Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт фасадів Навчально - виховного комплексу № 12 Рівненської міської ради за адресою: м. Рівне, вул. Грушевського,81
Очікувана вартість
9 564 296,00 UAH
UA-2020-04-16-007733-b ● 80fd2e13b2e94e4a9fd5274ce41b1993
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05517742 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Лермонтова, 6 |
Контактна особа: |
Кондратюк Світлана Василівна +380362635604 ukbrivne@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2020 16:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 квітня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 травня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 05 травня 2020 15:03 |
Очікувана вартість: | 9 564 296,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 95 643,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт фасадів Навчально - виховного комплексу № 12 Рівненської міської ради за адресою: м. Рівне, вул. Грушевського,81
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33023, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Грушевського, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 червня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 квітня 2020 16:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2020 16:41 |
Проект договору підряду.doc | |
16 квітня 2020 16:41 |
Тендерна документація.docx |
16 квітня 2020 16:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 квітня 2020 16:41 |
Проект договору підряду.doc
|
|||
16 квітня 2020 16:41 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звернення за роз'ясненням
Дата подання: 24 квітня 2020 14:41
Дата відповіді: 27 квітня 2020 10:57
Доброго дня!
Відповідно до вимог Тендерної документації Замовником вимагається надати у складі тендерної пропозиції ряд документів, при цьому частина із них зазначена просто як власна назва документу, решту – із додаванням словом «копія».
У зв’язку з тим, що документи тендерної пропозиції подаються через електронну систему Уповноваженого органу з питань публічних закупівель у сканованому вигляді, просимо надати роз’яснення щодо поняття «копії документу» в розумінні Замовника (для прикладу: перед скануванням документу необхідно зробити з нього копію і завірити згідно з чинним законодавством, після чого зробити скан завіреної копії? Чи копія документу вважається скан-копія зроблена з оригіналу документу?).
Виходячи з викладеного, просимо додатково роз’яснити чи можна для подання всіх, без винятку, документів тендерної документації використовувати скан-копії зроблені безпосередньо з оригіналу документу?
Дякуємо за розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В пункті 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації сказано, що документи, які вимагаються тендерною документацією учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель у сканованому кольоровому вигляді у форматі pdf або jpg.
Перед скануванням документів учасник повинен підготувати їх згідно з вимогами тендерної документації. Якщо в документації міститься вимога надати копію документа, учасник повинен зробити копію документа, завірити її згідно з чинним законодавством, а потім сканувати. Якщо міститься вимога надати оригінал або нотаріально завірену копію саме такий документ готує до сканування учасник. Якщо в тендерній документації не вказано в якому вигляді подавати документ, учасник самостійно приймає рішення який документ йому підготувати. Однак, потрібно пам’ятати вимогу, яка міститься у вищевказаному пункті тендерної документації, про те, що усі аркуші тендерної пропозиції, які містять інформацію, повинні мати підпис, найменування посади, прізвище, ініціали уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбиток печатки (у разі її використання), крім оригіналів документів, виданих іншими установами та підприємствами, та копій документів завірених нотаріально. Отже, якщо оригінал документа учасника відповідає цій вимозі можна робити з нього скан-копію.
Перед скануванням документів учасник повинен підготувати їх згідно з вимогами тендерної документації. Якщо в документації міститься вимога надати копію документа, учасник повинен зробити копію документа, завірити її згідно з чинним законодавством, а потім сканувати. Якщо міститься вимога надати оригінал або нотаріально завірену копію саме такий документ готує до сканування учасник. Якщо в тендерній документації не вказано в якому вигляді подавати документ, учасник самостійно приймає рішення який документ йому підготувати. Однак, потрібно пам’ятати вимогу, яка міститься у вищевказаному пункті тендерної документації, про те, що усі аркуші тендерної пропозиції, які містять інформацію, повинні мати підпис, найменування посади, прізвище, ініціали уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбиток печатки (у разі її використання), крім оригіналів документів, виданих іншими установами та підприємствами, та копій документів завірених нотаріально. Отже, якщо оригінал документа учасника відповідає цій вимозі можна робити з нього скан-копію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 травня 2020 15:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" |
8 210 659,00
UAH з ПДВ
|
8 210 659,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД |
8 560 845,78
UAH з ПДВ
|
8 560 845,78
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ" |
9 449 976,00
UAH з ПДВ
|
9 449 976,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" |
9 559 983,60
UAH з ПДВ
|
9 559 983,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" #30659431 |
Відхилено |
8 210 659,00
UAH з ПДВ
|
12 травня 2020 14:11
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД #32625535 |
Рішення скасоване |
8 560 845,78
UAH з ПДВ
|
26 травня 2020 16:23
|
|
ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД #32625535 |
Відхилено |
8 560 845,78
UAH з ПДВ
|
26 травня 2020 16:29
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ" #39053746 |
Переможець |
9 449 976,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2020 15:16
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 17:53
|
ДУ 4 до договору 20-Б_ НВК 12.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 17:51
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 21:34
|
Додаткова_угода_3_до_Договору_20-Б.pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 21:33
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2021 18:49
|
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2021 18:48
|
Додатковий договір.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2021 18:48
|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2021 17:16
|
Повідомленя про внесення змін до договору про закупівлю.pdf | зміни до договору |
12 липня 2021 17:14
|
Додатковий договір.pdf | зміни до договору |
12 липня 2021 17:14
|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2020 16:13
|
Договір підряду | укладений |
17 червня 2020 16:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 20-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 20-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 20-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору, зміна реквізитів замовника |
Номер договору про закупівлю: | 20-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |