Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя за лінійним принципом (Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 0+000–км 5+000, Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 5+000–км 10+000 Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 10+000–км 15+000 Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 15+000–км 20+000 Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 20+000 – км 25+000) (45233142-6 Ремонт доріг)
Current average repair of the H-23 Kropyvnytskyi-Kryvyi Rih-Zaporozhye highway on a linear basis (Current average repair of the highway H-23 Kropyvnytskyi-Kryvyi Rih-Zaporizhzhia on the section km 0+000 - km 5+100 Current average repair of the highway H-23 Kropyvnytskyi-Kryvyi Rih-Zaporizhzhia on the section km 5+000 - km 10+100 Current average repair of the highway H-23 Kropyvnytskyi-Kryvyi Rih-Zaporizhzhia on the section km 10+000 - km 15+100 Current average repair of the highway H-23 Kropyvnytskyi-Kryvyi Rih-Zaporizhzhia on the section km 15+000 - km 20+100 Current average repair of the highway H-23 Kropyvnytskyi-Kryvyi Rih-Zaporizhzhia on the section km 20+000 - km 25+000) (45233142-6 Road-repair works)
Очікувана вартість
477 084 916,00 UAH
UA-2020-04-16-005338-a c921c750e0e34ec689f8868990943bfc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нагула Олег Миколайович

380522378939 sadko_tender_y@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 24718432
Місцезнаходження: 25015, Україна , Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Полтавська, 38
Контактна особа: Нагула Олег Миколайович
380522378939
sadko_tender_y@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Kirovohrad Oblast of State Motor Road Service of Ukraine
National ID: 24718432
Contact point: Nahula Oleh Mykolaiovych
380522378939
sadko_tender_y@meta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 квітня 2020 18:49
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2020 10:00
Початок аукціону: 11 червня 2020 12:22
Очікувана вартість: 477 084 916,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 477 084,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14312547 UAH
Publication date: 16 квітня 2020 18:49
Enquiries until: 19 травня 2020 10:00
Complaints submission until: до 25 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 травня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 477 084 916 UAH including VAT
Minimal lowering step: 477 085 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя за лінійним принципом (Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 0+000–км 5+000, Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 5+000–км 10+000 Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 10+000–км 15+000 Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 15+000–км 20+000 Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 20+000 – км 25+000) (45233142-6 Ремонт доріг)
Розгорнути Згорнути
Current average repair of the H-23 Kropyvnytskyi-Kryvyi Rih-Zaporozhye highway on a linear basis (Current average repair of the highway H-23 Kropyvnytskyi-Kryvyi Rih-Zaporizhzhia on the section km 0+000 - km 5+100 Current average repair of the highway H-23 Kropyvnytskyi-Kryvyi Rih-Zaporizhzhia on the section km 5+000 - km 10+100 Current average repair of the highway H-23 Kropyvnytskyi-Kryvyi Rih-Zaporizhzhia on the section km 10+000 - km 15+100 Current average repair of the highway H-23 Kropyvnytskyi-Kryvyi Rih-Zaporizhzhia on the section km 15+000 - km 20+100 Current average repair of the highway H-23 Kropyvnytskyi-Kryvyi Rih-Zaporizhzhia on the section km 20+000 - km 25+000) (45233142-6 Road-repair works)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя за лінійним принципом (Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 0+000–км 5+000, Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 5+000–км 10+000 Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 10+000–км 15+000 Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 15+000–км 20+000 Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 20+000 – км 25+000) (45233142-6 Ремонт доріг)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25000, Україна, Кіровоградська область, Автомобільна дорога Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя, ділянка км 0+000–км 5+000, ділянка км 5+000–км 10+000, ділянка км 10+000–км 15+000, ділянка км 15+000–км 20+000, ділянка км 20+000 – км 25+000
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Індекс автомобільних доріг: H-23 — Кропивницький - Кривий Ріг - Запоріжжя

Current average repair of the H-23 Kropyvnytskyi-Kryvyi Rih-Zaporozhye highway on a linear basis (Current average repair of the highway H-23 Kropyvnytskyi-Kryvyi Rih-Zaporizhzhia on the section km 0+000 - km 5+100 Current average repair of the highway H-23 Kropyvnytskyi-Kryvyi Rih-Zaporizhzhia on the section km 5+000 - km 10+100 Current average repair of the highway H-23 Kropyvnytskyi-Kryvyi Rih-Zaporizhzhia on the section km 10+000 - km 15+100 Current average repair of the highway H-23 Kropyvnytskyi-Kryvyi Rih-Zaporizhzhia on the section km 15+000 - km 20+100 Current average repair of the highway H-23 Kropyvnytskyi-Kryvyi Rih-Zaporizhzhia on the section km 20+000 - km 25+000) (45233142-6 Road-repair works)
Розгорнути Згорнути
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник, в межах отриманого бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, здійснює розрахунки за надані послуги з Підрядником протягом десяти робочих днів після підписання Сторонами акту приймання виконаних робіт (наданих послуг) (форма КБ№-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (наданих послуг) (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін та скріплених печатками Сторін. Терміни оплати за виконанні роботи (надані послуги), у разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, можуть бути перенесені. Пiсляоплата 10 Робочі 70
Дата подання заявки Авансування робіт (послуг) можливе за умови наявності відповідного дозволу на попередню оплату від головного розпорядника бюджетних коштів відповідно до вимог законодавства. За наявності відповідного дозволу від розпорядника бюджетних коштів, попередня оплата (авансування) може бути здійснена на строк не більше трьох місяців в межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30 відсотків від їх річної вартості, виходячи з лімітів, встановлених планом використання бюджетних коштів на поточний рік. Аванс 5 Робочі 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2020 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2020 17:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2020 18:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2020 18:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 17:20
Перелік змін 2 до ТД ПСР Н-23 0-25.docx
21 травня 2020 17:20
Додаток 12 до ТД ПСР Н-23 20-25 (Нова редакція 2).rar
29 квітня 2020 17:51
Додаток 12 до ТД ПСР Н-23 20-25 (Нова редакція 1).rar
16 квітня 2020 18:53
Додаток 12 до ТД ПСР Н-23 20-25.rar
21 травня 2020 17:19
Додаток 11 до ТД ПСР Н-23 15-20 (Нова редакція 2).rar
29 квітня 2020 17:51
Додаток 11 до ТД ПСР Н-23 15-20 (Нова редакція 1).rar
16 квітня 2020 18:53
Додаток 11 до ТД ПСР Н-23 15-20.rar
21 травня 2020 17:19
Додаток 10 до ТД ПСР Н-23 10-15 (Нова редакція 2).rar
29 квітня 2020 17:50
Додаток 10 до ТД ПСР Н-23 10-15 (Нова редакція 1).rar
16 квітня 2020 18:52
Додаток 10 до ТД ПСР Н-23 10-15.rar
21 травня 2020 17:18
Додаток 9 до ТД ПСР Н-23 5-10 (Нова редакція 2).rar
29 квітня 2020 17:50
Додаток 9 до ТД ПСР Н-23 5-10 (Нова редакція 1).rar
16 квітня 2020 18:52
Додаток 9 до ТД ПСР Н-23 5-10.rar
21 травня 2020 17:18
Додаток 8 до ТД ПСР Н-23 0-5 (Нова редакція 2).rar
29 квітня 2020 17:50
Додаток 8 до ТД ПСР Н-23 0-5 (Нова редакція 1).rar
16 квітня 2020 18:52
Додаток 8 до ТД ПСР Н-23 0-5.rar
21 травня 2020 17:18
Додатки 1-7 до ТД ПСР Н-23 0-25 (Нова редакція 2).docx
29 квітня 2020 17:49
Додатки 1-7 до ТД ПСР Н-23 0-25 (Нова редакція 1).docx
16 квітня 2020 18:51
Додатки 1-7 до ТД ПСР Н-23 0-25.docx
21 травня 2020 17:17
ТД ПСР Н-23 0-25 (Нова редакція 2).docx
29 квітня 2020 17:49
ТД ПСР Н-23 0-25 (Нова редакція 1).docx
16 квітня 2020 18:50
ТД ПСР Н-23 0-25.docx
29 квітня 2020 17:52
Перелік змін 1 до ТД ПСР Н-23 0-25.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо документального підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг
Дата подання: 27 квітня 2020 09:52
Дата відповіді: 30 квітня 2020 11:13
Відповідно до вимог Тендерної документації (пункт 3.1 Додатку №3), Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні та територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно (ЗА БУДЬ-ЯКИЙ ПЕРІОД У 2015-2020 РОКИ) в обсязі не менше ніж визначено вимогами тендерної документації. Чи можливо для підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг використати договір, який був укладений, наприклад, у 2012 році, а роботи за даним договором виконувалися протягом 2013-2017 рр.? У випадку можливості використання такого договору для документального підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг, слід рахувати обсяги робіт, виконані за період 2015-2017 рр., чи за весь період виконання договору (тобто 2013-2017 рр.)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для документального підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг, можливе врахування обсягів робіт, виконаних за весь період виконання договору, який діяв з 2013 по 2017 роки.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-16-005338-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:42846767
Дата подання: 30 квітня 2020 19:02
Щодо відповідності природоохоронному законодавству
В складі тендерної пропозиції Замовник вимагає Учасника надати довідку про заходи із захисту довкілля та про зобов’язання Учасника дотримуватися вимог відповідного чинного законодавства при виконані робіт, що є предметом закупівлі;
Виробництво та використання асфальтобетонних сумішей є складовою частиною технологічного процесу виконання робіт, тому незрозуміло чому допускається можливість порушення Учасниками природоохоронного законодавства зокрема ЗУ "Про охорону атмосферного повітря", яким захищається права громадян на безпечне для життя і здоров'я навколишнє природне середовище, оскільки від Учасників не вимагається надання дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами на постачальника (виробника) асфальтобетонних сумішей які будуть використані при виконанні робіт, що є предметом закупівлі .
Діяльність на асфальтобетонних заводах (виробництві) повинна відповідати природоохоронному законодавству, з цією метою Замовнику необхідно внести зміни до тендерної документації та зобов’язати Учасників надавати у складі своєї пропозиції дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 травня 2020 15:11
Визнати вимогу такою, що не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2020-04-16-005338-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:42846767
Дата подання: 30 квітня 2020 19:10
Щодо наявністі обладнання та матеріально-технічної бази, а саме техніки та обладнання, необхідних для виконання робіт.
Наше підприємство має намір прийняти участь у відповідній закупівлі, однак під час ознайомлення зі змістом Тендерної документації та змін до неї було встановлено, що окремі вимоги Замовника суперечать Закону України “Про публічні закупівлі” та порушують законні права та інтереси потенційних учасників, які планують прийняти участь в процедурі Закупівлі.
Так у пункті 5 «Кваліфікаційні критерії для учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено:
Відповідно до статті 16 Закону Замовник установлює наступні кваліфікаційні критерії:
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме техніки та обладнання, необхідних для виконання робіт.
Інформація надається Учасником за встановленою формою та з підтверджуючими документами, згідно Додатку №1.
Згідно вимог вищезазначеного Додатку №1 у Розділі 1 - Інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Таблиці 1, пункті 1.1. Замовником встановлено обмеження для Учасників щодо типу та кількості техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), а саме:
1. Інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
1.1. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати довідку, згідно Таблиці 1 цього Додатку, щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) в кількості не менше:
Автомобiль бортовий з автогідропідіймачем - 1 одиниця
Автомобiлi бортовi - 3 одиниці
Автомобiлi-самоскиди - 25 одиниць
Автоцементовоз - 1 одиниця
Крани на автомобiльному ходу - 2 одиницї
Крани на гусеничному ходу - 1 одиниця
Навантажувач пневмоколісний одноковшевий - 1 одиниця
Електростанцiї пересувнi - 1 одиниця
Компресори пересувнi - 1 одиниця
Екскаватори - 1 одиниця
Бульдозери – 1 одиниця
Машина суспензійно-змішувальна або цементорозподілювач - 1 одиниця
Автогудронатори - 1 одиниця
Автогрейдери - 2 одиниці
Котки дорожнi - 15 одиниць
Машина маркірувальна - 1 одиниця
Машина поливально-мийна - 1 одиниця
Асфальтоукладальник - 1 одиниця
Дорожня фреза - 1 одиниця
Ресайклер - 1 одиниця
Машина бурильно-кранова - 1 одиниця
Автобітумовоз - 1 одиниця
Замовник не довів необхідність встановлення наведених вище умов Тендерної Документації саме у наведеній редакції.
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають саме зазначену кількість та типи техніки, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасників, які не відповідають встановленим умовам, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, в іншому випадку ми будемо вимушені оскаржити такі вимоги в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 травня 2020 15:10
Визнати вимогу такою, що не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2020-04-16-005338-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:42846767
Дата подання: 30 квітня 2020 19:16
Щодо наявністі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору»
Наше підприємство має намір прийняти участь у відповідній закупівлі, однак під час ознайомлення зі змістом Тендерної документації та змін до неї було встановлено, що окремі вимоги Замовника суперечать Закону України “Про публічні закупівлі” та порушують законні права та інтереси потенційних учасників, які планують прийняти участь в процедурі Закупівлі.
Так у пункті 5 «Кваліфікаційні критерії для учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено:
Відповідно до статті 16 Закону Замовник установлює наступний кваліфікаційний критерій:
3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів). Інформація надається Учасником за встановленою формою та з підтверджуючими документами, згідно Додатку №3.
У відповідності до вимог п. 3.1. Додатку №3 до тендерної документації Замовником встановлюється:
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНОМУ КРИТЕРІЮ «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» 3.1. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку згідно Таблиці 1 цього додатку.
Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні,регіональні та територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно (за будь-який період у 2015-2020 роки) в обсязі не менше ніж на 85%:
Аналогічний договір має бути завершений або виконаний не менш, ніж на 85%.
Земляні роботи - 80797 м3
Влаштування основи дорожнього одягу із щебенево-піщаної суміші -18342 м2
Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг - 232242 м2
Влаштування вирівнюючого шару із крупнозернистої щільної асфальтобетонної суміші - т 54103
Влаштування верхнього шару покриття - 225616 м2
Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки - 76,479 км
Вважаємо вимоги Замовника дискримінаційними, антиконкурентними та такими, що створюють значні корупційні ризики, надаючи Замовнику можливість відхилити пропозицію майже будь-якого небажаного учасника.
Замовник встановив загальні об’єми послуг та види робіт, виконаних за аналогічними договорами, в обсязі не менше 85 % від об’ємів послуг, визначених в тендерній документації, в натуральних величинах у вищевказаних обсягах.
Зазначаємо що такими умовами Замовник встановлює додаткові, не обумовлені у Законі обмеження щодо обсягів та видів робіт, які мали бути виконані учасником за аналогічним договором.
Замовник не довів необхідність встановлення наведених вище умов Тендерної Документації саме у наведеній редакції.
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають досвід виконання саме тих конкретно зазначених обсягів та видів робіт, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, в іншому випадку ми будемо вимушені оскаржити такі вимоги в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 травня 2020 15:08
Визнати вимогу такою, що не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2020-04-16-005338-a.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АЛОВ-БУД", Код ЄДРПОУ:41398603
Дата подання: 07 травня 2020 12:03
ВИМОГА щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
ВИМОГА
щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації

Відповідно до вимог тендерної документації (пункт 3.1 Додаток №3) Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про досвід виконання аналогічного договору. Замовником визначено, наступне:
«Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва та/або реконструкції, та/або капітального ремонту, та/або поточного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні та територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії. У разі, якщо учасник надає аналогічний договір, який виконувався поза межами України, учасником зазначається еквівалент відповідності щодо категорійності доріг за складністю виконання робіт, природою, методологією та обсягами. В такому випадку учасник додатково надає лист-пояснення щодо еквіваленту відповідності категорійності доріг, аналогічних видів робіт, їх обсягів та у разі необхідності іншої інформації, яка вимагає пояснень щодо аналогічності договору.
Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні,регіональні та територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно (за будь-який період у 2015-2020 роки) в обсязі не менше ніж, встановлено вимогами тендерної документації.
Аналогічний договір має бути завершений або виконаний не менш, ніж на 85%.»
При цьому Замовником встановлено ряд дискримінаційних, антиконкурентних вимог, що створюють значні корупційні ризики, надаючи Замовнику можливість відхилити пропозицію майже будь-якого небажаного учасника.
ЗОКРЕМА, ЗАМОВНИКОМ ВСТАНОВЛЕНА ВИМОГА ЩОДО ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ НЕ МЕНШ, НІЖ НА 85% ВІД ЗАГАЛЬНОЇ ЦІНИ ДОГОВОРУ.
Ця вимога є дискримінаційною, оскільки унеможливлює участь у даній закупівлі багатьох потенційних учасників, адже аналогічний договір може знаходитись на стадії виконання і бути виконаним менше ніж на 85% від загальної ціни договору. Тим не менше, учасником уже було виконано ряд робіт у достатніх обсягах. Окрім цього, поширеними є випадки, коли під час оголошення закупівель, а також під час виконання договору у Замовників не було достатніх бюджетних призначень на всю (загальну) суму договору, а виключно на суму наявних у Замовників бюджетних призначень, про що сторонами укладаються відповідні зміни і доповнення до договорів, погоджуються строки і обсяги їх виконання.
Таким чином у договорах, які є значними за їх сумою, Замовники, як правило, встановлюють загальну суму договору повну (на суму ремонту усієї дороги), однак фактично доручають підрядникам виконувати роботи виключно в межах сум наявних бюджетних призначень (про що безпосередньо вказується у відповідних договорах), а не на загальну суму укладених договорів, а відповідно підрядники зобов’язані і виконують такі договори в меншій сумі (ніж загальна сума договору), не з власної вини, а виключно згідно вказівок Замовників та у відповідності до вимог чинного бюджетного законодавства України.

Проаналізувавши вимоги Тендерної документації щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, можна зробити висновок, що при розробці Тендерної документації Замовник користувався Методологією щодо особливостей здійснення закупівель робіт з будівництва (нове будівництво, капітальний ремонт та реконструкція) та послуг з поточного ремонту і експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування. Слід звернути увагу на те, що ця Методологія ще не затверджена відповідним Наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України, а є лише ПРОЄКТОМ, тому не має відповідної юридичної сили.
Окрім цього, слід врахувати позицію Антимонопольного комітету України, викладену у Листі до Державного агентства автомобільних доріг України №300-29/01-1772 від 03.02.2020 Щодо погодження проєкту Методичних рекомендацій зі складання тендерної документації на закупівлю робіт з проектування, будівництва (нове будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт) та послуг з поточного ремонту і експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування. А саме, щодо надмірної доказової бази для Учасника щодо досвіду виконання робіт: «Так, абзацом 6 пункту 4.4.8 проекту Методичних рекомендацій передбачено, що «учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт (надання послуг) на автомобільних дорогах загального користування державного значення будь-якої категорії сумарно за будь-який період протягом останніх 5-ти років в обсязі не менше ніж 50 % від об’ємів основних робіт/послуг, передбачених технічним завданням (в натуральних величинах). Види основних робіт або послуг та об’єми, виконання яких має підтвердити Учасник, визначаються Замовником». У висновку Комітет зазначає, що «вимоги встановлені в проєкті Методичних рекомендацій в зазначеній редакції можуть призвести до зменшення конкуренції на торгах при здійсненні закупівель робіт з проектування, будівництва (нове будівництво, реконструкція та капітальний ремонт) та послуги з поточного ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування та як результат – нівелювання прав споживачів.»
Водночас у проєкті Методології щодо особливостей здійснення закупівель робіт з будівництва (нове будівництво, капітальний ремонт та реконструкція) та послуг з поточного ремонту і експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування встановлені ще більш жорсткі вимоги щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору ніж у проєкті Методичних рекомендацій зі складання тендерної документації на закупівлю робіт з проектування, будівництва (нове будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт) та послуг з поточного ремонту і експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування.
Окрім цього, зазначаємо, що рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) при вирішенні аналогічних скарг постановлюються на користь Учасників. Прикладом цього є нещодавне рішення Колегії №6403-р/пк-пз від 03.04.2020 року. (Номер скарги: UA-2020-02-18-003600-b.b7) та інші.
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕВКАЗАНЕ, ПРОСИМО ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, З МЕТОЮ УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ УМОВ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЗОКРЕМА ВИМОГУ ЩОДО ВІДСОТКУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ У РОЗМІРІ 85% ВІД ЗАГАЛЬНОЇ ЦІНИ ДОГОВОРУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 травня 2020 10:36
Визнати вимогу такою, що не підлягає задоволенню.

Документи

Документи

Документи

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-16-005338-a.b5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Березівкаагрошляхбуд, Код ЄДРПОУ:03579041
Дата подання: 13 травня 2020 16:35
скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 травня 2020 18:04
Номер скарги: UA-2020-04-16-005338-a.c6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 13 травня 2020 22:55
Скарга на дискримінаційні вимоги документації
Скарга на дискримінаційні вимоги документації (див. додані файли).
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 травня 2020 18:12
Рішення від 18.05.2020 №9577.pdf
Дата публікації: 18 травня 2020 18:12
Рішення від 28.05.2020 №10579.pdf
Дата публікації: 02 червня 2020 20:39
Номер скарги: UA-2020-04-16-005338-a.b7
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗТС ГРУПП", Код ЄДРПОУ:42406672
Дата подання: 13 травня 2020 23:16
Дискримінаційні умови
Застосування Замовником дискримінаційних умов в тендерній документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 травня 2020 18:01

Документи подані скаржником

13 травня 2020 23:26
Скарга 1.PDF

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-22-000040 ● 5708d8bc99ed4a949f93b26e0144ad3b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020 18:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.06.2020 № 162

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-04-16-005338-a 16.04.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-07-23 15:16:01

Інформація

Замовник не погоджується з інформацією, викладеною у Висновку, не оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, та повідомляє про намір оскаржити Висновок до суду протягом встановлених Законом 10 робочих днів з дня його оприлюднення.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: На виконання частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області повідомляє про оскарження висновку про результати моніторингу процедури закупівлі до суду.
Дата публікації: 31 липня 2020

Документи:

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 05 червня 2020
UA-2020-04-16-005338-ac921c750e0e34ec689f8868990943bfc
Найменування: Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 24718432
Місцезнаходження: 25015, Україна, Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Полтавська, 38
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

