Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВК Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02145725 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Соборності, 36 |
Контактна особа: |
Олепір Дар’я Андріївна +380532573136 poltosvita@osvitapoltava.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2020 17:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 квітня 2020 17:34 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 травня 2020 17:34 |
Початок аукціону: | 04 травня 2020 11:21 |
Очікувана вартість: | 309 437,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 094,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Учасником рахунка на оплату Товару по факту поставки Товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 квітня 2020 17:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2020 17:30 |
ТД 44510000-8 Знаряддя.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Вважаємо, що Ви не уважно перевірили тендерну пропозицію ФОП Жилач В.С. та неправомірно визнали переможцем, адже пропозиція ФОП Жилач. В.С. не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
- згідно.п.3, розділу «Оцінка тендерної пропозиції» зазначено, що Учасник закупівлі надає довідку в довільній формі, що підтверджує відсутність підстав для відхилення пропозиції з приводу застосування санкцій. В складі пропозиції ФОП Жилас В.С. вищезазначена довідка – відсутня;
- згідно п. 3, додатку 2 до ТД, Ви зазначаєте наступне: У складі тендерної пропозиції для підтвердження якісних та інших характеристик товару повинні бути надані копії наступних документів: сертифікат відповідності, або паспорт якості, або сертифікат якості, або декларацію про відповідність, або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо, встановлені діючим законодавством. В складі пропозиції ФОП Жилач В.С., немає жодного документу, який підтверджував би якість товару, який запропонований до постачання
Тому, вимагаємо Вас дискваліфікувати ФОП Жилач С.В., так як її пропозиція не відповідає вимогам, які зазначені в тендерній документації.
У разі винесення не позитивного рішення відносно наших вимог, ми будемо змушені звернутися до Антомонопольного комітету України.
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" замовник не вимагає від учасника документальне підтвердження інформації, що міститься у відкритих державних реєстрах, оскільки доступ до них є вільним.
ФОП Жилач В.С. виконав умови тендерної документації.
Довідка, що підтверджує відсутність підстав для відхилення пропозиції з приводу застосування санкцій, зазначена в розділі «Оцінка тендерної пропозиції», а не в п.4, додатку 5 «Документи, які повинен надати учасник – переможець у строк, що не перевищує 5 днів». ФОП Жилач В.С. завантажила довідку (щодо застосування санкцій) 11.05.2020 р., але ж, ще раз наголошуємо, що вищезазначена довідка не перелічена у списку документів, які повинен надати Учасник- переможець!!!
ПП «РОЯЛ КАРД ДНІПРО» готує скаргу до Антимонопольного комітету, бо всі вищезазначені дії ФОП Жилач С.В. – є грубим порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі» та умов ТД.
Ваша вимога взята до розгляду.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-25-000022 ● ed2b97ee544c4e9e81ec9ca3ee79cb51
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 червня 2020 11:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.06.2020 № 36
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 25.06.2020 № 36
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2020-04-16-004846-a, 16.04.2020, інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управління освіти і науки Полтавської міської ради (далі – Управління освіти/Замовник) розглянувши висновок від 15.07.2020 року надсилає інформацію щодо здійснених заходів з метою усунення виявлених моніторингом порушень.
2020-07-21 14:29:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 травня 2020 11:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Інкос лайн" |
227 551,00
UAH з ПДВ
|
227 551,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ЖИЛАЧ ВІРА СЕРГІЇВНА |
241 915,00
UAH з ПДВ
|
235 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕРДЕТАЛЬ" |
279 579,00
UAH з ПДВ
|
238 814,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП РОЯЛ КАРД ДНІПРО |
289 997,90
UAH з ПДВ
|
260 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Інкос лайн" #39459829 |
Відхилено |
227 551,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2020 15:56
|
ФОП ЖИЛАЧ ВІРА СЕРГІЇВНА #2156924004 |
Переможець |
235 700,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2020 15:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2020 14:00
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2020 09:05
|
ДУ_1 до Д_72Т від 22.05.2020.PDF | зміни до договору |
31 липня 2020 09:03
|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2020 14:08
|
72Т.PDF | укладений |
22 травня 2020 14:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна найменування Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 72Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |