Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Енергосервіс будівлі Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу №145 «Дружна сімейка» Запорізької міської ради Запорізької області
Energy service of the Building of Preschool educational institution (kindergarten) of the combined type №145 «Friendly family» of Zaporizhzhya city council of Zaporizhzhia region
Очікувана вартість
не зазначається
UA-2020-04-16-006105-b a48a0430eefc47789d507b67e55e15f5
Відкриті торги для закупівлі енергосервісу    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Літошко Світлана Вікторівна

+380612262702 ordzh_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

)
Найменування: Територіальний відділ освіти Вознесенівського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37611417
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Маяковського, буд.4
Контактна особа: Літошко Світлана Вікторівна
+380612262702
ordzh_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Territorial department of education of Voznesenivsky district of the department of education and science of Zaporizhzhya city council
National ID: 37611417
Contact point: Litoshko Svetlana Victorovna
+380612262702
ordzh_osvita@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
)
Дата оприлюднення: 16 квітня 2020 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 06 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 07 липня 2020 13:15
Мінімальний крок підвищення показника ефективності енергосервісного договору під час аукціону: 2%
Облікова ставка НБУ: 10%
Publication date: 16 квітня 2020 15:24
Enquiries until: 06 травня 2020 18:00
Complaints submission until: до 12 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 травня 2020 18:00

Information

During the auction, the minimum step was implemented to increase the efficiency of the energy service contract: 2%
NBU discount rate: 10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:99999999-9: Не відображене в інших розділах


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
Енергосервіс будівлі Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу №145 «Дружна сімейка» Запорізької міської ради Запорізької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Вознесенівський район, бул.Центральний,16а
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах

Energy service of the Building of Preschool educational institution (kindergarten) of the combined type №145 «Friendly family» of Zaporizhzhya city council of Zaporizhzhia region
CPV: 99999999-9

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Показник ефективності: 100%
07 травня 2020 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2020 17:21
зміни 2 від 07.05.2020.docx
07 травня 2020 17:21
ТД енергосервіс ДНЗ 145
05 травня 2020 11:47
зміни від 05.05.2020
07 травня 2020 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2020 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2020 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2020 17:21
зміни 2 від 07.05.2020.docx
07 травня 2020 17:21
ТД енергосервіс ДНЗ 145
05 травня 2020 11:47
ТД енергосервіс ДНЗ 145
16 квітня 2020 15:25
ТД енергосервіс ДНЗ 145
05 травня 2020 11:47
зміни від 05.05.2020

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-16-006105-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСКО ЦЕНТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:43187097
Дата подання: 04 травня 2020 15:27
Дискримінаційні вимоги у ТД
При вивченні тендерної документації, встановлено наявність дискримінаційних вимог та вимог, що порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» в тендерній документації, не усунення яких порушує законне право учасників, гарантоване Законом України «Про публічні закупівлі» на участь в даних відкритих торгах, а саме:
1. Вимога встановити систему диспетчеризації та віддаленого управління і контролю (аналізу) енергоспоживання на об'єкті енергосервісу, яка повинна відповідати вказаним технічним характеристикам Є ГРУБИМ ПОРУШЕННЯМ Ч. 3 СТ. 3 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ЗАПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ІНВЕСТИЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ, ГАРАНТУВАННЯ ПРАВ ТА ЗАКОННИХ ІНТЕРЕСІВ СУБ’ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ МАСШТАБНОЇ ЕНЕРГОМОДЕРНІЗАЦІЇ».
Вимога надати гарантійний лист - підтвердження від Виробника системи дистанційного аналізу та контролю енергоспоживання, яку Учасник планує встановити, щодо її відповідності технічним характеристикам Є ГРУБИМ ПОРУШЕННЯМ Ч. 3 СТ. 3 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ЗАПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ІНВЕСТИЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ, ГАРАНТУВАННЯ ПРАВ ТА ЗАКОННИХ ІНТЕРЕСІВ СУБ’ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ МАСШТАБНОЇ ЕНЕРГОМОДЕРНІЗАЦІЇ», ОСКІЛЬКИ УЧАСНИК В СИЛУ АБЗАЦУ 1 ЦЬОГО ПУНКТУ НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ ВСТАНОВЛЮВАТИ ВКАЗАНЕ ОБЛАДНЕННЯ В ОБОВ’ЯЗКОВОМУ ПОРЯДКУ.
2. Вимога надати довідку в довільній формі щодо наявності досвіду з впровадження систем дистанційного аналізу та контролю енергоспоживання та надати відгук в довільній формі від попереднього Замовника, на об'єкті/об'єктах якого було встановлено систему диспетчеризації та систему віддаленого управління та контролю за енергоспоживанням, щодо її надійності та ефективності в процесі використання Є ГРУБИМ ПОРУШЕННЯМ Ч. 1 РОЗДІЛУ ІІ «ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ЗАПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ІНВЕСТИЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ, ГАРАНТУВАННЯ ПРАВ ТА ЗАКОННИХ ІНТЕРЕСІВ СУБ’ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ МАСШТАБНОЇ ЕНЕРГОМОДЕРНІЗАЦІЇ".
3. Вимога надати документальне підтвердження фінансової спроможності учасника для впровадження енергозберігаючих заходів, а саме значення чистого прибутку (збитку), що має додатне сальдо, відповідно до звіту про фінансові результати підприємства за 2019 рік фактично унеможливлює її виконання для підприємств створених у ІІ-IV кварталах 2019 року або у 2020 році. З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕВИКЛАДЕНЕ, НЕ МАЄ МОЖЛИВОСТІ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДИТИ ВИМОГУ, А ОТЖЕ ВИНИКАЄ НЕМОЖЛИВІСТЬ ВЗЯТИ УЧАСТЬ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ, ТОМУ ПОЛОЖЕННЯ ТД Є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ. ДІЇ ЗАМОВНИКА Є ПОРУШЕННЯМ Ч. 3 СТ. 3 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ЗАПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ІНВЕСТИЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ, ГАРАНТУВАННЯ ПРАВ ТА ЗАКОННИХ ІНТЕРЕСІВ СУБ’ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ МАСШТАБНОЇ ЕНЕРГОМОДЕРНІЗАЦІЇ»

ВИМАГАЄМО ВНЕСТИ ЗМІНИ У ТД ТА ВИКЛЮЧИТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ.

Супровідний лист з обґрунтуванням додається.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 травня 2020 16:33
Під час проведення процедур закупівель енергосервісу Замовники керуються наступними законодавчими актами: Законом України"Про публічні закупівлі" та Законом України "Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації".
Відповідно до частини першої статті 2 Закону України "Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації" публічні закупівлі енергосервісу (далі - закупівлі енергосервісу) здійснюються за процедурами публічних закупівель у порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі" для закупівель послуг, з урахуванням особливостей, встановлених цим Законом.
В частині третій статті 3 Закону України "Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації" встановлені вимоги щодо параметрів і показників, які повинна в обов'язковому порядку містити тендерна документація. Аналіз зазначеної норми дає можливість встановити, що вона містить конструкцію «тендерна документація має містити», що говорить що в тендерній документації повинні бути зазначені передбачені цією нормою пункти, проте не встановлює обмежень щодо включення інших вимог передбачених цим Законом чи Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник має право встановлювати в тендерній документації інші вимоги щодо надання будь-якої іншої інформації відповідно до законодавства, яку він вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Розглянувши Вашу вимогу на предмет встановлення дискримінаційних вимог та вимог, що порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» в тендерній документації, наявність яких порушує законне право учасників, гарантоване Законом України «Про публічні закупівлі» на участь в даних відкритих торгах, повідомляємо наступне:

1. Що стосується "грубого порушення з боку Замовника чинного законодавства України, в тому числіч. 3 ст. 3 Закону "ПРО ЗАКУПІВЛЮ ЕНЕРГОСЕРВІСУ", а саме: право Замовника на визначення у тендерній документації переліку виконання конкретних енергоефективних заходів Законом про закупівлю енергосервісу не передбачено" тобто, зазначена в тендерній документації вимога встановлення системи диспетчеризації та віддаленого управління і контролю (аналізу) енергоспоживання на об'єкті енергосервісу, яка повинна відповідати вказаним технічним характеристикам та надання гарантійного листа – підтвердження від Виробника системи дистанційного аналізу та контролю енергоспоживання, яку Учасник планує встановити, щодо її відповідності технічним характеристикам не відповідає положенням діючого законодавства, оскільки Учасник не зобов'язаний встановлювати вказане обладнання в обов'язковому порядку" повідомляємо наступне.
Слід зазначити, що публічні закупівлі енергосервісу здійснюються за процедурами публічних закупівель у порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі" для закупівель послуг, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації". Основними енергоефективними заходами на об'єкті енергосервісу є:
1. Підвищення термічного опору огороджувальних конструкцій будівель - термомодернізація будівель (утеплення зовнішніх стін, перекриття над підвалом, перекриття горища, заміна вікон тощо)
2. Модернізацію внутрішніх та зовнішніх мереж систем тепло- та водопостачання (встановлення ІТП з погодним регулюванням, модернізація систем опалення, установлення балансувальних клапанів на стояках системи опалення, встановлення термостатичних вентилів та зарадіаторних екранів, утеплення внутрішніх трубопроводів, встановлення кліматичних панелей тощо);
3. Модернізацію систем вентиляції (встановлення індивідуальних рекуператорів тощо);
4. Облік і регулювання споживання енергоресурсів і води (становлення лічильників з регуляторами тощо);
5. Модернізація системи освітлення (встановлення сонячних колекторів, заміна існуючих ламп розжарювання на світлодіодні тощо).
6. Інші заходи із реконструкції (реновації, модернізації) капітального або організаційного характеру, що мають ефект зниження споживання енергоресурсів, енергоносіїв.
Встановлення системи диспетчеризації та віддаленого управління і контролю (аналізу) енергоспоживання на об'єкті енергосервісу не є енергоефективним заходом, що впливає на рівень енергоефективності будівель. Вищезазначена система відноситься до організаційних заходів з енергоменеджменту, тобто дозволяє здійснювати безперервний контроль і аналіз за рівнем споживання енергії у будівлі та відповідно підтримувати досягнутий рівень споживання енергоресурсів після впровадження енергозберігаючих заходів. Запровадження систем енергетичного менеджменту є вимогою пункту 6 «Плану заходів із запровадження систем енергетичного менеджменту в бюджетних установах», що затверджено Розпорядженням КМУ від 26.04.2017 № 732-р. Тобто, в даному випадку, Замовник не порушує законодавства в частині визначення переліку виконання конкретних енергоефективних заходів, оскільки встановлення системи диспетчеризації та віддаленого управління і контролю (аналізу) енергоспоживання на об'єкті енергосервісу не належить до енергоефективних заходів і дана вимога не є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію. Дана вимога надає можливість Замовнику дотримуватися законодавства, що регулює енергосервіс в бюджетній сфері, в тому числі:
- оцінити якість та ефективність запроваджених на об'єктах енергосервісу енергоефективних заходів;
- отримувати дані про споживання паливно-енергетичних ресурсів або енергоносіїв для верифікації та корегування досягнутої економії за енергосервісними договорами, що дозволятиме реалізовувати розрахунки згідно із вимогами Додатку 7 до Примірного енергосервісного договору, що затверджено Постановою КМУ від 21.10.2015 № 845 «Про затвердження Примірного енергосервісного договору»;
- контролювати виконавця енергосервісу (зокрема, за датчиками температури внутрішніх приміщень) щодо забезпечення під час виконання енергосервісного договору узгоджені сторонами та/або визначені законодавством режими та умови використання паливно-енергетичних ресурсів та/або житлово-комунальних послуг (включаючи повітряно-тепловий режим, штучне освітлення, інші характеристики, що відповідають вимогам у сфері організації праці, утримання будинків, будівель, споруд), що є істотною умовою енергосервісного договору згідно із п.7 частини 2 статті 5 Закону України "Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації".
У разі невідповідності заявленим Учасником-переможцем під час подання тендерних пропозиції рівня скорочення споживання паливно-енергетичних ресурсів реальним (наявним) або порушення санітарних норм щодо температурних режимів, надає можливість вимагати усунення таких недоліків або ж в разі відмови - вимагати розірвання договору в частині не виконання взятих на себе зобов'язань з боку Виконавця, тобто не витрачати марно бюджетні кошти на не ефективний проект.
Що стосується гарантійного листа в довільній формі від виробника системи диспетчеризації та віддаленого управління і контролю (аналізу) енергоспоживання, що Учасник планує для встановлення на об'єкті енергосервісу та відповідності даної системи визначеним в тендерній документації технічним характеристикам, то дана вимога не є порушенням чинного законодавства України, в тому числі ч. 3 ст. 3 Закону України"Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації". Вимога, в першу чергу, підтверджує якісні та технічні характеристики самого обладнання системи диспетчеризації та віддаленого управління і контролю (аналізу) енергоспоживання на об'єкті енергосервісу та є лише інформаційною довідкою, яка підтверджує, що обладнання яке виготовляється зазначеним виробником, відповідає всім заявленим в тендерній документації параметрам, які в свою чергу є усередненими та стандартними і не є унікальними для даного виду обладнання. Документи, які підтверджують всі якісні та технічні характеристика обладнання (копії паспортів якості чи декларації/сертифікати відповідності на запропоноване обладнання), Замовником не вимагаються в тендерній документації, а тому порушень законодавства в даному випадку немає.
Гарантійний лист від Виробника в певній мірі доводить Замовнику, що Учасник процедури закупівлі планує встановити саме вказане обладнання та готовий нести відповідальність за якісне функціонування цього устаткування, що гарантуватиме задекларовану Учасником економію паливно-енергетичних ресурсів (енергоносіїв) внаслідок запровадження енергоефективних заходів за енергосервісним договором.

2. Що стосується вимоги надати "довідку в довільній формі щодо наявності досвіду з впровадження систем дистанційного аналізу та контролю енергоспоживання та надати відгук в довільній формі від попереднього Замовника, на об'єкті/об'єктах якого було встановлено систему диспетчеризації та систему віддаленого управління та контролю за енергоспоживанням, щодо її надійності та ефективності в процесі використання" та є грубим порушенням чинного законодавства України, в тому числі ч. 1 розділу ІІ «ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ЗАПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ІНВЕСТИЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ, ГАРАНТУВАННЯ ПРАВ ТА ЗАКОННИХ ІНТЕРЕСІВ СУБ’ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ МАСШТАБНОЇ ЕНЕРГОМОДЕРНІЗАЦІЇ" повідомляємо наступне.
Згідно частини 5 ст. 3 Закону України "Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації" Замовник не встановлює кваліфікаційний критерій, передбачений абзацом четвертим частини другої статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання технічних та організаційних енергозберігаючих (енергоефективних) та інших заходів. У разі встановлення такого критерію (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору) та переліку документів, що підтверджують інформацію учасників процедури закупівлі про відповідність їх такому критерію, вони зазначаються замовником у тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі)" (набирає чинності з 1 січня 2022 року). В той же час, Замовником в тендерній документації вимагається лише надання довідки в довільній формі щодо наявності досвіду з впровадження систем дистанційного аналізу та контролю енергоспоживання (а саме: виконання робіт, в рамках яких впроваджувалися системи диспетчеризації та системи віддаленого управління та контролю із зазначенням об'єкта (місця) та дати встановлення), яке, як уже зазначалося вище, не є енергоефективним заходом, а тому Замовник тим самим не встановлював кваліфікаційного критерію, передбаченого абзацом четвертим частини другої статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Також, в тендерній документації вимагається надання відгуку в довільній формі від попереднього Замовника, на об'єкті/ об'єктах якого було встановлено систему диспетчеризації та систему віддаленого управління та контролю за енергоспоживанням, щодо її надійності та ефективності в процесі використання, який в даному випадку, дає змогу оцінити надійність Виконавця енергосервісу та ефективність запропонованого до встановлення обладнання.
Вищезазначені інформаційні довідки не є документальним підтвердженням досвіду виконання технічних та організаційних енергозберігаючих (енергоефективних) та інших заходів, оскільки документальним підтвердженням досвіду роботи є,в першу чергу, копії укладених та виконаних договорів з підтверджувальними документами щодо їх виконання (форми КБ-3, КБ-2, накладних, Актів виконаних робіт/наданих послуг тощо), які не вимагаються Замовником в тендерній документації, а тому і порушень з боку Замовника не має.
Крім того, цілком закономірно, що кожен Замовник хоче мати надійного виконавця послуг, який встановить якісне та ефективне обладнання у визначені договором строки та виконає всі взяті зобов'язання. Тому, якщо Учасник має цілком благонадійні наміри щодо впровадження енергоефективних заходів на об'єкті енергосервісу, і його метою є не лише намір отримувати надприбутки без попередніх значних капіталовкладень, а в першу чергу створення енергоефективного об'єкту в майбутньому, надання в якості підтвердження своїх намірів довідки в довільній формі щодо наявності досвіду з впровадження систем дистанційного аналізу та контролю енергоспоживання із зазначенням об'єкта (місця) та дати встановлення та відгуку в довільній формі від попереднього Замовника, на об'єкті/ об'єктах якого було встановлено систему диспетчеризації та систему віддаленого управління та контролю за енергоспоживанням, щодо її надійності та ефективності в процесі використання, навпаки, лише підтвердить його фінансові та технічні можливості, відповідальність за втілені енергоефективні заходи, що тим самим підсилить його конкурентоспроможність.

3. Щодо Вашої вимоги про внесення змін до надання документального підтвердження фінансової спроможності учасника для впровадження енергозберігаючих заходів, а саме значення чистого прибутку (збитку), що має додатне сальдо, відповідно до звіту про фінансові результати підприємства за 2019 рік, або податкова декларація платника єдиного податку за 2019 рік (для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців) з відміткою про прийняття відповідного органу в зв'язку з особливостями складання фінансової звітності новоствореними підприємствами, інформуємо наступне.
Згідно із ч. 2 ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність» першим звітним періодом для новостворених підприємств може бути:
1) період менш як 12 місяців. Його застосовують у випадку, якщо державна реєстрація підприємства відбулася протягом року, тому звітувати про перші результати господарської діяльності новостворене підприємство має за період від дати реєстрації по останній день календарного року;
2)  період не більш як 15 місяців. Обрати такий період для звітування можуть підприємства, які були зареєстровані наприкінці року в період із 1 жовтня по 31 грудня. Однак, якщо підприємство є платником податку на прибуток, то має скласти фінансову звітність від дати реєстрації до кінця року, оскільки під час подання річної декларації з податку на прибуток такий суб’єкт зобов’язаний долучити до зазначеної декларації фінансову звітність відповідно до п.п. «а» п. 137.5, п. 46.2 Податкового Кодексу України. Декларацію з податку на прибуток складають на основі показників фінансової звітності.
Таким чином, Учасник закупівлі повинен мати фінансову звітність за 2019 рік із відміткою відповідного органу про прийняття.
Зважаючи, на зазначене вище, Замовник закупівлі енергосервісу, визначивши вимоги щодо додатного сальдо, відповідно до звіту про фінансові результати підприємства (Учасника закупівлі енергосервісу) за 2019 рік, не створював вимоги, які несуть дискримінаційний характер спрямований на штучне «усунення небажаного» учасника торгів, а лише вимагає підтвердження фінансової спроможності учасника для впровадження енергозберігаючих заходів.

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-16-006105-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕСКО ЮА", Код ЄДРПОУ:41543652
Дата подання: 09 червня 2020 21:51
неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію ТОВ "ЕСКО ЮА"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 червня 2020 00:03
рішення від 12.06.2020№11621+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 13 червня 2020 00:03
рішення від 24.06.2020№12527.pdf
Дата публікації: 30 червня 2020 18:33
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1. На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.06.2020 №12527-р/пк-пз скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЕСКО ЮА" за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах", оголошення № UA-2020-04-16-006105-b про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу. 2. Допустити до участі в електронному аукціоні тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю "ЕСКО ЮА".
Дата виконання рішення замовником: 01 липня 2020 11:26

Документи подані скаржником

09 червня 2020 21:50
S1499201_Квитанцiя_№2.pdf

Протокол розгляду

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВЕСКО" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОТЕРМ-ТЕПЛО" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕСКО ЮА" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТЕК ЛАЙТ" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕСКО ЮА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

13 травня 2020 17:17
Електронний підпис
13 травня 2020 17:17
Відгук.PDF
13 травня 2020 17:17
Довідка (судимість).pdf
13 травня 2020 17:17
Гарантійний лист Synergy.pdf
13 травня 2020 17:17
Довідка.pdf
13 травня 2020 17:17
ІПН Корчміт О.Ю..pdf

Документи

Публічні документи

14 травня 2020 13:10
Електронний підпис
14 травня 2020 12:24
Біотерм данфос.pdf
14 травня 2020 12:23
Довідка досвід.PDF
14 травня 2020 12:23
ІПН Левицький.JPG
14 травня 2020 12:23
Наказ про призначення.jpg
14 травня 2020 12:23
Паспорт Левицький.JPG
14 травня 2020 12:23
Паспорт Левицкий.rar
14 травня 2020 12:23
статут.rar

Документи

Публічні документи

16 травня 2020 16:37
Електронний підпис
16 травня 2020 16:37
Електронний підпис
16 травня 2020 16:36
до.8_145.pdf
16 травня 2020 09:47
Електронний підпис
16 травня 2020 09:47
Електронний підпис
16 травня 2020 01:50
Протокол.pdf
16 травня 2020 01:50
Сертифікат-17-GSMK318.pdf
16 травня 2020 01:50
Паспорт _ _НН.pdf
16 травня 2020 01:50
фінансова звітність.pdf
16 травня 2020 01:50
Стаття 17.pdf
16 травня 2020 01:50
Луцьк лист відгук.jpg
16 травня 2020 01:50
Наказ.JPG
16 травня 2020 01:50
Лист - відгук.pdf
16 травня 2020 01:50
Уповноважений.pdf
16 травня 2020 01:50
Санкції.pdf
16 травня 2020 01:50
054_ДНЗ_№145_Ф6.pdf
16 травня 2020 01:50
054_ДНЗ_№145_Ф5.pdf
16 травня 2020 01:50
Копія статуту.pdf
16 травня 2020 01:50
GSMK-318-ТУ.pdf
16 травня 2020 01:50
GSMK-Нацком-01--bk.pdf
16 травня 2020 01:50
Досвід впровадження.pdf
16 травня 2020 01:50
Висновок СЕС.pdf
16 травня 2020 01:50
Довідка обладнання.pdf
16 травня 2020 01:50
S1499201_Квитанцiя_№2.pdf
16 травня 2020 01:50
Довідка довкілля.pdf

Документи

Публічні документи

16 травня 2020 17:53
054 ДНЗ №145 Ф6.pdf
16 травня 2020 17:53
054 ДНЗ №145 Ф5.pdf
16 травня 2020 17:53
уповноваж.pdf
16 травня 2020 17:53
Досвід (1).pdf
16 травня 2020 17:53
санкції.pdf
16 травня 2020 17:53
Ст 17.pdf
16 травня 2020 17:53
Прот, статут, паспорт.pdf
16 травня 2020 17:53
Сертифікат-17-GSMK318.pdf
16 травня 2020 17:53
Витяг платника ЄП.pdf
16 травня 2020 17:52
відгук ЗОШ 12.pdf
16 травня 2020 17:52
Звітність-2.pdf
16 травня 2020 17:52
Висновок СЕС.pdf
16 травня 2020 17:52
GSMK-Нацком-01--bk.pdf
16 травня 2020 17:52
Квитанція №2.pdf
16 травня 2020 17:52
GSMK-318-ТУ.pdf

Документи

Публічні документи

16 травня 2020 16:37
Електронний підпис
16 травня 2020 16:37
Електронний підпис
16 травня 2020 16:36
до.8_145.pdf
16 травня 2020 09:47
Електронний підпис
16 травня 2020 09:47
Електронний підпис
16 травня 2020 01:50
Протокол.pdf
16 травня 2020 01:50
Сертифікат-17-GSMK318.pdf
16 травня 2020 01:50
Паспорт _ _НН.pdf
16 травня 2020 01:50
фінансова звітність.pdf
16 травня 2020 01:50
Стаття 17.pdf
16 травня 2020 01:50
Луцьк лист відгук.jpg
16 травня 2020 01:50
Наказ.JPG
16 травня 2020 01:50
Лист - відгук.pdf
16 травня 2020 01:50
Уповноважений.pdf
16 травня 2020 01:50
Санкції.pdf
16 травня 2020 01:50
054_ДНЗ_№145_Ф6.pdf
16 травня 2020 01:50
054_ДНЗ_№145_Ф5.pdf
16 травня 2020 01:50
Копія статуту.pdf
16 травня 2020 01:50
GSMK-318-ТУ.pdf
16 травня 2020 01:50
GSMK-Нацком-01--bk.pdf
16 травня 2020 01:50
Досвід впровадження.pdf
16 травня 2020 01:50
Висновок СЕС.pdf
16 травня 2020 01:50
Довідка обладнання.pdf
16 травня 2020 01:50
S1499201_Квитанцiя_№2.pdf
16 травня 2020 01:50
Довідка довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВЕСКО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОТЕРМ-ТЕПЛО"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕСКО ЮА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТЕК ЛАЙТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕСКО ЮА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 липня 2020 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕСКО ЮА" 443 828,98
UAH з ПДВ
710 905,27
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОТЕРМ-ТЕПЛО" 250 334,64
UAH з ПДВ
250 334,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВЕСКО" 494 550,16
UAH з ПДВ
712 595,15
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 травня 2020 16:37
Електронний підпис
16 травня 2020 16:37
Електронний підпис
16 травня 2020 16:36
до.8_145.pdf
16 травня 2020 09:47
Електронний підпис
16 травня 2020 09:47
Електронний підпис
16 травня 2020 01:50
Протокол.pdf
16 травня 2020 01:50
Сертифікат-17-GSMK318.pdf
16 травня 2020 01:50
Паспорт _ _НН.pdf
16 травня 2020 01:50
фінансова звітність.pdf
16 травня 2020 01:50
Стаття 17.pdf
16 травня 2020 01:50
Луцьк лист відгук.jpg
16 травня 2020 01:50
Наказ.JPG
16 травня 2020 01:50
Лист - відгук.pdf
16 травня 2020 01:50
Уповноважений.pdf
16 травня 2020 01:50
Санкції.pdf
16 травня 2020 01:50
054_ДНЗ_№145_Ф6.pdf
16 травня 2020 01:50
054_ДНЗ_№145_Ф5.pdf
16 травня 2020 01:50
Копія статуту.pdf
16 травня 2020 01:50
GSMK-318-ТУ.pdf
16 травня 2020 01:50
GSMK-Нацком-01--bk.pdf
16 травня 2020 01:50
Досвід впровадження.pdf
16 травня 2020 01:50
Висновок СЕС.pdf
16 травня 2020 01:50
Довідка обладнання.pdf
16 травня 2020 01:50
S1499201_Квитанцiя_№2.pdf
16 травня 2020 01:50
Довідка довкілля.pdf

Публічні документи

14 травня 2020 13:10
Електронний підпис
14 травня 2020 12:24
Біотерм данфос.pdf
14 травня 2020 12:23
Довідка досвід.PDF
14 травня 2020 12:23
ІПН Левицький.JPG
14 травня 2020 12:23
Наказ про призначення.jpg
14 травня 2020 12:23
Паспорт Левицький.JPG
14 травня 2020 12:23
Паспорт Левицкий.rar
14 травня 2020 12:23
статут.rar

Публічні документи

13 травня 2020 17:17
Електронний підпис
13 травня 2020 17:17
Відгук.PDF
13 травня 2020 17:17
Довідка (судимість).pdf
13 травня 2020 17:17
Гарантійний лист Synergy.pdf
13 травня 2020 17:17
Довідка.pdf
13 травня 2020 17:17
ІПН Корчміт О.Ю..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕСКО ЮА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОТЕРМ-ТЕПЛО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВЕСКО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВЕСКО"
#40364772
Переможець 629 907,32
UAH з ПДВ
08 липня 2020 14:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2020 14:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВЕСКО"
#40364772
629 907,32
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 17 вересня 2020 16:42
Коментар щодо відміни: Відмінити процедуру відкритих торгів згідно предмету закупівлі «Енергосервіс будівлі Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу №145 «Дружна сімейка» Запорізької міської ради Запорізької області» (код ДК 021:2015: 99999999-9 — "Не відображене в інших розділах") (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-16-006105-b) з підстави, що передбачена згідно ч. 1 ст. 31 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, а саме в частині не підвішення остаточної тендерної пропозиції переможцем торгів у визначений законодавством України строк.
Документи:
17 вересня 2020 16:41
Протокол