Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пара, горяча вода та пов'язана продукція
Очікувана вартість
1 673 147,74 UAH
UA-2020-04-16-004284-a 99b70b4e0270410ea81d4daba892fe15
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чумак Ольга Вікторівна

+380482633688 san-arkadia@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний заклад "Спеціалізований (спеціальний) санаторій "Аркадія" Міністерства охорони здоров'я України "
Код ЄДРПОУ: 01982092
Місцезнаходження: 65058, Україна , Одеська обл., Місто Одеса, Французький бульвар, будинок 40
Контактна особа: Чумак Ольга Вікторівна
+380482633688
san-arkadia@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2020 16:52
Оскарження наміру укласти договір: 22 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
245.467 Гкал
Ціна за одиницю: 1807.82UAH з ПДВ
Пара, горяча вода та пов'язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65058, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Французький бульвар, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
798.3 Гкал
Ціна за одиницю: 1514.83UAH з ПДВ
Пара, горяча вода та пов'язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65058, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Французький бульвар, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
2.977 Гкал
Ціна за одиницю: 1767.64UAH з ПДВ
Пара, горяча вода та пов'язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65058, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Французький бульвар, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
10.059 Гкал
Ціна за одиницю: 1474.69UAH з ПДВ
Пара, горяча вода та пов'язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65058, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Французький бульвар, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

16 квітня 2020 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2020 16:33
протокол.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-28-000031 ● df9901a5079640c1813ffc99fdfa047d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 квітня 2020 14:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.04.2020 Одеса № 113

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 28.04.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 28.04.2020

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 28.04.2020 № 113
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2020-04-16-004284-a 16.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ДЗ "ССС "Аркадія" МОЗ України" звертає увагу на той факт, що Згідно з інформацією, яка оприлюднена на сайті Антимонопольного комітету України, КП «Теплопостачання міста Одеси» (код ЄДРПОУ 34674102) входить до зведеного переліку суб´єктів природних монополій по Одеській області. Альтернатива відсутня. Замовник здійснює закупівлю в Учасника у зв’язку з відсутністю конкуренції щодо вибору постачальника з технічних причин, оскільки мережі Замовника приєднані безпосередньо до потужностей Учасника. Враховуючи зазначені обставини, здійснення поставок теплової енергії іншими учасниками не визначається можливим.Відміна закупівлі на даному етапі є неможливою, оскільки між Замовником та Учасником вже виникли договірні відносини, а Учасник виконує свої зобов’язання належно та без порушень умов договору. Окрім цього, розірвання договору з ініціативи Замовника можливе лише за умови порушення Учасником умов цього Договору. З урахуванням зазначеного, розірвання договору є неможливим.

2020-05-04 15:34:52


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Теплопостачання міста Одеси"
#34674102
Переможець 1 673 147,74
UAH з ПДВ
16 квітня 2020 16:52

Документи

16 квітня 2020 16:52
Електронний підпис
16 квітня 2020 16:50
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2020 16:52

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Теплопостачання міста Одеси"
#34674102
1 673 147,74
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 квітня 2020 16:52
Електронний підпис
16 квітня 2020 16:50
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 лютого 2021 11:07
Звіт про виконання договору. укладений
26 лютого 2021 11:06
Електронний підпис укладений
26 лютого 2021 10:59
ду7 дог 2003 13.pdf зміни до договору
26 лютого 2021 10:50
Електронний підпис укладений
09 лютого 2021 13:01
ду6 дог 2003 13.pdf зміни до договору
09 лютого 2021 12:58
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 14:21
ду5 дог 2003 13.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:20
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 14:17
ду4 дог 2003 13.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:16
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 11:16
ду3 дог 2003 13.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 11:14
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 11:55
ду2 дог 2003 13.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 11:49
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 14:12
ду1 дог 2003 13.pdf зміни до договору
29 липня 2020 14:10
Електронний підпис укладений
24 квітня 2020 12:02
договір укладений
24 квітня 2020 12:01

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Пара, горяча вода та пов'язана продукція 245.467 Гкал 1 807,82
UAH з ПДВ
Пара, горяча вода та пов'язана продукція 798.3 Гкал 1 514,83
UAH з ПДВ
Пара, горяча вода та пов'язана продукція 2.977 Гкал 1 767,64
UAH з ПДВ
Пара, горяча вода та пов'язана продукція 10.059 Гкал 1 474,69
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення фактичних обсягів теплопостачання
Номер договору про закупівлю: 2003/13
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення фактичної потреби
Номер договору про закупівлю: 2003/13
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни
Номер договору про закупівлю: 2003/13
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2003/13
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі (ч. 5 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі")
Номер договору про закупівлю: 2003/13
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дыъ договору , що не перевищує 20%, суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 2003/13
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2003/13
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Пара, горяча вода та пов'язана продукція 245.467 Гкал 1 807,82
UAH з ПДВ
Пара, горяча вода та пов'язана продукція 695.091 Гкал 1 842,11
UAH з ПДВ
Пара, горяча вода та пов'язана продукція 2.977 Гкал 1 767,64
UAH з ПДВ
Пара, горяча вода та пов'язана продукція 8.429 Гкал 1 813,94
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 626 244,91
UAH (в тому числі ПДВ 271 040,82 UAH)