Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 09320000-8 – Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (послуга з централізованого постачання гарячої води)
Очікувана вартість
1 074 330,00 UAH
UA-2020-04-16-007898-b ● 17190729ca9b490d8f8d24d4353e8747
Переговорна процедура (скорочена)
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02006113 |
Місцезнаходження: | 14029, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Волковича, 25 |
Контактна особа: |
Валентина Миколаївна Гайдай +380462253021,+380462256412 kolujejka@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
АТ «Облтеплокомуненерго» входить до числа підприємств, які зазначені у зведеному переліку суб’єктів природних монополій, який у встановленому порядку розміщений на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua), а також Реєстрі суб’єктів природних монополій у сферах теплопостачання, централізованого водопостачання та водовідведення, захоронення побутових відходів, що формується національною комісією, яка здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, опублікованому на офіційному веб-сайті НКРЕКП (http://www.nerc.gov.ua).
Даний постачальник послуг з централізованого постачання гарячою водою є організацією, яка має технічну можливість для забезпечення потреб споживача в повному обсязі. Альтернативних постачальників пари та гарячої води а також технічних можливостей із забезпечення послуг з централізованого постачання гарячою водою іншим шляхом КНП «Чернігівська обласна лікарня» ЧОР в даний час немає, так як це потребує проведення реконструкції системи постачання гарячої води, її перепідключення до джерела постачання, вкладення значних фінансових ресурсів та довгострокового терміну на реалізацію даного заходу (складання проекту, отримання узгоджень та експертиз у відповідних інстанціях, виконання робіт), що унеможливлює стабільне забезпечення гарячою водою та буде порушувати умови перебування хворих, які знаходяться на лікуванні в обласній лікарні.
На підставі викладеного, закупівлю даних послуг може бути запропоновано лише певному постачальнику, а саме АТ «Облтеплокомуненерго», що у свою чергу означає відсутність конкуренції на відповідному ринку. Отже, замовник для здійснення закупівлі послуг з централізованого постачання гарячою водою, відповідно до положень п.2 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», повинен застосувати переговорну процедуру закупівлі з причини відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Даний постачальник послуг з централізованого постачання гарячою водою є організацією, яка має технічну можливість для забезпечення потреб споживача в повному обсязі. Альтернативних постачальників пари та гарячої води а також технічних можливостей із забезпечення послуг з централізованого постачання гарячою водою іншим шляхом КНП «Чернігівська обласна лікарня» ЧОР в даний час немає, так як це потребує проведення реконструкції системи постачання гарячої води, її перепідключення до джерела постачання, вкладення значних фінансових ресурсів та довгострокового терміну на реалізацію даного заходу (складання проекту, отримання узгоджень та експертиз у відповідних інстанціях, виконання робіт), що унеможливлює стабільне забезпечення гарячою водою та буде порушувати умови перебування хворих, які знаходяться на лікуванні в обласній лікарні.
На підставі викладеного, закупівлю даних послуг може бути запропоновано лише певному постачальнику, а саме АТ «Облтеплокомуненерго», що у свою чергу означає відсутність конкуренції на відповідному ринку. Отже, замовник для здійснення закупівлі послуг з централізованого постачання гарячою водою, відповідно до положень п.2 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», повинен застосувати переговорну процедуру закупівлі з причини відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2020 17:07 |
Оскарження наміру укласти договір: | 22 квітня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11500 метр кубічний
послуга з централізованого постачання гарячої води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14029, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Волковича 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Умови та порядок оплати - згідно підписаного Договору. | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
16 квітня 2020 16:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" #03357671 |
Переможець |
1 074 330,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2020 17:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 16:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 16:38
|
Ду №5 до договору №1 02 55 п 20 2.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 16:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2020 13:44
|
ДУ №4 до договору №1-0255П-20-2 від 05.05.2020.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2020 13:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 листопада 2020 17:43
|
ДУ №3 до договору №1-0255П-20 2 від 05.05.2020.pdf | зміни до договору |
06 листопада 2020 17:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 жовтня 2020 12:46
|
ДУ №2 до договору №1-0255П-20-2.pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2020 12:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 жовтня 2020 12:44
|
ДУ №1 до договору №1-0255П-20-2.pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2020 12:43
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2020 16:58
|
Договір 1-0255П-20-2.pdf | укладений |
06 травня 2020 16:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до додатку №1 Договору виклавши його в наступній редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 1-0255П-20/2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п.1.3 Договору виклавши його в наступній редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 1-0255П-20/2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились в розділ 14 "Юридичні адреси та банківські реквізити" викласти відомості про виконавця згідно Додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 1-0255П-20/2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились викласти відомості про виконавця згідно Додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 1-0255П-20/2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі, Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору та внести зміни до п.1.3 та до п.1.4 Договору та викласти їх у новій редакції (згідно додаткової угоди №5). Сума договору складає 784082.99 грн з ПДВ. Обсяг наданих послуг: 8393,0957 м.куб. |
Номер договору про закупівлю: | 1-0255П-20/2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |