Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дидактичний матеріал для початкових класів Нової української школи
Очікувана вартість
375 000,00 UAH
UA-2020-04-16-005288-b f1d2de86cb644488a193980043bf5ee2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чупрова Олена

+380993566686 reniosvita_buh@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "РАЙОННИЙ ЦЕНТР З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ ОСВІТИ" РЕНІЙСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42260364
Місцезнаходження: 68800, Україна , Одеська обл., Ренійський р-н, м. Рені, вул. Гагаріна, буд. 19
Контактна особа: Чупрова Олена
+380993566686
reniosvita_buh@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2020 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2020 11:37
Оскарження умов закупівлі: до 01 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2020 11:37
Початок аукціону: 06 травня 2020 14:07
Очікувана вартість: 375 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 875,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 найменувань
Дидактичний матеріал для початкових класів Нової української школи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68800, Україна, Одеська область, м. Рени, вул. Гагаріна, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 квітня 2020 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2020 11:37
Додаток 2 зі змінами.docx
16 квітня 2020 14:55
Додаток 1.docx
16 квітня 2020 14:55
Додаток 3.docx
16 квітня 2020 14:55
ДКТ.doc
27 квітня 2020 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2020 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2020 11:37
Додаток 2 зі змінами.docx
16 квітня 2020 14:55
Додаток 2.docx
16 квітня 2020 14:55
Додаток 1.docx
16 квітня 2020 14:55
Додаток 3.docx
16 квітня 2020 14:55
ДКТ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо Вашої вимоги надати "копія висновків державної санітарно – епідеміологічної експертизи на кабінет початкових класів"
Дата подання: 22 квітня 2020 23:50
Дата відповіді: 27 квітня 2020 11:21
Щодо Вашої вимоги надати "копія висновків державної санітарно – епідеміологічної експертизи на кабінет початкових класів",до Вас питання: Що Ви купуєте кабінет початкових класів або Дидактичний матеріал для початкових класів Нової української школи? Коли надасте логічну відповідь,то сразу задумайтесь,нащо саме Вам потрібен висновок державної санітарно – епідеміологічної експертизи,напевно все ж таки на товар? Тому прошу в цій частині внести зміни в ТД щодо певної вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесемо зміни
щодо Наказу МОН № 283 від 23.03.2018 року
Дата подання: 22 квітня 2020 23:58
Дата відповіді: 27 квітня 2020 11:21
У додатку 2 до ТД "Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі код CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник - 39160000-1 Шкільні меблі (Дидактичний матеріал для початкових класів Нової української школи) Ви зазначаєте,що "Дані вимоги були складені відповідно до Наказу МОН № 283 від 23.03.2018 року «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи»." До Вас запитання, яке відношення має цей наказ до предмету закупівлі зазначеному у додатку 2 ? Внесіть будь ласка відповідні зміни у ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесемо зміни
ВИМОГА Усунути порушення та дискримінаційні положення тендерної документації
Дата подання: 23 квітня 2020 12:34
Дата відповіді: 27 квітня 2020 11:22
замовник: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА «РАЙОННИЙ ЦЕНТР З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ ОСВІТИ» РЕНІЙСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ уповноважена замовником особа: Чупрова Олена Леонідівна ВИМОГА (в порядку ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі») В системі публічних закупівель Prozorro підприємство ознайомилось з тендерною документацією (надалі – ТД) на закупівлю товару по предмету: «код CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник - 39160000-1 Шкільні меблі (Дидактичний матеріал для початкових класів Нової української школи)». Проаналізувавши зміст вимог ТД, обґрунтованим є твердження про наявність в умовах ТД дискримінаційних вимог та вимог, що свідчать про порушення вимог законодавства. Зазначене свідчить про наявність підстав для звернення до замовника про усунення порушень. В Додатку №2 до ТД замовником визначено технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі. При цьому замовником зауважено, що вимоги складені відповідно до Наказу МОН №283 від 23.03.2018р. «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи». В п.1 Додатку №2 замовником в якості найменування зазначено «Комплект наборів карток з навчання грамоти учнів початкових класів з лотком поліпропіленовим для зберігання F1». У п.7 вимог до предмету закупівлі Додатку №2 замовником визначено обов’язок учасників надати в складі пропозиції в т.ч. копію висновку державної санітарно–епідеміологічної експертизи на кабінет початкових класів та на лотки F1 для зберігання. Доцільно зауважити, що визначення замовником найменування товару «лоток F1 для зберігання» свідчить про порушення вимог законодавства щодо дотримання параметрів навчального обладнання та свідчить про завуальовану форму дискримінаційних обмежень. В чому полягає зміст поняття «лоток F1 для зберігання» є незрозумілим. Обґрунтованим є припущення, що деталізація найменування товару «лоток» з позначенням маркування «F1» здійснено замовником в інтересах окремо взятого учасника. Очевидно, що зазначене найменування унеможливлює участь в закупівлі учасників, які володіють висновком СЕЕ на таку продукцію, як «контейнер», «судок», «тара», «кейс» тощо, зокрема за відсутності маркування «F1». З огляду на вказане, наявні підстави для внесення змін до тендерної документації. Окрім зазначеного, неправомірною є вимога замовника, зазначена в п.7 вимог до предмету закупівлі Додатку №2, в частині надання учасниками копії свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на набори лічильного матеріалу, виданих відповідним органом МОН України, завірених виробником. В п.11 вимог до предмету закупівлі Додатку №2 замовником визначено найменування товару «Набір лічильного матеріалу для навчання за методикою Д. Кюїзенера (набір вчителя)». Вказана методика є всесвітньо відомою, а тому вимога про надання копії свідоцтва про визнання відповідності є абсурдною та підлягає усуненню. Крім цього, безпідставною є вимога замовника, зазначена в п.7 вимог до предмету закупівлі Додатку №2, в частині надання учасниками копії Титульної сторінки технічних умов на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання, затверджених відповідним органом МОН України, виданих на виробника товару. Дана вимога відображена замовником всупереч законодавства, яким врегульовано вимоги до навчального обладнання та проведення процедур закупівлі. Практика розгляду спорів органом оскарження щодо умов закупівель підтверджує позицію щодо дискримінаційної умови замовника у вигляді надання копії Титульної сторінки. Відповідно, вимога замовника про надання копії Титульної сторінки технічних умов підлягає усуненню. Згідно ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а також запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ст.22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено право звернення до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Враховуючи викладене, прошу: 1. Усунути зазначені вище порушення та дискримінаційні положення тендерної документації. 2. Внести зміни до тендерної документації шляхом зміни умов тендерної документації. 22.04.2020
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесемо зміни
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-16-005288-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 22 квітня 2020 23:42
щодо копії Титульної сторінки технічних умов на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання, затверджених відповідним органом МОН України, виданих на виробника товару;
Шановний Замовнику,прошу Вас видалити дискримінаційні вимоги з тендерної документації,а саме :
"копія Титульної сторінки технічних умов на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання, затверджених відповідним органом МОН України, виданих на виробника товару"; та "копія висновків державної санітарно – епідеміологічної експертизи на кабінет початкових класів та на лотки F1 для зберігання, що підтверджують відповідність товару державним нормам та можливість застосування товару для облаштування навчальних закладів";
Не чекайте скаргу до АМКУ.
Також рекомендую переглянути закупівлю UA-2020-04-09-003927-b яку оголосив ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ОВІДІОПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ в якій подана скарга на повністю ідентичні дискримінаційні вимоги.(додам Вам файл зі скаргою для ознайомлення)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 квітня 2020 11:29
Внесемо зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-04-16-005288-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 23 квітня 2020 00:07
щодо свідоцтва про визнання педагоічним вимогам
Шановний Замовнику, щодо вашої вимоги про надання копії свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам на набори лічильного матеріалу, виданих відповідним органом МОН України, завірених виробником;звертаю Вашу увагу на наступне: Згідно Наказу МОН України № 537 від 17.06.2008р. «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України»,а саме: п.1.6. Міністерство освіти і науки України встановлює два види грифів: "Затверджено Міністерством освіти і науки України"; "Рекомендовано Міністерством освіти і науки України". Тобто є гриф "затверджено" або "рекомендовано",гриф "щодо визнання педагоічним вимогам"-відсутній. Також згідно п 2.3. Для одержання грифа МОН або Свідоцтва автор, видавництво або інші фізичні та юридичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності, що МАЮТЬ ВИКЛЮЧНІ ПРАВА на використання твору, засобу навчання чи навчального обладнання, звертаються з листом-клопотанням до Інституту. За проханням автора (виробника) навчально-наочних ігрових посібників на підставі рішення Міжвідомчої художньо-технічної ради з іграшок та навчально-наочних ігрових посібників лист-клопотання до Інституту може подавати Державний музей іграшки. Тому згідно вище зазначеного прошу Вас видалити данну вимогу з тендерної документації або дати обгрунтоване пояснення чому саме Ви встановили цю вимогу тільки до наборів лічильного матеріалу?набори лічильного матеріалу захищені чиїмось авторським правом на використання?З чим пов язана така вибірковість? Якщо Вам так кортить отримати данний документ, який не має ніякого відношення до Наказу МОН України № 537 від 17.06.2008р. «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» то чому би не встановити цю вимогу до всіх позицій,що плануються до закупівлі? Шановний Замовнику,перед тим как оголошувати Закупівлю і опубліковувати тендерну документацію,явно не Вами підготовлену рекомендую її (тендерну документацію)уважно читати,тому що якщо би Ви самі готували ТД та як цього вимагає закон та дійсно затверджували її(ТД) на засіданні тендерного комітету,то Ви би зрозуміли які там прописані дискримінаційні вимоги та які там наявні безглузді вимоги,щодо надання тих чи інших документів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 квітня 2020 11:26
Внесемо зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-04-16-005288-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 23 квітня 2020 00:12
Порушення одного з основних принципів здійснення публічних закупівель, визначеного статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі»
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, саме тому відсутність дискримінаційних умов є обов’язковою вимогою при здійсненні закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Тендерна документація щодо закупівлі Шкільні меблі ДК 021:2015 – 39160000-1 містить вимогу, яка саме обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Відповідно до Тендерної документації Ви вимагаєте надати копії свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам на набори лічильного матеріалу, виданих відповідним органом МОН України, завірених виробником,Вказану вимогу суб’єктам господарської діяльності неможливо виконати, адже період отримання вказаного свідоцтва відповідно до Наказу МОН України № 537 від 17.06.2008р. «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» складає не менше ніж 45 днів, а строк на подачу пропозицій є на порядок меншим . Для учасника неможливо отримати відповідні свідоцтва до кінцевого строку подання тендерної пропозиції, оскільки він не може знати, які саме вироби будуть закуповуватися замовником і заздалегідь отримати відповідні свідоцтва . Також, при отриманні Свідоцтва передбачається зазначення чітких характеристик товару, при їх зміні – вимоги стають нікчемні, що свідчить про можливість їх отримання під конкретного виробника. Отже, відповідні документи на конкретні вироби, що є предметом закупівлі, могли отримати лише ті учасники, які були повідомлені Замовником заздалегідь про вид та технічні характеристики товару, що будуть предметом закупівлі. Інститут модернізації змісту освіти надає роз’яснення про те, що отримання Свідоцтв «Про визнання відповідності педагогічним вимогам» є добровільним, а не обов’язковим для виробників. Вимоги про обов’язкову наявність таких свідоцтв у виробників не встановлено жодним нормативним актом чинного законодавства України та суперечить європейським нормам, які взяла на себе Україна в рамках Зони вільної торгівлі. Відповідно до ч.4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Рішенням Антимонопольного комітету України №7733-р/пк-пз від 02.11.2017р. згідно аналогічної скарги по закупівлі UA-2017-10-06-000232-c (Замовник закупівлі - Департамент освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації) було встановлено, що умови Замовника щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції копій свідоцтв про визнання відповідності педагогічним умовам можуть виконати лише суб’єкти господарювання, які на момент оприлюднення оголошення про проведення Процедури закупівлі вже мали в наявності свідоцтва «Про визнання відповідності педагогічним вимогам» товару, технічні характеристики якого визначені у Документації, та відомі такому учаснику, що є дискримінацією та порушує положення ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Рішення було прийнято на користь Скаржника та його вимоги були задоволені. Тому, вважаємо, що вимога про наявність в учасників Свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам є дискримінаційною та порушує принципи здійснення публічних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме такі як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо усунути дискримінаційні умови та привести тендерну документацію у відповідність з вимогами чинного законодавства, а саме виключити із тендерної документації вимогу щодо надання свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам. В іншому випадку будемо змушені звернутись за захистом своїх прав та законних інтересів з відповідною скаргою до уповноваженого органу (Антимонопольного комітету України), а в разі отримання позитивного результату до суду з позовом про стягнення витрат за подачу скарги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 квітня 2020 11:26
Внесемо зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-04-16-005288-b.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 23 квітня 2020 00:19
Наказу МОН № 283 від 23.03.2018
Наказу МОН № 283 від 23.03.2018 у доданому файлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 квітня 2020 11:23
Внесемо зміни до Тендерної документації

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

23 квітня 2020 00:19
Наказ 283 від 23.03.2018.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-16-005288-b.c5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "БОДАК ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ ", Код ЄДРПОУ:2974124037
Дата подання: 22 травня 2020 12:28
Щодо неправомірного визначення переможця
Щодо неправомірного визначення переможця
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 травня 2020 10:15
рішення від 26.05.2020 № 10246.pdf
Дата публікації: 27 травня 2020 10:15
рішення від 11.06.2020 № 11586.pdf
Дата публікації: 16 червня 2020 21:57

Документи подані скаржником

22 травня 2020 12:28
Скарга.pdf
22 травня 2020 12:28
Квитанція Ощадбанк.pdf
07 червня 2020 22:25
пояснення по скарзі 375 .pdf

Документи подані замовником

04 червня 2020 15:11
Пояснення.PDF
04 червня 2020 15:11
Лист Фастбінд_для Еліз.pdf
04 червня 2020 15:11
Пояснення.docx

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2020 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МАЛІЦЬКИЙ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ " 253 300,00
UAH з ПДВ
253 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК" 355 000,00
UAH з ПДВ
333 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БОДАК ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ " 353 100,00
UAH з ПДВ
351 225,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 374 868,00
UAH з ПДВ
372 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖШКІЛЬНИЙ РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР "НОВА ШКОЛА" 374 950,00
UAH з ПДВ
373 075,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 травня 2020 11:42
Цінова пропозиція.pdf
01 травня 2020 11:42
ТУ (1).bmp
01 травня 2020 11:42
Сертифікат Зірка (6).pdf
01 травня 2020 11:42
Сертифікат SIGETA (6).pdf
01 травня 2020 11:42
Сертифікат ISO14001.PDF
01 травня 2020 11:42
Сертифікат ISO 9001.pdf
01 травня 2020 11:42
Проект договору.pdf
01 травня 2020 11:42
Порівняльна таблиця.pdf
01 травня 2020 11:42
Довідка санкція.pdf
01 травня 2020 11:42
Декларація Чуді Сам.zip
01 травня 2020 11:42
Висновок ТМ STRATEG.pdf
01 травня 2020 11:42
Висновок на магніти (3).pdf
01 травня 2020 11:42
Висновок ДСЕЕ ева (1).pdf
01 травня 2020 11:42
Витяг з ЄДР_ММ_04.11.2019.pdf
01 травня 2020 11:42
Наказ на директора_ММ.pdf
01 травня 2020 11:42
Паспорт та код.pdf

Публічні документи

05 травня 2020 09:31
Електронний підпис
05 травня 2020 09:29
Штатний розпис.pdf
05 травня 2020 09:29
Проект договору.pdf
05 травня 2020 09:29
Тітульний лист ТУ.pdf
05 травня 2020 09:29
СЕС кабінети.pdf
05 травня 2020 09:29
Договір аренди.pdf
05 травня 2020 09:29
Технічна специфікація.pdf
05 травня 2020 09:29
Порівняльна таблиця.pdf
05 травня 2020 09:29
Техпаспорт.pdf
05 травня 2020 09:29
ISO+свідоцтво.pdf
05 травня 2020 09:29
СЕС початкоі класи.pdf
05 травня 2020 09:29
Аналогічні договори.pdf
05 травня 2020 09:29
Тендерна пропозиція.pdf
05 травня 2020 09:29
Установчі документи.pdf

Публічні документи

04 травня 2020 17:31
Електронний підпис
04 травня 2020 17:29
ТУ Початкова школа.PDF
04 травня 2020 17:29
СанГіг.PDF
04 травня 2020 17:29
паспорт.pdf
04 травня 2020 17:29
код ІПН.pdf
04 травня 2020 17:29
Код Бодак.pdf
04 травня 2020 17:29
Документи пропозиції.pdf
04 травня 2020 17:29
витяг платника.pdf
04 травня 2020 17:29
витяг заверен.pdf
04 травня 2020 17:29
виписка єдр.pdf
04 травня 2020 17:29
ISO 9001.pdf

Публічні документи

20 травня 2020 10:28
Податкова Рені.pdf
20 травня 2020 10:28
Довідка МВС.PDF
04 травня 2020 20:32
Електронний підпис
04 травня 2020 20:20
ISO 9001.PDF
04 травня 2020 20:20
ТУ каб.навч.pdf
04 травня 2020 20:20
Технічні вимоги.pdf
04 травня 2020 20:20
Тендерна пропозиція.pdf
04 травня 2020 20:20
Статут.PDF
04 травня 2020 20:20
Стаття 17.pdf
04 травня 2020 20:20
Проект договору.pdf
04 травня 2020 20:20
Паспорт код директора.PDF
04 травня 2020 20:19
Опис.PDF
04 травня 2020 20:19
Лист з кодом доступу.pdf
04 травня 2020 20:19
Згода на обробку даних.pdf
04 травня 2020 20:19
ДСЕЕ лотки.PDF
04 травня 2020 20:19
ДСЕЕ каб.початк.класів.pdf
04 травня 2020 20:19
ДСЕЕ жива абетка.PDF
04 травня 2020 20:19
Довідка платник ПДВ.pdf
04 травня 2020 20:19
Довідка МТБ.pdf
04 травня 2020 20:19
Гарантійний ціна.pdf
04 травня 2020 20:19
Гарантійний санкції.pdf
04 травня 2020 20:19
Гарантійний на товар.pdf
04 травня 2020 20:19
Гарантійний екологія.pdf
04 травня 2020 20:19
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
04 травня 2020 20:19
Відгук Шабівська СР.pdf
04 травня 2020 20:19
Витяг ПДВ.PDF
04 травня 2020 20:19
Витяг з ЄДР.PDF
04 травня 2020 20:19
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

27 квітня 2020 16:39
Технічна частина.pdf
27 квітня 2020 16:39
Статут.PDF
27 квітня 2020 16:39
Рішення зборів.PDF
27 квітня 2020 16:39
Пропозиція.pdf
27 квітня 2020 16:39
Проект Договору.pdf
27 квітня 2020 16:39
Паспорт директор.PDF
27 квітня 2020 16:39
Наказ про призначення.PDF
27 квітня 2020 16:39
Кваліфікація.pdf
27 квітня 2020 16:39
Звіт Рокитнянська РДА.pdf
27 квітня 2020 16:39
Звіт Андріївська СР.pdf
27 квітня 2020 16:39
Довідка банк.pdf
27 квітня 2020 16:39
Витяг податок.PDF
27 квітня 2020 16:39
Витяг з Реєстру.PDF
27 квітня 2020 16:39
Витяг ЄДРПОУ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАЛІЦЬКИЙ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ "

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК"

ФОП "БОДАК ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ "

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖШКІЛЬНИЙ РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР "НОВА ШКОЛА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МАЛІЦЬКИЙ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ "
#2651100179
Відхилено 253 300,00
UAH з ПДВ
13 травня 2020 16:23
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК"
#42366394
Відхилено 333 000,00
UAH з ПДВ
18 травня 2020 17:28
ФОП "БОДАК ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ "
#2974124037
Відхилено 351 225,00
UAH з ПДВ
18 травня 2020 17:39
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#42986448
Переможець 372 990,00
UAH з ПДВ
20 травня 2020 10:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2020 10:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#42986448
372 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 16:13
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 10:13
Дог 126.PDF укладений
26 червня 2020 10:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 372 990,00
UAH (в тому числі ПДВ 62 165,00 UAH)