Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 — «34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання»
Очікувана вартість
3 650 000,00 UAH
UA-2020-04-16-005340-b ● 4cd17a35475c46e6a4a3df790a188ac6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬАВТОДОР" |
Код ЄДРПОУ: | 40940113 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, провулок Банний, буд.5 |
Контактна особа: |
Ганна Потічна +380987610864 mariupolavtodor@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2020 14:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 травня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2020 17:00 |
Очікувана вартість: | 3 650 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34990000-3: Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
Тендерна документація
27 травня 2020 16:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 травня 2020 16:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
До Додатку 7
Дата подання: 21 квітня 2020 14:09
Дата відповіді: 22 квітня 2020 14:37
До Лота 2, п.1.1
Згідно п.1.1 тендерних вимог дорожні контролери (ДК) призначені для роботи як в автономному режимі, так і в складі автоматизованої системи керування дорожнім рухом (АСКДР). В той же час згідно з ДСТУ 4158-2003 АСКДР містить в своєму складі центральний пункт керування (ЦПК), периферійні засоби АСКДР, зокрема ДК, а також засоби зв’язку між ЦПК та ДК. Відомо, що зв’язок можливий тільки при застосуванні одного і того ж протоколу для ЦПК та ДК. В тендерних вимогах такий протокол відсутній.
Для забезпечення можливості участі нашого підприємства в даній тендерній закупівлі прошу надати відомості про тип АСКДР, яка запроваджена в м. Маріуполі, а також надати протокол зв’язку між ЦПК та ДК. Без надання таких відомостей виконати вимоги тендерної закупівлі в змозі тільки підприємство виробника АСКДР та афілійовані з ним , тому в цьому разі дана вимога може вважатися дискримінаційною.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Ваше запитання нам не зрозуміле. Технічним завданням не вимагається підключення контролерів до існуючої АСКДР.
До Лодатку 7
Дата подання: 21 квітня 2020 17:34
Дата відповіді: 22 квітня 2020 14:37
До Лотів 1, 2, п.2.1
В лотах 1, 2 зазначена вимога «Можливість керування світлодіодними світлофорами з класом затемнення D1, згідно ДСТУ EN 12368:2017. Напруга живлення світлофорів з контролера в режимі затемнення повинна бути синусоїдальної форми.»
В ДСТУ EN 12368:2017 вимога щодо дімінгу сформульована наступним чином:
«Class D1 declared by the manufacturer. For Class D1 the manufacturer shall declare the performance of their signal in dimmed operation against the optical product characteristics of this specification and operational voltage ranges.» (Клас D1, заявлений виробником. Для класу D1 виробник повинен оголосити працездатність свого сигналу в затемненому режимі відповідно до оптичних характеристик виробів цієї специфікації та робочих діапазонів напруги.)
Закупівля контролерів та світлофорів в даному тендері запланована по різним лотам, вимоги до дімінгу у яких також приведені окремо і не узгоджено в явному вигляді. Таке формулювання вимог не дозволяє на цьому етапі виконати їх, якщо переможцями по цих лотах визнаються різні виробники, бо характеристики по дімінгу в контролері не будуть відповідати таким в світлофорі. Таким чином Замовником сформовано умови, що для виконання даної вигравати обидва лоти повинен один і той же виробник.
Таким чином Замовник повинен узгодити вимоги по дімінгу в контролерах і світлофорах для реалізації цієї вимоги незалежними виробниками, інакше сформована вимога має право вважатися дискримінаційною.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Згідно ДСТУ EN 12368:2017 пункту 6.3 та CLC/TS 50509 діапазон напруг з пристрою керування світлофорами (дорожнього контролеру) для переведення світлофорів в режим затемнення повинен бути в межах 65-75% від номінальної напруги живлення світлофорів. Тобто 150-170В. Радимо Учаснику ознайомитись з вимогами стандартів ДСТУ EN 12368:2017 та CLC/TS 50509 (з додатковими вимогами).
ДоДодатку 7
Дата подання: 22 квітня 2020 13:56
Дата відповіді: 24 квітня 2020 11:39
До Лота 2, п.2.1
В п.2.1 лота зазначені вимоги: «Робота контролера повинна забезпечити реалізацію усіх функцій ЦПК АСКДР відповідно до п. 5.2. ДСТУ 4158-2003» та «Відповідність ДСТУ 4157-2003 та ДСТУ4158-2003».
Вимога сертифікації дорожнього контролера (ДК) на відповідність ДСТУ 4157-2003 не викликає сумнівів, але вимога щодо необхідності сертифікації відповідності ДСТУ4158-2003 при наявності першого сертифіката є надлишковою. Щодо всіх перелічених Замовником функцій ЦПК АСКДР: « Автоматичне локальне керування дорожнім рухом на окремих перехрестях ВДМ. Автоматичне координоване керування дорожнім рухом на групі перехресть (маршрути координації). Координоване керування дорожнім рухом на ВДМ або її фрагментах (зонах, районах).» завданням ДК є «Обмін інформацією з пунктом керування каналами зв’язку ( приймання команд телекерування та передавання телесигналізації), що обумовлено п.6.1.3.1) ДСТУ 4157-2003. Таким чином для виконання заданих Замовником вимог потрібно тільки виконання ДК п.6.1.3.1) ДСТУ 4157-2003 та мати взаємоузгоджений протокол зв’язку між ДК та ЦПК. Також в ДСТУ4158-2003 жодним чином нема в явному вигляді згадки про ДК та його конкретні функції.
На основі викладеного прошу з п.2.1 виключити як невідповідну вимогу про обов’язковість наявності в тендерній документації на дорожній контролер сертифіката відповідності ДСТУ 4158-2003, замінивши його на декларацію відповідності і опис його роботи в складі АСКДР.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь:
Шановний Учасник! Ваш запит виключити з п.1 вимогу про обов’язковість наявності в тендерній документації на дорожній контролер сертифіката відповідності ДСТУ 4158-2003 не може бути виконаним, оскільки контролери, що плануються до закупівлі, будуть працювати у складі АСКДР. Вимоги до роботи контролерів у складі АСКДР, як периферійних пристроїв, наведені в ДСТУ 4158:2003 у пунктах 5.2, 6.2.1.5-6.2.1.15. Тому, для підтвердження кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, вважаємо необхідним надання учасниками сертифікатів відповідності на обидва стандарти: ДСТУ 4157:2003 та ДСТУ 4158:2003.
Шановний Учасник! Ваш запит виключити з п.1 вимогу про обов’язковість наявності в тендерній документації на дорожній контролер сертифіката відповідності ДСТУ 4158-2003 не може бути виконаним, оскільки контролери, що плануються до закупівлі, будуть працювати у складі АСКДР. Вимоги до роботи контролерів у складі АСКДР, як периферійних пристроїв, наведені в ДСТУ 4158:2003 у пунктах 5.2, 6.2.1.5-6.2.1.15. Тому, для підтвердження кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, вважаємо необхідним надання учасниками сертифікатів відповідності на обидва стандарти: ДСТУ 4157:2003 та ДСТУ 4158:2003.
До Додатку 7
Дата подання: 22 квітня 2020 14:43
Дата відповіді: 24 квітня 2020 11:39
До Лота 2, п.2.1
В п.2.1 лота зазначені вимоги:
Контролер повинен комплектуватись обладнанням, яке повинно забезпечувати зв'язком центрального пункту керування, що встановлені у Замовника та контролером відповідно до п. 6.2.1.8. ДСТУ 4158-2003 тобто: 3G, 4G.
«Контролер по WEB інтерфейсу повинен забезпечувати:
- можливість диспетчерського керування (зміни режимів роботи, корекція параметрів часових програм);»
Таким чином згідно з цими вимогами канали зв’язку є відкритими для зовнішнього зловмисного втручання, а не локально закритими (як, наприклад, при наявності зв’язку по оптоволокну). Таким чином наявність керування по WEB інтерфейсу дає можливість в будь який сприятливий момент обрушити всю систему регулювання дорожнього руху.
Питання: яким чином Замовник збирається забезпечити стабільну і безпечну роботу системи регулювання дорожнього руху м. Маріуполя.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Просимо надавати запитання виключно щодо змісту тендерної документації.
До Додатку 7
Дата подання: 23 квітня 2020 12:15
Дата відповіді: 24 квітня 2020 16:44
До Лота 2, п.2.1
Шановний Замовнику. З Вашої відповіді витікає, що Технічним завданням не вимагається підключення контролерів до існуючої АСКДР. Тоді поясніть чому значна кількіть вимог до контролера, наявність сертифікату відповідності ДСТУ 4158-2003 якраз і стосується роботи його в складі АСКДР. Відомо також, що протоколи контролерів та АСКДР різних виробників ДК в Україні мають різні протоколи зв'язку. Таким чином, якщо ви отримаєте дорожній контролер стороннього виробника, то не зможете його включити в склад АСКДР, до якої він не адаптований. Тому контролер, який поставляється, повинен мати зараньше обумовлений протокол зв'язку. Наведіть будь ласка цей протокол, або скорегуйте вимоги.
Внаслідок заявленого ваша відповідь викликає глибокі сумніви оскільки в заявлених Вами вимогах є великі протиріччя.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! АСКДР або підключення контролерів до АСКДР не є предметом закупівлі даних торгів. Предметом закупівлі є контролери дорожні, які будуть працювати у складі АСКДР одного чи декількох виробників. Тому контролер повинен бути системним, відповідати всім вимогам ДСТУ 4157 та ДСТУ 4158.
До лоту 1
Дата подання: 23 квітня 2020 13:08
Дата відповіді: 24 квітня 2020 16:45
До Лота 1.
Шановний Замовнику. Вами заявлені світлофори Т1.3 та П1.1 в великій кількості. Проте жодного світлофора з табло зворотного відліку часу (ТВЧ) Вами не заявлено, що викликає велике здивування.
На цей час практично всі світлофорні об'єкти в Україні оснащаються цими сучасними пристроями, бо вони дисциплінують пішоходів та водіїв транспортних засобів, таким чином допомагаючи підвищувати безпеку дорожнього руху. Застосування ТВЧ позитивно оцінено суспільством. ТВЧ введені в дію ДСТУ 4092 -2002 (ред.2010р.), нагально рекомендовані для введення на постійній основі службам автомобільни доріг в областях листом Укравтодору від 13.07. 2018р. №5632/1/7.2-7-606/05. На цей час в Україні вже реалізовані автономні ТВЧ з самовизначенням тривалості фаз, в тому числі при застосуванні табло визивного пішохідного, а також розроблені ТВЧ для роботи з дорожнім контролером в режимі адаптивного керування дорожнім рухом. Таким чином жодних перепон для застосування ТВЧ в організації дорожнього руху в Україні немає.
Питання. Чому Замовник ігнорує рекомендації Укравтодору, не враховує в своїх діях підвищення безпеки дорожнього руху на вулично - дорожній мережі м. Маріуполя.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Світлофори з табло відліку зворотнього часу не є предметом закупівлі даних торгів.
До Додатку7
Дата подання: 23 квітня 2020 14:58
Дата відповіді: 24 квітня 2020 16:46
До Лота 2, п.2.1
Шановний Замовнику. В Ваших вимогах зазначена «Можливість забезпечення одним контролером одночасного керування незалежними перехрестями (з різними циклами роботи), не менш 3-х.». В ДСТУ 4157-2003 така функція дорожнього контролера не передбачена. Деякі розрахунки показують, що не передбачається і суттєвого фінансового виграшу при застосуванні одного такого контролера замість 3-х окремих з такою ж сукупною кількістю силових виходів. При такому рішенні, як правило збільшується довжина прокладки кабельних ліній (також вартість будівельних робіт). А з точки зору безпеки дорожнього руху таке рішення створює залежність всієї групи світлофорних об’єктів при загрозливих ситуаціях на одному з них (пошкодження одного з світлофорів, відключення живлення, ураження блискавкою або іншими високовольтними напругами). Поясніть, будь ласка, яким документом регламентована ця вимога та які переваги дає її реалізація.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! В п.5.2.1 ДСТУ 4157-2003 визначено призначення дорожнього контролера як технічного засобу, що ніяк не обмежує кількість світлофорних об’єктів під керуванням контролера. Об’єднання декількох світлофорних об’єктів, розташованих близько один від одного, є доволі поширеною сучасною практикою в проектуванні світлофорних об’єктів. Також, така практика значно зменшує вартість будівництва.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-04-16-005340-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТІЛОС", Код ЄДРПОУ:14228451
Дата подання: 29 квітня 2020 16:24
Дата подання: 29 квітня 2020 16:24
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 травня 2020 23:32
рішення від 05.05.2020№8662+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 05 травня 2020 23:32
Інформація про перенесення розгляду скарги від 29.04.2020 № UA-2020-04-16-005340-b.b1.pdf
Дата публікації: 15 травня 2020 23:39
інформація про резолютивну частину рішення від 20.05.2020 №9917.pdf
Дата публікації: 21 травня 2020 16:17
рішення від 20.05.2020 №9917.pdf
Дата публікації: 25 травня 2020 21:23
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внести зміни до тендерної документації відповідно рішення органу оскарження № 9917-р/пк-пз від 20.05.2020 року
Дата виконання рішення замовником: 27 травня 2020 16:05
Номер скарги: UA-2020-04-16-005340-b.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТІЛОС", Код ЄДРПОУ:14228451
Дата подання: 19 червня 2020 15:25
Дата подання: 19 червня 2020 15:25
Скарга до АМК України
Скаржник, не погоджується з рішеннями Замовника стосовно відхилення його тендерної пропозиції та визначення переможцем цієї закупівлі ТзОВ “СВАРКО УКРАЇНА”, вважаю ці рішення неправомірними та такими, що порушують права та законні інтереси Скаржника
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 червня 2020 12:08
рішення від 23.06.2020 № 12388+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 червня 2020 12:08
Інформація про перенесення розгляду скарги від 19 червня 2020 № UA-2020-04-16-005340-b.c2.pdf
Дата публікації: 07 липня 2020 21:26
Інформація про перенесення розгляду скарги від 19 червня 2020 № UA-2020-04-16-005340-b.c2.pdf
Дата публікації: 08 липня 2020 22:13
Інформація про перенесення розгляду скарги від 19 червня 2020 № UA-2020-04-16-005340-b.c2.pdf
Дата публікації: 09 липня 2020 22:00
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.07.2020 №13432 .pdf
Дата публікації: 13 липня 2020 16:29
рішення від 10.07.2020 №13432 .pdf
Дата публікації: 15 липня 2020 21:08
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ДК 021:2015 — «34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання» «ЛОТ №1 Світлофори дорожні» |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 2 850 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 14 250,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
322 од
ДК 021:2015 — «34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання» «ЛОТ №1 Світлофори дорожні»
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м Маріуполь, вулиця Левченко 1
Дата доставки:
11 серпня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 травня 2020 15:44 |
ТД контролери і світлофори зі змінами.doc |
27 травня 2020 15:44 |
Протокол №413-20.pdf |
27 травня 2020 15:44 |
ТД контролери і світлофори зі змінами.doc
|
||
27 травня 2020 15:44 |
Протокол №413-20.pdf
|
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2020-04-16-005340-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТІЛОС", Код ЄДРПОУ:14228451
Дата подання: 29 квітня 2020 16:24
Дата подання: 29 квітня 2020 16:24
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 травня 2020 23:32
рішення від 05.05.2020№8662+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 05 травня 2020 23:32
Інформація про перенесення розгляду скарги від 29.04.2020 № UA-2020-04-16-005340-b.b1.pdf
Дата публікації: 15 травня 2020 23:39
інформація про резолютивну частину рішення від 20.05.2020 №9917.pdf
Дата публікації: 21 травня 2020 16:17
рішення від 20.05.2020 №9917.pdf
Дата публікації: 25 травня 2020 21:23
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внести зміни до тендерної документації відповідно рішення органу оскарження № 9917-р/пк-пз від 20.05.2020 року
Дата виконання рішення замовником: 27 травня 2020 16:05
Номер скарги: UA-2020-04-16-005340-b.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТІЛОС", Код ЄДРПОУ:14228451
Дата подання: 19 червня 2020 15:25
Дата подання: 19 червня 2020 15:25
Скарга до АМК України
Скаржник, не погоджується з рішеннями Замовника стосовно відхилення його тендерної пропозиції та визначення переможцем цієї закупівлі ТзОВ “СВАРКО УКРАЇНА”, вважаю ці рішення неправомірними та такими, що порушують права та законні інтереси Скаржника
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 червня 2020 12:08
рішення від 23.06.2020 № 12388+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 червня 2020 12:08
Інформація про перенесення розгляду скарги від 19 червня 2020 № UA-2020-04-16-005340-b.c2.pdf
Дата публікації: 07 липня 2020 21:26
Інформація про перенесення розгляду скарги від 19 червня 2020 № UA-2020-04-16-005340-b.c2.pdf
Дата публікації: 08 липня 2020 22:13
Інформація про перенесення розгляду скарги від 19 червня 2020 № UA-2020-04-16-005340-b.c2.pdf
Дата публікації: 09 липня 2020 22:00
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.07.2020 №13432 .pdf
Дата публікації: 13 липня 2020 16:29
рішення від 10.07.2020 №13432 .pdf
Дата публікації: 15 липня 2020 21:08
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 червня 2020 15:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТІЛОС" |
2 741 568,00
UAH з ПДВ
|
2 741 568,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВАРКО УКРАЇНА" |
2 825 880,00
UAH з ПДВ
|
2 825 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТІЛОС" #14228451 |
Відхилено |
2 741 568,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2020 11:47
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВАРКО УКРАЇНА" #37880018 |
Переможець |
2 825 880,00
UAH з ПДВ
|
15 червня 2020 15:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2020 15:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 серпня 2020 14:30
|
Повідомлення про внесення змін.pdf | зміни до договору |
14 серпня 2020 14:29
|
ДС 1.pdf | зміни до договору |
14 серпня 2020 14:29
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2020 14:44
|
Договор № 308 (світлофори).PDF | укладений |
24 липня 2020 14:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 308 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |