Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя за лінійним принципом (Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 51+000–км 56+000, Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 56+000–км 61+000 Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 61+000–км 66+000 Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 66+000–км 71+000 Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 71+000 – км 76+100) (45233142-6 Ремонт доріг)
Current average repair of the H-23 Kropyvnytskyi-Kryvyi Rih-Zaporozhye highway on a linear basis (Current average repair of the highway H-23 Kropyvnytskyi-Kryvyi Rih-Zaporizhzhia on the section km 51+000 - km 56+100 Current average repair of the highway H-23 Kropyvnytskyi-Kryvyi Rih-Zaporizhzhia on the section km 56+000 - km 61+100 Current average repair of the highway H-23 Kropyvnytskyi-Kryvyi Rih-Zaporizhzhia on the section km 61+000 - km 66+100 Current average repair of the highway H-23 Kropyvnytskyi-Kryvyi Rih-Zaporizhzhia on the section km 66+000 - km 71+100 Current average repair of the highway H-23 Kropyvnytskyi-Kryvyi Rih-Zaporizhzhia on the section km 71+000 - km 76+100) (45233142-6 Road-repair works)
Очікувана вартість
447 977 344,00 UAH
UA-2020-04-16-005488-a a3d2a4b40f3344609d384e1f463aae2c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 24718432
Місцезнаходження: 25015, Україна , Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Полтавська, 38
Контактна особа: Нагула Олег Миколайович
380522378939
sadko_tender_y@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Kirovohrad Oblast of State Motor Road Service of Ukraine
National ID: 24718432
Contact point: Nahula Oleh Mykolaiovych
380522378939
sadko_tender_y@meta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 квітня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2020 10:00
Початок аукціону: 11 червня 2020 13:19
Очікувана вартість: 447 977 344,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13 439 320,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 447 977,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %
Publication date: 16 квітня 2020 19:30
Enquiries until: 19 травня 2020 10:00
Complaints submission until: до 25 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 травня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 447 977 344 UAH including VAT
Minimal lowering step: 447 977 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 13 439 320,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя за лінійним принципом (Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 51+000–км 56+000, Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 56+000–км 61+000 Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 61+000–км 66+000 Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 66+000–км 71+000 Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 71+000 – км 76+100) (45233142-6 Ремонт доріг)
Розгорнути Згорнути
Current average repair of the H-23 Kropyvnytskyi-Kryvyi Rih-Zaporozhye highway on a linear basis (Current average repair of the highway H-23 Kropyvnytskyi-Kryvyi Rih-Zaporizhzhia on the section km 51+000 - km 56+100 Current average repair of the highway H-23 Kropyvnytskyi-Kryvyi Rih-Zaporizhzhia on the section km 56+000 - km 61+100 Current average repair of the highway H-23 Kropyvnytskyi-Kryvyi Rih-Zaporizhzhia on the section km 61+000 - km 66+100 Current average repair of the highway H-23 Kropyvnytskyi-Kryvyi Rih-Zaporizhzhia on the section km 66+000 - km 71+100 Current average repair of the highway H-23 Kropyvnytskyi-Kryvyi Rih-Zaporizhzhia on the section km 71+000 - km 76+100) (45233142-6 Road-repair works)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя за лінійним принципом (Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 51+000–км 56+000, Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 56+000–км 61+000 Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 61+000–км 66+000 Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 66+000–км 71+000 Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 71+000 – км 76+100) (45233142-6 Ремонт доріг)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25000, Україна, Кіровоградська область, Автомобільна дорога Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя, ділянка км 51+000–км 56+000, ділянка км 56+000–км 61+000, ділянка км 61+000–км 66+000, ділянка км 66+000–км 71+000, ділянка км 71+000 – км 76+100
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Індекс автомобільних доріг: H-23 — Кропивницький - Кривий Ріг - Запоріжжя

Current average repair of the H-23 Kropyvnytskyi-Kryvyi Rih-Zaporozhye highway on a linear basis (Current average repair of the highway H-23 Kropyvnytskyi-Kryvyi Rih-Zaporizhzhia on the section km 51+000 - km 56+100 Current average repair of the highway H-23 Kropyvnytskyi-Kryvyi Rih-Zaporizhzhia on the section km 56+000 - km 61+100 Current average repair of the highway H-23 Kropyvnytskyi-Kryvyi Rih-Zaporizhzhia on the section km 61+000 - km 66+100 Current average repair of the highway H-23 Kropyvnytskyi-Kryvyi Rih-Zaporizhzhia on the section km 66+000 - km 71+100 Current average repair of the highway H-23 Kropyvnytskyi-Kryvyi Rih-Zaporizhzhia on the section km 71+000 - km 76+100) (45233142-6 Road-repair works)
Розгорнути Згорнути
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник, в межах отриманого бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, здійснює розрахунки за надані послуги з Підрядником протягом десяти робочих днів після підписання Сторонами акту приймання виконаних робіт (наданих послуг) (форма КБ№-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (наданих послуг) (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін та скріплених печатками Сторін. Терміни оплати за виконанні роботи (надані послуги), у разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, можуть бути перенесені. Пiсляоплата 10 Робочі 70
Дата подання заявки Авансування робіт (послуг) можливе за умови наявності відповідного дозволу на попередню оплату від головного розпорядника бюджетних коштів відповідно до вимог законодавства. За наявності відповідного дозволу від розпорядника бюджетних коштів, попередня оплата (авансування) може бути здійснена на строк не більше трьох місяців в межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30 відсотків від їх річної вартості, виходячи з лімітів, встановлених планом використання бюджетних коштів на поточний рік. Аванс 5 Робочі 30

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

21 травня 2020 17:43
Електронний цифровий підпис
29 квітня 2020 18:04
Електронний цифровий підпис
16 квітня 2020 19:33
Електронний цифровий підпис
21 травня 2020 17:42
Перелік змін 2 до ТД ПСР Н-23 51-76.docx
21 травня 2020 17:41
Додаток 12 до ТД ПСР Н-23 71-76 (Нова редакція 2).rar
29 квітня 2020 18:02
Додаток 12 до ТД ПСР Н-23 71-76 (Нова редакція 1).rar
16 квітня 2020 19:33
Додаток 12 до ТД ПСР Н-23 71-76.rar
21 травня 2020 17:41
Додаток 11 до ТД ПСР Н-23 66-71 (Нова редакція 2).rar
29 квітня 2020 18:02
Додаток 11 до ТД ПСР Н-23 66-71 (Нова редакція 1).rar
16 квітня 2020 19:32
Додаток 11 до ТД ПСР Н-23 66-71.rar
21 травня 2020 17:41
Додаток 10 до ТД ПСР Н-23 61-66 (Нова редакція 2).rar
29 квітня 2020 18:02
Додаток 10 до ТД ПСР Н-23 61-66 (Нова редакція 1).rar
16 квітня 2020 19:32
Додаток 10 до ТД ПСР Н-23 61-66.rar
21 травня 2020 17:40
Додаток 9 до ТД ПСР Н-23 56-61 (Нова редакція 2).rar
29 квітня 2020 18:01
Додаток 9 до ТД ПСР Н-23 56-61 (Нова редакція 1).rar
16 квітня 2020 19:32
Додаток 9 до ТД ПСР Н-23 56-61.rar
21 травня 2020 17:40
Додаток 8 до ТД ПСР Н-23 51-56 (Нова редакція 2).rar
29 квітня 2020 18:01
Додаток 8 до ТД ПСР Н-23 51-56 (Нова редакція 1).rar
16 квітня 2020 19:31
Додаток 8 до ТД ПСР Н-23 51-56.rar
21 травня 2020 17:39
Додатки 1-7 до ТД ПСР Н-23 51-76 (Нова редакція 2).docx
29 квітня 2020 18:01
Додатки 1-7 до ТД ПСР Н-23 51-76 (Нова редакція 1).docx
16 квітня 2020 19:31
Додатки 1-7 до ТД ПСР Н-23 51-76.docx
21 травня 2020 17:38
ТД ПСР Н-23 51-76 (Нова редакція 2).docx
29 квітня 2020 18:00
ТД ПСР Н-23 51-76 (Нова редакція 1).docx
16 квітня 2020 19:31
ТД ПСР Н-23 51-76.docx
29 квітня 2020 18:03
Перелік змін 1 до ТД ПСР Н-23 51-76.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо документального підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг
Дата подання: 27 квітня 2020 09:51
Дата відповіді: 30 квітня 2020 11:14
Відповідно до вимог Тендерної документації (пункт 3.1 Додатку №3), Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні та територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно (ЗА БУДЬ-ЯКИЙ ПЕРІОД У 2015-2020 РОКИ) в обсязі не менше ніж визначено вимогами тендерної документації. Чи можливо для підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг використати договір, який був укладений, наприклад, у 2012 році, а роботи за даним договором виконувалися протягом 2013-2017 рр.? У випадку можливості використання такого договору для документального підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг, слід рахувати обсяги робіт, виконані за період 2015-2017 рр., чи за весь період виконання договору (тобто 2013-2017 рр.)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для документального підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг, можливе врахування обсягів робіт, виконаних за весь період виконання договору, який діяв з 2013 по 2017 роки.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-16-005488-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:42846767
Дата подання: 30 квітня 2020 18:31
Щодо відповідності природоохоронному законодавству
В складі тендерної пропозиції Замовник вимагає Учасника надати довідку про заходи із захисту довкілля та про зобов’язання Учасника дотримуватися вимог відповідного чинного законодавства при виконані робіт, що є предметом закупівлі;
Виробництво та використання асфальтобетонних сумішей є складовою частиною технологічного процесу виконання робіт, тому незрозуміло чому допускається можливість порушення Учасниками природоохоронного законодавства зокрема ЗУ "Про охорону атмосферного повітря", яким захищається права громадян на безпечне для життя і здоров'я навколишнє природне середовище, оскільки від Учасників не вимагається надання дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами наданий від постачальника (виробника) асфальтобетонних сумішей які будуть використані при виконанні робіт, що є предметом закупівлі .
Діяльність на асфальтобетонних заводах (виробництві) повинна відповідати природоохоронному законодавству, з цією метою Замовнику необхідно внести зміни до тендерної документації та зобов’язати Учасників надавати у складі своєї пропозиції дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 травня 2020 15:21
Визнати вимогу такою, що не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2020-04-16-005488-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:42846767
Дата подання: 30 квітня 2020 18:37
Щодо наявністі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Наше підприємство має намір прийняти участь у відповідній закупівлі, однак під час ознайомлення зі змістом Тендерної документації та змін до неї було встановлено, що окремі вимоги Замовника суперечать Закону України “Про публічні закупівлі” та порушують законні права та інтереси потенційних учасників, які планують прийняти участь в процедурі Закупівлі.
Так у пункті 5 «Кваліфікаційні критерії для учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено:
Відповідно до статті 16 Закону Замовник установлює наступний кваліфікаційний критерій:
3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів). Інформація надається Учасником за встановленою формою та з підтверджуючими документами, згідно Додатку №3.
У відповідності до вимог п. 3.1. Додатку №3 до тендерної документації Замовником встановлюється:
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНОМУ КРИТЕРІЮ «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» 3.1. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку згідно Таблиці 1 цього додатку.
Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні,регіональні та територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно (за будь-який період у 2015-2020 роки) в обсязі не менше ніж на 85%:
Земляні роботи - 95345 м3
Влаштування основи дорожнього одягу із щебенево-піщаної суміші - 22303 м2
Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг - 215820 м2
Влаштування вирівнюючого шару із крупнозернистої щільної асфальтобетонної суміші - 49969 т
Влаштування верхнього шару покриття – 209402 м2
Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки - 74,351 км
Аналогічний договір має бути завершений або виконаний не менш, ніж на 85%.
Вважаємо вимоги Замовника дискримінаційними, антиконкурентними та такими, що створюють значні корупційні ризики, надаючи Замовнику можливість відхилити пропозицію майже будь-якого небажаного учасника.
Замовник встановив загальні об’єми послуг та види робіт, виконаних за аналогічними договорами, в обсязі не менше 85 % від об’ємів послуг, визначених в тендерній документації, в натуральних величинах у вищевказаних обсягах.
Зазначаємо що такими умовами Замовник встановлює додаткові, не обумовлені у Законі обмеження щодо обсягів та видів робіт, які мали бути виконані учасником за аналогічним договором.
Замовник не довів необхідність встановлення наведених вище умов Тендерної Документації саме у наведеній редакції.
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають досвід виконання саме тих конкретно зазначених обсягів та видів робіт, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути встановлені об'єми та види робіт шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, в іншому випадку ми будемо вимушені оскаржити такі вимоги в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 травня 2020 15:20
Визнати вимогу такою, що не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2020-04-16-005488-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:42846767
Дата подання: 30 квітня 2020 18:40
Щодо наявністі обладнання та матеріально-технічної бази, а саме техніки та обладнання, необхідних для виконання робіт
Наше підприємство має намір прийняти участь у відповідній закупівлі, однак під час ознайомлення зі змістом Тендерної документації та змін до неї було встановлено, що окремі вимоги Замовника суперечать Закону України “Про публічні закупівлі” та порушують законні права та інтереси потенційних учасників, які планують прийняти участь в процедурі Закупівлі.
Так у пункті 5 «Кваліфікаційні критерії для учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено:
Відповідно до статті 16 Закону Замовник установлює наступні кваліфікаційні критерії:
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме техніки та обладнання, необхідних для виконання робіт.
Інформація надається Учасником за встановленою формою та з підтверджуючими документами, згідно Додатку №1.
Згідно вимог вищезазначеного Додатку №1 у Розділі 1 - Інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Таблиці 1, пункті 1.1. Замовником встановлено обмеження для Учасників щодо типу та кількості техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), а саме:
1. Інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
1.1. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати довідку, згідно Таблиці 1 цього Додатку, щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) в кількості не менше:
Автомобiль бортовий з автогідропідіймачем - 1 одиниця
Автомобiлi бортовi - 3 одиниці
Автомобiлi-самоскиди - 25 одиниць
Автоцементовоз - 1 одиниця
Крани на автомобiльному ходу - 2 одиницї
Крани на гусеничному ходу - 1 одиниця
Навантажувач пневмоколісний одноковшевий - 1 одиниця
Електростанцiї пересувнi - 1 одиниця
Компресори пересувнi - 1 одиниця
Екскаватори - 1 одиниця
Бульдозери - 1 одиниця
Машина суспензійно-змішувальна або цементорозподілювач - 1 одиниця
Автогудронатори - 1 одиниця
Автогрейдери - 2 одиниці
Котки дорожнi - 15 одиниць
Машина маркірувальна - 1 одиниця
Машина поливально-мийна - 1 одиниця
Асфальтоукладальник - 1 одиниця
Дорожня фреза - 1 одиниця
Ресайклер - 1 одиниця
Машина бурильно-кранова - 1 одиниця
Автобітумовоз - 1 одиниця
Замовник не довів необхідність встановлення наведених вище умов Тендерної Документації саме у наведеній редакції.
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають саме зазначену кількість та типи техніки, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасників, які не відповідають встановленим умовам, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, в іншому випадку ми будемо вимушені оскаржити такі вимоги в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 травня 2020 15:19
Визнати вимогу такою, що не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2020-04-16-005488-a.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АЛОВ-БУД", Код ЄДРПОУ:41398603
Дата подання: 07 травня 2020 12:01
ВИМОГА щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
ВИМОГА
щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації

Відповідно до вимог тендерної документації (пункт 3.1 Додаток №3) Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про досвід виконання аналогічного договору. Замовником визначено, наступне:
«Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва та/або реконструкції, та/або капітального ремонту, та/або поточного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні та територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії. У разі, якщо учасник надає аналогічний договір, який виконувався поза межами України, учасником зазначається еквівалент відповідності щодо категорійності доріг за складністю виконання робіт, природою, методологією та обсягами. В такому випадку учасник додатково надає лист-пояснення щодо еквіваленту відповідності категорійності доріг, аналогічних видів робіт, їх обсягів та у разі необхідності іншої інформації, яка вимагає пояснень щодо аналогічності договору.
Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні,регіональні та територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно (за будь-який період у 2015-2020 роки) в обсязі не менше ніж, встановлено вимогами тендерної документації.
Аналогічний договір має бути завершений або виконаний не менш, ніж на 85%.»
При цьому Замовником встановлено ряд дискримінаційних, антиконкурентних вимог, що створюють значні корупційні ризики, надаючи Замовнику можливість відхилити пропозицію майже будь-якого небажаного учасника.

ЗОКРЕМА, ЗАМОВНИКОМ ВСТАНОВЛЕНА ВИМОГА ЩОДО ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ НЕ МЕНШ, НІЖ НА 85% ВІД ЗАГАЛЬНОЇ ЦІНИ ДОГОВОРУ.
Ця вимога є дискримінаційною, оскільки унеможливлює участь у даній закупівлі багатьох потенційних учасників, адже аналогічний договір може знаходитись на стадії виконання і бути виконаним менше ніж на 85% від загальної ціни договору. Тим не менше, учасником уже було виконано ряд робіт у достатніх обсягах. Окрім цього, поширеними є випадки, коли під час оголошення закупівель, а також під час виконання договору у Замовників не було достатніх бюджетних призначень на всю (загальну) суму договору, а виключно на суму наявних у Замовників бюджетних призначень, про що сторонами укладаються відповідні зміни і доповнення до договорів, погоджуються строки і обсяги їх виконання.
Таким чином у договорах, які є значними за їх сумою, Замовники, як правило, встановлюють загальну суму договору повну (на суму ремонту усієї дороги), однак фактично доручають підрядникам виконувати роботи виключно в межах сум наявних бюджетних призначень (про що безпосередньо вказується у відповідних договорах), а не на загальну суму укладених договорів, а відповідно підрядники зобов’язані і виконують такі договори в меншій сумі (ніж загальна сума договору), не з власної вини, а виключно згідно вказівок Замовників та у відповідності до вимог чинного бюджетного законодавства України.

Проаналізувавши вимоги Тендерної документації щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, можна зробити висновок, що при розробці Тендерної документації Замовник користувався Методологією щодо особливостей здійснення закупівель робіт з будівництва (нове будівництво, капітальний ремонт та реконструкція) та послуг з поточного ремонту і експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування. Слід звернути увагу на те, що ця Методологія ще не затверджена відповідним Наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України, а є лише ПРОЄКТОМ, тому не має відповідної юридичної сили.
Окрім цього, слід врахувати позицію Антимонопольного комітету України, викладену у Листі до Державного агентства автомобільних доріг України №300-29/01-1772 від 03.02.2020 Щодо погодження проєкту Методичних рекомендацій зі складання тендерної документації на закупівлю робіт з проектування, будівництва (нове будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт) та послуг з поточного ремонту і експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування. А саме, щодо надмірної доказової бази для Учасника щодо досвіду виконання робіт: «Так, абзацом 6 пункту 4.4.8 проекту Методичних рекомендацій передбачено, що «учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт (надання послуг) на автомобільних дорогах загального користування державного значення будь-якої категорії сумарно за будь-який період протягом останніх 5-ти років в обсязі не менше ніж 50 % від об’ємів основних робіт/послуг, передбачених технічним завданням (в натуральних величинах). Види основних робіт або послуг та об’єми, виконання яких має підтвердити Учасник, визначаються Замовником». У висновку Комітет зазначає, що «вимоги встановлені в проєкті Методичних рекомендацій в зазначеній редакції можуть призвести до зменшення конкуренції на торгах при здійсненні закупівель робіт з проектування, будівництва (нове будівництво, реконструкція та капітальний ремонт) та послуги з поточного ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування та як результат – нівелювання прав споживачів.»
Водночас у проєкті Методології щодо особливостей здійснення закупівель робіт з будівництва (нове будівництво, капітальний ремонт та реконструкція) та послуг з поточного ремонту і експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування встановлені ще більш жорсткі вимоги щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору ніж у проєкті Методичних рекомендацій зі складання тендерної документації на закупівлю робіт з проектування, будівництва (нове будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт) та послуг з поточного ремонту і експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування.
Окрім цього, зазначаємо, що рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) при вирішенні аналогічних скарг постановлюються на користь Учасників. Прикладом цього є нещодавне рішення Колегії №6403-р/пк-пз від 03.04.2020 року. (Номер скарги: UA-2020-02-18-003600-b.b7) та інші.
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕВКАЗАНЕ, ПРОСИМО ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, З МЕТОЮ УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ УМОВ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЗОКРЕМА ВИМОГУ ЩОДО ВІДСОТКУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ У РОЗМІРІ 85% ВІД ЗАГАЛЬНОЇ ЦІНИ ДОГОВОРУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 травня 2020 10:38
Визнати вимогу такою, що не підлягає задоволенню.

Документи

Документи

Документи

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-16-005488-a.b5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Березівкаагрошляхбуд, Код ЄДРПОУ:03579041
Дата подання: 13 травня 2020 16:56
скарга щодо дискримінаційних вимог
скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 травня 2020 16:56
рішення від 18.05.2020№9594+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 18 травня 2020 16:56
рішення від 28.05.2020№10576.pdf
Дата публікації: 02 червня 2020 18:00

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-22-000027 ● 71829bec15c946cf890a3b97e3da2017
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-06-22
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-06-22 18:18:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.06.2020 № 162

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-04-16-005488-a 16.04.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-07-23 15:22:14

Інформація

Замовник не погоджується з інформацією, викладеною у Висновку, не оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, та повідомляє про намір оскаржити Висновок до суду протягом встановлених Законом 10 робочих днів з дня його оприлюднення.

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 17 липня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 01 серпня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області, 24718432, Україна, Кропивницький, вул. Полтавська, 38
  2. Інформація про предмет закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя за лінійним принципом (Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 51+000–км 56+000, Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 56+000–км 61+000 Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 61+000–км 66+000 Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 66+000–км 71+000 Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 71+000 – км 76+100) (45233142-6 Ремонт доріг), 447977344UAH, 45233142-6, ДК021, 1, послуга, UA-ROAD
  3. Інформація про оприлюднення: a3d2a4b40f3344609d384e1f463aae2c, 2020-04-16
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 22 червня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 02.04.2020), надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Кіровоградській області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (нова редакція 2), рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 28.05.2020 № 10576-р/пк-пз, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» (далі – ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ») товариства з обмеженою відповідальністю «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКОНІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» (далі – ТОВ «СУНП «АВТОСТРАДА»), товариства з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», (далі – ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ») та консорціуму «Блек Сі Консорціум», протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 12.06.2020, договір від 01.07.2020 № 140/20. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до підпункту 1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 1.3 Додатку № 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасники додатково у складі тендерної пропозиції у разі відсутності власного, орендованого (лізинг) асфальтобетонного заводу, зокрема надають підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід'ємною частиною договору). Учасник ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» у складі своєї тендерної пропозиції надав посвідчену копію атестату виробництва, проте посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід'ємною частиною договору у тендерній пропозиції відсутні, чим недотримано вимоги підпункту 1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 1.3 Додатку № 1 до тендерної документації. Однак, на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», як таку що не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації, та допустив її до оцінки.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» установлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз'яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «СУНП «АВТОСТРАДА» та ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» та консорціуму «Блек Сі Консорціум», своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження, – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом дотримання принципів публічних закупівель через забезпечення неупередженого розгляду і відхилення тендерних пропозицій у відповідності до вимог статті 31 Закону та недопущення таких порушень у подальшому і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи щодо вжиття заходів, направлених на виконання зобов'язань.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ознака оскарження в суді

На виконання частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області повідомляє про оскарження висновку про результати моніторингу процедури закупівлі до суду.

2020-07-31 13:56:13

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 05 червня 2020
UA-2020-04-16-005488-aa3d2a4b40f3344609d384e1f463aae2c
Найменування: Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 24718432
Місцезнаходження: 25015, Україна, Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Полтавська, 38
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Консорціум "Блек Сі Консорціум" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

28 травня 2020 19:22
sign.p7s
28 травня 2020 19:22
sign.p7s
28 травня 2020 19:20
Транспортна схема 3.PDF
28 травня 2020 19:01
016-001-19530 БТ-2020.pdf.p7s
28 травня 2020 19:01
016-001-19530 БТ-2020.pdf
17 травня 2020 23:36
sign.p7s
17 травня 2020 23:36
sign.p7s
17 травня 2020 23:25
Працівники.PDF
16 травня 2020 22:38
sign.p7s
16 травня 2020 22:37
sign.p7s
16 травня 2020 21:47
КБ 42Б ч.4.PDF
16 травня 2020 21:47
КБ 42Б ч.3.PDF
16 травня 2020 21:47
КБ 42Б ч.2.pdf
16 травня 2020 21:47
КБ 42Б ч.2-1.PDF
16 травня 2020 21:47
КБ 42Б ч.1.pdf
16 травня 2020 21:40
Статут.PDF
16 травня 2020 21:40
Скан витягу ПДВ.pdf
16 травня 2020 21:40
Сертифікат ISO 9001.PDF
16 травня 2020 21:40
Сертифікат ISO 14001.PDF
16 травня 2020 21:40
Опис.pdf
16 травня 2020 21:40
Ліцензія.pdf
16 травня 2020 21:39
Листи на Розмітку.PDF
16 травня 2020 21:39
Лист-згода.PDF
16 травня 2020 21:39
Лист ЄДБК.pdf
16 травня 2020 21:39
Лист від ТОВ АТЛ.PDF
16 травня 2020 21:39
Лист АЛТ.pdf
16 травня 2020 21:39
Лапшин Наказ та Диплом.PDF
16 травня 2020 21:39
Копії тех.паспортів.PDF
16 травня 2020 21:39
Копії наказів ТОВ РДС 3.pdf
16 травня 2020 21:39
Копії наказів ТОВ РДС 2.PDF
16 травня 2020 21:39
Копії наказів ТОВ РДС 1.pdf
16 травня 2020 21:38
Дозвiл_АБЗ_Черкаси.pdf
16 травня 2020 21:38
Договір ТрансЛайнГруп.pdf
16 травня 2020 21:38
Договір РДС-Енергомир.pdf
16 травня 2020 21:38
Договір Лабораторія.pdf
16 травня 2020 21:38
Дог.№42Б.pdf
16 травня 2020 21:38
Довідка про санкції.PDF
16 травня 2020 21:37
Довідка про АБЗ.PDF
16 травня 2020 21:37
Довідка за ст.17.PDF
16 травня 2020 21:37
Відгук від САД Одеса.PDF
16 травня 2020 21:37
Відгук від САД Вінниця.pdf
16 травня 2020 21:37
виписка.pdf
16 травня 2020 21:37
Атестат АБЗ.pdf
16 травня 2020 21:37
КБ 9 дог №18-18П.PDF
16 травня 2020 21:37
КБ 9 дог 20-18П.PDF
16 травня 2020 21:37
КБ 80П.PDF
16 травня 2020 21:37
КБ 8 дог №18-18П.PDF
16 травня 2020 21:37
КБ 8 дог 20-18П.PDF
16 травня 2020 21:37
КБ 8 дог 19-18П.PDF
16 травня 2020 21:37
КБ 76П.PDF
16 травня 2020 21:36
КБ 7 дог №18-18П.PDF
16 травня 2020 21:36
КБ 7 дог 20-18П.PDF
16 травня 2020 21:36
КБ 7 дог 19-18П.PDF
16 травня 2020 21:36
КБ 6 дог №18-18П.PDF
16 травня 2020 21:36
КБ 6 дог 20-18П.PDF
16 травня 2020 21:36
КБ 6 дог 19-18П.PDF
16 травня 2020 21:36
КБ 54П.PDF
16 травня 2020 21:36
КБ 5 дог №18-18П.PDF
16 травня 2020 21:36
КБ 5 дог 20-18П.PDF
16 травня 2020 21:36
КБ 5 дог 19-18П.PDF
16 травня 2020 21:36
КБ 46П.PDF
16 травня 2020 21:36
КБ 42П.PDF
16 травня 2020 21:36
КБ 4 дог №18-18П.PDF
16 травня 2020 21:36
КБ 4 дог 20-18П.PDF
16 травня 2020 21:36
КБ 4 дог 19-18П.PDF
16 травня 2020 21:36
КБ 34П.PDF
16 травня 2020 21:36
КБ 33П ч.2.pdf
16 травня 2020 21:36
КБ 33П ч.1.pdf
16 травня 2020 21:36
КБ 3 дог №18-18П.PDF
16 травня 2020 21:36
КБ 3 дог 20-18П.PDF
16 травня 2020 21:35
КБ 3 дог 19-18П.PDF
16 травня 2020 21:35
КБ 29П ч.2.pdf
16 травня 2020 21:35
КБ 29П ч.1.pdf
16 травня 2020 21:35
КБ 2 дог №18-18П.PDF
16 травня 2020 21:35
КБ 2 дог 20-18П.PDF
16 травня 2020 21:35
КБ 2 дог 19-18П.PDF
16 травня 2020 21:35
КБ 12 дог №18-18П.PDF
16 травня 2020 21:35
КБ 11 дог №18-18П.PDF
16 травня 2020 21:35
КБ 10 дог №18-18П.PDF
16 травня 2020 21:35
КБ 10 дог 20-18П.PDF
16 травня 2020 21:35
КБ 1 дог №18-18П.PDF
16 травня 2020 21:35
КБ 1 дог 20-18П.PDF
16 травня 2020 21:35
КБ 1 дог 19-18П.PDF
16 травня 2020 21:35
Договір №20-18П.pdf
16 травня 2020 21:35
Договір №19-18П.pdf
16 травня 2020 21:35
Договір №18-18П.pdf
16 травня 2020 21:35
Дог.№54П.PDF
16 травня 2020 21:34
Дог.№46П.PDF
16 травня 2020 21:34
Дог.№42П.PDF
16 травня 2020 21:34
Дог.№34П.PDF
16 травня 2020 21:34
Дог.№29П.pdf
16 травня 2020 21:34
Дог. №80П.PDF
16 травня 2020 21:34
Дог. №76П.PDF
16 травня 2020 21:34
Дог. №33П.pdf
16 травня 2020 21:34
Транспортна схема 3.PDF
16 травня 2020 21:34
Проект договору 3.PDF
16 травня 2020 21:34
Гарантійний лист 3.PDF
16 травня 2020 21:34
Банківські документи.zip
16 травня 2020 21:34
016-001-17482 БТ-2020.pdf.p7s
16 травня 2020 21:34
016-001-17482 БТ-2020.pdf
16 травня 2020 21:34
016-001-17416-2020.pdf.p7s
16 травня 2020 21:34
016-001-17416-2020.pdf

Документи

Публічні документи

28 травня 2020 18:14
sign.p7s
28 травня 2020 18:14
sign.p7s
28 травня 2020 18:12
Довідка 13 439 320_00 грн.pdf
28 травня 2020 18:12
Виписка 13 439 320_00 грн.pdf
28 травня 2020 18:12
016-001-19346-2020.zip
17 травня 2020 19:47
sign.p7s
17 травня 2020 19:47
sign.p7s
17 травня 2020 19:46
Накази2.rar
17 травня 2020 19:46
Накази1.rar
17 травня 2020 19:46
Дипломи.rar
17 травня 2020 19:46
24. Проект договору (51-76).pdf
17 травня 2020 19:46
14. Довідка про санкції.pdf
17 травня 2020 19:46
13.Копія Статуту.pdf
17 травня 2020 19:46
12.8 Договір 491-495 2.rar
17 травня 2020 19:46
12.7 Договір 491-495 1.rar
17 травня 2020 19:46
12.6 Договір 445 - 450.rar
17 травня 2020 19:46
12.5 Договір 440-445.rar
17 травня 2020 19:46
12.4 Договір 460-465.rar
17 травня 2020 19:46
12.3 Дог_км 495-499-2.rar
17 травня 2020 19:46
ЦПУ Лозовий А.І. 51-76.pdf
17 травня 2020 19:46
12.2 Дог_км 495-499-1.rar
17 травня 2020 19:46
12.1 Дог_км 399.rar
17 травня 2020 19:46
ЦПУ Дозорець О.М. 51-76.pdf
17 травня 2020 19:46
Сертифікат_геодезист.pdf
17 травня 2020 19:45
10.9. Сертифікат ISO 9001.pdf
17 травня 2020 19:45
10.1.6 ОТП кран.rar
17 травня 2020 19:45
10.3.4 інвентарна.pdf
17 травня 2020 19:45
10.1.5 Основа.rar
17 травня 2020 19:45
10.3.3 Атестат_ договір.pdf
17 травня 2020 19:45
10.1.4 Есфіра.rar
17 травня 2020 19:45
10.1.3 ДСТМ.rar
17 травня 2020 19:45
10.3 Наявність АБЗ 51-76.pdf
17 травня 2020 19:45
10.1.1 Власна техніка.rar
17 травня 2020 19:45
10.1.11 ШРБУ ресайклер.rar
17 травня 2020 19:45
10.1.9 ТБЦ.rar
17 травня 2020 19:45
10.1.8 САТ.rar
17 травня 2020 19:44
довіреність Лановенко.pdf
17 травня 2020 19:44
Довідка 13439320_00 грн.pdf
17 травня 2020 19:44
016-001-17779-2020.zip

Документи

Публічні документи

28 травня 2020 16:43
sign.p7s
28 травня 2020 16:43
sign.p7s
28 травня 2020 16:29
Витяг ПДВ Консорціум.pdf
28 травня 2020 16:29
Трафік.rar
28 травня 2020 16:29
техніка 5.rar
28 травня 2020 16:28
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР.rar
28 травня 2020 16:28
ISO.rar
28 травня 2020 16:28
АБЗ Договір.rar
28 травня 2020 16:28
Установчі ТОВ Блек.rar
28 травня 2020 16:28
листи.pdf
28 травня 2020 16:28
Працівники 1.rar
28 травня 2020 16:28
подписанные документы.7z
28 травня 2020 16:28
Працівники 3.rar
28 травня 2020 16:28
Альтком свідоцтва усі.rar
28 травня 2020 16:28
Вікітрейд ДОГОВОР.rar
28 травня 2020 16:28
Виробнича база + офіс.rar
28 травня 2020 16:28
АЛЕКО Цементомоз.rar
28 травня 2020 16:28
Інвентарна картка №1.pdf
28 травня 2020 16:28
Лабораторія.rar
28 травня 2020 16:28
Інвентарна картка №2.pdf
28 травня 2020 16:28
Балтом.rar
28 травня 2020 16:28
техніка 6.rar
28 травня 2020 16:27
Працівники 2.rar
28 травня 2020 16:27
техніка 3.rar
28 травня 2020 16:27
Договір АЛЬТКОМ.pdf
28 травня 2020 16:27
Договір ТРАФІК.pdf
28 травня 2020 16:27
техніка 4.rar
28 травня 2020 16:27
техніка 2.rar
28 травня 2020 16:27
техніка 1.rar
28 травня 2020 16:27
Захист довкілля.pdf
28 травня 2020 16:27
Дипломы.rar
28 травня 2020 16:27
Зміна назви ЄДСК.pdf
28 травня 2020 16:27
Працівники ЦПУ.rar
28 травня 2020 16:27
Техніка 7.rar

Документи

Публічні документи

29 травня 2020 09:31
sign.p7s
29 травня 2020 09:31
sign.p7s
29 травня 2020 09:23
7 ISO та інші документи 1.pdf
29 травня 2020 07:09
sign.p7s
29 травня 2020 07:09
sign.p7s
28 травня 2020 20:22
12 Додаток 5 51+000 - км 76+100.pdf
28 травня 2020 20:22
18828-1 Онур К.І. p7s.zip
28 травня 2020 20:22
Виписка 13 439 320,00.pdf
28 травня 2020 20:22
Виписка 13 439 320,00 грн 28.05.pdf
28 травня 2020 20:22
25 Витяг.pdf
28 травня 2020 20:22
18828 ОНУР К.І. p7s.7z
28 травня 2020 20:22
19 Лист гарантія.pdf
28 травня 2020 20:22
18 Гарантійний лист.pdf
28 травня 2020 20:21
14. Проект Договора.pdf
28 травня 2020 20:21
15 Довідка ст . 17.pdf
28 травня 2020 20:21
2.1 Технічні паспорти.7z
28 травня 2020 20:21
11 Додаток 4 Лист згода.pdf
28 травня 2020 20:21
10.4.1 Договір №12-04-191.pdf
28 травня 2020 20:21
4. Інформація про АБЗ.pdf
28 травня 2020 20:21
7 ISO та інші документи.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 415 000 000,00
UAH з ПДВ
415 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Консорціум "Блек Сі Консорціум" 446 965 000,00
UAH з ПДВ
431 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" 443 157 600,00
UAH з ПДВ
443 157 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 443 580 000,00
UAH з ПДВ
443 580 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2020 09:31
sign.p7s
29 травня 2020 09:31
sign.p7s
29 травня 2020 09:23
7 ISO та інші документи 1.pdf
29 травня 2020 07:09
sign.p7s
29 травня 2020 07:09
sign.p7s
28 травня 2020 20:22
12 Додаток 5 51+000 - км 76+100.pdf
28 травня 2020 20:22
18828-1 Онур К.І. p7s.zip
28 травня 2020 20:22
Виписка 13 439 320,00.pdf
28 травня 2020 20:22
Виписка 13 439 320,00 грн 28.05.pdf
28 травня 2020 20:22
25 Витяг.pdf
28 травня 2020 20:22
18828 ОНУР К.І. p7s.7z
28 травня 2020 20:22
19 Лист гарантія.pdf
28 травня 2020 20:22
18 Гарантійний лист.pdf
28 травня 2020 20:21
14. Проект Договора.pdf
28 травня 2020 20:21
15 Довідка ст . 17.pdf
28 травня 2020 20:21
2.1 Технічні паспорти.7z
28 травня 2020 20:21
11 Додаток 4 Лист згода.pdf
28 травня 2020 20:21
10.4.1 Договір №12-04-191.pdf
28 травня 2020 20:21
4. Інформація про АБЗ.pdf
28 травня 2020 20:21
7 ISO та інші документи.pdf

Публічні документи

28 травня 2020 16:43
sign.p7s
28 травня 2020 16:43
sign.p7s
28 травня 2020 16:29
Витяг ПДВ Консорціум.pdf
28 травня 2020 16:29
Трафік.rar
28 травня 2020 16:29
техніка 5.rar
28 травня 2020 16:28
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР.rar
28 травня 2020 16:28
ISO.rar
28 травня 2020 16:28
АБЗ Договір.rar
28 травня 2020 16:28
Установчі ТОВ Блек.rar
28 травня 2020 16:28
листи.pdf
28 травня 2020 16:28
Працівники 1.rar
28 травня 2020 16:28
подписанные документы.7z
28 травня 2020 16:28
Працівники 3.rar
28 травня 2020 16:28
Альтком свідоцтва усі.rar
28 травня 2020 16:28
Вікітрейд ДОГОВОР.rar
28 травня 2020 16:28
Виробнича база + офіс.rar
28 травня 2020 16:28
АЛЕКО Цементомоз.rar
28 травня 2020 16:28
Інвентарна картка №1.pdf
28 травня 2020 16:28
Лабораторія.rar
28 травня 2020 16:28
Інвентарна картка №2.pdf
28 травня 2020 16:28
Балтом.rar
28 травня 2020 16:28
техніка 6.rar
28 травня 2020 16:27
Працівники 2.rar
28 травня 2020 16:27
техніка 3.rar
28 травня 2020 16:27
Договір АЛЬТКОМ.pdf
28 травня 2020 16:27
Договір ТРАФІК.pdf
28 травня 2020 16:27
техніка 4.rar
28 травня 2020 16:27
техніка 2.rar
28 травня 2020 16:27
техніка 1.rar
28 травня 2020 16:27
Захист довкілля.pdf
28 травня 2020 16:27
Дипломы.rar
28 травня 2020 16:27
Зміна назви ЄДСК.pdf
28 травня 2020 16:27
Працівники ЦПУ.rar
28 травня 2020 16:27
Техніка 7.rar

Публічні документи

28 травня 2020 18:14
sign.p7s
28 травня 2020 18:14
sign.p7s
28 травня 2020 18:12
Довідка 13 439 320_00 грн.pdf
28 травня 2020 18:12
Виписка 13 439 320_00 грн.pdf
28 травня 2020 18:12
016-001-19346-2020.zip
17 травня 2020 19:47
sign.p7s
17 травня 2020 19:47
sign.p7s
17 травня 2020 19:46
Накази2.rar
17 травня 2020 19:46
Накази1.rar
17 травня 2020 19:46
Дипломи.rar
17 травня 2020 19:46
24. Проект договору (51-76).pdf
17 травня 2020 19:46
14. Довідка про санкції.pdf
17 травня 2020 19:46
13.Копія Статуту.pdf
17 травня 2020 19:46
12.8 Договір 491-495 2.rar
17 травня 2020 19:46
12.7 Договір 491-495 1.rar
17 травня 2020 19:46
12.6 Договір 445 - 450.rar
17 травня 2020 19:46
12.5 Договір 440-445.rar
17 травня 2020 19:46
12.4 Договір 460-465.rar
17 травня 2020 19:46
12.3 Дог_км 495-499-2.rar
17 травня 2020 19:46
ЦПУ Лозовий А.І. 51-76.pdf
17 травня 2020 19:46
12.2 Дог_км 495-499-1.rar
17 травня 2020 19:46
12.1 Дог_км 399.rar
17 травня 2020 19:46
ЦПУ Дозорець О.М. 51-76.pdf
17 травня 2020 19:46
Сертифікат_геодезист.pdf
17 травня 2020 19:45
10.9. Сертифікат ISO 9001.pdf
17 травня 2020 19:45
10.1.6 ОТП кран.rar
17 травня 2020 19:45
10.3.4 інвентарна.pdf
17 травня 2020 19:45
10.1.5 Основа.rar
17 травня 2020 19:45
10.3.3 Атестат_ договір.pdf
17 травня 2020 19:45
10.1.4 Есфіра.rar
17 травня 2020 19:45
10.1.3 ДСТМ.rar
17 травня 2020 19:45
10.3 Наявність АБЗ 51-76.pdf
17 травня 2020 19:45
10.1.1 Власна техніка.rar
17 травня 2020 19:45
10.1.11 ШРБУ ресайклер.rar
17 травня 2020 19:45
10.1.9 ТБЦ.rar
17 травня 2020 19:45
10.1.8 САТ.rar
17 травня 2020 19:44
довіреність Лановенко.pdf
17 травня 2020 19:44
Довідка 13439320_00 грн.pdf
17 травня 2020 19:44
016-001-17779-2020.zip

Публічні документи

28 травня 2020 19:22
sign.p7s
28 травня 2020 19:22
sign.p7s
28 травня 2020 19:20
Транспортна схема 3.PDF
28 травня 2020 19:01
016-001-19530 БТ-2020.pdf.p7s
28 травня 2020 19:01
016-001-19530 БТ-2020.pdf
17 травня 2020 23:36
sign.p7s
17 травня 2020 23:36
sign.p7s
17 травня 2020 23:25
Працівники.PDF
16 травня 2020 22:38
sign.p7s
16 травня 2020 22:37
sign.p7s
16 травня 2020 21:47
КБ 42Б ч.4.PDF
16 травня 2020 21:47
КБ 42Б ч.3.PDF
16 травня 2020 21:47
КБ 42Б ч.2.pdf
16 травня 2020 21:47
КБ 42Б ч.2-1.PDF
16 травня 2020 21:47
КБ 42Б ч.1.pdf
16 травня 2020 21:40
Статут.PDF
16 травня 2020 21:40
Скан витягу ПДВ.pdf
16 травня 2020 21:40
Сертифікат ISO 9001.PDF
16 травня 2020 21:40
Сертифікат ISO 14001.PDF
16 травня 2020 21:40
Опис.pdf
16 травня 2020 21:40
Ліцензія.pdf
16 травня 2020 21:39
Листи на Розмітку.PDF
16 травня 2020 21:39
Лист-згода.PDF
16 травня 2020 21:39
Лист ЄДБК.pdf
16 травня 2020 21:39
Лист від ТОВ АТЛ.PDF
16 травня 2020 21:39
Лист АЛТ.pdf
16 травня 2020 21:39
Лапшин Наказ та Диплом.PDF
16 травня 2020 21:39
Копії тех.паспортів.PDF
16 травня 2020 21:39
Копії наказів ТОВ РДС 3.pdf
16 травня 2020 21:39
Копії наказів ТОВ РДС 2.PDF
16 травня 2020 21:39
Копії наказів ТОВ РДС 1.pdf
16 травня 2020 21:38
Дозвiл_АБЗ_Черкаси.pdf
16 травня 2020 21:38
Договір ТрансЛайнГруп.pdf
16 травня 2020 21:38
Договір РДС-Енергомир.pdf
16 травня 2020 21:38
Договір Лабораторія.pdf
16 травня 2020 21:38
Дог.№42Б.pdf
16 травня 2020 21:38
Довідка про санкції.PDF
16 травня 2020 21:37
Довідка про АБЗ.PDF
16 травня 2020 21:37
Довідка за ст.17.PDF
16 травня 2020 21:37
Відгук від САД Одеса.PDF
16 травня 2020 21:37
Відгук від САД Вінниця.pdf
16 травня 2020 21:37
виписка.pdf
16 травня 2020 21:37
Атестат АБЗ.pdf
16 травня 2020 21:37
КБ 9 дог №18-18П.PDF
16 травня 2020 21:37
КБ 9 дог 20-18П.PDF
16 травня 2020 21:37
КБ 80П.PDF
16 травня 2020 21:37
КБ 8 дог №18-18П.PDF
16 травня 2020 21:37
КБ 8 дог 20-18П.PDF
16 травня 2020 21:37
КБ 8 дог 19-18П.PDF
16 травня 2020 21:37
КБ 76П.PDF
16 травня 2020 21:36
КБ 7 дог №18-18П.PDF
16 травня 2020 21:36
КБ 7 дог 20-18П.PDF
16 травня 2020 21:36
КБ 7 дог 19-18П.PDF
16 травня 2020 21:36
КБ 6 дог №18-18П.PDF
16 травня 2020 21:36
КБ 6 дог 20-18П.PDF
16 травня 2020 21:36
КБ 6 дог 19-18П.PDF
16 травня 2020 21:36
КБ 54П.PDF
16 травня 2020 21:36
КБ 5 дог №18-18П.PDF
16 травня 2020 21:36
КБ 5 дог 20-18П.PDF
16 травня 2020 21:36
КБ 5 дог 19-18П.PDF
16 травня 2020 21:36
КБ 46П.PDF
16 травня 2020 21:36
КБ 42П.PDF
16 травня 2020 21:36
КБ 4 дог №18-18П.PDF
16 травня 2020 21:36
КБ 4 дог 20-18П.PDF
16 травня 2020 21:36
КБ 4 дог 19-18П.PDF
16 травня 2020 21:36
КБ 34П.PDF
16 травня 2020 21:36
КБ 33П ч.2.pdf
16 травня 2020 21:36
КБ 33П ч.1.pdf
16 травня 2020 21:36
КБ 3 дог №18-18П.PDF
16 травня 2020 21:36
КБ 3 дог 20-18П.PDF
16 травня 2020 21:35
КБ 3 дог 19-18П.PDF
16 травня 2020 21:35
КБ 29П ч.2.pdf
16 травня 2020 21:35
КБ 29П ч.1.pdf
16 травня 2020 21:35
КБ 2 дог №18-18П.PDF
16 травня 2020 21:35
КБ 2 дог 20-18П.PDF
16 травня 2020 21:35
КБ 2 дог 19-18П.PDF
16 травня 2020 21:35
КБ 12 дог №18-18П.PDF
16 травня 2020 21:35
КБ 11 дог №18-18П.PDF
16 травня 2020 21:35
КБ 10 дог №18-18П.PDF
16 травня 2020 21:35
КБ 10 дог 20-18П.PDF
16 травня 2020 21:35
КБ 1 дог №18-18П.PDF
16 травня 2020 21:35
КБ 1 дог 20-18П.PDF
16 травня 2020 21:35
КБ 1 дог 19-18П.PDF
16 травня 2020 21:35
Договір №20-18П.pdf
16 травня 2020 21:35
Договір №19-18П.pdf
16 травня 2020 21:35
Договір №18-18П.pdf
16 травня 2020 21:35
Дог.№54П.PDF
16 травня 2020 21:34
Дог.№46П.PDF
16 травня 2020 21:34
Дог.№42П.PDF
16 травня 2020 21:34
Дог.№34П.PDF
16 травня 2020 21:34
Дог.№29П.pdf
16 травня 2020 21:34
Дог. №80П.PDF
16 травня 2020 21:34
Дог. №76П.PDF
16 травня 2020 21:34
Дог. №33П.pdf
16 травня 2020 21:34
Транспортна схема 3.PDF
16 травня 2020 21:34
Проект договору 3.PDF
16 травня 2020 21:34
Гарантійний лист 3.PDF
16 травня 2020 21:34
Банківські документи.zip
16 травня 2020 21:34
016-001-17482 БТ-2020.pdf.p7s
16 травня 2020 21:34
016-001-17482 БТ-2020.pdf
16 травня 2020 21:34
016-001-17416-2020.pdf.p7s
16 травня 2020 21:34
016-001-17416-2020.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
Переможець 415 000 000,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 13:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2020 13:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
415 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
02 липня 2020 18:00
Договір 140_20 (додатки).pdf укладений
02 липня 2020 17:59
Договір 140_20.pdf укладений
02 липня 2020 17:59

Актуальні тендери

До пошуку