Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони території та приміщень спеціальними організаціями.
Очікувана вартість
1 983 744,00 UAH
UA-2020-04-16-005325-b ● c29e7628e0e2444c895526da238010d8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108 |
Контактна особа: |
Олійник Оксана Сергіївна (056) 793-35-46 o.olijnyk@dp.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2020 14:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2020 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 травня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 07 травня 2020 14:44 |
Очікувана вартість: | 1 983 744,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 919,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 59512.32 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 47232 год.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – Послуги надаються на території Замовника: -структурний підрозділ «Дніпровське локомотивне депо» регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця», за адресою: :м. Дніпро, вул. Курчатова, 2а; - оборотне депо П’ятихатки структурного підрозділу «Дніпровське локомотивного депо» регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця», яке знаходиться за адресою: м. П’ятихатки, вул. Привокзальна, 173а.
Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – Послуги надаються на території Замовника: -структурний підрозділ «Дніпровське локомотивне депо» регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця», за адресою: :м. Дніпро, вул. Курчатова, 2а; - оборотне депо П’ятихатки структурного підрозділу «Дніпровське локомотивного депо» регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця», яке знаходиться за адресою: м. П’ятихатки, вул. Привокзальна, 173а.
Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
47232 година
Послуги з охорони території та приміщень спеціальними організаціями
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) – Замовник перераховує Виконавцю кошти за надані послуги протягом 30 банківських днів з моменту підписання акту прийому-передачі наданих послуг та після виставлення рахунку – фактури, але не раніше реєстрації податкової накладної. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 квітня 2020 14:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2020 14:49 |
Додаток 4.doc | |
16 квітня 2020 14:49 |
Додаток №3.doc | |
16 квітня 2020 14:49 |
Додаток № 1.doc | |
16 квітня 2020 14:49 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Транспортні засоби
Дата подання: 22 квітня 2020 12:51
Дата відповіді: 23 квітня 2020 15:57
Шановний Замовнику, Додатком 3 до тендерної документації передбачено, що учасники повинні надати документи, скановані з оригіналів, щодо права власності або найму /оренди/ нерухомого та рухомого майна /договори, акти тощо. -транспортні засоби – легкові автомобілі (договір/договори оренди /найму/, нотаріально завірений/завірені відповідно до чинного законодавства) в кількості не менш двох одиниць;
Поясніть, які документи повинен надати Учасник у разі якщо транспортні засоби належать йому на праві власності?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Добрий день! Надаємо відповідь на питання:
Додатком 3 до тендерної документації передбачено, що учасники повинні надати документи, скановані з оригіналів, щодо права власності або найму /оренди/ нерухомого та рухомого майна /договори, акти тощо. -транспортні засоби – легкові автомобілі (договір/договори оренди /найму/, нотаріально завірений/завірені відповідно до чинного законодавства) в кількості не менш двох одиниць.
Тому, якщо транспортні засоби належать йому на праві власності, потрібно надати скановану копію документа, що підтверджує державну реєстрацію транспортного засобу за суб’єктом господарювання, завірену належним чином.
Дякуємо за звернення».
Додатком 3 до тендерної документації передбачено, що учасники повинні надати документи, скановані з оригіналів, щодо права власності або найму /оренди/ нерухомого та рухомого майна /договори, акти тощо. -транспортні засоби – легкові автомобілі (договір/договори оренди /найму/, нотаріально завірений/завірені відповідно до чинного законодавства) в кількості не менш двох одиниць.
Тому, якщо транспортні засоби належать йому на праві власності, потрібно надати скановану копію документа, що підтверджує державну реєстрацію транспортного засобу за суб’єктом господарювання, завірену належним чином.
Дякуємо за звернення».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-16-005325-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:40405478
Дата подання: 22 квітня 2020 15:49
Дискримінаційні вимоги ТД
Шановний Замовнику, в тендерній документації, точніше в Додатку №3 до тендерної документації міститься наступна вимога:
"У складі тендерної пропозиції повинні міститись наступні документи:
- копії договорів на аналогічні послуги з усіма додатками, виконаних безпосередньо Учасником;
- копії актів приймання-передачі виконаних учасником послуг до наданих договорів;
- позитивні листи-відгуки про якість та своєчасність виконання аналогічних послуг по наданим договорам.
Також, Вами зазначено, що таких договорів повинно бути не менше трьох, а отже і актів приймання-передачі виконаних послуг, і листів-відгуків про якість та своєчасність виконання аналогічних послуг.
Учасник відповідає вимозі, у разі наявності виконаного аналогічного договору на здійснення послуг з охорони об’єктів. (Під аналогічними договорами розуміються договори, укладені з державними установами/ органами місцевого самоврядування/ підприємствами державної або комунальної форми власності/ підприємствами, у статутному капіталі яких державна або комунальна частка акцій перевищує 50%.)"
Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною та штучно звужує коло учасників. ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачає що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, серед яких наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Проте, при встановленні даного критерію важливим повинно бути підтвердження самого факту виконання аналогічного договору, а не їх кількість, а тим більше ще й з певним контрагентом. Ми, як Учасник, хоча і маємо досвід виконання аналогічних договорів, проте не з контрагентами державної чи комунальної власності, а отже не зможемо взяти участь у закупівлі. Тим більше, Вами, Замовнику, не доведена та не обґрунтована необхідність встановлення даної вимоги та містить ознаки недобросовісної конкуренції.
Дана вимога тендерної документації порушує основні принципи здійснення закупівель, що є недопустимим. Ч.4 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО, виключити з тендерної документації вимогу про надання трьох аналогічних договорів з актами наданих послуг та листами-відгуками або замінити на вимогу щодо надання одного договору з актами наданих послуг та листом-відгуком.
Також, ВИМАГАЄМО змінити поняття аналогічного договору в розумінні Замовника, а саме виключити обмеження щодо контрагента (державні установи/ органи місцевого самоврядування/ підприємства державної або комунальної форми власності/ підприємства, у статутному капіталі яких державна або комунальна частка акцій перевищує 50%)
На підтвердження правомірності наших вимог надаємо копії рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, у яких аналогічні вимоги скаржників були задоволені. У випадку ігнорування або відхилення нашої вимоги, ми будемо вимушені звернутись до контролюючих органів для перевірки даної закупівлі на предмет змови з іншим учасником та корупційних проявів.
Розгорнути
Згорнути
"У складі тендерної пропозиції повинні міститись наступні документи:
- копії договорів на аналогічні послуги з усіма додатками, виконаних безпосередньо Учасником;
- копії актів приймання-передачі виконаних учасником послуг до наданих договорів;
- позитивні листи-відгуки про якість та своєчасність виконання аналогічних послуг по наданим договорам.
Також, Вами зазначено, що таких договорів повинно бути не менше трьох, а отже і актів приймання-передачі виконаних послуг, і листів-відгуків про якість та своєчасність виконання аналогічних послуг.
Учасник відповідає вимозі, у разі наявності виконаного аналогічного договору на здійснення послуг з охорони об’єктів. (Під аналогічними договорами розуміються договори, укладені з державними установами/ органами місцевого самоврядування/ підприємствами державної або комунальної форми власності/ підприємствами, у статутному капіталі яких державна або комунальна частка акцій перевищує 50%.)"
Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною та штучно звужує коло учасників. ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачає що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, серед яких наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Проте, при встановленні даного критерію важливим повинно бути підтвердження самого факту виконання аналогічного договору, а не їх кількість, а тим більше ще й з певним контрагентом. Ми, як Учасник, хоча і маємо досвід виконання аналогічних договорів, проте не з контрагентами державної чи комунальної власності, а отже не зможемо взяти участь у закупівлі. Тим більше, Вами, Замовнику, не доведена та не обґрунтована необхідність встановлення даної вимоги та містить ознаки недобросовісної конкуренції.
Дана вимога тендерної документації порушує основні принципи здійснення закупівель, що є недопустимим. Ч.4 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО, виключити з тендерної документації вимогу про надання трьох аналогічних договорів з актами наданих послуг та листами-відгуками або замінити на вимогу щодо надання одного договору з актами наданих послуг та листом-відгуком.
Також, ВИМАГАЄМО змінити поняття аналогічного договору в розумінні Замовника, а саме виключити обмеження щодо контрагента (державні установи/ органи місцевого самоврядування/ підприємства державної або комунальної форми власності/ підприємства, у статутному капіталі яких державна або комунальна частка акцій перевищує 50%)
На підтвердження правомірності наших вимог надаємо копії рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, у яких аналогічні вимоги скаржників були задоволені. У випадку ігнорування або відхилення нашої вимоги, ми будемо вимушені звернутись до контролюючих органів для перевірки даної закупівлі на предмет змови з іншим учасником та корупційних проявів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 квітня 2020 09:20
«Добрий день! Надаємо відповідь на питання:
Замовник ретельно розглянул вимогу потенційного учасника торгів на закупівлю послуг: Код ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з охорони території та приміщень спеціальними організаціями), які надаються щоденно з моменту отримання Виконавцем письмової рознарядки Замовника, яка є підтвердженням готовності Замовника до прийому та оплати наданих Послуг, і до 31.12.2020 року включно.
Послуги надаються на території Замовника:
- структурний підрозділ «Дніпровське локомотивне депо» регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця», за адресою: м. Дніпро, вул. Курчатова, 2а;
- оборотне депо П’ятихатки структурного підрозділу «Дніпровське локомотивного депо» регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця», яке знаходиться за адресою: м. П’ятихатки, вул. Привокзальна, 173а.
Технічні вимоги (Додаток 3) були складені зважаючи на те, що державними підприємствами висуваються більш жорсткі вимоги до надання послуг та оформлення виконавчої документації. Важаємо, якщо охоронне підприємство неодноразово співпрацювало з державним підприємством, то недоліків при наданні послуг та оформленні документації з його боку не буде допущено.
Діяльність підприємств Замовника пов’язана безпосередньо з безпекою руху поїздів, тому охорона підприємства, спрямована на збереження майна Замовника, є одією з важливих та відповідальних ланок забезпечення функціонування транспорту. Якість надана послуг з охорони території та приміщень спеціальними організаціями повина бути бездоганною.
Тому, вимога Замовника на підтвердження кваліфікаційних критеріїв учасника про надання трьох аналогічних договорів з актами наданих послуг та листами-відгуками є цілком обґрунтованою.
Дякуємо за звернення».
Замовник ретельно розглянул вимогу потенційного учасника торгів на закупівлю послуг: Код ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з охорони території та приміщень спеціальними організаціями), які надаються щоденно з моменту отримання Виконавцем письмової рознарядки Замовника, яка є підтвердженням готовності Замовника до прийому та оплати наданих Послуг, і до 31.12.2020 року включно.
Послуги надаються на території Замовника:
- структурний підрозділ «Дніпровське локомотивне депо» регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця», за адресою: м. Дніпро, вул. Курчатова, 2а;
- оборотне депо П’ятихатки структурного підрозділу «Дніпровське локомотивного депо» регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця», яке знаходиться за адресою: м. П’ятихатки, вул. Привокзальна, 173а.
Технічні вимоги (Додаток 3) були складені зважаючи на те, що державними підприємствами висуваються більш жорсткі вимоги до надання послуг та оформлення виконавчої документації. Важаємо, якщо охоронне підприємство неодноразово співпрацювало з державним підприємством, то недоліків при наданні послуг та оформленні документації з його боку не буде допущено.
Діяльність підприємств Замовника пов’язана безпосередньо з безпекою руху поїздів, тому охорона підприємства, спрямована на збереження майна Замовника, є одією з важливих та відповідальних ланок забезпечення функціонування транспорту. Якість надана послуг з охорони території та приміщень спеціальними організаціями повина бути бездоганною.
Тому, вимога Замовника на підтвердження кваліфікаційних критеріїв учасника про надання трьох аналогічних договорів з актами наданих послуг та листами-відгуками є цілком обґрунтованою.
Дякуємо за звернення».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 травня 2020 15:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОНА "РЕСПЕКТ" |
1 864 719,36
UAH з ПДВ
|
1 864 719,36
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЬФА СБ" |
1 934 150,40
UAH з ПДВ
|
1 934 150,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БЕЗПЕКА ДНІПРА" |
1 983 744,00
UAH з ПДВ
|
1 983 744,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОНА "РЕСПЕКТ" #38981412 |
Переможець |
1 864 719,36
UAH з ПДВ
|
14 травня 2020 10:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 08:47
|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2020 09:47
|
Договор 20387 2020-06-01_09-31-59_winscan_to_pdf.pdf | укладений |
01 червня 2020 09:46
|