Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект одягу протиепідемічний
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2020-04-16-004872-a b9c0a3f181f64d0e847f2f28b38b80b4
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кураєв Станіслав Вікторович

(0432) 278567 RODDOM_VIN2@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №2"
Код ЄДРПОУ: 05484451
Місцезнаходження: 21001, Україна , Вінницька обл., Вінниця, 21001, Вінницька обл., місто Вінниця, ПРОСПЕКТ КОЦЮБИНСЬКОГО, будинок 50
Контактна особа: Кураєв Станіслав Вікторович
(0432) 278567
RODDOM_VIN2@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 шт
Комбінезон захисний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21001, Україна, Вінницька область, Вінниця, пр-т Коцюбинського 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
300 пара
Бахіли високі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21001, Україна, Вінницька область, Вінниця, пр-т Коцюбинського 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

16 квітня 2020 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2020 17:32
протокол переговорів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ТАРАН АЛЛА ВАСИЛІВНА
#2495403463
Переможець 75 000,00
UAH
16 квітня 2020 17:41

Документи

16 квітня 2020 17:41
Електронний підпис
16 квітня 2020 17:40
протокол переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 12:29
Електронний підпис укладений
16 квітня 2020 17:43
ддоговір.pdf укладений
16 квітня 2020 17:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 75 000,00
UAH