Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт фасадів Навчально - виховного комплексу № 12 Рівненської міської ради за адресою: м. Рівне, вул. Грушевського,81
Очікувана вартість
9 564 296,00 UAH
UA-2020-04-16-007733-b 80fd2e13b2e94e4a9fd5274ce41b1993
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кондратюк Світлана Василівна

+380362635604 ukbrivne@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05517742
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Лермонтова, 6
Контактна особа: Кондратюк Світлана Василівна
+380362635604
ukbrivne@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2020 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 травня 2020 17:00
Початок аукціону: 05 травня 2020 15:03
Очікувана вартість: 9 564 296,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 95 643,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт фасадів Навчально - виховного комплексу № 12 Рівненської міської ради за адресою: м. Рівне, вул. Грушевського,81
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33023, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Грушевського, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 червня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 квітня 2020 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2020 16:41
Проект договору підряду.doc
16 квітня 2020 16:41
Тендерна документація.docx
16 квітня 2020 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2020 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2020 16:41
Проект договору підряду.doc
16 квітня 2020 16:41
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Звернення за роз'ясненням
Дата подання: 24 квітня 2020 14:41
Дата відповіді: 27 квітня 2020 10:57
Доброго дня! Відповідно до вимог Тендерної документації Замовником вимагається надати у складі тендерної пропозиції ряд документів, при цьому частина із них зазначена просто як власна назва документу, решту – із додаванням словом «копія». У зв’язку з тим, що документи тендерної пропозиції подаються через електронну систему Уповноваженого органу з питань публічних закупівель у сканованому вигляді, просимо надати роз’яснення щодо поняття «копії документу» в розумінні Замовника (для прикладу: перед скануванням документу необхідно зробити з нього копію і завірити згідно з чинним законодавством, після чого зробити скан завіреної копії? Чи копія документу вважається скан-копія зроблена з оригіналу документу?). Виходячи з викладеного, просимо додатково роз’яснити чи можна для подання всіх, без винятку, документів тендерної документації використовувати скан-копії зроблені безпосередньо з оригіналу документу? Дякуємо за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В пункті 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації сказано, що документи, які вимагаються тендерною документацією учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель у сканованому кольоровому вигляді у форматі pdf або jpg.
Перед скануванням документів учасник повинен підготувати їх згідно з вимогами тендерної документації. Якщо в документації міститься вимога надати копію документа, учасник повинен зробити копію документа, завірити її згідно з чинним законодавством, а потім сканувати. Якщо міститься вимога надати оригінал або нотаріально завірену копію саме такий документ готує до сканування учасник. Якщо в тендерній документації не вказано в якому вигляді подавати документ, учасник самостійно приймає рішення який документ йому підготувати. Однак, потрібно пам’ятати вимогу, яка міститься у вищевказаному пункті тендерної документації, про те, що усі аркуші тендерної пропозиції, які містять інформацію, повинні мати підпис, найменування посади, прізвище, ініціали уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбиток печатки (у разі її використання), крім оригіналів документів, виданих іншими установами та підприємствами, та копій документів завірених нотаріально. Отже, якщо оригінал документа учасника відповідає цій вимозі можна робити з нього скан-копію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 травня 2020 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" 8 210 659,00
UAH з ПДВ
8 210 659,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД 8 560 845,78
UAH з ПДВ
8 560 845,78
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ" 9 449 976,00
UAH з ПДВ
9 449 976,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" 9 559 983,60
UAH з ПДВ
9 559 983,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 травня 2020 16:54
Електронний підпис
04 травня 2020 16:53
календарний графік.pdf
04 травня 2020 16:53
договірна ціна.pdf
04 травня 2020 16:53
формальні помилки.pdf
04 травня 2020 16:53
тендерна пропозиція.pdf
04 травня 2020 16:53
статут.pdf
04 травня 2020 16:53
складські приміщення.pdf
04 травня 2020 16:53
свідоцтво ПДВ.pdf
04 травня 2020 16:53
проект договору.pdf
04 травня 2020 16:53
персональні дані.pdf
04 травня 2020 16:53
обладнання.pdf
04 травня 2020 16:53
Ліцензія.pdf
04 травня 2020 16:53
лист погодження.pdf
04 травня 2020 16:53
КБ2_ КБ3 Липинський.pdf
04 травня 2020 16:53
КБ-2 КБ-3 ОСББ.pdf
04 травня 2020 16:53
інформація.pdf
04 травня 2020 16:53
інформаційна довідка.pdf
04 травня 2020 16:53
захист довкілля.pdf
04 травня 2020 16:53
досвід працівники.pdf
04 травня 2020 16:53
Дозвола.pdf
04 травня 2020 16:53
договір послуги.pdf
04 травня 2020 16:53
Договір ОСББ.pdf
04 травня 2020 16:53
договір оренди (майно).pdf
04 травня 2020 16:53
договір Липинський.pdf
04 травня 2020 16:53
довідка підпис.pdf
04 травня 2020 16:53
довідка ІТР.pdf
04 травня 2020 16:53
гарантійний лист.pdf
04 травня 2020 16:53
відсутність підстав.pdf
04 травня 2020 16:53
аналогічні договора.pdf
04 травня 2020 16:53
153.imd

Публічні документи

01 червня 2020 15:40
Електронний підпис
04 травня 2020 16:15
Електронний підпис
04 травня 2020 16:13
Установчі документи.pdf
04 травня 2020 16:13
Договірна ціна.pdf
04 травня 2020 16:13
Субпідряд 12 школа.pdf
04 травня 2020 16:13
Аналогічний договір.pdf
04 травня 2020 16:13
Договір оренди.pdf
04 травня 2020 16:13
Пропозиція.pdf
04 травня 2020 16:13
АВК.7z

Публічні документи

04 травня 2020 16:15
Електронний підпис
04 травня 2020 16:14
кошторис.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"

ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"

ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"
#30659431
Відхилено 8 210 659,00
UAH з ПДВ
12 травня 2020 14:11
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД
#32625535
Рішення скасоване 8 560 845,78
UAH з ПДВ
26 травня 2020 16:23
ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД
#32625535
Відхилено 8 560 845,78
UAH з ПДВ
26 травня 2020 16:29
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"
#39053746
Переможець 9 449 976,00
UAH з ПДВ
01 червня 2020 15:16
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" #30659431

№ рішення у справі

63/108-р/к

Дата рішення у справі

31.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

12 травня 2020 14:11
Електронний підпис

Документи

26 травня 2020 16:28
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ" #39053746

№ рішення у справі

63/27-р/к

Дата рішення у справі

22.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2020 15:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"
#39053746
9 449 976,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2023 17:53
ДУ 4 до договору 20-Б_ НВК 12.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 17:51
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 21:34
Додаткова_угода_3_до_Договору_20-Б.pdf зміни до договору
02 січня 2023 21:33
Електронний підпис укладений
17 грудня 2021 18:49
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 18:48
Додатковий договір.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 18:48
Електронний підпис укладений
12 липня 2021 17:16
Повідомленя про внесення змін до договору про закупівлю.pdf зміни до договору
12 липня 2021 17:14
Додатковий договір.pdf зміни до договору
12 липня 2021 17:14
Електронний підпис укладений
17 червня 2020 16:13
Договір підряду укладений
17 червня 2020 16:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 20-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 20-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 20-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору, зміна реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 20-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML