Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція комплексу будівель і споруд державного підприємства «Олімпійський навчально-спортивний центр «Конча - Заспа» з будівництвом нових будівель на Столичному шосе, 19 км, 19 у Голосіївському районі. Реконструкція та технічне переоснащення комплексного ігрового залу, за адресою: 03131, Столичне шосе, 19, м. Київ
Очікувана вартість
137 425 820,00 UAH
UA-2020-04-16-004544-a 0c97004f3ba04e7d9e51b97b68afc0fa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іщук Олександр Петрович

380638080232 Shurik767@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Олімпійський навчально-спортивний центр "КОНЧА-ЗАСПА"
Код ЄДРПОУ: 38217021
Місцезнаходження: 03131, Україна , Київська обл., Київ, Столичне шосе 19
Контактна особа: Іщук Олександр Петрович
380638080232
Shurik767@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2020 16:57
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2020 00:00
Початок аукціону: 04 травня 2020 14:36
Очікувана вартість: 137 425 820,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 136 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 680000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція комплексу будівель і споруд державного підприємства «Олімпійський навчально-спортивний центр «Конча - Заспа» з будівництвом нових будівель на Столичному шосе, 19 км, 19 у Голосіївському районі. Реконструкція та технічне переоснащення комплексного ігрового залу, за адресою: 03131, Столичне шосе, 19, м. Київ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03131, Україна, м. Київ, м. Київ, Столичне шосе, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється поетапно за наслідками приймання етапу виконаних Робіт. Передоплата може бути здійснена після отримання Дозволу/ деларації на виконання робіт, відповідно до положень постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та інших норм законодавства. Оплата здійснюється впродовж 20 банківських днів з моменту підписання Сторонами відповідних Актів та Довідок Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 квітня 2020 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2020 15:24
ТД Реконструкція Частина 3.PDF
24 квітня 2020 15:24
ТД Реконструкція Частина 2.PDF
24 квітня 2020 15:23
ТД Реконструкція Ч 1.PDF
24 квітня 2020 15:23
Зміни.PDF
24 квітня 2020 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2020 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2020 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2020 15:24
ТД Реконструкція Частина 3.PDF
16 квітня 2020 16:58
ТД Реконструкція Частина 3.PDF
24 квітня 2020 15:24
ТД Реконструкція Частина 2.PDF
16 квітня 2020 16:58
ТД Реконструкція Частина 2.PDF
24 квітня 2020 15:23
ТД Реконструкція Ч 1.PDF
16 квітня 2020 16:58
ТД Реконструкція Частина 1.PDF
24 квітня 2020 15:23
Зміни.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-16-004544-a.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС, Код ЄДРПОУ:40777092
Дата подання: 05 червня 2020 22:00
Скарга щодо неправомірних дій Замовника
детальніше у вкладенні
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 11 червня 2020 19:55
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відкликаємо скаргу в зв’язку з відсутністю порушення прав чи законних інтересів нашої компанії
Дата: 16 червня 2020 20:13
рішення від 11.06.2020№11537+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 11 червня 2020 19:54
рішення від 25.06.2020№12623.pdf
Дата публікації: 26 червня 2020 18:13

Документи подані скаржником

05 червня 2020 22:07
Скарга _

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-30-000014 ● ca962c6e9c8a4f7f9d82694247111cff
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 липня 2020 09:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

30.06.2020 № 109
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 30.06.2020 № 109

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-04-16-004544-a 16.04.2020
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-13 13:45:21

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції комплексу будівель і споруд державного підприємства «Олімпійський навчально-спортивний центр «Конча - Заспа» з будівництвом нових будівель на Столичному шосе, 19 км, 19 у Голосіївському районі. Реконструкція та технічне переоснащення комплексного ігрового залу, за адресою: 03131, Столичне шосе, 19, м. Київ очікуваною вартістю 137 425 820,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-04-16-004544-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. На підставі яких документів підтверджується відсутність моделі лебідки електричної виробництва Intertool GT1582?
2. Прошу надати документальне підтвердження подання у складі пропозиції учасника ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВИС» фіктивних відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-15 18:18:45

На запит від 13-07-2020

На Ваш запит, в межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції комплексу будівель і споруд державного підприємства «Олімпійський навчально-спортивний центр «Конча - Заспа» з будівництвом нових будівель на Столичному шосе, 19 км, 19 у Голосіївському районі. Реконструкція та технічне переоснащення комплексного ігрового залу, за адресою: 03131, Столичне шосе, 19, м. Київ очікуваною вартістю 137 425 820,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-04-16-004544-a) надаємо наступні пояснення:
1. Відсутність моделі лебідки електричної виробництва Intertool GT1582 було встановлено шляхом моніторингу мережі Інтернет, зокрема сайту офіційного представника продукції торгової марки Intertool https://intertool.ua/catalog/?query=%D0%BB%D0%B5%D0%B1%D1%96%D0%B4%D0%BA%D0%B0. Згідно інформації, яка зазначена на сайті https://intertool.ua, у офіційного представника торгової марки відсутня модель електричної лебідки Intertool GT1582, є модель Intertool GT1482. Також було здійснено моніторинг сайтів https://prom.ua/; https://rozetka.com.ua; та інші і на жодному з них не було знайдено модель електричної лебідки Intertool GT1582.
2. В складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВИС» подано фіктивну відомість з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. документальним підтвердженням фіктивності слугує отримана відповідь Головного управління статистики у м.Києві від 13.05.2020 № 03.1-21/1346/20 на письмовий запит державного підприємства «Олімпійський навчально-спортивний центр «Конча - Заспа» від 12.05.2020 № 132/20, щодо видачі відомості від 14.04.2020 за № ГУС_4424. Згідно наданої відповіді відомості ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВИС» за вказаним номером та датою не надавались.
Додатки:
- копія запиту до ГУ статистики у м.Києві від 12.05.2020 № 132/20
- копія відповіді від ГУ статистики у м.Києві від 13.05.2020 № 03.1-21/1346/20

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-14 09:04:53

запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції комплексу будівель і споруд державного підприємства «Олімпійський навчально-спортивний центр «Конча - Заспа» з будівництвом нових будівель на Столичному шосе, 19 км, 19 у Голосіївському районі. Реконструкція та технічне переоснащення комплексного ігрового залу, за адресою: 03131, Столичне шосе, 19, м. Київ очікуваною вартістю 137 425 820,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-04-16-004544-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Прошу надати локальні кошториси, відомості ресурсів (підсумкові відомості ресурсів), підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва», укладені між Замовником та ТОВ «НАТЕКО ЕНЕРГО МОНТАЖ», за результатами підписаного договору?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-16 10:58:05

надання локальних кошторисів, відомості ресурсів (підсумкові відомості ресурсів)


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 липня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 травня 2020 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС" 117 000 000,00
UAH з ПДВ
114 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС 117 474 219,43
UAH з ПДВ
115 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" 123 465 477,60
UAH з ПДВ
123 465 477,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАТЕКО ЕНЕРГО МОНТАЖ" 137 202 248,72
UAH з ПДВ
136 980 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАЗОЙЛТЕХНОПАЙП" 137 390 362,30
UAH з ПДВ
137 202 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 травня 2020 16:48
Електронний підпис
05 травня 2020 23:43
загальновиробн конча.pdf
05 травня 2020 23:43
ДЦ ЛС 2.1-2.5 конча.pdf
05 травня 2020 23:43
ДЦ_графік конча.pdf
02 травня 2020 18:13
Електронний підпис
02 травня 2020 17:36
Посвідчення Зварник.pdf
02 травня 2020 17:36
Опис.pdf
02 травня 2020 17:36
Накази АКП.pdf
02 травня 2020 17:35
Наказ Фролова Ю.М.7Z
02 травня 2020 17:35
наказ ракітін.pdf
02 травня 2020 17:35
Наказ Дмитрук Ю.В_.pdf
02 травня 2020 17:35
Наказ Дмитрук В.П..pdf
02 травня 2020 17:35
серт_1.pdf
02 травня 2020 17:35
наказ Директор.pdf
02 травня 2020 17:35
додаток до договору.pdf
02 травня 2020 17:35
Навколишнє середовище.pdf
02 травня 2020 17:35
Ліцензія.pdf
02 травня 2020 17:35
ліцензія АВК 35738.pdf
02 травня 2020 17:35
Листи відгуки.pdf
02 травня 2020 17:35
договір лабораторія.pdf
02 травня 2020 17:35
Копії договорів МТБ.pdf
02 травня 2020 17:35
лист згода.pdf
02 травня 2020 17:35
Лист для клієнтів.7z
02 травня 2020 17:34
Лист гарантія ст 17.pdf
02 травня 2020 17:34
кошт база част 2.pdf
02 травня 2020 17:34
кошт база част 3 _ граф.pdf
02 травня 2020 17:34
кошт база част 1.pdf
02 травня 2020 17:34
якісні кількісні.pdf
02 травня 2020 17:34
Технічні вимоги.pdf
02 травня 2020 17:34
тендерна пропозиція.pdf
02 травня 2020 17:34
субпідрядник.pdf
02 травня 2020 17:34
Квитанція.pdf
02 травня 2020 17:34
Статут оригінал.pdf
02 травня 2020 17:34
3.5. МТБ АВК-5.pdf
02 травня 2020 17:34
Протоколи розряди.pdf
02 травня 2020 17:34
3.3 МТБ вимірювання.pdf
02 травня 2020 17:34
3.2. МТБ Офіс та склад.pdf
02 травня 2020 17:34
Протоколи ОП.pdf
02 травня 2020 17:34
протокол.pdf
02 травня 2020 17:34
Протокол НР.7Z
02 травня 2020 17:34
лист згода працівники.pdf
02 травня 2020 17:34
Протокол ЗЗУ 2.pdf
02 травня 2020 17:34
накази.pdf
02 травня 2020 17:34
тех вимоги.pdf
02 травня 2020 17:34
Протокол згода.pdf
02 травня 2020 17:34
Працівники.pdf
02 травня 2020 17:34
Проект договору.pdf
02 травня 2020 17:34
Договір оренди офісу.pdf
02 травня 2020 17:34
Посвідчення ч1.pdf
02 травня 2020 17:34
декларація.pdf
02 травня 2020 17:34
Посвідчення та накази.pdf
02 травня 2020 17:34
Договір оренда складу.pdf
02 травня 2020 17:34
проект дог фірм.pdf
02 травня 2020 17:33
Кошторис.7z
02 травня 2020 17:33
Довідка чисті доходи.pdf
02 травня 2020 17:33
довідка формальні.pdf
02 травня 2020 17:33
довідка строк подання.pdf
02 травня 2020 17:33
довідка строк дії тп.pdf
02 травня 2020 17:33
довідка строк дії бг.pdf
02 травня 2020 17:33
Довідка санкції.pdf
02 травня 2020 17:33
Довідка покриття.pdf
02 травня 2020 17:33
Довідка печать.pdf
02 травня 2020 17:33
Довідка новий.pdf
02 травня 2020 17:33
Довідка Лабораторія.pdf
02 травня 2020 17:33
довідка код доступу.pdf
02 травня 2020 17:33
довідка злочин.pdf
02 травня 2020 17:33
довідка єдр.pdf
02 травня 2020 17:33
довідка бенефіціари.pdf
02 травня 2020 17:33
довідка банк.pdf
02 травня 2020 17:33
Гарантія 3411-20.7z
02 травня 2020 17:33
Гарантійний лист.pdf
02 травня 2020 17:33
Гарантійний лист ціна.pdf
02 травня 2020 17:33
гарантійний лист ДБН.pdf
02 травня 2020 17:33
Відгук Пустоварівка.pdf
02 травня 2020 17:33
Витяг із Статуту.7z
02 травня 2020 17:33
Витяг з ПДВ.pdf
02 травня 2020 17:33
Витяг з ЄДР 30.04.2020.pdf
02 травня 2020 17:33
банкрутство.pdf
02 травня 2020 17:33
Банківська ліцензія.7z
02 травня 2020 17:33
Аналогічні договори.pdf
02 травня 2020 17:33
аналогічний договір.pdf
02 травня 2020 17:33
Акт АВК-5.pdf

Публічні документи

02 травня 2020 23:23
Електронний підпис
02 травня 2020 22:59
додаток 6 ч.1.rar
02 травня 2020 15:20
технічна частина 2.rar
02 травня 2020 00:28
Електронний підпис
02 травня 2020 00:20
додаток 8.rar
02 травня 2020 00:12
Електронний підпис
02 травня 2020 00:04
додаток 6.ч.2.rar
02 травня 2020 00:04
додаток 6 ч.1.rar
02 травня 2020 00:04
інші документи.rar
02 травня 2020 00:04
3.Додаток 7.rar
02 травня 2020 00:04
7. Тендерна пропозиція.pdf
02 травня 2020 00:04
додаток 8.rar
02 травня 2020 00:04
4. Технічні додаток 2.rar
02 травня 2020 00:04
Лист покриття_30042020155236.pdf
02 травня 2020 00:04
Додаток 1.rar

Публічні документи

02 травня 2020 21:08
Електронний підпис
02 травня 2020 21:07
Альтіс Констракшн18588 p7s.7z
02 травня 2020 21:07
9. Інші документи.pdf
02 травня 2020 21:07
8.Гарантійний лист.pdf
02 травня 2020 21:07
7. Тендерна пропозиція.pdf
02 травня 2020 21:07
6. Ліцензія та дозвіл.pdf

Публічні документи

28 травня 2020 17:29
Електронний підпис
28 травня 2020 17:29
Електронний підпис
28 травня 2020 17:18
Розрахунки.pdf
02 травня 2020 20:39
Електронний підпис
02 травня 2020 20:39
Електронний підпис
02 травня 2020 20:23
Рішення про правочин.pdf
02 травня 2020 20:23
НАКАЗ на директора.pdf
02 травня 2020 20:23
Лист відгук.pdf
02 травня 2020 20:23
Кошторис.pdf
02 травня 2020 20:23
Договори ЦП.pdf
02 травня 2020 20:23
Договір оренди 2.pdf
02 травня 2020 20:23
Договір оренди 1.pdf
02 травня 2020 20:23
Договір АВК-5, Ліцензія.pdf
02 травня 2020 20:23
Графік.pdf
02 травня 2020 20:22
Витяг ПДВ.pdf
02 травня 2020 20:22
посвідчення 2.pdf
02 травня 2020 20:22
посвідчення 1.pdf
02 травня 2020 20:22
Тимченко (наказ).pdf
02 травня 2020 20:22
Таран (Наказ).pdf
02 травня 2020 20:22
Можарчук (наказ).pdf
02 травня 2020 20:22
Маляренко (наказ).pdf
02 травня 2020 20:22
Костенюк (наказ).pdf
02 травня 2020 20:22
Декларація.pdf
02 травня 2020 20:22
2.2 Пролтокол СНЧ 60 КГ.pdf
02 травня 2020 20:22
2. Атестат СНЧ 60 КП.pdf
02 травня 2020 20:22
1.1 Протокол ЕТЛ 35КГ.pdf
02 травня 2020 20:22
1. Атестат ЕТЛ 35КГ.pdf
02 травня 2020 20:22
01. Договір ЕТЛ.pdf
02 травня 2020 20:22
Банківська гарантія.rar
02 травня 2020 20:22
ДОВІДКИ.pdf
02 травня 2020 20:22
01. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

30 квітня 2020 13:07
28.кошторис.zip
30 квітня 2020 13:07
26.опитувальник.pdf
30 квітня 2020 13:07
25.договірна ціна.pdf
30 квітня 2020 13:07
24.проект договору.pdf
30 квітня 2020 13:07
23.технічні_вимоги_ГОТП.pdf
30 квітня 2020 13:07
22.тендерна пропозиція.pdf
30 квітня 2020 13:07
19..ДОЗВІЛ_ГОТП.pdf
30 квітня 2020 13:07
18.Гарантійний лист.pdf
30 квітня 2020 13:07
17.відсутність підстав.pdf
30 квітня 2020 13:07
16.СТАТУТ_ГОТП_новый.pdf
30 квітня 2020 13:07
15.Протокол_зборов_ГОТП.pdf
30 квітня 2020 13:07
7.довідка_повноважень.pdf
30 квітня 2020 13:07
5.Витяг на 21.11 2018.rtf
30 квітня 2020 13:07
1.довідка МТБ_ГОПТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС"

ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС

ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАТЕКО ЕНЕРГО МОНТАЖ"

ТОВ "ГАЗОЙЛТЕХНОПАЙП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС"
#30150987
Відхилено 114 999 999,00
UAH з ПДВ
12 травня 2020 16:58
ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС
#40777092
Відхилено 115 000 000,00
UAH з ПДВ
26 травня 2020 14:08
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"
#37394854
Відхилено 123 465 477,60
UAH з ПДВ
26 травня 2020 14:10
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАТЕКО ЕНЕРГО МОНТАЖ"
#39954243
Переможець 136 980 000,00
UAH з ПДВ
26 травня 2020 14:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 травня 2020 14:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАТЕКО ЕНЕРГО МОНТАЖ"
#39954243
136 980 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2023 10:14
ДУ21 ДОГ117 НАТЕКО.pdf зміни до договору
27 жовтня 2023 10:10
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2023 17:23
ДУ20 ДОГ117 ч1.pdf зміни до договору
27 вересня 2023 17:21
ДУ20ДОГ117 ч2.pdf зміни до договору
27 вересня 2023 17:21
ДУ20ДОГ117 ч3.pdf зміни до договору
27 вересня 2023 17:21
Електронний підпис зміни до договору
05 вересня 2023 15:42
ДУ19ДОГ117НАТЕКО.pdf зміни до договору
05 вересня 2023 15:40
Електронний підпис зміни до договору
04 липня 2023 15:41
ДУ 18 НАТЕКО.pdf зміни до договору
04 липня 2023 15:40
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2023 18:23
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2023 18:21
дод5 ДОГ117 ч1.pdf зміни до договору
05 червня 2023 18:17
дод5 ДОГ117 ч2.pdf зміни до договору
05 червня 2023 18:17
ДУ17 ДОГ117.pdf зміни до договору
05 червня 2023 18:17
Електронний підпис зміни до договору
13 лютого 2023 11:33
ДУ16.pdf зміни до договору
13 лютого 2023 11:31
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 15:27
ДУ15_дог117 НАТЕКО.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 15:25
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2022 12:21
ДУ14 ДОГ117_compressed.pdf зміни до договору
09 грудня 2022 12:19
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2022 10:20
ДУ13.pdf зміни до договору
28 жовтня 2022 10:19
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2022 11:54
ДУ12.pdf зміни до договору
27 жовтня 2022 11:53
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2022 15:52
ДОГ11 ЧАС5.pdf зміни до договору
06 жовтня 2022 15:44
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2022 11:38
ДОГ11 ЧАС2.pdf зміни до договору
05 жовтня 2022 11:34
ДОГ11 ЧАС3.pdf зміни до договору
05 жовтня 2022 11:34
ДОГ11 ЧАС1.pdf зміни до договору
05 жовтня 2022 11:34
ДОГ11 ЧАС4.pdf зміни до договору
05 жовтня 2022 11:34
ДУ11 НАТЕКО.pdf зміни до договору
05 жовтня 2022 11:34
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 17:41
ДУ 10 договору 117.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 17:40
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 18:21
ДУ9_ДОГ117_НАТЕКО_(Ч1).pdf зміни до договору
23 грудня 2021 18:17
ДУ9_ДОГ117_НАТЕКО_(Ч2).pdf зміни до договору
23 грудня 2021 18:17
ДУ9_ДОГ117_НАТЕКО_(Ч3).pdf зміни до договору
23 грудня 2021 18:17
ДУ9_ДОГ117_НАТЕКО.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 18:17
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2021 16:04
ДУ8_КОШТОРИСИ_(Ч1).PDF зміни до договору
06 грудня 2021 16:04
ДУ8_КОШТОРИСИ_(Ч1).PDF зміни до договору
06 грудня 2021 16:03
КОШТОРИСИ_НАТЕКО_(Ч2).PDF зміни до договору
06 грудня 2021 16:03
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2021 10:40
ДУ7.PDF зміни до договору
08 жовтня 2021 10:36
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2021 14:55
Додаткова угода 6.PDF зміни до договору
01 жовтня 2021 14:54
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 16:55
Додаткова угода № 5.PDF зміни до договору
24 грудня 2020 16:55
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 15:14
ДОДУГОДА 4.PDF зміни до договору
30 листопада 2020 15:13
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2020 15:31
ДУ № 3.PDF зміни до договору
31 липня 2020 15:30
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2020 13:28
Додаткова угода 2.PDF зміни до договору
10 липня 2020 13:27
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2020 13:24
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
10 липня 2020 13:22
Електронний підпис укладений
02 липня 2020 17:04
ДОГОВІР117РЕКОНСТРУКЦІЯ.....PDF укладений
02 липня 2020 17:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Для приведення у відповідність до постанови КМУ від 27 грудня 2001 р. №1764 та на вимогу органу Держказначейства
Номер договору про закупівлю: 117?20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Для приведення у відповідність до постанови КМУ від 27 грудня 2001 р. №1764 та на вимогу органу Держказначейства
Номер договору про закупівлю: 117?20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На реалізацію п.2 Основного тексту Договору в редакції додаткової угоди № 2 здійснено корегування строків та розмір попередньої оплати
Номер договору про закупівлю: 117?20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування фінансування на 2020 та 2021 рр.
Номер договору про закупівлю: 117?20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у звязку з внесенням змін до проектної документації
Номер договору про закупівлю: 117?20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з корегуванням проектної документації, яке викликало також необхідність змінити строки виконання та фінансування Робіт без зміни загальної ціни договору, а також на виконання вимог п.8 ПКМУ від 27.12.20201 року ; 1764
Номер договору про закупівлю: 117?20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідність до вимог бюджетного процесу, зокрема п. 1 наказу Мінмолодьспорту від 01.03.2021 р. № 656, відповідно якого попередня оплата може надавить протягом, а, відповідно, виключно в межах поточного бюджетного періоду
Номер договору про закупівлю: 117?20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з затримкою виконання підрядних робіт викликаною обєктивними обставинами, що існували раніше та не завершилися після укладання додаткової угоди № 6, керуючись абз. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 117?20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з проведенням корегування проектної документації та зміною обсягів робіт,
Номер договору про закупівлю: 117?20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна строків виконання зобовязань щодо виконання робіт без збільшення суми визначеної у договорі.
Номер договору про закупівлю: 117?20
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни обсягу робіт у зв`язку з коригуванням кошторисної документації
Номер договору про закупівлю: 117?20
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни обсягів робіт у зв`язку з коригуванням кошторисної документації
Номер договору про закупівлю: 117?20
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна керівництва Генпідрядника
Номер договору про закупівлю: 117?20
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в бюджетному фінансуванні
Номер договору про закупівлю: 117?20
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Щодо зміни обсягів, строків виконання та фінансування робіт без зміни загальної ціни договору
Номер договору про закупівлю: 117?20
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 117?20
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Новий порядок фінансування
Номер договору про закупівлю: 117?20
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку зі зменшенням обсягів, варості, строків виконання та фінансування робіт
Номер договору про закупівлю: 117?20
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку із вимушеною потребою продовжити строки виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 117?20
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строків виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 117?20
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення обсягів робіт
Номер договору про закупівлю: 117?20
Договір:
Номер додаткової угоди: 20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору в частині, яка стосується загальної вартості робіт та порядку фінансування робіт у 2023 році.
Номер договору про закупівлю: 117?20
Договір:
Номер додаткової угоди: 21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML