Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини, 24312122-5 Хлорид заліза, 24313121-5 Тіосульфат натрію, (хлорид заліза (II) та тіосульфат натрію кристалічний, 2 лота)
DК 021:2015 - 24310000-0 Basic inorganic chemicals, 24312122-5 Ferric chloride, 24313121-5 Sodium thiosulphate , (ferric chloride (II) and sodium thiosulphate crystalline, 2 lots)
Очікувана вартість
67 192 546,54 UAH
UA-2020-04-16-005783-a 9897828aff564e9b87b75cc7d31dca6a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Садовська Ірина Ігорівна

+380442801536 ykazberch@vodokanal.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., місто, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа: Садовська Ірина Ігорівна
+380442801536
ykazberch@vodokanal.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Private LC "JSC "Kyivvodokanal"
National ID: 03327664
Contact point: Sadovskaya Irina Igorivna
+380442801536
ykazberch@vodokanal.kiev.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 квітня 2020 21:29
Звернення за роз’ясненнями: до 15 травня 2020 21:34
Оскарження умов закупівлі: до 21 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2020 21:34
Очікувана вартість: 67 192 546,54 UAH з ПДВ
Publication date: 16 квітня 2020 21:29
Enquiries until: 15 травня 2020 21:34
Complaints submission until: до 21 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 травня 2020 21:34

Information

Estimated total value: 67 192 547 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Scope of the procurement
Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал»
Purchase will be made at own expense of PJSC "AK" Kyivvodokanal"

Тендерна документація

15 травня 2020 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2020 16:48
Перелік змін.docx
15 травня 2020 16:48
ТД із закресленням.docx
15 травня 2020 16:48
ТД нова редакція.docx
15 травня 2020 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2020 21:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2020 16:48
Перелік змін.docx
15 травня 2020 16:48
ТД із закресленням.docx
15 травня 2020 16:48
ТД нова редакція.docx
16 квітня 2020 21:29
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо умов тендерної документації по Лоту 2
Дата подання: 06 травня 2020 17:01
Дата відповіді: 08 травня 2020 15:40
Щодо умов ТД. Додатком 3 ви встановлюєте вимоги щодо надання супроводжувальних документів на товар Тіосульфат натрію кристалічний: передбачено надати окремо Паспорт безпеки та окремо Карта даних небезпечного фактора. Наявніть перелічених документів унеможливлює виконання ОДНОЧАСНОГО НАДАННЯ ДВОХ Документів, так як за змістом і структурою Карта небезпечного фактора є застарілою формою Паспорта безпеки, який відповідає Директиві 91/155/EEC. Паспорт безпеки комплектуються відповідно до вимог національного, європейського та міжнародного законодавств:1. ДСТУ ГОСТ 30333:2009 «Паспорт безпечності хімічної продукції. Загальні вимоги»;2. ДСТУ ГОСТ 31340:2009 «Попереджувальне маркування. Загальні вимоги»;3. ГОСТ 30333:2007 «Паспорт безопасности химической продукции. Общие требования» та ін. Ми, як потенційний Учасник, маємо велике бажання прийняти участь просимо внести зміни, та викласти вимогу щодо надання супроводжувальних документів на товар по Лоту 2 в такій редакції: Паспорт безпеки та/або Карта даних небезпечного фактора та/або інший документ, який підтверджує безпечність товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з відповіддю структурного підрозділу, в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Відносно вимог тендерної документації по Лоту 2
Дата подання: 06 травня 2020 17:02
Дата відповіді: 08 травня 2020 15:40
Шановний Замовник наша організація має намір взяти участь у даній закупівлі. В Додатку № 3 ТД (Лот2) є вимога, що учасник, який не є виробником товару повинен надати у складі тендерної пропозиції документ, що підтверджує статус учасника як офіційного представника або дилера вітчизняного або іноземного виробника продукції на території України (сертифікат та/або договір та/або контракт, тощо) з забезпеченням реалізації гарантійних зобов’язань виробника через уповноваженого представника. Разом з цим, учасник може придбавати товар не безпосередньо у Виробника, а у інших постачальників, які цей товар придбавали безпосередньо у Виробника. Учасник не зобов’язаний закуповувати товари безпосередньо у Виробника, тому цю вимогу просимо виключити з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з відповіддю структурного підрозділу, в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Щодо умов тендерної документації по Лоту 1
Дата подання: 06 травня 2020 17:03
Дата відповіді: 08 травня 2020 15:42
Шановний Замовник звертаємо Вашу увагу на те що Сертифікат управління якості згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO 9001:2015 та Сертифікат системи екологічного менеджменту виробника Товару згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO 14001:2015 не є обов'язковими. Це система добровільної сертифікації, яка носить рекомендаційний характер. Враховуючи викладене просимо викласти вимогу про надання сертифікатів в такій редакції: Сертифікат управління якості згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO 9001:2015 в області розробки, виробництва та продажу коагулянтів на основі алюмінію та заліза для водопідготовки, що засвідчують якість продукції та її безпечність, і який має бути дійсним протягом терміну надання послуг за результатами закупівлі (у разі наявності). Сертифікат системи екологічного менеджменту виробника Товару згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO 14001:2015 в галузі виробництва і реалізації коагулянтів на основі солей алюмінію та заліза для водопідготовки, який має бути дійсним протягом терміну надання послуг за результатами закупівлі (у разі наявності).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з відповіддю структурного підрозділу, Замовник залишає за собою право визначати перелік документів, які повинна містити тендерна документація.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1: Хлорид заліза (II)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 67 165 266,54 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 300 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2000000 UAH


Title: Lot 1: Ferric chloride (II)
Current status: Complete
Estimated total value: 67 165 266,54 UAH including VAT
Minimal lowering step: 300 000,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 09 червня 2020 12:50
Auction planned date: 09 червня 2020 12:50
Закінчення: 09 червня 2020 13:11
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

7314 т
Лот 1: ДК 021:2015 - 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини, 24312122-5 Хлорид заліза, 24313121-5 Тіосульфат натрію
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04077, Україна, м. Київ, місто, вул. Дніпроводська, 1 А
Дата доставки: 31 грудня 2021

Lot 1: DК 021:2015 - 24310000-0 Basic inorganic chemicals, 24312122-5 Ferric chloride, 24313121-5 Sodium thiosulphate
CPV: 24310000-0

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за кожну поставлену партію Товару здійснюються на підставі рахунку-фактури наданого Постачальником, який виписується у відповідності до заявки Покупця та специфікації. Покупець здійснює оплату Товару протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту отримання Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Покупець має право здійснювати попередню оплату за Товар (часткову або повну) Пiсляоплата 45 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 червня 2020
UA-2020-04-16-005783-a9897828aff564e9b87b75cc7d31dca6a
Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Місцезнаходження: 01015, Україна, м. Київ обл., місто, вул. Лейпцизька, 1-а
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТОУНСЕНД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

15 червня 2020 11:57
Електронний підпис
15 червня 2020 11:57
з податкової оновлена.pdf
15 червня 2020 11:57
Документи переможця.pdf
15 червня 2020 11:55
Електронний підпис
15 червня 2020 11:54
з податкової оновлена.pdf
15 червня 2020 11:54
Документи переможця.pdf
12 червня 2020 17:11
Електронний підпис
12 червня 2020 17:10
мвс.pdf
12 червня 2020 17:10
з податкової.pdf
25 травня 2020 11:53
Електронний підпис
25 травня 2020 11:53
Електронний підпис
25 травня 2020 11:51
fwd (2).zip
25 травня 2020 11:51
ту лот 1.pdf
25 травня 2020 11:51
технічні довідки лот 1.pdf
25 травня 2020 11:51
техвимоги лот 1,2.pdf
25 травня 2020 11:51
сес лот 1.pdf
25 травня 2020 11:51
проект договора лот 1.pdf
25 травня 2020 11:51
исо.pdf
25 травня 2020 11:51
статут.pdf
25 травня 2020 11:51
ст 17 ч. 2 додатку 2.pdf
25 травня 2020 11:51
санкції.pdf
25 травня 2020 11:51
пропозиція.pdf
25 травня 2020 11:51
персональні дані.pdf
25 травня 2020 11:51
обладнання.pdf
25 травня 2020 11:51
довкілля.pdf
25 травня 2020 11:51
відомості.pdf
25 травня 2020 11:51
витяг пдв.pdf
25 травня 2020 11:51
витяг єдр.pdf

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТОУНСЕНД"

ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТОУНСЕНД" 67 164 169,44
UAH з ПДВ
66 863 856,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ" 67 165 266,54
UAH з ПДВ
66 865 266,53
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 червня 2020 11:57
Електронний підпис
15 червня 2020 11:57
з податкової оновлена.pdf
15 червня 2020 11:57
Документи переможця.pdf
15 червня 2020 11:55
Електронний підпис
15 червня 2020 11:54
з податкової оновлена.pdf
15 червня 2020 11:54
Документи переможця.pdf
12 червня 2020 17:11
Електронний підпис
12 червня 2020 17:10
мвс.pdf
12 червня 2020 17:10
з податкової.pdf
25 травня 2020 11:53
Електронний підпис
25 травня 2020 11:53
Електронний підпис
25 травня 2020 11:51
fwd (2).zip
25 травня 2020 11:51
ту лот 1.pdf
25 травня 2020 11:51
технічні довідки лот 1.pdf
25 травня 2020 11:51
техвимоги лот 1,2.pdf
25 травня 2020 11:51
сес лот 1.pdf
25 травня 2020 11:51
проект договора лот 1.pdf
25 травня 2020 11:51
исо.pdf
25 травня 2020 11:51
статут.pdf
25 травня 2020 11:51
ст 17 ч. 2 додатку 2.pdf
25 травня 2020 11:51
санкції.pdf
25 травня 2020 11:51
пропозиція.pdf
25 травня 2020 11:51
персональні дані.pdf
25 травня 2020 11:51
обладнання.pdf
25 травня 2020 11:51
довкілля.pdf
25 травня 2020 11:51
відомості.pdf
25 травня 2020 11:51
витяг пдв.pdf
25 травня 2020 11:51
витяг єдр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТОУНСЕНД"

ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТОУНСЕНД"
#41769323
Переможець 66 863 856,60
UAH з ПДВ
12 червня 2020 16:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2020 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТОУНСЕНД"
#41769323
66 863 856,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 квітня 2022 15:38
Звіт укладений
29 квітня 2022 15:36
Електронний підпис укладений
08 лютого 2022 17:00
Повідомлення.docx зміни до договору
08 лютого 2022 16:57
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 15:49
ПОВІДОМЛЕННЯ Стоунсенд до дог 1589.docx зміни до договору
30 грудня 2021 15:44
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 18:56
Договір Лот 1 1589.pdf укладений
24 червня 2020 18:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись чинним законодавством України, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору та у зв’язку з цим, змінити наступні умови Договору: 1.1. Пункт 11.1. Договору викласти в наступній редакції: «11.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє по “30” травня 2022 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишились невиконаними. Відповідно до ст. 631 Цивільного кодексу України Сторони встановили, що умови Договору можуть застосовуватися до відносин між ними, які виникли до його укладання.» 2. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 3. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 4. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 5. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін та вступає в дію з 31.12.2021. 13. Номер додаткової угоди. Додаткова угода № 1 14. Сума договору після внесення змін. 66 863 856,60 (шістдесят шість мільйонів вісімсот шістдесят три тисячі вісімсот п’ятдесят шість грн. 60 коп.), в тому числі сума без ПДВ - 55 719 880,50 (п’ятдесят п’ять мільйонів сімсот дев’ятнадцять тисяч вісімсот вісімдесят грн. 50 коп.), ПДВ – 11 143 976,10 (одинадцять мільйонів сто сорок три тисячі дев’ятсот сімдесят шість грн. 10 коп.) 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 7 314 т., без урахування кількості товару, що визначено в межах суми, яка не перевищує 20 відсотків загальної суми договору. Така кількість товару буде визначатися протягом строку дії договору в залежності від наявної потреби покупця у відповідних товарах.
Номер договору про закупівлю: 1589/24/16-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись чинним законодавством України, Сторони дійшли згоди змінити ціну за тонну Товару та визначити нову ціну у Специфікації (додаток № 1 до Договору). 2. З урахуванням зміни ціни Товару, Сторони домовились п. 2.1 та п. 2.2 Договору викласти у наступних редакціях: «2.1. Ціна Товару, що постачається за даним Договором, складає 10 046,94 грн. (десять тисяч сорок шість грн. 94 коп.), в тому числі ПДВ – 1 674,49 грн. (одна тисяча шістсот сімдесят чотири грн. 49 коп.) за одну тонну, з урахуванням витрат на поставку Товару до місця, зазначеного у заявці Покупця.». « 2.2. Загальна сума даного Договору (з урахуванням усіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені) складає 66 863 759,58 (шістдесят шість мільйонів вісімсот шістдесят три тисячі сімсот п’ятдесят дев’ять грн. 58 коп.), в тому числі сума без ПДВ - 55 719 799,65 (п’ятдесят п’ять мільйонів сімсот дев’ятнадцять тисяч сімсот дев’яносто дев’ять грн. 65 коп.), ПДВ – 11 143 959,93 (одинадцять мільйонів сто сорок три тисячі дев’ятсот п’ятдесят дев’ять грн. 93 коп.).». 3. З урахуванням зміни ціни Товару та пункту 2.1. і пункту 2.2. Договору Сторони домовилися внести зміни до Специфікації (додаток № 1 до Договору) та викласти її в новій редакції. Специфікація в новій редакції додається до даної Угоди і є невід’ємною частиною Договору (додаток № 1 до Договору). 4. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 5. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 6. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 7. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 1589/24/16-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2020 — 30 травня 2022
Сума оплати за договором: 23 841 708,88
UAH (в тому числі ПДВ 3 973 618,15 UAH)
Причини розірвання договору: За взаємною згодою Сторін