Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the H-23 Kropyvnytskyi-Kryvyi Rih-Zaporozhye highway on a linear basis (Current average repair of the highway H-23 Kropyvnytskyi-Kryvyi Rih-Zaporizhzhia on the section km 51+000 - km 56+100 Current average repair of the highway H-23 Kropyvnytskyi-Kryvyi Rih-Zaporizhzhia on the section km 56+000 - km 61+100 Current average repair of the highway H-23 Kropyvnytskyi-Kryvyi Rih-Zaporizhzhia on the section km 61+000 - km 66+100 Current average repair of the highway H-23 Kropyvnytskyi-Kryvyi Rih-Zaporizhzhia on the section km 66+000 - km 71+100 Current average repair of the highway H-23 Kropyvnytskyi-Kryvyi Rih-Zaporizhzhia on the section km 71+000 - km 76+100) (45233142-6 Road-repair works)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області |
Код ЄДРПОУ: | 24718432 |
Місцезнаходження: | 25015, Україна , Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Полтавська, 38 |
Контактна особа: |
Нагула Олег Миколайович 380522378939 sadko_tender_y@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Kirovohrad Oblast of State Motor Road Service of Ukraine |
National ID: | 24718432 |
Contact point: |
Nahula Oleh Mykolaiovych 380522378939 sadko_tender_y@meta.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2020 19:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 травня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 травня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 11 червня 2020 13:19 |
Очікувана вартість: | 447 977 344,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 447 977,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 13439320 UAH |
Publication date: | 16 квітня 2020 19:30 |
Enquiries until: | 19 травня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 25 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 травня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 447 977 344 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 447 977 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник, в межах отриманого бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, здійснює розрахунки за надані послуги з Підрядником протягом десяти робочих днів після підписання Сторонами акту приймання виконаних робіт (наданих послуг) (форма КБ№-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (наданих послуг) (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін та скріплених печатками Сторін. Терміни оплати за виконанні роботи (надані послуги), у разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, можуть бути перенесені. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Дата подання заявки | Авансування робіт (послуг) можливе за умови наявності відповідного дозволу на попередню оплату від головного розпорядника бюджетних коштів відповідно до вимог законодавства. За наявності відповідного дозволу від розпорядника бюджетних коштів, попередня оплата (авансування) може бути здійснена на строк не більше трьох місяців в межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30 відсотків від їх річної вартості, виходячи з лімітів, встановлених планом використання бюджетних коштів на поточний рік. | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 травня 2020 17:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 травня 2020 17:42 |
Перелік змін 2 до ТД ПСР Н-23 51-76.docx | |
21 травня 2020 17:41 |
Додаток 12 до ТД ПСР Н-23 71-76 (Нова редакція 2).rar | |
21 травня 2020 17:41 |
Додаток 11 до ТД ПСР Н-23 66-71 (Нова редакція 2).rar | |
21 травня 2020 17:41 |
Додаток 10 до ТД ПСР Н-23 61-66 (Нова редакція 2).rar | |
21 травня 2020 17:40 |
Додаток 9 до ТД ПСР Н-23 56-61 (Нова редакція 2).rar | |
21 травня 2020 17:40 |
Додаток 8 до ТД ПСР Н-23 51-56 (Нова редакція 2).rar | |
21 травня 2020 17:39 |
Додатки 1-7 до ТД ПСР Н-23 51-76 (Нова редакція 2).docx | |
21 травня 2020 17:38 |
ТД ПСР Н-23 51-76 (Нова редакція 2).docx | |
29 квітня 2020 18:03 |
Перелік змін 1 до ТД ПСР Н-23 51-76.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Виробництво та використання асфальтобетонних сумішей є складовою частиною технологічного процесу виконання робіт, тому незрозуміло чому допускається можливість порушення Учасниками природоохоронного законодавства зокрема ЗУ "Про охорону атмосферного повітря", яким захищається права громадян на безпечне для життя і здоров'я навколишнє природне середовище, оскільки від Учасників не вимагається надання дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами наданий від постачальника (виробника) асфальтобетонних сумішей які будуть використані при виконанні робіт, що є предметом закупівлі .
Діяльність на асфальтобетонних заводах (виробництві) повинна відповідати природоохоронному законодавству, з цією метою Замовнику необхідно внести зміни до тендерної документації та зобов’язати Учасників надавати у складі своєї пропозиції дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу.
Так у пункті 5 «Кваліфікаційні критерії для учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено:
Відповідно до статті 16 Закону Замовник установлює наступний кваліфікаційний критерій:
3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів). Інформація надається Учасником за встановленою формою та з підтверджуючими документами, згідно Додатку №3.
У відповідності до вимог п. 3.1. Додатку №3 до тендерної документації Замовником встановлюється:
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНОМУ КРИТЕРІЮ «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» 3.1. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку згідно Таблиці 1 цього додатку.
Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні,регіональні та територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно (за будь-який період у 2015-2020 роки) в обсязі не менше ніж на 85%:
Земляні роботи - 95345 м3
Влаштування основи дорожнього одягу із щебенево-піщаної суміші - 22303 м2
Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг - 215820 м2
Влаштування вирівнюючого шару із крупнозернистої щільної асфальтобетонної суміші - 49969 т
Влаштування верхнього шару покриття – 209402 м2
Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки - 74,351 км
Аналогічний договір має бути завершений або виконаний не менш, ніж на 85%.
Вважаємо вимоги Замовника дискримінаційними, антиконкурентними та такими, що створюють значні корупційні ризики, надаючи Замовнику можливість відхилити пропозицію майже будь-якого небажаного учасника.
Замовник встановив загальні об’єми послуг та види робіт, виконаних за аналогічними договорами, в обсязі не менше 85 % від об’ємів послуг, визначених в тендерній документації, в натуральних величинах у вищевказаних обсягах.
Зазначаємо що такими умовами Замовник встановлює додаткові, не обумовлені у Законі обмеження щодо обсягів та видів робіт, які мали бути виконані учасником за аналогічним договором.
Замовник не довів необхідність встановлення наведених вище умов Тендерної Документації саме у наведеній редакції.
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають досвід виконання саме тих конкретно зазначених обсягів та видів робіт, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути встановлені об'єми та види робіт шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, в іншому випадку ми будемо вимушені оскаржити такі вимоги в АМКУ.
Так у пункті 5 «Кваліфікаційні критерії для учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено:
Відповідно до статті 16 Закону Замовник установлює наступні кваліфікаційні критерії:
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме техніки та обладнання, необхідних для виконання робіт.
Інформація надається Учасником за встановленою формою та з підтверджуючими документами, згідно Додатку №1.
Згідно вимог вищезазначеного Додатку №1 у Розділі 1 - Інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Таблиці 1, пункті 1.1. Замовником встановлено обмеження для Учасників щодо типу та кількості техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), а саме:
1. Інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
1.1. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати довідку, згідно Таблиці 1 цього Додатку, щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) в кількості не менше:
Автомобiль бортовий з автогідропідіймачем - 1 одиниця
Автомобiлi бортовi - 3 одиниці
Автомобiлi-самоскиди - 25 одиниць
Автоцементовоз - 1 одиниця
Крани на автомобiльному ходу - 2 одиницї
Крани на гусеничному ходу - 1 одиниця
Навантажувач пневмоколісний одноковшевий - 1 одиниця
Електростанцiї пересувнi - 1 одиниця
Компресори пересувнi - 1 одиниця
Екскаватори - 1 одиниця
Бульдозери - 1 одиниця
Машина суспензійно-змішувальна або цементорозподілювач - 1 одиниця
Автогудронатори - 1 одиниця
Автогрейдери - 2 одиниці
Котки дорожнi - 15 одиниць
Машина маркірувальна - 1 одиниця
Машина поливально-мийна - 1 одиниця
Асфальтоукладальник - 1 одиниця
Дорожня фреза - 1 одиниця
Ресайклер - 1 одиниця
Машина бурильно-кранова - 1 одиниця
Автобітумовоз - 1 одиниця
Замовник не довів необхідність встановлення наведених вище умов Тендерної Документації саме у наведеній редакції.
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають саме зазначену кількість та типи техніки, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасників, які не відповідають встановленим умовам, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, в іншому випадку ми будемо вимушені оскаржити такі вимоги в АМКУ.
щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Відповідно до вимог тендерної документації (пункт 3.1 Додаток №3) Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про досвід виконання аналогічного договору. Замовником визначено, наступне:
«Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва та/або реконструкції, та/або капітального ремонту, та/або поточного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні та територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії. У разі, якщо учасник надає аналогічний договір, який виконувався поза межами України, учасником зазначається еквівалент відповідності щодо категорійності доріг за складністю виконання робіт, природою, методологією та обсягами. В такому випадку учасник додатково надає лист-пояснення щодо еквіваленту відповідності категорійності доріг, аналогічних видів робіт, їх обсягів та у разі необхідності іншої інформації, яка вимагає пояснень щодо аналогічності договору.
Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні,регіональні та територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно (за будь-який період у 2015-2020 роки) в обсязі не менше ніж, встановлено вимогами тендерної документації.
Аналогічний договір має бути завершений або виконаний не менш, ніж на 85%.»
При цьому Замовником встановлено ряд дискримінаційних, антиконкурентних вимог, що створюють значні корупційні ризики, надаючи Замовнику можливість відхилити пропозицію майже будь-якого небажаного учасника.
ЗОКРЕМА, ЗАМОВНИКОМ ВСТАНОВЛЕНА ВИМОГА ЩОДО ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ НЕ МЕНШ, НІЖ НА 85% ВІД ЗАГАЛЬНОЇ ЦІНИ ДОГОВОРУ.
Ця вимога є дискримінаційною, оскільки унеможливлює участь у даній закупівлі багатьох потенційних учасників, адже аналогічний договір може знаходитись на стадії виконання і бути виконаним менше ніж на 85% від загальної ціни договору. Тим не менше, учасником уже було виконано ряд робіт у достатніх обсягах. Окрім цього, поширеними є випадки, коли під час оголошення закупівель, а також під час виконання договору у Замовників не було достатніх бюджетних призначень на всю (загальну) суму договору, а виключно на суму наявних у Замовників бюджетних призначень, про що сторонами укладаються відповідні зміни і доповнення до договорів, погоджуються строки і обсяги їх виконання.
Таким чином у договорах, які є значними за їх сумою, Замовники, як правило, встановлюють загальну суму договору повну (на суму ремонту усієї дороги), однак фактично доручають підрядникам виконувати роботи виключно в межах сум наявних бюджетних призначень (про що безпосередньо вказується у відповідних договорах), а не на загальну суму укладених договорів, а відповідно підрядники зобов’язані і виконують такі договори в меншій сумі (ніж загальна сума договору), не з власної вини, а виключно згідно вказівок Замовників та у відповідності до вимог чинного бюджетного законодавства України.
Проаналізувавши вимоги Тендерної документації щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, можна зробити висновок, що при розробці Тендерної документації Замовник користувався Методологією щодо особливостей здійснення закупівель робіт з будівництва (нове будівництво, капітальний ремонт та реконструкція) та послуг з поточного ремонту і експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування. Слід звернути увагу на те, що ця Методологія ще не затверджена відповідним Наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України, а є лише ПРОЄКТОМ, тому не має відповідної юридичної сили.
Окрім цього, слід врахувати позицію Антимонопольного комітету України, викладену у Листі до Державного агентства автомобільних доріг України №300-29/01-1772 від 03.02.2020 Щодо погодження проєкту Методичних рекомендацій зі складання тендерної документації на закупівлю робіт з проектування, будівництва (нове будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт) та послуг з поточного ремонту і експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування. А саме, щодо надмірної доказової бази для Учасника щодо досвіду виконання робіт: «Так, абзацом 6 пункту 4.4.8 проекту Методичних рекомендацій передбачено, що «учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт (надання послуг) на автомобільних дорогах загального користування державного значення будь-якої категорії сумарно за будь-який період протягом останніх 5-ти років в обсязі не менше ніж 50 % від об’ємів основних робіт/послуг, передбачених технічним завданням (в натуральних величинах). Види основних робіт або послуг та об’єми, виконання яких має підтвердити Учасник, визначаються Замовником». У висновку Комітет зазначає, що «вимоги встановлені в проєкті Методичних рекомендацій в зазначеній редакції можуть призвести до зменшення конкуренції на торгах при здійсненні закупівель робіт з проектування, будівництва (нове будівництво, реконструкція та капітальний ремонт) та послуги з поточного ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування та як результат – нівелювання прав споживачів.»
Водночас у проєкті Методології щодо особливостей здійснення закупівель робіт з будівництва (нове будівництво, капітальний ремонт та реконструкція) та послуг з поточного ремонту і експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування встановлені ще більш жорсткі вимоги щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору ніж у проєкті Методичних рекомендацій зі складання тендерної документації на закупівлю робіт з проектування, будівництва (нове будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт) та послуг з поточного ремонту і експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування.
Окрім цього, зазначаємо, що рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) при вирішенні аналогічних скарг постановлюються на користь Учасників. Прикладом цього є нещодавне рішення Колегії №6403-р/пк-пз від 03.04.2020 року. (Номер скарги: UA-2020-02-18-003600-b.b7) та інші.
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕВКАЗАНЕ, ПРОСИМО ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, З МЕТОЮ УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ УМОВ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЗОКРЕМА ВИМОГУ ЩОДО ВІДСОТКУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ У РОЗМІРІ 85% ВІД ЗАГАЛЬНОЇ ЦІНИ ДОГОВОРУ.
Скарги до процедури
Дата подання: 13 травня 2020 16:56
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-22-000027 ● 71829bec15c946cf890a3b97e3da2017
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2020 18:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.06.2020 № 162
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-04-16-005488-a 16.04.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-07-23 15:22:14
Інформація
Замовник не погоджується з інформацією, викладеною у Висновку, не оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, та повідомляє про намір оскаржити Висновок до суду протягом встановлених Законом 10 робочих днів з дня його оприлюднення.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | На виконання частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області повідомляє про оскарження висновку про результати моніторингу процедури закупівлі до суду. |
Дата публікації: | 31 липня 2020 |
Документи:
31 липня 2020 13:57
|
Електронний підпис |
31 липня 2020 13:56
|
Повідомлення про позов 51-76.pdf |
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області |
Код ЄДРПОУ: | 24718432 |
Місцезнаходження: | 25015, Україна, Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Полтавська, 38 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Консорціум "Блек Сі Консорціум" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 червня 2020 13:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
415 000 000,00
UAH з ПДВ
|
415 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Консорціум "Блек Сі Консорціум" |
446 965 000,00
UAH з ПДВ
|
431 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" |
443 157 600,00
UAH з ПДВ
|
443 157 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
443 580 000,00
UAH з ПДВ
|
443 580 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" #32851616 |
Переможець |
415 000 000,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2020 13:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 червня 2021 11:13
|
Договір 140_20 (ДУ №3).pdf | укладений |
29 червня 2021 11:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 червня 2021 11:09
|
Договір 140_20 (ДУ №3).pdf | зміни до договору |
29 червня 2021 11:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 11:20
|
Договір 140_20 (ДУ 1 Продовження).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 11:12
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2020 18:00
|
Договір 140_20 (додатки).pdf | укладений |
02 липня 2020 17:59
|
Договір 140_20.pdf | укладений |
02 липня 2020 17:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 4 частини 5 статті 41 Закону |
Номер договору про закупівлю: | 140/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 5 частини 5 статті 41 Закону |
Номер договору про закупівлю: | 140/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 29 червня 2021 |
Сума оплати за договором: |
403 562 468,05
UAH (в тому числі ПДВ 67 260 411,34 UAH)
|