Публічні документи

16 червня 2020 09:54
документи переможця.PDF
28 травня 2020 19:24
Електронний підпис
28 травня 2020 19:24
Електронний підпис
28 травня 2020 19:07
Транспортна схема 1.PDF
28 травня 2020 18:53
016-001-19532 БТ-2020.pdf.p7s
28 травня 2020 18:53
016-001-19532 БТ-2020.pdf
17 травня 2020 23:38
Електронний підпис
17 травня 2020 23:38
Електронний підпис
17 травня 2020 23:21
Працівники.PDF
16 травня 2020 22:39
Електронний підпис
16 травня 2020 22:39
Електронний підпис
16 травня 2020 22:20
Транспортна схема 1.PDF
16 травня 2020 22:20
Проект договору 1.PDF
16 травня 2020 22:20
Гарантійний лист 1.PDF
16 травня 2020 22:20
Банківські документи.zip
16 травня 2020 22:20
016-001-17484 БТ-2020.pdf.p7s
16 травня 2020 22:20
016-001-17484 БТ-2020.pdf
16 травня 2020 22:20
016-001-17418-2020.pdf.p7s
16 травня 2020 22:20
016-001-17418-2020.pdf
16 травня 2020 22:20
Статут.PDF
16 травня 2020 22:20
Скан витягу ПДВ.pdf
16 травня 2020 22:20
Сертифікат ISO 9001.PDF
16 травня 2020 22:20
Сертифікат ISO 14001.PDF
16 травня 2020 22:20
Опис.pdf
16 травня 2020 22:20
Ліцензія.pdf
16 травня 2020 22:19
Листи на Розмітку.PDF
16 травня 2020 22:19
Лист-згода.PDF
16 травня 2020 22:19
Лист ЄДБК.pdf
16 травня 2020 22:19
Лист від ТОВ АТЛ.PDF
16 травня 2020 22:19
Лист АЛТ.pdf
16 травня 2020 22:19
Лапшин Наказ та Диплом.PDF
16 травня 2020 22:19
Копії тех.паспортів.PDF
16 травня 2020 22:19
Копії наказів ТОВ РДС 3.pdf
16 травня 2020 22:19
Копії наказів ТОВ РДС 2.PDF
16 травня 2020 22:19
Копії наказів ТОВ РДС 1.pdf
16 травня 2020 22:18
КБ 42Б ч.4.PDF
16 травня 2020 22:18
КБ 42Б ч.3.PDF
16 травня 2020 22:18
КБ 42Б ч.2.pdf
16 травня 2020 22:18
КБ 42Б ч.2-1.PDF
16 травня 2020 22:18
КБ 42Б ч.1.pdf
16 травня 2020 22:18
Дозвiл_АБЗ_Черкаси.pdf
16 травня 2020 22:18
Договір ТрансЛайнГруп.pdf
16 травня 2020 22:18
Договір РДС-Енергомир.pdf
16 травня 2020 22:17
Договір Лабораторія.pdf
16 травня 2020 22:17
Дог.№42Б.pdf
16 травня 2020 22:17
Довідка про санкції.PDF
16 травня 2020 22:17
Довідка про АБЗ.PDF
16 травня 2020 22:17
Довідка за ст.17.PDF
16 травня 2020 22:17
Відгук від САД Одеса.PDF
16 травня 2020 22:17
Відгук від САД Вінниця.pdf
16 травня 2020 22:17
виписка.pdf
16 травня 2020 22:17
Атестат АБЗ.pdf
16 травня 2020 22:17
КБ 9 дог №18-18П.PDF
16 травня 2020 22:17
КБ 9 дог 20-18П.PDF
16 травня 2020 22:17
КБ 80П.PDF
16 травня 2020 22:17
КБ 8 дог №18-18П.PDF
16 травня 2020 22:17
КБ 8 дог 20-18П.PDF
16 травня 2020 22:17
КБ 8 дог 19-18П.PDF
16 травня 2020 22:16
КБ 76П.PDF
16 травня 2020 22:16
КБ 7 дог №18-18П.PDF
16 травня 2020 22:16
КБ 7 дог 20-18П.PDF
16 травня 2020 22:16
КБ 7 дог 19-18П.PDF
16 травня 2020 22:16
КБ 6 дог №18-18П.PDF
16 травня 2020 22:16
КБ 6 дог 20-18П.PDF
16 травня 2020 22:16
КБ 6 дог 19-18П.PDF
16 травня 2020 22:16
КБ 54П.PDF
16 травня 2020 22:16
КБ 5 дог №18-18П.PDF
16 травня 2020 22:16
КБ 5 дог 20-18П.PDF
16 травня 2020 22:16
КБ 5 дог 19-18П.PDF
16 травня 2020 22:16
КБ 46П.PDF
16 травня 2020 22:16
КБ 42П.PDF
16 травня 2020 22:16
КБ 4 дог №18-18П.PDF
16 травня 2020 22:16
КБ 4 дог 20-18П.PDF
16 травня 2020 22:16
КБ 4 дог 19-18П.PDF
16 травня 2020 22:16
КБ 34П.PDF
16 травня 2020 22:16
КБ 33П ч.2.pdf
16 травня 2020 22:16
КБ 33П ч.1.pdf
16 травня 2020 22:16
КБ 3 дог №18-18П.PDF
16 травня 2020 22:16
КБ 3 дог 20-18П.PDF
16 травня 2020 22:16
КБ 3 дог 19-18П.PDF
16 травня 2020 22:16
КБ 29П ч.2.pdf
16 травня 2020 22:16
КБ 29П ч.1.pdf
16 травня 2020 22:15
КБ 2 дог №18-18П.PDF
16 травня 2020 22:15
КБ 2 дог 20-18П.PDF
16 травня 2020 22:15
КБ 2 дог 19-18П.PDF
16 травня 2020 22:15
КБ 12 дог №18-18П.PDF
16 травня 2020 22:15
КБ 11 дог №18-18П.PDF
16 травня 2020 22:15
КБ 10 дог №18-18П.PDF
16 травня 2020 22:15
КБ 10 дог 20-18П.PDF
16 травня 2020 22:15
КБ 1 дог №18-18П.PDF
16 травня 2020 22:15
КБ 1 дог 20-18П.PDF
16 травня 2020 22:15
КБ 1 дог 19-18П.PDF
16 травня 2020 22:15
Договір №20-18П.pdf
16 травня 2020 22:15
Договір №19-18П.pdf
16 травня 2020 22:15
Договір №18-18П.pdf
16 травня 2020 22:15
Дог.№54П.PDF
16 травня 2020 22:15
Дог.№46П.PDF
16 травня 2020 22:15
Дог.№42П.PDF
16 травня 2020 22:15
Дог.№34П.PDF
16 травня 2020 22:15
Дог.№29П.pdf
16 травня 2020 22:15
Дог. №80П.PDF
16 травня 2020 22:14
Дог. №76П.PDF
16 травня 2020 22:14
Дог. №33П.pdf

Документи

Публічні документи

28 травня 2020 18:03
Електронний підпис
28 травня 2020 18:03
Електронний підпис
28 травня 2020 18:02
Довідка 14 312 547_00 грн.pdf
28 травня 2020 18:02
Виписка 14 312 547_00 грн.pdf
28 травня 2020 18:02
016-001-19339-2020.zip
17 травня 2020 18:22
Електронний підпис
17 травня 2020 18:22
Електронний підпис
17 травня 2020 18:21
Дипломи.rar
17 травня 2020 18:20
24. Проект договору 0-25.pdf
17 травня 2020 18:20
ЦПУ Лозовий А.І. 0-25.pdf
17 травня 2020 18:20
ЦПУ Дозорець О.М. 0-25.pdf
17 травня 2020 18:20
Сертифікат_геодезист.pdf
17 травня 2020 18:20
14. Довідка про санкції.pdf
17 травня 2020 18:20
13.Копія Статуту.pdf
17 травня 2020 18:20
12.8 Договір 491-495 2.rar
17 травня 2020 18:20
12.7 Договір 491-495 1.rar
17 травня 2020 18:20
12.6 Договір 445 - 450.rar
17 травня 2020 18:20
12.2 Дог_км 495-499-1.rar
17 травня 2020 18:20
Накази2.rar
17 травня 2020 18:20
12.1 Дог_км 399.rar
17 травня 2020 18:20
Накази1.rar
17 травня 2020 18:19
12.5 Договір 440-445.rar
17 травня 2020 18:19
12.4 Договір 460-465.rar
17 травня 2020 18:19
10.9. Сертифікат ISO 9001.pdf
17 травня 2020 18:19
12.3 Дог_км 495-499-2.rar
17 травня 2020 18:19
10.1.9 ТБЦ.rar
17 травня 2020 18:19
10.1.8 САТ.rar
17 травня 2020 18:19
10.3.4 інвентарна.pdf
17 травня 2020 18:19
10.3.3 Атестат_ договір.pdf
17 травня 2020 18:19
10.3 Наявність АБЗ км 0-25.pdf
17 травня 2020 18:19
10.1.6 ОТП кран.rar
17 травня 2020 18:19
10.1.5 Основа.rar
17 травня 2020 18:19
10.1.4 Есфіра.rar
17 травня 2020 18:19
10.1.3 ДСТМ.rar
17 травня 2020 18:19
10.1.1 Власна техніка.rar
17 травня 2020 18:19
10.1.11 ШРБУ ресайклер.rar
17 травня 2020 18:18
довіреність Лановенко.pdf
17 травня 2020 18:18
Довідка 14312547_00 грн.pdf
17 травня 2020 18:18
016-001-17742-2020.zip

Документи

Публічні документи

29 травня 2020 09:29
Електронний підпис
29 травня 2020 09:29
Електронний підпис
29 травня 2020 09:23
7 ISO та інші документи 1.pdf
29 травня 2020 07:08
Електронний підпис
29 травня 2020 07:07
Електронний підпис
28 травня 2020 20:22
12 Додаток 5 0+000 - км 25+000.pdf
28 травня 2020 20:22
18826-1 Онур К.І. p7s.zip
28 травня 2020 20:22
18826 ОНУР К.І. p7s.7z
28 травня 2020 20:22
Виписка 14 312 547,00 (1)28.05.pdf
28 травня 2020 20:22
Виписка 14 312 547,00.pdf
28 травня 2020 20:22
25 Витяг.pdf
28 травня 2020 20:22
14 Проект Договору.pdf
28 травня 2020 20:21
19 Лист гарантія.pdf
28 травня 2020 20:21
18 Гарантійний лист.pdf
28 травня 2020 20:21
15 Довідка ст . 17.pdf
28 травня 2020 20:21
2.1 Технічні паспорти.7z
28 травня 2020 20:21
11 Додаток 4 Лист згода.pdf
28 травня 2020 20:21
10.4.1 Договір №12-04-191.pdf
28 травня 2020 20:21
4. Інформація про АБЗ.pdf
28 травня 2020 20:21
7 ISO та інші документи.pdf
28 травня 2020 20:21
5. Транспортна схема 0-5.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

Публічні документи

29 травня 2020 09:15
Електронний підпис
29 травня 2020 09:15
Прозитивні відгуки.pdf
29 травня 2020 03:45
34. Декларація ОП.pdf
29 травня 2020 03:40
Електронний підпис
29 травня 2020 03:03
Лист-пояснення.pdf
29 травня 2020 02:42
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 452 478 000,00
UAH з ПДВ
452 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 453 230 670,00
UAH з ПДВ
452 000 899,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" 458 000 000,00
UAH з ПДВ
452 000 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 червня 2020 09:54
документи переможця.PDF
28 травня 2020 19:24
Електронний підпис
28 травня 2020 19:24
Електронний підпис
28 травня 2020 19:07
Транспортна схема 1.PDF
28 травня 2020 18:53
016-001-19532 БТ-2020.pdf.p7s
28 травня 2020 18:53
016-001-19532 БТ-2020.pdf
17 травня 2020 23:38
Електронний підпис
17 травня 2020 23:38
Електронний підпис
17 травня 2020 23:21
Працівники.PDF
16 травня 2020 22:39
Електронний підпис
16 травня 2020 22:39
Електронний підпис
16 травня 2020 22:20
Транспортна схема 1.PDF
16 травня 2020 22:20
Проект договору 1.PDF
16 травня 2020 22:20
Гарантійний лист 1.PDF
16 травня 2020 22:20
Банківські документи.zip
16 травня 2020 22:20
016-001-17484 БТ-2020.pdf.p7s
16 травня 2020 22:20
016-001-17484 БТ-2020.pdf
16 травня 2020 22:20
016-001-17418-2020.pdf.p7s
16 травня 2020 22:20
016-001-17418-2020.pdf
16 травня 2020 22:20
Статут.PDF
16 травня 2020 22:20
Скан витягу ПДВ.pdf
16 травня 2020 22:20
Сертифікат ISO 9001.PDF
16 травня 2020 22:20
Сертифікат ISO 14001.PDF
16 травня 2020 22:20
Опис.pdf
16 травня 2020 22:20
Ліцензія.pdf
16 травня 2020 22:19
Листи на Розмітку.PDF
16 травня 2020 22:19
Лист-згода.PDF
16 травня 2020 22:19
Лист ЄДБК.pdf
16 травня 2020 22:19
Лист від ТОВ АТЛ.PDF
16 травня 2020 22:19
Лист АЛТ.pdf
16 травня 2020 22:19
Лапшин Наказ та Диплом.PDF
16 травня 2020 22:19
Копії тех.паспортів.PDF
16 травня 2020 22:19
Копії наказів ТОВ РДС 3.pdf
16 травня 2020 22:19
Копії наказів ТОВ РДС 2.PDF
16 травня 2020 22:19
Копії наказів ТОВ РДС 1.pdf
16 травня 2020 22:18
КБ 42Б ч.4.PDF
16 травня 2020 22:18
КБ 42Б ч.3.PDF
16 травня 2020 22:18
КБ 42Б ч.2.pdf
16 травня 2020 22:18
КБ 42Б ч.2-1.PDF
16 травня 2020 22:18
КБ 42Б ч.1.pdf
16 травня 2020 22:18
Дозвiл_АБЗ_Черкаси.pdf
16 травня 2020 22:18
Договір ТрансЛайнГруп.pdf
16 травня 2020 22:18
Договір РДС-Енергомир.pdf
16 травня 2020 22:17
Договір Лабораторія.pdf
16 травня 2020 22:17
Дог.№42Б.pdf
16 травня 2020 22:17
Довідка про санкції.PDF
16 травня 2020 22:17
Довідка про АБЗ.PDF
16 травня 2020 22:17
Довідка за ст.17.PDF
16 травня 2020 22:17
Відгук від САД Одеса.PDF
16 травня 2020 22:17
Відгук від САД Вінниця.pdf
16 травня 2020 22:17
виписка.pdf
16 травня 2020 22:17
Атестат АБЗ.pdf
16 травня 2020 22:17
КБ 9 дог №18-18П.PDF
16 травня 2020 22:17
КБ 9 дог 20-18П.PDF
16 травня 2020 22:17
КБ 80П.PDF
16 травня 2020 22:17
КБ 8 дог №18-18П.PDF
16 травня 2020 22:17
КБ 8 дог 20-18П.PDF
16 травня 2020 22:17
КБ 8 дог 19-18П.PDF
16 травня 2020 22:16
КБ 76П.PDF
16 травня 2020 22:16
КБ 7 дог №18-18П.PDF
16 травня 2020 22:16
КБ 7 дог 20-18П.PDF
16 травня 2020 22:16
КБ 7 дог 19-18П.PDF
16 травня 2020 22:16
КБ 6 дог №18-18П.PDF
16 травня 2020 22:16
КБ 6 дог 20-18П.PDF
16 травня 2020 22:16
КБ 6 дог 19-18П.PDF
16 травня 2020 22:16
КБ 54П.PDF
16 травня 2020 22:16
КБ 5 дог №18-18П.PDF
16 травня 2020 22:16
КБ 5 дог 20-18П.PDF
16 травня 2020 22:16
КБ 5 дог 19-18П.PDF
16 травня 2020 22:16
КБ 46П.PDF
16 травня 2020 22:16
КБ 42П.PDF
16 травня 2020 22:16
КБ 4 дог №18-18П.PDF
16 травня 2020 22:16
КБ 4 дог 20-18П.PDF
16 травня 2020 22:16
КБ 4 дог 19-18П.PDF
16 травня 2020 22:16
КБ 34П.PDF
16 травня 2020 22:16
КБ 33П ч.2.pdf
16 травня 2020 22:16
КБ 33П ч.1.pdf
16 травня 2020 22:16
КБ 3 дог №18-18П.PDF
16 травня 2020 22:16
КБ 3 дог 20-18П.PDF
16 травня 2020 22:16
КБ 3 дог 19-18П.PDF
16 травня 2020 22:16
КБ 29П ч.2.pdf
16 травня 2020 22:16
КБ 29П ч.1.pdf
16 травня 2020 22:15
КБ 2 дог №18-18П.PDF
16 травня 2020 22:15
КБ 2 дог 20-18П.PDF
16 травня 2020 22:15
КБ 2 дог 19-18П.PDF
16 травня 2020 22:15
КБ 12 дог №18-18П.PDF
16 травня 2020 22:15
КБ 11 дог №18-18П.PDF
16 травня 2020 22:15
КБ 10 дог №18-18П.PDF
16 травня 2020 22:15
КБ 10 дог 20-18П.PDF
16 травня 2020 22:15
КБ 1 дог №18-18П.PDF
16 травня 2020 22:15
КБ 1 дог 20-18П.PDF
16 травня 2020 22:15
КБ 1 дог 19-18П.PDF
16 травня 2020 22:15
Договір №20-18П.pdf
16 травня 2020 22:15
Договір №19-18П.pdf
16 травня 2020 22:15
Договір №18-18П.pdf
16 травня 2020 22:15
Дог.№54П.PDF
16 травня 2020 22:15
Дог.№46П.PDF
16 травня 2020 22:15
Дог.№42П.PDF
16 травня 2020 22:15
Дог.№34П.PDF
16 травня 2020 22:15
Дог.№29П.pdf
16 травня 2020 22:15
Дог. №80П.PDF
16 травня 2020 22:14
Дог. №76П.PDF
16 травня 2020 22:14
Дог. №33П.pdf

Публічні документи

29 травня 2020 09:29
Електронний підпис
29 травня 2020 09:29
Електронний підпис
29 травня 2020 09:23
7 ISO та інші документи 1.pdf
29 травня 2020 07:08
Електронний підпис
29 травня 2020 07:07
Електронний підпис
28 травня 2020 20:22
12 Додаток 5 0+000 - км 25+000.pdf
28 травня 2020 20:22
18826-1 Онур К.І. p7s.zip
28 травня 2020 20:22
18826 ОНУР К.І. p7s.7z
28 травня 2020 20:22
Виписка 14 312 547,00 (1)28.05.pdf
28 травня 2020 20:22
Виписка 14 312 547,00.pdf
28 травня 2020 20:22
25 Витяг.pdf
28 травня 2020 20:22
14 Проект Договору.pdf
28 травня 2020 20:21
19 Лист гарантія.pdf
28 травня 2020 20:21
18 Гарантійний лист.pdf
28 травня 2020 20:21
15 Довідка ст . 17.pdf
28 травня 2020 20:21
2.1 Технічні паспорти.7z
28 травня 2020 20:21
11 Додаток 4 Лист згода.pdf
28 травня 2020 20:21
10.4.1 Договір №12-04-191.pdf
28 травня 2020 20:21
4. Інформація про АБЗ.pdf
28 травня 2020 20:21
7 ISO та інші документи.pdf
28 травня 2020 20:21
5. Транспортна схема 0-5.pdf

Публічні документи

28 травня 2020 18:03
Електронний підпис
28 травня 2020 18:03
Електронний підпис
28 травня 2020 18:02
Довідка 14 312 547_00 грн.pdf
28 травня 2020 18:02
Виписка 14 312 547_00 грн.pdf
28 травня 2020 18:02
016-001-19339-2020.zip
17 травня 2020 18:22
Електронний підпис
17 травня 2020 18:22
Електронний підпис
17 травня 2020 18:21
Дипломи.rar
17 травня 2020 18:20
24. Проект договору 0-25.pdf
17 травня 2020 18:20
ЦПУ Лозовий А.І. 0-25.pdf
17 травня 2020 18:20
ЦПУ Дозорець О.М. 0-25.pdf
17 травня 2020 18:20
Сертифікат_геодезист.pdf
17 травня 2020 18:20
14. Довідка про санкції.pdf
17 травня 2020 18:20
13.Копія Статуту.pdf
17 травня 2020 18:20
12.8 Договір 491-495 2.rar
17 травня 2020 18:20
12.7 Договір 491-495 1.rar
17 травня 2020 18:20
12.6 Договір 445 - 450.rar
17 травня 2020 18:20
12.2 Дог_км 495-499-1.rar
17 травня 2020 18:20
Накази2.rar
17 травня 2020 18:20
12.1 Дог_км 399.rar
17 травня 2020 18:20
Накази1.rar
17 травня 2020 18:19
12.5 Договір 440-445.rar
17 травня 2020 18:19
12.4 Договір 460-465.rar
17 травня 2020 18:19
10.9. Сертифікат ISO 9001.pdf
17 травня 2020 18:19
12.3 Дог_км 495-499-2.rar
17 травня 2020 18:19
10.1.9 ТБЦ.rar
17 травня 2020 18:19
10.1.8 САТ.rar
17 травня 2020 18:19
10.3.4 інвентарна.pdf
17 травня 2020 18:19
10.3.3 Атестат_ договір.pdf
17 травня 2020 18:19
10.3 Наявність АБЗ км 0-25.pdf
17 травня 2020 18:19
10.1.6 ОТП кран.rar
17 травня 2020 18:19
10.1.5 Основа.rar
17 травня 2020 18:19
10.1.4 Есфіра.rar
17 травня 2020 18:19
10.1.3 ДСТМ.rar
17 травня 2020 18:19
10.1.1 Власна техніка.rar
17 травня 2020 18:19
10.1.11 ШРБУ ресайклер.rar
17 травня 2020 18:18
довіреність Лановенко.pdf
17 травня 2020 18:18
Довідка 14312547_00 грн.pdf
17 травня 2020 18:18
016-001-17742-2020.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
Переможець 452 000 000,00
UAH з ПДВ
11 червня 2020 17:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2020 17:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
452 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 09:30
ДУ №7 договір №139-20.pdf укладений
31 грудня 2021 09:29
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 09:28
ДУ №7 договір №139-20.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 09:27
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2021 09:16
Договір 139_20 (ДУ_4).pdf зміни до договору
19 липня 2021 09:16
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:40
Договір 139_20 (ДУ_2).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:40
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2020 11:58
Договір 139_20 (ДУ_1).pdf зміни до договору
09 липня 2020 11:58
Електронний підпис укладений
02 липня 2020 17:38
Електронний підпис укладений
02 липня 2020 17:37
Договір 139_20 (додатки).pdf укладений
02 липня 2020 17:30
Договір 139_20.pdf укладений
02 липня 2020 17:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки.
Номер договору про закупівлю: 139/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 4 частини 5 статті 41 Закону
Номер договору про закупівлю: 139/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 5 частини 5 статті 41 Закону
Номер договору про закупівлю: 139/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5ч.5ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 139/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 408 836 000,61
UAH (в тому числі ПДВ 68 139 333,43 UAH)