Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Енергосервіс будівлі Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 75 Запорізької міської ради Запорізької області
Energy service of the Building of Zaporizhzhya comprehensive school of I-III degrees № 75 of Zaporizhzhya city council of Zaporizhzhia region
Energy service of the Building of Zaporizhzhya comprehensive school of I-III degrees № 75 of Zaporizhzhya city council of Zaporizhzhia region
Очікувана вартість
не зазначається
не зазначається
UA-2020-04-16-006406-b ● be9734d02a00447c926cd01d14691547
Відкриті торги для закупівлі енергосервісу
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Найменування: | ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ВІДДІЛ ОСВІТИ ЗАВОДСЬКОГО РАЙОНУ ДЕПАРТАМЕНТУ ОСВІТИ І НАУКИ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37611443 |
Місцезнаходження: | 69067, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ РАДІАТОРНА, будинок 49 |
Контактна особа: |
Скрипченко Яна +380671541424 kpztvo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Territorial Department of Education of the Factory District of the Department of Education and Science of Zaporizhzhia City Council |
National ID: | 37611443 |
Contact point: |
Skrypchenko Yana +380671541424 kpztvo@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2020 15:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 травня 2020 15:50 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 травня 2020 15:50 |
Початок аукціону: | 09 липня 2020 15:43 |
Початок аукціону: | 09 липня 2020 15:43 |
Мінімальний крок підвищення показника ефективності енергосервісного договору під час аукціону: | 2% |
Облікова ставка НБУ: | 10% |
Publication date: | 16 квітня 2020 15:39 |
Enquiries until: | 08 травня 2020 15:50 |
Complaints submission until: | до 14 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 травня 2020 15:50 |
Planned auction date: | 09 липня 2020 15:43 |
Information
During the auction, the minimum step was implemented to increase the efficiency of the energy service contract: | 2% |
NBU discount rate: | 10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:99999999-9: Не відображене в інших розділах
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
Енергосервіс будівлі Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 75 Запорізької міської ради Запорізької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69009, Україна, Відповідно до документації, вул.Історична,92
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах
Energy service of the Building of Zaporizhzhya comprehensive school of I-III degrees № 75 of Zaporizhzhya city council of Zaporizhzhia region
CPV: 99999999-9
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Показник ефективності: | 100% |
06 травня 2020 12:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 травня 2020 12:33 |
Зміни до ТД 06.05.2020 (2).docx | |
06 травня 2020 12:33 |
ТД зі змінами 06.05.2020.docx | |
16 квітня 2020 15:47 |
Заводський ЗОШ 75 ТД (3).docx | |
16 квітня 2020 15:39 |
Заводський ЗОШ 75 ФО (1).docx |
06 травня 2020 12:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 травня 2020 12:33 |
Зміни до ТД 06.05.2020 (2).docx
|
|||
06 травня 2020 12:33 |
ТД зі змінами 06.05.2020.docx
|
|||
16 квітня 2020 15:47 |
Заводський ЗОШ 75 ТД (3).docx
|
|||
16 квітня 2020 15:39 |
Заводський ЗОШ 75 ФО (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-16-006406-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСКО ЦЕНТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:43187097
Дата подання: 04 травня 2020 15:43
дискримінаційні вимоги у ТД
При вивченні тендерної документації, встановлено наявність дискримінаційних вимог та вимог, що порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» в тендерній документації, не усунення яких порушує законне право учасників, гарантоване Законом України «Про публічні закупівлі» на участь в даних відкритих торгах, а саме:
1. Вимога встановити систему диспетчеризації та віддаленого управління і контролю (аналізу) енергоспоживання на об'єкті енергосервісу, яка повинна відповідати вказаним технічним характеристикам Є ГРУБИМ ПОРУШЕННЯМ Ч. 3 СТ. 3 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ЗАПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ІНВЕСТИЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ, ГАРАНТУВАННЯ ПРАВ ТА ЗАКОННИХ ІНТЕРЕСІВ СУБ’ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ МАСШТАБНОЇ ЕНЕРГОМОДЕРНІЗАЦІЇ».
Вимога надати гарантійний лист - підтвердження від Виробника системи дистанційного аналізу та контролю енергоспоживання, яку Учасник планує встановити, щодо її відповідності технічним характеристикам Є ГРУБИМ ПОРУШЕННЯМ Ч. 3 СТ. 3 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ЗАПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ІНВЕСТИЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ, ГАРАНТУВАННЯ ПРАВ ТА ЗАКОННИХ ІНТЕРЕСІВ СУБ’ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ МАСШТАБНОЇ ЕНЕРГОМОДЕРНІЗАЦІЇ», ОСКІЛЬКИ УЧАСНИК В СИЛУ АБЗАЦУ 1 ЦЬОГО ПУНКТУ НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ ВСТАНОВЛЮВАТИ ВКАЗАНЕ ОБЛАДНЕННЯ В ОБОВ’ЯЗКОВОМУ ПОРЯДКУ.
2. Вимога до Переможця протягом 2 робочих днів після закінчення періоду оскарження в якості підтвердження справжності своїх намірів внести забезпечення виконання умов договору у розмірі 5% від ціни енергосервісного договору Є ГРУБИМ ПОРУШЕННЯМ Ч. 3 СТ. 3 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ЗАПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ІНВЕСТИЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ, ГАРАНТУВАННЯ ПРАВ ТА ЗАКОННИХ ІНТЕРЕСІВ СУБ’ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ МАСШТАБНОЇ ЕНЕРГОМОДЕРНІЗАЦІЇ».
3. Вимога надати довідку в довільній формі щодо наявності досвіду з впровадження систем дистанційного аналізу та контролю енергоспоживання та надати відгук в довільній формі від попереднього Замовника, на об'єкті/об'єктах якого було встановлено систему диспетчеризації та систему віддаленого управління та контролю за енергоспоживанням, щодо її надійності та ефективності в процесі використання Є ГРУБИМ ПОРУШЕННЯМ Ч. 1 РОЗДІЛУ ІІ «ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ЗАПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ІНВЕСТИЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ, ГАРАНТУВАННЯ ПРАВ ТА ЗАКОННИХ ІНТЕРЕСІВ СУБ’ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ МАСШТАБНОЇ ЕНЕРГОМОДЕРНІЗАЦІЇ".
4. Вимога надати документальне підтвердження фінансової спроможності учасника для впровадження енергозберігаючих заходів, а саме значення чистого прибутку (збитку), що має додатне сальдо, відповідно до звіту про фінансові результати підприємства за 2019 рік фактично унеможливлює її виконання для підприємств створених у ІІ-IV кварталах 2019 року або у 2020 році. З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕВИКЛАДЕНЕ, НЕ МАЄ МОЖЛИВОСТІ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДИТИ ВИМОГУ, А ОТЖЕ ВИНИКАЄ НЕМОЖЛИВІСТЬ ВЗЯТИ УЧАСТЬ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ, ТОМУ ПОЛОЖЕННЯ ТД Є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ. ДІЇ ЗАМОВНИКА Є ПОРУШЕННЯМ Ч. 3 СТ. 3 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ЗАПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ІНВЕСТИЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ, ГАРАНТУВАННЯ ПРАВ ТА ЗАКОННИХ ІНТЕРЕСІВ СУБ’ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ МАСШТАБНОЇ ЕНЕРГОМОДЕРНІЗАЦІЇ»
ВИМАГАЄМО ВНЕСТИ ЗМІНИ У ТД ТА ВИКЛЮЧИТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ.
Супровідний лист з обґрунтуванням додається.
Розгорнути
Згорнути
1. Вимога встановити систему диспетчеризації та віддаленого управління і контролю (аналізу) енергоспоживання на об'єкті енергосервісу, яка повинна відповідати вказаним технічним характеристикам Є ГРУБИМ ПОРУШЕННЯМ Ч. 3 СТ. 3 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ЗАПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ІНВЕСТИЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ, ГАРАНТУВАННЯ ПРАВ ТА ЗАКОННИХ ІНТЕРЕСІВ СУБ’ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ МАСШТАБНОЇ ЕНЕРГОМОДЕРНІЗАЦІЇ».
Вимога надати гарантійний лист - підтвердження від Виробника системи дистанційного аналізу та контролю енергоспоживання, яку Учасник планує встановити, щодо її відповідності технічним характеристикам Є ГРУБИМ ПОРУШЕННЯМ Ч. 3 СТ. 3 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ЗАПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ІНВЕСТИЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ, ГАРАНТУВАННЯ ПРАВ ТА ЗАКОННИХ ІНТЕРЕСІВ СУБ’ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ МАСШТАБНОЇ ЕНЕРГОМОДЕРНІЗАЦІЇ», ОСКІЛЬКИ УЧАСНИК В СИЛУ АБЗАЦУ 1 ЦЬОГО ПУНКТУ НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ ВСТАНОВЛЮВАТИ ВКАЗАНЕ ОБЛАДНЕННЯ В ОБОВ’ЯЗКОВОМУ ПОРЯДКУ.
2. Вимога до Переможця протягом 2 робочих днів після закінчення періоду оскарження в якості підтвердження справжності своїх намірів внести забезпечення виконання умов договору у розмірі 5% від ціни енергосервісного договору Є ГРУБИМ ПОРУШЕННЯМ Ч. 3 СТ. 3 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ЗАПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ІНВЕСТИЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ, ГАРАНТУВАННЯ ПРАВ ТА ЗАКОННИХ ІНТЕРЕСІВ СУБ’ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ МАСШТАБНОЇ ЕНЕРГОМОДЕРНІЗАЦІЇ».
3. Вимога надати довідку в довільній формі щодо наявності досвіду з впровадження систем дистанційного аналізу та контролю енергоспоживання та надати відгук в довільній формі від попереднього Замовника, на об'єкті/об'єктах якого було встановлено систему диспетчеризації та систему віддаленого управління та контролю за енергоспоживанням, щодо її надійності та ефективності в процесі використання Є ГРУБИМ ПОРУШЕННЯМ Ч. 1 РОЗДІЛУ ІІ «ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ЗАПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ІНВЕСТИЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ, ГАРАНТУВАННЯ ПРАВ ТА ЗАКОННИХ ІНТЕРЕСІВ СУБ’ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ МАСШТАБНОЇ ЕНЕРГОМОДЕРНІЗАЦІЇ".
4. Вимога надати документальне підтвердження фінансової спроможності учасника для впровадження енергозберігаючих заходів, а саме значення чистого прибутку (збитку), що має додатне сальдо, відповідно до звіту про фінансові результати підприємства за 2019 рік фактично унеможливлює її виконання для підприємств створених у ІІ-IV кварталах 2019 року або у 2020 році. З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕВИКЛАДЕНЕ, НЕ МАЄ МОЖЛИВОСТІ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДИТИ ВИМОГУ, А ОТЖЕ ВИНИКАЄ НЕМОЖЛИВІСТЬ ВЗЯТИ УЧАСТЬ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ, ТОМУ ПОЛОЖЕННЯ ТД Є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ. ДІЇ ЗАМОВНИКА Є ПОРУШЕННЯМ Ч. 3 СТ. 3 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ЗАПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ІНВЕСТИЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ, ГАРАНТУВАННЯ ПРАВ ТА ЗАКОННИХ ІНТЕРЕСІВ СУБ’ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ МАСШТАБНОЇ ЕНЕРГОМОДЕРНІЗАЦІЇ»
ВИМАГАЄМО ВНЕСТИ ЗМІНИ У ТД ТА ВИКЛЮЧИТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ.
Супровідний лист з обґрунтуванням додається.
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 травня 2020 11:34
вимогу учасника щодо дискримінаційних вимог у ТД розглянуто, відповідь додана в окремому файлі
Номер вимоги: UA-2020-04-16-006406-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТЕК ЛАЙТ", Код ЄДРПОУ:41554727
Дата подання: 07 травня 2020 12:47
Порушення ТД
Закон України «Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації» від 9 квітня 2015 року № 327-VIII встановлює правові та економічні засади ЗДІЙСНЕННЯ ЕНЕРГОСЕРВІСУ для підвищення енергетичної ефективності об’єктів державної та комунальної власності (преамбула до Закону).
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України від 9 квітня 2015 року № 327-VIII фактичний рівень споживання паливно-енергетичних ресурсів та/або житлово-комунальних послуг визначається за показниками відповідних ЗАСОБІВ ОБЛІКУ/ЗАСОБІВ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ та може бути скоригований з урахуванням змін кліматичних умов, температури зовнішнього повітря, призначення об’єкта енергосервісу, змін у конструкції або площі, порядку або режиму роботи об’єкта енергосервісу тощо.
Замовник не має права визначати у тендерній документації вимоги щодо встановлення обладнання, оскільки усі заходи визначає учасник. Окрім того на заходи енергоменеджменту вимоги Закону України від 9 квітня 2015 року № 327-VIII не поширюються.
Тому Ваша вимога встановити систему диспетчеризації та віддаленого управління і контролю (аналізу) енергоспоживання на об'єкті енергосервісу Закону України від 9 квітня 2015 року № 327-VI та Закону України «Про публічні закупівлі». Прошу вилучити вказану вимогу.
Практика розгляду скарга Антимонопольного комітету України вказує на те, що довідки у довільній формі та листи-відгуки належать до категорії критеріїв документального підтвердження. Тому вимога надати гарантійний лист - підтвердження від Виробника системи дистанційного аналізу та контролю енергоспоживання, яку Учасник планує встановити, щодо її відповідності технічним характеристикам; надати довідку в довільній формі щодо наявності досвіду з впровадження систем дистанційного аналізу та контролю енергоспоживання та надати відгук в довільній формі від попереднього Замовника, на об'єкті/об'єктах якого було встановлено систему диспетчеризації та систему віддаленого управління та контролю за енергоспоживанням, щодо її надійності та ефективності в процесі використання є документальним підтвердженням досвіду виконання технічних та організаційних енергозберігаючих (енергоефективних) та інших заходів.
Дана норма зазначена у ч. 5 ст. Закону України від 9 квітня 2015 року № 327-VI та набирає чинності з 01.01.2022 року, а тому пункт 2.9 додатку 7 до тендерної документації є незаконним.
Також вважаємо, що встановлення забезпечення виконання договору/або банківської гарантії обмежує можливість учасника взяти участь у закупівлі. Поряд з тим, такі вимоги Закону України від 9 квітня 2015 року № 327-VIII не передбачені та підлягають вилученню з тендерної документації.
Прошу невідкладно внести відповідні зміни до тендерної документації та привести її у відповідність чинному законодавству.
Оскільки аналогічні норми ідентичного змісту містяться у багатьох тендерних документаціях різних замовників з різних регіонів, а відповіді на вимоги інших учасників носять ідентичний зміст, вважаємо за доцільне звернутись до Державного бюро розслідувань та Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України з заявою про створення злочинної організованої групи та зловживанням службовим становищем посадовими особами тендерного комітету Замовника. Також копію заяви буде направлено до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України від 9 квітня 2015 року № 327-VIII фактичний рівень споживання паливно-енергетичних ресурсів та/або житлово-комунальних послуг визначається за показниками відповідних ЗАСОБІВ ОБЛІКУ/ЗАСОБІВ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ та може бути скоригований з урахуванням змін кліматичних умов, температури зовнішнього повітря, призначення об’єкта енергосервісу, змін у конструкції або площі, порядку або режиму роботи об’єкта енергосервісу тощо.
Замовник не має права визначати у тендерній документації вимоги щодо встановлення обладнання, оскільки усі заходи визначає учасник. Окрім того на заходи енергоменеджменту вимоги Закону України від 9 квітня 2015 року № 327-VIII не поширюються.
Тому Ваша вимога встановити систему диспетчеризації та віддаленого управління і контролю (аналізу) енергоспоживання на об'єкті енергосервісу Закону України від 9 квітня 2015 року № 327-VI та Закону України «Про публічні закупівлі». Прошу вилучити вказану вимогу.
Практика розгляду скарга Антимонопольного комітету України вказує на те, що довідки у довільній формі та листи-відгуки належать до категорії критеріїв документального підтвердження. Тому вимога надати гарантійний лист - підтвердження від Виробника системи дистанційного аналізу та контролю енергоспоживання, яку Учасник планує встановити, щодо її відповідності технічним характеристикам; надати довідку в довільній формі щодо наявності досвіду з впровадження систем дистанційного аналізу та контролю енергоспоживання та надати відгук в довільній формі від попереднього Замовника, на об'єкті/об'єктах якого було встановлено систему диспетчеризації та систему віддаленого управління та контролю за енергоспоживанням, щодо її надійності та ефективності в процесі використання є документальним підтвердженням досвіду виконання технічних та організаційних енергозберігаючих (енергоефективних) та інших заходів.
Дана норма зазначена у ч. 5 ст. Закону України від 9 квітня 2015 року № 327-VI та набирає чинності з 01.01.2022 року, а тому пункт 2.9 додатку 7 до тендерної документації є незаконним.
Також вважаємо, що встановлення забезпечення виконання договору/або банківської гарантії обмежує можливість учасника взяти участь у закупівлі. Поряд з тим, такі вимоги Закону України від 9 квітня 2015 року № 327-VIII не передбачені та підлягають вилученню з тендерної документації.
Прошу невідкладно внести відповідні зміни до тендерної документації та привести її у відповідність чинному законодавству.
Оскільки аналогічні норми ідентичного змісту містяться у багатьох тендерних документаціях різних замовників з різних регіонів, а відповіді на вимоги інших учасників носять ідентичний зміст, вважаємо за доцільне звернутись до Державного бюро розслідувань та Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України з заявою про створення злочинної організованої групи та зловживанням службовим становищем посадовими особами тендерного комітету Замовника. Також копію заяви буде направлено до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 травня 2020 15:15
вимогу розглянуто, відповідь надана в окремому файлі
Номер вимоги: UA-2020-04-16-006406-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕСКО ЮА", Код ЄДРПОУ:41543652
Дата подання: 03 червня 2020 16:08
неправомірне відхилення пропозиції
Відповідно до Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Наказом Міністерства Фінансів України від 06.06.2017 № 557: - електронний документообіг - сукупність процесів створення, подання, приймання, ідентифікації, оброблення, зберігання, використання електронних документів, які виконуються із застосуванням перевірки цілісності та (у разі необхідності) з підтвердженням факту одержання таких документів.- електронні документи - документи (у тому числі податкова звітність, звітність зі сплати єдиного внеску, фінансова та статистична звітність. - друга квитанція - електронне повідомлення, що формується у форматі, затвердженому в установленому законодавством порядку, програмним забезпеченням контролюючого органу (адресатом) за результатами ідентифікації, обробки електронного документа та засвідчує факт і час приймання (неприймання) чи реєстрації такого електронного документа. Згідно з п. 12 Порядку друга квитанція є підтвердженням про прийняття (реєстрацію) або повідомленням про неприйняття в контролюючому органі електронного документа. В другій квитанції зазначаються реквізити прийнятого (зареєстрованого) або неприйнятого (із зазначенням причини) електронного документа, результати обробки в контролюючому органі (дата та час прийняття (реєстрації) або неприйняття, реєстраційний номер, дані про автора та підписувача (підписувачів) електронного документа та автора квитанції). Відтак квитанція № 2 містить відмітку про отримання звіту, поданого за допомогою системи електронного документообігу. ТОВ «ЕСКО ЮА» надало у складі тендерної пропозиції квитанцію № 2 про прийняття спрощеного фінансового суб’єкта звіту малого підприємництва. Враховуючи зазначене, ТОВ «ЕСКО ЮА» не було порушено вимоги п. 2.8 ч. 2 Додатку 7. Вимагаємо допустити ТОВ «ЕСКО ЮА» до аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 червня 2020 16:17
вимогу учасника щодо неправомірного відхилення пропозиції розглянуто, відповідь додана в окремому файлі
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-04-16-006406-b.c5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕСКО ЮА", Код ЄДРПОУ:41543652
Дата подання: 05 червня 2020 23:30
Дата подання: 05 червня 2020 23:30
неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію ТОВ "ЕСКО ЮА"
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 червня 2020 20:14
Рішення від 11.06.2020 № 11525.pdf
Дата публікації: 11 червня 2020 20:13
Інформація про резолютивну частину рішення від 24.06.2020 № 12523.pdf
Дата публікації: 25 червня 2020 20:53
Рішення від 24.06.2020 № 12523.pdf
Дата публікації: 30 червня 2020 22:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕСКО ЮА» за процедурою закупівлі – «Енергосервіс будівлі Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 75 Запорізької міської ради Запорізької області» UA-2020-04-16-006406-b
2. Допусти до предкваліфікації ТОВ «ЕСКО ЮА»
Дата виконання рішення замовником: 03 липня 2020 10:33
Протокол розгляду
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВЕСКО" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОТЕРМ-ТЕПЛО" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕСКО ЮА" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТЕК ЛАЙТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕСКО ЮА" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕСКО ЮА" | Документи |
Рішення скасоване
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕСКО ЮА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 липня 2020 16:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОТЕРМ-ТЕПЛО" |
183 438,32
UAH з ПДВ
|
183 438,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВЕСКО" |
418 893,49
UAH з ПДВ
|
418 893,49
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕСКО ЮА" |
923 629,02
UAH з ПДВ
|
923 629,02
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕСКО ЮА" #41543652 |
Переможець |
1 494 324,10
UAH з ПДВ
|
15 липня 2020 10:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2020 16:20
|
договір.pdf | укладений |
17 вересня 2020 16:19
|