Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів на ділянці км 12+000 – км 17+000, Рівненська область
Очікувана вартість
3 860 000,00 UAH
UA-2020-04-16-005782-b e4cdbe8058dc4baf8880343a8c20e371
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костюк Іван Олегович

0503752875 tender07@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25894919
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19
Контактна особа: Костюк Іван Олегович
0503752875
tender07@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2020 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2020 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 02 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 травня 2020 09:30
Початок аукціону: 07 травня 2020 11:59
Очікувана вартість: 3 860 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 860,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів на ділянці км 12+000 – км 17+000, Рівненська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює платежі (по мірі надходження державних коштів на рахунок Замовника), але тільки після підписання Сторонами акту здачі-прийняття виконаних робіт на протязі 5 робочих днів. Джерело фінансування – Державний бюджет України. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 квітня 2020 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2020 15:11
Додаток № 5 (Проєкт договору).doc
16 квітня 2020 15:11
Додаток № 4.doc
16 квітня 2020 15:11
Додаток № 3.doc
16 квітня 2020 15:11
Додаток № 2.doc
16 квітня 2020 15:11
Додаток № 1.doc
16 квітня 2020 15:11
Тендерна документація (км 12-17).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-16-005782-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:34422841
Дата подання: 23 квітня 2020 12:48
Уточнення змісту і форми надання інформації
До розділу 1.3 Додатку 2 до тендерної документації - просимо уточнити чи має значення дата підготовки позитивного відгуку від попереднього Замовника на підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт, це може бути документ підготовлений у будь-який час чи виключно після оголошення процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 квітня 2020 13:49
Обмежень стосовно дати відгуку в тендерній документації не встановлено, тому відгук може бути підготовлений у будь – який час, проте містити всю необхідну інформацію у відповідності до вимог тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-04-16-005782-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:34422841
Дата подання: 23 квітня 2020 16:48
Уточнення змісту і форми надання інформації
До розділу 1.1 Додатку 2 до тендерної документації - просимо уточнити щодо листа-підтвердження орендодавця щодо не заперечення використання його матеріально-технічної бази: чи стосується ця вимога договорів оренди офісних приміщень, так як змістом самого договору передбачено використання Орендарем предмету оренди в своїй підприємницькій діяльності.
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 квітня 2020 13:50
Згідно вимог тендерної документації для підтвердження наявності обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування тощо, що не є власним, учасник у складі пропозиції надає копію відповідного договору (договору оренди, договору лізингу тощо). Також обов’язково надається лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, власника, тощо), щодо не заперечення використання його обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування тощо для виконання робіт учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі.
Таким чином, учасник повинен надати договір та лист-підтвердження орендодавця щодо не заперечення використання його обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування, до яких належить в тому числі оренда офісних приміщень.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2020 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРАКТІВ ПРОЕКТ» 2 649 132,00
UAH з ПДВ
2 299 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА 2 980 000,00
UAH з ПДВ
2 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” 2 850 000,00
UAH з ПДВ
2 645 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП НВФ "Мостопроект" 3 279 000,00
UAH з ПДВ
2 976 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ КОМПЛЕКСНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ОБ'ЄКТІВ БУДІВНИЦТВА" 3 850 000,00
UAH з ПДВ
3 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 травня 2020 18:33
Технічний опис.7z
05 травня 2020 17:36
Технічний опис.7z
05 травня 2020 17:36
Банківська гарантія.7z

Публічні документи

10 червня 2020 19:09
Роз_яснення.pdf
10 червня 2020 15:31
Розрахунок вартості
10 червня 2020 15:31
Довідка корупційна 2
10 червня 2020 15:31
Довідка корупційна
10 червня 2020 15:31
Довідка.pdf
10 червня 2020 15:31
Довідка МВС
05 травня 2020 18:46
Електронний підпис
05 травня 2020 18:38
Технічний опис.rar
05 травня 2020 18:38
Кваліфікаційні .rar

Публічні документи

05 травня 2020 12:24
Електронний підпис
05 травня 2020 12:22
Кваліфікація.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРАКТІВ ПРОЕКТ»

ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА

Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”

ПП НВФ "Мостопроект"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ КОМПЛЕКСНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ОБ'ЄКТІВ БУДІВНИЦТВА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРАКТІВ ПРОЕКТ»
#39262432
Відхилено 2 299 900,00
UAH з ПДВ
15 травня 2020 17:17
ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА
#34422841
Відхилено 2 300 000,00
UAH з ПДВ
22 травня 2020 17:34
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”
#05416892
Відхилено 2 645 000,00
UAH з ПДВ
29 травня 2020 10:55
ПП НВФ "Мостопроект"
#30604691
Переможець 2 976 000,00
UAH з ПДВ
05 червня 2020 15:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2020 15:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП НВФ "Мостопроект"
#30604691
2 976 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 09:47
Електронний підпис укладений
18 червня 2020 11:56
Розрахунки.pdf укладений
18 червня 2020 11:23
Договір № 10.pdf укладений
18 червня 2020 11:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 червня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 976 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 496 000,00 UAH)