Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the public highway of local importance С 162405 Belolissia - Primorskoe - Rossiyka, km 15 + 500 - km 25 + 500.
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" |
Код ЄДРПОУ: | 42641417 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська область обл., Одеса, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49 |
Контактна особа: |
Носуленко Артем Сергійович 048 7958918 artns@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Local motor road agency |
National ID: | 42641417 |
Contact point: |
Nosulenko Artem 048 7958918 artns@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2020 15:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 травня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 травня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 03 червня 2020 14:10 |
Очікувана вартість: | 117 570 480,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,85% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1000000 UAH |
Publication date: | 16 квітня 2020 15:01 |
Enquiries until: | 08 травня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 14 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 травня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 117 570 480 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 000 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,85 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Детально у проекті договору | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 квітня 2020 14:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2020 14:58 |
ТД С162405 15-25.docx | |
16 квітня 2020 14:58 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПСР.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-03-000049 ● 40eb071ec97a4e69abb643881dd0e7ce
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2020 14:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.07.2020 Одеса № 209
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 03.07.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 03.07.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 03.07.2020 № 209
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
6. UA-2020-04-16-005514-b 16.04.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до 7 Закону України «Про публічні закупівлі» та дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-03 14:30:55
Запит про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 03.07.2020 № 209 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг, яка проводилася Державним підприємством «Служба місцевих автомобільних доріг» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-04-16-005514-b).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність пропозиції учасника ТОВ «Автомагістраль-Південь» вимогам пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Автомагістраль-Південь» не надано копію генерального договору про видачу банківських гарантій з усіма додатками до нього?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-08 16:22:44
Відповідь на заапит про надання пояснення
Відповідь на запит про надання пояснення за предметом закупівлі - Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 162405 Білолісся - Приморське - Російка, км 15+500 - км 25+500. (45233142-6 Ремонт доріг) яка проведена Державним підприємством «Служба місцевих автомобільних доріг» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-04-16-005514-b):
Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг», є Замовником закупівлі - Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 162405 Білолісся - Приморське - Російка, км 15+500 - км 25+500. (45233142-6 Ремонт доріг), номер тендеру у ЦБД - UA-2020-04-16-005514-b;
Відповідно до п.2 «Забезпечення тендерної пропозиції», розд. ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Тендерної документації, Замовником встановлено наступну вимогу: Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді гарантії, а саме:
Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна гарантія, видана банківською установою, з обов’язковим накладенням ЕЦП (далі – банківська гарантія).
Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639.
2.1.1. В банківській гарантії обов’язково мають значитися:
- предмет закупівлі
- номер тендеру на веб-порталі Уповноваженого органу;
- строк дії банківської гарантії забезпечення тендерної пропозиції.
2.2. Розмір банківської гарантії забезпечення тендерної пропозиції: 1 000 000,00 грн.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 180 днів з дня кінцевого строку подання пропозицій.
2.3. Банківська гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям грошовою масою) та на весь строк дії банківської гарантії. На підтвердження зазначеного, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (довідка) від банку-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття грошовою масою) за гарантією на відповідному рахунку учасника та про те, що строк дії наявного на рахунку учасника грошового забезпечення (покриття грошовою масою) є не меншим, ніж строк дії банківської гарантії, під яку надано учасником це грошове забезпечення (покриття грошовою масою).
Також, у складі пропозиції учасник повинен надати копію договору з усіма додатками (в тому числі заявою) про надання банківської гарантії та копію генерального договору з усіма додатками* до нього.
*При цьому учасник має право не додавати додатки та заяви до генерального договору про видачу банківських гарантій по іншим процедурам закупівель, які видавалися за цим генеральним договором.
2.4. Банківська гарантія повинна бути виданою банківською установою, що має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації.
Учасник ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» надав таку інформацію, проте у складі тендерної пропозиції відсутня копія генерального договору з усіма додатками* до нього.
Відповідно до ч.7, ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Листом від 22.05.2020р. №05/20-674/1 Замовник звернувся за роз’ясненнями до ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» з приводу піднятого питання. На’ що, Учасник надав пояснення від 25.05.2020р. №0525/-О наступного змісту: Умовами здійснення гарантійних операцій для клієнтів корпоративного бізнесу Гаранта – АТ «Укрексімбанк» не передбачено укладання генерального договору. Здійснення гарантійних операцій проходить виключно в рамках окремо укладеного договору про надання гарантії зі своїм унікальним номером.
На виконання вимог тендерної документації за предметом закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 162405 Білолісся - Приморське - Російка, км 15+500 - км 25+500 банком-гарантом наданий повний пакет документів щодо банківської гарантії, зокрема договір на надання гарантії №20-68GR0023 від 13.05.2020.
Враховуючи вище зазначену інформацію та відповідно до абз.2, ч.4. ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Підтверджуючі документи додаються:
Звернення до ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» від 22.05.2020р. №05/20-674/1
Відповідь ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» від 25.05.2020р. №0525/-О
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 липня 2020 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" |
Код ЄДРПОУ: | 42641417 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна, Одеська область обл., Одеса, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2020 14:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
116 075 000,00
UAH з ПДВ
|
112 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
116 900 000,00
UAH з ПДВ
|
113 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
112 999 999,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2020 09:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2020 09:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2020 15:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 листопада 2020 09:11
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2020 14:51
|
14П_20 С162405 Білолісся_Автомагістраль_24.06.2020.pdf | укладений |
26 червня 2020 14:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік зменшити на 6 000 000,00 грн, та встановити у розмірі – 106 999 999,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 106 999 999,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до п.п. 3., п. 18.3., розд. XVIII «Внесення змін до Договору і його розірвання», Пункт 5.1. розділу V. «СТРОК ТА МІСЦЕ НАДАННЯ ПОСЛУГ» та пункт 19.1. розділу ХIХ. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 31.12.2021 р. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31.12.2021р., а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 14П/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку з повним наданням послуг за договором підряду та відповідно до абз.2, пункту 3.5., розділу ІІІ. «Ціна договору» та п.п. 4., пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання.», а саме (узгодження зміни ціни в бік зменшення (без змін кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)) сторони дійшли згоди зменшити ціну договору на 6 401 509,04 грн та п. 3.1. розділу ІІІ. «Ціна договору», п. 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу ХІХ. «Строк дії Договору» викласти в наступній редакції: п. 3.1 Ціна договору становить 106 598 489,96 грн (сто шість мільйонів п’ятсот дев’яносто вісім тисяч чотириста вісімдесят дев’ять грн 96 к.), у тому числі ПДВ – 17 766 414,99 грн. п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 16.12.2020 року. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати підписання та діє до 16.12.2020 року., а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. 2. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік зменшити на 401 509,04 грн та встановити у розмірі – 106 598 489,96 грн. 3. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 106 598 489,96 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 14П/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |