ", Код ЄДРПОУ:41224168
Дата подання: 21 квітня 2020 17:12
обмеження конкуренції
Додаток 1 до тендерної документації містить вимогу: АЗС учасника, або партнерські АЗС повинні бути розташовані таким чином, щоб відстань від кожної підстанції ЕМД Замовника була не більш 3км (по міським автомобільним дорогам) від як мінімум 2 АЗС. Також Додаток 1 Документації містить перелік документів для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», що встановлені примітками до Додатку 1, а саме: «В разі використання орендованої(партнерської) матеріально-технічної бази – надати копію договору оренди (чи іншого договору). В договорах повинно бути зазначено майно, яке зазначено у довідках у відповідності до даного Додатку. - лист (гарантія або довідка) від емітенту, який надає скретч-картки (талони або еквівалент) на пальне із зазначенням всього переліку АЗС, з яких буде здійснюватись відпуск ПММ, повинен містити посилання на процедуру закупівлі, предмет закупівлі, номер закупівлі в електронній системі закупівель. Звертаємо Вашу увагу, що дані вимоги виступають інструментом для допуску до участі у закупівлі лише обмеженої кількості учасників для проведення торгів явно не за ринковими цінами. Тому вимагаємо про внесення наступних змін: «Довідка, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази: це довідка, в якій зазначено наявність складів, офісів, АЗС – по 1 у кожному із 7 (семи) районів м. Запоріжжя, транспортних засобів, машин, механізмів, обладнання – перелік власних, орендованих, згідно договору лізингу та інших договорів. АЗС учасника, або партнерські АЗС повинні бути розташовані таким чином, щоб відстань від кожної підстанції ЕМД Замовника була не більш 5 км (по міським автомобільним дорогам) від як мінімум 1 АЗС» «У разі використання орендованої(партнерської) матеріально-технічної бази – Учасник повинен надати копію договору оренди (чи іншого договору, лист (гарантія або довідка) від емітенту, який надає картки-талони на пальне.»
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 квітня 2020 14:25
Метою діяльності закладу є своєчасне надання невідкладної допомоги з метою врятування життя людей з мінімальними грошовими витратами для закладу, зокрема щодо придбання ПММ. У свою чергу, відстань від автозаправних станцій до підстанцій ЕМД повинна бути якомога меншою, такою що забезпечуватиме можливість щоденної заправки автомобілів швидкої допомоги з мінімальними затратами часу та кількості використаного палива при «нульових» пробігах, та як наслідок – економії бюджетних коштів.
Таким чином, зазначена вимога щодо відстані розташування АЗС визначена замовником, як пріоритетна, що пов’язана з обмеженими часовими ресурсами та необхідністю здійснення щоденної заправки автомобілів швидкої допомоги, призначених для своєчасної доставки лікарів та надання невідкладної допомоги з метою врятування життя людей. Тому в даному випадку замовник визначив, що відстань від підстанцій ЕМД до автозаправних станцій для здійснення заправки є складовою ефективності його роботи та обумовлена витрачанням таких ресурсів, як час і кошти, які впливають в цілому на його господарську діяльність, у зв’язку із чим встановив цей критерій.
Тому , найбільш вигідною вимогою тендерної документації, є умова що автотранспорт замовника не долатиме щодня значну відстань від ЕМД до автозаправних станцій. У разі, якщо відстань становите більше вказаної межі, Замовник щодня нестиме додаткові грошові та часові витрати (майже в 2 рази більше).
Згідно чинного, станом на 17.04.2020р. Єдиного державного реєстру суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним (посилання: https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/383525.html) на території міста Запоріжжя знаходиться понад 100 АЗС.
Відповідно до зазначених вимог Учасник не обмежений обов’язковою наявністю власних або орендованих АЗС, а має можливість зазначити в довідці АЗС своїх партнерів, незалежно від договірних відносин та торгової марки (логотипу) АЗС. Тобто Учаснику необхідно мати будь-які договірні відносини (без обмежень) с операторами АЗС, які знаходяться в 3км від підстанції ЕМД Замовника. Зазначені вимоги виконуються різними учасниками закупівель вже на протязі 2-х років.
Якщо на етапі підготовки тендерних пропозицій партнери відмовляються надати учаснику документі, які підтверджують кваліфікаційні критерії, то на етапі виконання договорів з поставки нафтопродуктів, так саме буде відмовлено в поставці нафтопродуктів необхідної якості, кількості та в передбачені строки.
Враховуючи те, що при проведенні Торгів, Замовник перш за все повинен керуватися інтересами власного закладу, а не бізнес – інтересами Учасників, вважаємо за необхідне залишити всі вимоги ТД без змін.
Таким чином, зазначена вимога щодо відстані розташування АЗС визначена замовником, як пріоритетна, що пов’язана з обмеженими часовими ресурсами та необхідністю здійснення щоденної заправки автомобілів швидкої допомоги, призначених для своєчасної доставки лікарів та надання невідкладної допомоги з метою врятування життя людей. Тому в даному випадку замовник визначив, що відстань від підстанцій ЕМД до автозаправних станцій для здійснення заправки є складовою ефективності його роботи та обумовлена витрачанням таких ресурсів, як час і кошти, які впливають в цілому на його господарську діяльність, у зв’язку із чим встановив цей критерій.
Тому , найбільш вигідною вимогою тендерної документації, є умова що автотранспорт замовника не долатиме щодня значну відстань від ЕМД до автозаправних станцій. У разі, якщо відстань становите більше вказаної межі, Замовник щодня нестиме додаткові грошові та часові витрати (майже в 2 рази більше).
Згідно чинного, станом на 17.04.2020р. Єдиного державного реєстру суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним (посилання: https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/383525.html) на території міста Запоріжжя знаходиться понад 100 АЗС.
Відповідно до зазначених вимог Учасник не обмежений обов’язковою наявністю власних або орендованих АЗС, а має можливість зазначити в довідці АЗС своїх партнерів, незалежно від договірних відносин та торгової марки (логотипу) АЗС. Тобто Учаснику необхідно мати будь-які договірні відносини (без обмежень) с операторами АЗС, які знаходяться в 3км від підстанції ЕМД Замовника. Зазначені вимоги виконуються різними учасниками закупівель вже на протязі 2-х років.
Якщо на етапі підготовки тендерних пропозицій партнери відмовляються надати учаснику документі, які підтверджують кваліфікаційні критерії, то на етапі виконання договорів з поставки нафтопродуктів, так саме буде відмовлено в поставці нафтопродуктів необхідної якості, кількості та в передбачені строки.
Враховуючи те, що при проведенні Торгів, Замовник перш за все повинен керуватися інтересами власного закладу, а не бізнес – інтересами Учасників, вважаємо за необхідне залишити всі вимоги ТД без змін.
Номер вимоги: UA-2020-04-16-008134-b.a5
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ", Код ЄДРПОУ:41224168
Дата подання: 26 червня 2020 23:29
невідповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗОГ-РІТЕЙЛ» (код ЄДРПОУ 41224168; Юр. адреса: 69001, м. Запоріжжя, бул. Шевченка, буд.28) звертається із вимогою до Комунального некомерційного підприємства «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради, оскільки Замовником було порушено ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» , а саме :
-добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням;
Відхиливши найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» на підставі дискримінаційних вимог тендерної документації, Замовник вкотре визнав переможцем закупівлі ТОВ "ФОРПОСТ СІТІ», не зважаючи на невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, а саме:
1. Згідно Додатку 3 тендерної документації, Учасник « повинен надати інформацію про наявність лабораторії з випробування Нафти та нафтопродуктів:
a. Необхідно надати договір на виконання робіт з випробування Нафти та нафтопродуктів та атестат акредитації випробувальної лабораторії (центру).
Наданий у складі тендерної пропозиції договір № 2345 ОР з ТОВ «ІНСПЕКТОРАТ Україна» не містить змін п. 10 даного Договору (а саме місцезнаходження Замовника -ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ), оформлених відповідно до умов договору, тобто виконані в письмовому вигляді і підписані обома сторонами (п.16.4).
Враховуючи вищенаведене, пропозиція учасника-переможця не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Згідно вимог Додатку 3 тендерної документації, Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції, сертифікати відповідності та паспорти якості на дизельне паливо (Копію сертифікату відповідності, засвідчену підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (за наявності); Копію паспорту якості заводу-виробника; засвідчену підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (за наявності); ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» надає документи, які не відповідають ні вимогам діючого законодавства, ані вимогам Додатку 3.
Так, наданий паспорт якості ВАТ «Мозирський нафтопереробний завод» на Паливо дизельне ДТ-Л-К5, сорт С СТБ 1658-2015 (дата виготовлення 14.10.2019 р.) не відповідає сертифікату відповідності ВАТ «Мозирський нафтопереробний завод" термін дії якого з 05.12.2019 р (тобто значно пізніше наданого паспорту якості). Наданий паспорт якості АТ «Укргазвидобування» УПГГК Шебелинське відділення з переробки газового конденсату і нафти на Паливо дизельне Shebel-ДП-Л-Євро5-B0 (дата виготовлення та проведення аналізу 24.10.2019 р.) не відповідає сертифікату відповідності Шебелинського відділення з переробки газового конденсату і нафти на Паливо дизельне ДП-Л-Євро5-B0 термін дії якого з 26.10 2019 р. (також пізніше наданого паспорту якості).
Враховуючи вищенаведене, пропозиція ТОВ "ФОРПОСТ СІТІ» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, та мала бути відхилена на підставі норм ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на вищенаведене, , з метою недопущення порушень законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» ВИМАГАЄ: відмінити рішення щодо визначення переможцем у процедурі відкритих торгів ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ», завершити закупівлю відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
-добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням;
Відхиливши найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» на підставі дискримінаційних вимог тендерної документації, Замовник вкотре визнав переможцем закупівлі ТОВ "ФОРПОСТ СІТІ», не зважаючи на невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, а саме:
1. Згідно Додатку 3 тендерної документації, Учасник « повинен надати інформацію про наявність лабораторії з випробування Нафти та нафтопродуктів:
a. Необхідно надати договір на виконання робіт з випробування Нафти та нафтопродуктів та атестат акредитації випробувальної лабораторії (центру).
Наданий у складі тендерної пропозиції договір № 2345 ОР з ТОВ «ІНСПЕКТОРАТ Україна» не містить змін п. 10 даного Договору (а саме місцезнаходження Замовника -ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ), оформлених відповідно до умов договору, тобто виконані в письмовому вигляді і підписані обома сторонами (п.16.4).
Враховуючи вищенаведене, пропозиція учасника-переможця не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Згідно вимог Додатку 3 тендерної документації, Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції, сертифікати відповідності та паспорти якості на дизельне паливо (Копію сертифікату відповідності, засвідчену підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (за наявності); Копію паспорту якості заводу-виробника; засвідчену підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (за наявності); ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» надає документи, які не відповідають ні вимогам діючого законодавства, ані вимогам Додатку 3.
Так, наданий паспорт якості ВАТ «Мозирський нафтопереробний завод» на Паливо дизельне ДТ-Л-К5, сорт С СТБ 1658-2015 (дата виготовлення 14.10.2019 р.) не відповідає сертифікату відповідності ВАТ «Мозирський нафтопереробний завод" термін дії якого з 05.12.2019 р (тобто значно пізніше наданого паспорту якості). Наданий паспорт якості АТ «Укргазвидобування» УПГГК Шебелинське відділення з переробки газового конденсату і нафти на Паливо дизельне Shebel-ДП-Л-Євро5-B0 (дата виготовлення та проведення аналізу 24.10.2019 р.) не відповідає сертифікату відповідності Шебелинського відділення з переробки газового конденсату і нафти на Паливо дизельне ДП-Л-Євро5-B0 термін дії якого з 26.10 2019 р. (також пізніше наданого паспорту якості).
Враховуючи вищенаведене, пропозиція ТОВ "ФОРПОСТ СІТІ» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, та мала бути відхилена на підставі норм ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на вищенаведене, , з метою недопущення порушень законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» ВИМАГАЄ: відмінити рішення щодо визначення переможцем у процедурі відкритих торгів ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ», завершити закупівлю відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-04-16-008134-b.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ", Код ЄДРПОУ:41224168
Дата подання: 26 квітня 2020 22:09
Дата подання: 26 квітня 2020 22:09
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, у т.ч. виключити дискримінаційні вимоги,для забезпечення чесної конкуренції (детальна інформація додається у файлах)
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 квітня 2020 20:00
рішення від 23.04.2020 № 8245.pdf
Дата публікації: 29 квітня 2020 20:00
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.05.2020 № 9677.pdf
Дата публікації: 19 травня 2020 16:40
рішення від 18.05.2020 № 9677.pdf
Дата публікації: 21 травня 2020 22:33
Коментар замовника щодо усунення порушення: Згідно рішення АМКУ порушення усунуті в повному обсязі
Дата виконання рішення замовником: 25 травня 2020 16:54
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 червня 2020 15:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" |
2 746 317,00
UAH з ПДВ
|
2 746 317,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ" |
3 937 140,00
UAH з ПДВ
|
3 714 891,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" |
3 940 000,00
UAH з ПДВ
|
3 800 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" #41224168 |
Відхилено |
2 746 317,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2020 18:08
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ" #42722773 |
Переможець |
3 714 891,00
UAH з ПДВ
|
16 червня 2020 19:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 08:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2020 16:24
|
Допка 2210,27ФП (1).pdf | зміни до договору |
07 грудня 2020 16:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 листопада 2020 12:13
|
Допка 2210,27ФП.pdf | зміни до договору |
17 листопада 2020 12:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 липня 2020 09:19
|
доп угода 2210,27ФП 3.pdf | зміни до договору |
27 липня 2020 09:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 липня 2020 15:31
|
доп угода №2 2210,27ФП.pdf | зміни до договору |
07 липня 2020 15:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2020 15:10
|
доп угода 2210,27ФП.pdf | зміни до договору |
01 липня 2020 15:09
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2020 14:55
|
2210,27ФП.pdf | укладений |
01 липня 2020 14:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 2210/27ФП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (виправлення технічної помилки) |
Номер договору про закупівлю: | 2210/27ФП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 2210/27ФП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 2210/27ФП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 2210/27ФП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |