Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Енергосервіс будівлі Миколаївської загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів № 40
Energy service of the The building of the Nikolaev comprehensive school of I - III degrees No. 40
Очікувана вартість
не зазначається
UA-2020-04-16-007934-b 70014f01d97346c59a29429f19c17bab
Відкриті торги для закупівлі енергосервісу    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Сергійович Богданов

+380512374169
+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

)
Найменування: Управління освіти Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145010
Вебсайт: http://osvita-mk.org.ua
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м.Миколаїв, вул. Інженерна, 3
Контактна особа: Іван Сергійович Богданов
+380512374169,+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department for Education of Mykolaiv City Council
National ID: 02145010
Contact point: Bogdanov Ivan Sergijovych
+380512374169,+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
)
Дата оприлюднення: 16 квітня 2020 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 07 травня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 травня 2020 20:00
Початок аукціону: 18 червня 2020 15:38
Мінімальний крок підвищення показника ефективності енергосервісного договору під час аукціону: 2%
Облікова ставка НБУ: 10%
Publication date: 16 квітня 2020 16:51
Enquiries until: 07 травня 2020 20:00
Complaints submission until: до 13 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 травня 2020 20:00

Information

During the auction, the minimum step was implemented to increase the efficiency of the energy service contract: 2%
NBU discount rate: 10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:99999999-9: Не відображене в інших розділах


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
Енергосервіс будівлі Миколаївської загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів № 40
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Металургів, 97/1
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах

Energy service of the The building of the Nikolaev comprehensive school of I - III degrees No. 40
CPV: 99999999-9

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Показник ефективності: 100%
16 квітня 2020 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2020 16:51
ЗОШ 40 ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-16-007934-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСКО ЦЕНТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:43187097
Дата подання: 04 травня 2020 14:31
Дискримінаційні вимоги у ТД
При вивченні тендерної документації, встановлено наявність дискримінаційних вимог та вимог, що порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» в тендерній документації, не усунення яких порушує законне право учасників, гарантоване Законом України «Про публічні закупівлі» на участь в даних відкритих торгах, а саме:
1. Вимога встановити систему диспетчеризації та віддаленого управління і контролю (аналізу) енергоспоживання на об'єкті енергосервісу, яка повинна відповідати вказаним технічним характеристикам Є ГРУБИМ ПОРУШЕННЯМ Ч. 3 СТ. 3 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ЗАПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ІНВЕСТИЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ, ГАРАНТУВАННЯ ПРАВ ТА ЗАКОННИХ ІНТЕРЕСІВ СУБ’ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ МАСШТАБНОЇ ЕНЕРГОМОДЕРНІЗАЦІЇ».
Вимога надати гарантійний лист - підтвердження від Виробника системи дистанційного аналізу та контролю енергоспоживання, яку Учасник планує встановити, щодо її відповідності технічним характеристикам Є ГРУБИМ ПОРУШЕННЯМ Ч. 3 СТ. 3 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ЗАПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ІНВЕСТИЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ, ГАРАНТУВАННЯ ПРАВ ТА ЗАКОННИХ ІНТЕРЕСІВ СУБ’ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ МАСШТАБНОЇ ЕНЕРГОМОДЕРНІЗАЦІЇ», ОСКІЛЬКИ УЧАСНИК В СИЛУ АБЗАЦУ 1 ЦЬОГО ПУНКТУ НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ ВСТАНОВЛЮВАТИ ВКАЗАНЕ ОБЛАДНЕННЯ В ОБОВ’ЯЗКОВОМУ ПОРЯДКУ.
2. Вимога до Переможця протягом 2 робочих днів після закінчення періоду оскарження в якості підтвердження справжності своїх намірів внести забезпечення виконання умов договору у розмірі 5% від ціни енергосервісного договору Є ГРУБИМ ПОРУШЕННЯМ Ч. 3 СТ. 3 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ЗАПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ІНВЕСТИЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ, ГАРАНТУВАННЯ ПРАВ ТА ЗАКОННИХ ІНТЕРЕСІВ СУБ’ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ МАСШТАБНОЇ ЕНЕРГОМОДЕРНІЗАЦІЇ».
3. Вимога надати довідку в довільній формі щодо наявності досвіду з впровадження систем дистанційного аналізу та контролю енергоспоживання та надати відгук в довільній формі від попереднього Замовника, на об'єкті/об'єктах якого було встановлено систему диспетчеризації та систему віддаленого управління та контролю за енергоспоживанням, щодо її надійності та ефективності в процесі використання Є ГРУБИМ ПОРУШЕННЯМ Ч. 1 РОЗДІЛУ ІІ «ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ЗАПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ІНВЕСТИЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ, ГАРАНТУВАННЯ ПРАВ ТА ЗАКОННИХ ІНТЕРЕСІВ СУБ’ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ МАСШТАБНОЇ ЕНЕРГОМОДЕРНІЗАЦІЇ".
4. Вимога надати документальне підтвердження фінансової спроможності учасника для впровадження енергозберігаючих заходів, а саме значення чистого прибутку (збитку), що має додатне сальдо, відповідно до звіту про фінансові результати підприємства за 2019 рік фактично унеможливлює її виконання для підприємств створених у ІІ-IV кварталах 2019 року або у 2020 році. З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕВИКЛАДЕНЕ, НЕ МАЄ МОЖЛИВОСТІ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДИТИ ВИМОГУ, А ОТЖЕ ВИНИКАЄ НЕМОЖЛИВІСТЬ ВЗЯТИ УЧАСТЬ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ, ТОМУ ПОЛОЖЕННЯ ТД Є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ. ДІЇ ЗАМОВНИКА Є ПОРУШЕННЯМ Ч. 3 СТ. 3 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ЗАПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ІНВЕСТИЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ, ГАРАНТУВАННЯ ПРАВ ТА ЗАКОННИХ ІНТЕРЕСІВ СУБ’ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ МАСШТАБНОЇ ЕНЕРГОМОДЕРНІЗАЦІЇ»

ВИМАГАЄМО ВНЕСТИ ЗМІНИ У ТД ТА ВИКЛЮЧИТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ.

Супровідний лист з обґрунтуванням додається.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 травня 2020 18:23
У статті 3 Закону України "Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації" зазначено вимоги які має містити тендерна документація. Разом з тим згідно з статтею 22 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник закупівлі має право встановлювати в тендерній документації інші вимоги щодо надання будь-якої іншої інформації відповідно до законодавства, яку він вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Встановлення системи диспетчеризації та віддаленого управління і контролю (аналізу) енергоспоживання на об'єкті енергосервісу не є енергоефективним заходом, що впливає на рівень енергоефективності будівель.
Встановлення системи диспетчеризації та віддаленого управління і контролю (аналізу) енергоспоживання на об'єкті енергосервісу відноситься до організаційних заходів з енергоменеджменту, тобто дозволяє здійснювати безперервний контроль і аналіз за рівнем споживання енергії у будівлі та відповідно підтримувати досягнутий рівень споживання енергоресурсів після впровадження енергозберігаючих заходів. Запровадження систем енергетичного менеджменту є вимогою пункту 6 «Плану заходів із запровадження систем енергетичного менеджменту в бюджетних установах», що затверджено Розпорядженням КМУ від 26.04.2017 № 732-р.
Замовник не порушує законодавства в частині визначення переліку виконання конкретних енергоефективних заходів, оскільки встановлення системи енергомоніторингу (диспетчеризації та віддаленого управління і контролю (аналізу) енергоспоживання) не належить до енергоефективних заходів.
Вимога щодо надання гарантійного листа в довільній формі від виробника системи диспетчеризації та віддаленого управління і контролю (аналізу) енергоспоживання надає можливість підтвердити технічні характеристики устаткування системи диспетчеризації та віддаленого управління і контролю (аналізу) енергоспоживання на об'єкті енергосервісу, та не є порушенням відповідно до ч. 3 ст. 3 Закону України "Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації".
Разом з тим керуючись частиною третьою статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" відповідно статті 26 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовником було встановлено вимогу щодо надання переможцем протягом 2 робочих днів після закінчення періоду оскарження в якості підтвердження справжності своїх намірів внести забезпечення виконання умов договору у розмірі 5% від ціни енергосервісного договору.
Водночас стосовно надання довідки в довільній формі щодо наявності досвіду з впровадження систем дистанційного аналізу та контролю енергоспоживання та відгуку від попереднього Замовника, на об'єкті якого було встановлено систему диспетчеризації та систему віддаленого управління та контролю за енергоспоживанням, щодо її надійності та ефективності в процесі використання.
Враховуючи, що встановлення системи диспетчеризації та віддаленого управління і контролю (аналізу) енергоспоживання на об'єкті енергосервісу не є енергоефективним заходом, що впливає на рівень енергоефективності будівель тому Замовник не встановлював кваліфікаційного критерію, передбаченого абзацом четвертим частини другої статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Такі документи не є документальним підтвердженням досвіду виконання технічних та організаційних енергозберігаючих (енергоефективних) та інших заходів.
Стосовно вимоги щодо фінансової спроможності учасника для впровадження енергозберігаючих заходів зазначаємо, що відповідно 2 ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність» першим звітним періодом для новоствореними підприємствами може бути: 1. Період менш як 12 місяців. Його застосовують у випадку, якщо державна реєстрація підприємства відбулася протягом року, тому звітувати про перші результати господарської діяльності новостворене підприємство має за період від дати реєстрації по останній день календарного року; 2. Період не більш як 15 місяців. Обрати такий період для звітування можуть підприємства, які були зареєстровані наприкінці року в період із 1 жовтня по 31 грудня. Водночас, якщо підприємство є платником податку на прибуток, то складає фінансову звітність від дати реєстрації до кінця року, оскільки під час подання річної декларації з податку на прибуток такий суб’єкт зобов’язаний долучити до зазначеної декларації фінансову звітність відповідно до п.п. «а» п. 137.5, п. 46.2 Податкового Кодексу України. Декларацію з податку на прибуток складають на основі показників фінансової звітності.
Таким чином, Учасник закупівлі має мати фінансову звітність за 2019 рік із відміткою відповідного органу про прийняття.
Замовник, встановленням вимоги щодо наявності додатного сальдо, відповідно до звіту про фінансові результати підприємства за 2019 рік, не створював вимоги, яка несе дискримінаційний характер.
Номер вимоги: UA-2020-04-16-007934-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТЕК ЛАЙТ", Код ЄДРПОУ:41554727
Дата подання: 07 травня 2020 12:18
Порушення ТД
Закон України «Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації» від 9 квітня 2015 року № 327-VIII встановлює правові та економічні засади ЗДІЙСНЕННЯ ЕНЕРГОСЕРВІСУ для підвищення енергетичної ефективності об’єктів державної та комунальної власності (преамбула до Закону).
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України від 9 квітня 2015 року № 327-VIII фактичний рівень споживання паливно-енергетичних ресурсів та/або житлово-комунальних послуг визначається за показниками відповідних ЗАСОБІВ ОБЛІКУ/ЗАСОБІВ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ та може бути скоригований з урахуванням змін кліматичних умов, температури зовнішнього повітря, призначення об’єкта енергосервісу, змін у конструкції або площі, порядку або режиму роботи об’єкта енергосервісу тощо.
Замовник не має права визначати у тендерній документації вимоги щодо встановлення обладнання, оскільки усі заходи визначає учасник. Окрім того на заходи енергоменеджменту вимоги Закону України від 9 квітня 2015 року № 327-VIII не поширюються.
Тому Ваша вимога встановити систему диспетчеризації та віддаленого управління і контролю (аналізу) енергоспоживання на об'єкті енергосервісу Закону України від 9 квітня 2015 року № 327-VI та Закону України «Про публічні закупівлі». Прошу вилучити вказану вимогу.
Практика розгляду скарга Антимонопольного комітету України вказує на те, що довідки у довільній формі та листи-відгуки належать до категорії критеріїв документального підтвердження. Тому вимога надати гарантійний лист - підтвердження від Виробника системи дистанційного аналізу та контролю енергоспоживання, яку Учасник планує встановити, щодо її відповідності технічним характеристикам; надати довідку в довільній формі щодо наявності досвіду з впровадження систем дистанційного аналізу та контролю енергоспоживання та надати відгук в довільній формі від попереднього Замовника, на об'єкті/об'єктах якого було встановлено систему диспетчеризації та систему віддаленого управління та контролю за енергоспоживанням, щодо її надійності та ефективності в процесі використання є документальним підтвердженням досвіду виконання технічних та організаційних енергозберігаючих (енергоефективних) та інших заходів.
Дана норма зазначена у ч. 5 ст. Закону України від 9 квітня 2015 року № 327-VI та набирає чинності з 01.01.2022 року, а тому пункт 2.9 додатку 7 до тендерної документації є незаконним.
Також вважаємо, що встановлення забезпечення виконання договору/або банківської гарантії обмежує можливість учасника взяти участь у закупівлі. Поряд з тим, такі вимоги Закону України від 9 квітня 2015 року № 327-VIII не передбачені та підлягають вилученню з тендерної документації.

Прошу невідкладно внести відповідні зміни до тендерної документації та привести її у відповідність чинному законодавству.

Оскільки аналогічні норми ідентичного змісту містяться у багатьох тендерних документаціях різних замовників з різних регіонів, а відповіді на вимоги інших учасників носять ідентичний зміст, вважаємо за доцільне звернутись до Державного бюро розслідувань та Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України з заявою про створення злочинної організованої групи та зловживанням службовим становищем посадовими особами тендерного комітету Замовника. Також копію заяви буде направлено до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 травня 2020 19:00
У статті 3 Закону України "Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації" зазначено вимоги які має містити тендерна документація. Разом з тим згідно з статтею 22 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник закупівлі має право встановлювати в тендерній документації інші вимоги щодо надання будь-якої іншої інформації відповідно до законодавства, яку він вважає за необхідне включити до тендерної документації. Встановлення системи диспетчеризації та віддаленого управління і контролю (аналізу) енергоспоживання на об'єкті енергосервісу не є енергоефективним заходом, що впливає на рівень енергоефективності будівель. Встановлення системи диспетчеризації та віддаленого управління і контролю (аналізу) енергоспоживання на об'єкті енергосервісу відноситься до організаційних заходів з енергоменеджменту, тобто дозволяє здійснювати безперервний контроль і аналіз за рівнем споживання енергії у будівлі та відповідно підтримувати досягнутий рівень споживання енергоресурсів після впровадження енергозберігаючих заходів. Запровадження систем енергетичного менеджменту є вимогою пункту 6 «Плану заходів із запровадження систем енергетичного менеджменту в бюджетних установах», що затверджено Розпорядженням КМУ від 26.04.2017 № 732-р. Замовник не порушує законодавства в частині визначення переліку виконання конкретних енергоефективних заходів, оскільки встановлення системи енергомоніторингу (диспетчеризації та віддаленого управління і контролю (аналізу) енергоспоживання) не належить до енергоефективних заходів.
Вимога щодо надання гарантійного листа в довільній формі від виробника системи диспетчеризації та віддаленого управління і контролю (аналізу) енергоспоживання надає можливість підтвердити технічні характеристики устаткування системи диспетчеризації та віддаленого управління і контролю (аналізу) енергоспоживання на об'єкті енергосервісу, та не є порушенням відповідно до ч. 3 ст. 3 Закону України "Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації".
Водночас стосовно надання довідки в довільній формі щодо наявності досвіду з впровадження систем дистанційного аналізу та контролю енергоспоживання та відгуку від попереднього Замовника, на об'єкті якого було встановлено систему диспетчеризації та систему віддаленого управління та контролю за енергоспоживанням, щодо її надійності та ефективності в процесі використання. Враховуючи, що встановлення системи диспетчеризації та віддаленого управління і контролю (аналізу) енергоспоживання на об'єкті енергосервісу не є енергоефективним заходом, що впливає на рівень енергоефективності будівель тому Замовник не встановлював кваліфікаційного критерію, передбаченого абзацом четвертим частини другої статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Такі документи не є документальним підтвердженням досвіду виконання технічних та організаційних енергозберігаючих (енергоефективних) та інших заходів.
Разом з тим керуючись частиною третьою статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" відповідно статті 26 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовником було встановлено вимогу щодо надання переможцем протягом 2 робочих днів після закінчення періоду оскарження в якості підтвердження справжності своїх намірів внести забезпечення виконання умов договору у розмірі 5% від ціни енергосервісного договору.

Документи подані скаржником

Протокол розгляду

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВЕСКО" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОТЕРМ-ТЕПЛО" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "Югтепломер-Сервіс" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

26 червня 2020 14:50
Електронний підпис
26 червня 2020 14:46
Протокол 23.pdf
26 червня 2020 14:46
Протокол 22.pdf
26 червня 2020 14:46
ЗОШ 40.pdf
26 червня 2020 14:46
Наказ про звільнення.pdf
26 червня 2020 14:46
МВС Миколаїв.pdf
26 червня 2020 14:46
Довідка (1).pdf
26 червня 2020 14:46
ДФС Миколаїв.pdf
26 червня 2020 14:46
Паспорт-код Даценко.pdf
12 травня 2020 14:19
Електронний підпис
12 травня 2020 14:18
Миколаїв ЗОШ 40.pdf
12 травня 2020 14:18
Довідка (судимість).pdf
12 травня 2020 14:18
Гарантійний лист Synergy.pdf
12 травня 2020 14:18
Відгук.PDF
12 травня 2020 14:18
Довідка.pdf
12 травня 2020 14:18
ІПН Корчміт О.Ю..pdf

Документи

Публічні документи

13 травня 2020 10:44
Електронний підпис
13 травня 2020 10:16
Біотерм данфос.pdf
13 травня 2020 10:16
Довідка досвід.PDF
13 травня 2020 10:16
Наказ про призначення.jpg
13 травня 2020 10:16
ІПН Левицький.JPG
13 травня 2020 10:16
Паспорт Левицький.JPG
13 травня 2020 10:16
Паспорт Левицкий.rar
13 травня 2020 10:16
ТП ЗОШ 40.PDF
13 травня 2020 10:16
статут.rar

Документи

Публічні документи

15 травня 2020 15:25
Електронний підпис
15 травня 2020 15:25
Електронний підпис
15 травня 2020 15:21
Статутні.pdf
15 травня 2020 15:21
Сертифікат.pdf
15 травня 2020 15:21
стаття 17.PDF
15 травня 2020 15:21
фінанс.звітність.PDF
15 травня 2020 15:21
щоріч платежі зош 40.PDF
15 травня 2020 15:21
довідка про довкілля.PDF
15 травня 2020 15:21
досвід впровадження.PDF
15 травня 2020 15:21
лист відгуг.PDF
15 травня 2020 15:21
довідка обладнання.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВЕСКО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОТЕРМ-ТЕПЛО"

ПП "Югтепломер-Сервіс"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2020 16:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОТЕРМ-ТЕПЛО" 241 463,50
UAH з ПДВ
632 561,11
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Югтепломер-Сервіс" 495 294,43
UAH з ПДВ
794 164,66
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВЕСКО" 657 058,01
UAH з ПДВ
795 512,58
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 травня 2020 10:44
Електронний підпис
13 травня 2020 10:16
Біотерм данфос.pdf
13 травня 2020 10:16
Довідка досвід.PDF
13 травня 2020 10:16
Наказ про призначення.jpg
13 травня 2020 10:16
ІПН Левицький.JPG
13 травня 2020 10:16
Паспорт Левицький.JPG
13 травня 2020 10:16
Паспорт Левицкий.rar
13 травня 2020 10:16
ТП ЗОШ 40.PDF
13 травня 2020 10:16
статут.rar

Публічні документи

15 травня 2020 15:25
Електронний підпис
15 травня 2020 15:25
Електронний підпис
15 травня 2020 15:21
Статутні.pdf
15 травня 2020 15:21
Сертифікат.pdf
15 травня 2020 15:21
стаття 17.PDF
15 травня 2020 15:21
фінанс.звітність.PDF
15 травня 2020 15:21
щоріч платежі зош 40.PDF
15 травня 2020 15:21
довідка про довкілля.PDF
15 травня 2020 15:21
досвід впровадження.PDF
15 травня 2020 15:21
лист відгуг.PDF
15 травня 2020 15:21
довідка обладнання.PDF

Публічні документи

26 червня 2020 14:50
Електронний підпис
26 червня 2020 14:46
Протокол 23.pdf
26 червня 2020 14:46
Протокол 22.pdf
26 червня 2020 14:46
ЗОШ 40.pdf
26 червня 2020 14:46
Наказ про звільнення.pdf
26 червня 2020 14:46
МВС Миколаїв.pdf
26 червня 2020 14:46
Довідка (1).pdf
26 червня 2020 14:46
ДФС Миколаїв.pdf
26 червня 2020 14:46
Паспорт-код Даценко.pdf
12 травня 2020 14:19
Електронний підпис
12 травня 2020 14:18
Миколаїв ЗОШ 40.pdf
12 травня 2020 14:18
Довідка (судимість).pdf
12 травня 2020 14:18
Гарантійний лист Synergy.pdf
12 травня 2020 14:18
Відгук.PDF
12 травня 2020 14:18
Довідка.pdf
12 травня 2020 14:18
ІПН Корчміт О.Ю..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОТЕРМ-ТЕПЛО"

ПП "Югтепломер-Сервіс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВЕСКО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВЕСКО"
#40364772
Переможець 1 121 790,77
UAH з ПДВ
24 червня 2020 13:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2020 13:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВЕСКО"
#40364772
1 121 790,77
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 16:59
Договір № 6-40.pdf укладений
14 вересня 2020 16:58