Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Доставка підручників та посібників
Delivery of textbooks and manuals
Очікувана вартість
27 448 998,72 UAH
UA-2020-04-16-003847-a e35133d81938406ab7bac6ebfd01cdae
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вареник Лариса Іванівна

380442481741 imzo2tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна наукова установа "Інститут модернізації змісту освіти"
Код ЄДРПОУ: 39736985
Вебсайт: http://www.imzo.gov.ua
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 36
Контактна особа: Вареник Лариса Іванівна
380442481741
imzo2tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Institute of educational content modernization
National ID: 39736985
Contact point: Varenyk Larisa
380442481741
imzo2tender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 квітня 2020 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 08 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 травня 2020 00:00
Очікувана вартість: 27 448 998,72 UAH з ПДВ
Publication date: 16 квітня 2020 15:57
Enquiries until: 08 травня 2020 00:00
Complaints submission until: до 14 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 травня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 27 448 999 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60160000-7: Перевезення пошти автомобільним транспортом


Scope of the procurement

Тендерна документація

08 травня 2020 19:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2020 19:35
2.Перелік змін в таблиці 08.05.2020 доставка.doc
08 травня 2020 19:34
2.ТД ДОСТАВКА ПІДРУЧНИКІВ І ПОСІБ ІМЗО від 08.05.2020 зі змінами.docx
16 квітня 2020 16:18
Key-6.dat
08 травня 2020 19:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2020 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2020 19:35
2.Перелік змін в таблиці 08.05.2020 доставка.doc
08 травня 2020 19:34
2.ТД ДОСТАВКА ПІДРУЧНИКІВ І ПОСІБ ІМЗО від 08.05.2020 зі змінами.docx
16 квітня 2020 16:19
ДОСТАВКА ПІДРУЧНИКІВ І ПОСІБ ІМЗО від 16.04.2020.docx
16 квітня 2020 16:18
Key-6.dat

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Організаційні запитання
Дата подання: 01 травня 2020 11:50
Дата відповіді: 04 травня 2020 18:06
Шановний Замовнику! 1.В Додатку 2 до тендерної документації вказана загальна кількість підручників, яку потрібно доставити. Яка кількість підручників буде відвантажуватись з міста Харкова та яка кількість підручників буде відвантажуватись з міста Києва? 2. В п.ІІІ ч. 5 зазначено, що в Києві та Харкові друкується найбільша кількість підручників. Чи означає це, що будуть інші міста завантаження підручників? Якщо будуть, то з яких міст та в якій кількості будуть відвантажуватись підручники? 3.В п.ІІІ ч.5 є вимога про цілодобову роботу щодо приймання та відвантаження підручників Чи зможуть поліграфічні підприємства та управління освіти відвантажувати та приймати підручники цілодобово?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику відкритих торгів!
На сьогодні не можна чітко визначити кількість підручників, яка буде друкуватися в різних містах, оскільки видавництва ще не укладали договори з поліграфічними підприємствами.
Підручники друкуються також у інших містах: Львів, Біла Церква, Макаров, Чернівці, Кам’янець-Подільський, Тернопіль. Зазначити кількість підручників неможливо з тієї ж причини. Як правило, і поліграфічні підприємства, і управління освіти під час доставки підручників працюють у режимі 24/7.
Модельний статут
Дата подання: 04 травня 2020 14:58
Дата відповіді: 06 травня 2020 18:17
Шановний Замовнику! Згідно з чстиною 1 статті 3 Закону, закупівлю здійснюють за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників;недескримінація учасників,запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином просимо Вас не порушувати принципи Закону та надати можливість участі в закупівлі всім учасникам ринку. В зв язку з цим просимо внести зміни до тендерної документації в частини вимог до Статуту, а саме п1. частини ІІІ тендерної документації доповнити наступним: копією Статуту або іншого установчого документу, складеного відповідно до вимог чинного законодавства ( в разі наявності). У разі якщо учасник здійснює свою діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ми врахували вашу пропозицію та прийняли рішення внести зміни до тендерної документації.
Щодо вантажних транспортних засобів
Дата подання: 05 травня 2020 09:58
Дата відповіді: 07 травня 2020 16:39
Шановний замовнику, відповідно Кваліфікаційним критеріям до учасників та вимогам, встановленим статтею 17 Закону, Учасник повинен надати копію (копії) документів, що підтверджують право власності на вантажні транспортні засоби та/або договори оренди вантажних транспортних засобів. Чи має право Учасник залучати авто на умовах Договорів транспортної експедиції? Якщо так, то чи обов"язково надавати копії договорів на етапі подачі пропозицій? Дякую за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з вимогами тендерної документації Учасник повинен мати саме у своєму користуванні на праві приватної власності чи/або оренди вантажні транспортні засоби. Використання вантажних транспортних засобів на умовах договорів транспортної експедиції згідно із умовами Тендерної документації не допускається за підстав того, що згідно із вимогами діючого законодавства за договорами транспортної експедиції доставка вантажу здійснюється експедитором (стороною договору, яка надає транспортні послуги), який в даному випадку не являється Учасником тендерних процедур. У такому випадку, Учасник, що залучає вантажні транспортні засоби на підставі договору експедирування, не має можливості підтвердити наявність у нього технічної можливості виконання умов договору.
Крім того, за результатами проведення відкритих торгів, укладається договір між Замовником та Учасником. Згідно з умовами якого саме Учасником, а не експедитором (при укладенні договору транспортної експедиції), надаватимуться послуги доставки підручників та посібників. При зазначених Вами умовах, Учасник, що залучив транспортні засоби на умовах договору транспортної експедиції, фактично виступатиме посередником між безпосереднім перевізником та замовником, що є неприпустимим при витрачанні коштів Державного бюджету та суперечитиме принципу економії.
У зв’язку із зазначеним, залучення вантажного автомобільного транспорту Учасником на умовах договору транспортної експедиції виключається.
Виконання аналогічних договорів
Дата подання: 05 травня 2020 10:19
Дата відповіді: 07 травня 2020 16:34
Шановний Замовнику! Відповідно Кваліфікаційним критеріям до учасників та вимогам, встановленим статтею 17 Закону, Учасник повинен мати документально підтверджений досвід виконання аналогічного договору. Також, учасник надає в складі пропозиції копію аналогічного (-их) договору (-ів) по доставці підручників та посібників (за 2017-2019 роки) та копію (або копії) первинних документів, що підтверджують виконання аналогічного договору (договорів) (акти приймання-передачі, тощо). Чи вважається аналогічним договір, за умовами якого Учасник надає наступні (аналогічні, вказаним у тендерній документації) послуги: - завантаження/розвантаження автомобілів на підставі заявок Замовника; - розміщення продукції для зберігання на товарному складі; - пакування наборів продукції згідно специфікації; - надання послуг доставки на підставі заявок Замовника. Дякую за відповідь
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оскільки відповідно до умов ТД у предмета закупівлі - доставка підручників та посібників є додаткові супутні послуги, а саме: виконавець забезпечує комплектування, маркування підручників і посібників відповідно до затверджених рознарядок та доставку підручників та посібників, у їх первинному вигляді. Замовник вважає і зазначив у ТД, що учасник надає в складі пропозиції копію аналогічного (-их) договору (-ів) по доставці підручників та посібників (за 2017-2019 роки) та копію (або копії) первинних документів, що підтверджують виконання аналогічного договору (договорів) (акти приймання-передачі, тощо). У зв’язку із чим, аналогічним, враховуючи специфіку, кількість, номенклатуру та інші особливості передбачених вантажів, є саме доставка підручників та посібників у період часу, зазначений у кваліфікаційних критеріях. Виконання договорів, схожих за своєю суттю, однак, з відмінним об’єктом перевезення (вантажем) не є аналогічним, згідно із кваліфікаційними критеріями. Тому під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, предмет якого відповідає конкретній назві предмету цієї закупівлі.
Подання ТП
Дата подання: 06 травня 2020 13:37
Дата відповіді: 07 травня 2020 16:40
Шановний Замовнику, у тендерній документації вказано,що потенційний учасник має надати відповідну довідку/інформацію про те,що учасник та його ТП не підпадають під дію відповідних рішень Ради національної безпеки і оборони України про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій). Скажіть, будь ласка, дана довідка має бути довільної форми, складена потенційним учасником?Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зазначена довідка надається Учасником у довільній формі.
Додаток 2
Дата подання: 06 травня 2020 14:14
Дата відповіді: 07 травня 2020 16:43
Шановний Замовнику, в Тендерній документації вказано наступне:"1. Доставка здійснюється Учасником до департаментів (управлінь) освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій та місця зберігання резервного фонду навчальної літератури, адреси яких зазначені в таблицях 1та 2 (Додаток 2)". Таблиця 1 в Додатку 2 є, а Таблиця 2 - відсутня???Дякуємо за швидку відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Це технічна помилка, яку обов'язково виправимо.
Документи по доставці
Дата подання: 07 травня 2020 13:05
Дата відповіді: 07 травня 2020 17:42
Відповідно до кваліфікаційних крітеріїв Учасник надає в складі пропозиції копію аналогічного (-их) договору (-ів) по доставці підручників та посібників (за 2017-2019 роки) та копію (або копії) первинних документів, що підтверджують виконання аналогічного договору (договорів) (акти приймання-передачі, тощо). Відповідно до розділу 1 Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених Наказом Міністерства транспорту України №363 від 14.10.1997 року, товаротранспортна документація - комплект юридичних документів, на підставі яких здійснюється облік, приймання, передавання, перевезення, здавання вантажу та взаємні розрахунки між учасниками транспортного процесу, товарно-транспортна накладна - єдиний для всіх учасників транспортного процесу юридичний документ, що призначений для списання товарно-матеріальних цінностей, обліку на шляху їх переміщення, оприбуткування, складського, оперативного та бухгалтерського обліку, а також для розрахунків за перевезення вантажу та обліку виконаної роботи. Чи буде вважатися надані копії товарно-транспортних накладних первинними документами, що підтверджують виконання аналогічних договорів. Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику відкритих торгів! Дякуємо за запитання. Окрім товарно-транспортної накладної, має бути або акт наданих послуг, або акт приймання-передачі, які підтверджують якісне виконання договору та відсутність претензій від замовника.
Запитання по договорах
Дата подання: 07 травня 2020 17:26
Дата відповіді: 07 травня 2020 19:30
Шановний Замовник! Відповідно до  порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економіки України від 17.03.2016 № 454 предмет закупівлі визначається Замовником на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 021:2015 за показником п'ятого знака (класифікаційне угруповування «категорія») із зазначенням у дужках конкретної назви товару. Відповідно до тендерної документації затвердженої на засіданні Тендерного комітету Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» протокол засідання від 16.04.2020 року №26/2, предметом даної закупівлі відповідно до державного класифікатору продукції та послуг є (ДК 021:2015:60160000-7 — Перевезення пошти автомобільним транспортом). Чи буде вважатися аналогічним договір перевезення  вантажів автомобільним транспортом? Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
У зв’язку із зазначеним, аналогічним договором, враховуючи специфіку, кількість, номенклатуру та інші особливості передбачених вантажів, є саме доставка підручників та посібників у період часу, зазначений у кваліфікаційних критеріях. Виконання договорів, схожих за своєю суттю, однак, з відмінним об’єктом перевезення (вантажем) не є аналогічним, згідно із кваліфікаційними критеріями. Тому під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, предмет якого відповідає конкретній назві предмету цієї закупівлі.
Договір ТЕП
Дата подання: 07 травня 2020 19:06
Дата відповіді: 08 травня 2020 14:46
Шановний Замовник! Відповідно до ст 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Тому ми вважаємо дискримінаційними умовами заборону використовувати  вантажні транспортні засоби на підставі договору експедирування. Просимо усунути дискримінаційні критерії і дозволити надавати для підтвердження наявності обладнання та матеріально технічної бази залучати авто на підставі договір транспортної експедиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно із положеннями діючого законодавства, надання послуг, які є предметом закупівлі – перевезення вантажу, а саме підручників та навчальних посібників, передбачено окремою главою Цивільного кодексу України (глава 64), в цей же час, транспортне експедируванння передбачено главою 65 Цивільного кодексу України, що свідчить про їх схожість, однак не тотожність за своєю суттю (згідно із умовами договору транспортної експедиції сторонами договору є замовник та експедитор).
Надання послуг в порядку транспортного експедирування не є за своїм змістом співвиконанням або субпідрядним виконанням умов договору, а є окремим видом договорів та цивільно-правових відносин.
У зв’язку із викладеним, неможливість залучення транспортних засобів на умовах транспортного експедирування не являється дискримінаційною умовою, а обумовлена специфікою вантажу, що планується для доставки та специфікою зазначених цивільно-правових договорів.
Обсяг робіт
Дата подання: 07 травня 2020 19:21
Дата відповіді: 08 травня 2020 14:47
Шановний Замовник!    У  ст 21 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; В тендерній документації та в проекті Договору  чітко не зазначено яку кількість підручників  з якого міста України треба перевезти. Вкажіть будь ласка кількість товару, місце де повинні бути виконані роботи чи надані послуги їх конкретні обсяги. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! І оголошення і тендерна документація містить інформацію щодо кількості та місця поставки товарів, обсягу і місця виконання робіт чи надання послуг. Предметом закупівлі є - доставка підручників та посібників. ІМЗО проводить процедури закупівлі на видання підручників і посібників. Тільки після укладання з видавництвами договорів про видання підручників і посібників, буде відоме місце розташування поліграфічних підприємств, а також буде відома кількість примірників підручників, яка друкується на кожному поліграфічному підприємстві.
Оприлюднення закупівлі про доставку підручників з публікацією англійською мовою після укладання договорів про видання підручників унеможливить доставку підручників до обласних департаментів у стислі терміни до 11 серпня 2020 року.
Запитання по договорах
Дата подання: 07 травня 2020 19:45
Дата відповіді: 08 травня 2020 14:49
Шановний Замовнику!   У Національному стандарті України ДСТУ 3017:2015 підручники віднесено до видавничої продукції , до якої також належать інші видання та видавнича продукція. Тому вважаємо, що вимога надати аналогічний договір виключно доставки підручників і посібників є дискримінаційною відносно тих учасників, які здійснювали доставку іншої поліграфічної і друкованої продукції. Просимо Вас усунути дискримінаційні умови закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога надати аналогічний договір відповідно до предмета закупівлі– це вимога ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Під алогічним договором слід розуміти виконаний договір, предмет якого відповідає конкретній назві предмету закупівлі. Враховуючи стислі терміни доставки підручників та посібників, обумовлені початком навчального року – 1 вересня, Замовнику важливий досвід якісної та вчасної доставки підручників до департаментів (управління) освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій
Дискримінаційні умови закупівлі.
Дата подання: 07 травня 2020 20:16
Дата відповіді: 08 травня 2020 14:50
Дякуємо за відповідь! Спираючись на вашу відповідь вважаємо, що Замовник трактуючи аналогічний Договір, як виключно договір доставки підручників,  навмисно звужує коло потенційних учасників. Доставка підручників здійснюється на загальних умовах перевезень вантажів територією України. Стосовно комплектуваня, сортування та інших вимог, то для підтвердження можливості виконання Замовник встановив кваліфікаційні критерії наявності складу та працівників відповідної кваліфікації. Просимо усунути дискримінаційні умови закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник згідно з чинним законодавством визначив предмет закупівлі та відповідно наявність аналогічного договору. Додаткові супутні послуги, а саме: виконавець забезпечує комплектування, маркування підручників і посібників відповідно до затверджених рознарядок та доставку підручників та посібників, у їх первинному вигляді – є невід’ємною частиною виконання договору. Для Замовника важливо, щоб учасник вчасно та якісно виконав умови договору, а учні та педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти були забезпечені підручниками і посібниками у 2020 році.
Розгорнути всі запитання: 12 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-16-003847-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ЕФЕКТ", Код ЄДРПОУ:30334673
Дата подання: 05 червня 2020 14:47
Скасувати дискваліфікацію пропозиції, допустити до участі в закупівлі UA-2020-04-16-003847-a лот № 3
Пропозиція ПП "ЕФЕКТ" повністю відповідає кваліфікаційним критеріям у відповідності до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та не може бути дискваліфікована відповідно до п. 1 ч. 1, ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», так як Замовником не надано документального підтвердження відсутності необхідного досвіду по виконанню аналогічних договорів ПП "ЕФЕКТ" по доставці навчально – методичної літератури.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 червня 2020 18:49
Відповідно до пункту 4.1. розділу IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ договорів про закупівлю послуг з доставки навчально-методичної літератури від 09.12.19 № 37/1-2019 та від 16.12.19 № 37/2-2019 оплата за надані Послуги здійснюється Замовником на підставі Акту наданих послуг. Зазначених актів наданих послуг ПП "ЕФЕКТ" не надав, зобов’язання за договорами не виконав.
Дійсно, ПП «Ефект» (Виконавець) з державною науковою установою «Інститут модернізації змісту освіти» (Замовник) в 2019 році укладено договори № 37/1-2019 від 09.12.19 та № 37/2-2019 від 16.12.19, предметом яких була доставка науково-методичної літератури, однак, ПП «Ефект» являючись виконавцем, у встановлені договорами строки їх не виконав. Більше того, на адресу ПП «Ефект» замовником спрямовано 2 листи з вимогами добровільного належного виконання договорів в порядку досудового врегулювання, які залишились проігнорованими.
Таким чином, наявність укладених, однак не виконаних аналогічних договорів не є належним підтвердженням досвіду їх виконання, про що Учасник не може не знати.
Крім того, п. 3 Вимог кваліфікаційних критеріїв прямо передбачено обов’язок учасника з метою підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, окрім тексту самого договору, надати копії первинних документів, що підтверджують виконання аналогічного договору, що «ПП «Ефект» виконано не було у зв’язку із тим, що вказані договори ним умисно не виконані.
Акти наданих послуг до договорів від № 37/1-2019 від 09.12.19 та № 37/2-2019 від 16.12.19, є невід’ємною частиною договорів та підтверджують виконання учасником аналогічного договору. Підтвердження виконання аналогічного договору ПП «Ефект» не надав, тому що не виконав зобов’язання та умови договору щодо доставки посібників.
Відповідно до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для реалізації загальнодержавних заходів у сфері освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 лютого 2020 року № 131 (зі змінами) (далі - Постанова), ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» визначено розпорядником нижчого рівня бюджетних коштів, які спрямовуються, зокрема, на доставку підручників та посібників. Відповідно до пункту 23, зазначеної Постанови, закупівля послуг, пов’язаних з виданням підручників і посібників та їх доставкою, у видавництв та підприємств, що здійснюють доставку, які не виконали або виконали несвоєчасно попередні зобов’язання щодо їх видання та доставки, забороняється.
У зв’язку із зазначеним, ПП «Ефект» обґрунтовано, на виконання вимог діючого законодавства не може бути визнано належним та сумлінним учасником торгів та не може бути допущено до подальшої участі у них.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-16-003847-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "ШЕЛЕСТ МАРГАРИТА ВАСИЛІВНА", Код ЄДРПОУ:2644604867
Дата подання: 07 червня 2020 16:09
Скарга на дії Замовника
Скарга на дії Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 червня 2020 18:10
Рішення від 11.06.2020 № 11531.pdf
Дата публікації: 11 червня 2020 18:10
рішення від 25.06.2020 № 12656.pdf
Дата публікації: 01 липня 2020 21:40

Документи подані скаржником

07 червня 2020 16:08
Довідка про МТБ.pdf
07 червня 2020 16:08
скарга від 05 06 2020.PDF
07 червня 2020 16:08
ФОП Шелест.doc
07 червня 2020 16:09
квитанція 06 06 2020.PDF

Документи подані замовником

23 червня 2020 16:32
Пояснення ІМЗО АМКУ.docx

Документи Органу Оскарження

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1. Доставка підручників та посібників
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 7 141 656,72 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 35 708,28 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 142000 UAH


Title: Lot 1. Delivery of textbooks and manuals
Current status: Complete
Estimated total value: 7 141 656,72 UAH including VAT
Minimal lowering step: 35 708,28 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 06 липня 2020 15:07
Auction planned date: 06 липня 2020 15:07
Закінчення: 06 липня 2020 15:34
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2705173 шт
Лот 1. Доставка підручників та посібників (кошти державного бюджету)
ДК 021:2015: 60160000-7 — Перевезення пошти автомобільним транспортом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 11 серпня 2020

Lot 1. Delivery of textbooks and manuals (state budget funds)
CPV: 60160000-7

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником на підставі Акту наданих послуг та реєстру про фактичне виконання, накладних про отримання підручників і посібників департаментами (управліннями) освіти і науки обласних та Київської міської держадміністрацій, відповідно до укладених додаткових договорів (з обов’язковим зазначенням в накладних: одержувача, кількості, найменування підручника або посібника, дати отримання), за умови надходження відповідних бюджетних коштів на його реєстраційний рахунок в органах Державної казначейської служби України. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 червня 2020
UA-2020-04-16-003847-ae35133d81938406ab7bac6ebfd01cdae
Найменування: Державна наукова установа "Інститут модернізації змісту освіти"
Код ЄДРПОУ: 39736985
Місцезнаходження: 03035, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 36
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "МІСТ ЕКСПРЕС" Документи
Відхилено
Документи
АТ "ДАК "Укрвидавполіграфія" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНС СТАР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Державне підприємство "Луганськучторгпостач" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

15 травня 2020 16:47
fw7520_15__03006_2915_05_2020_.zip
13 травня 2020 16:37
акт-виконаних робіт.pdf
06 травня 2020 17:37
Екософт.pdf
06 травня 2020 17:37
КСД.pdf
06 травня 2020 17:37
Договір БігТрак.pdf
06 травня 2020 17:37
Scan Акти (1).pdf
06 травня 2020 17:37
Договір КСД (1).pdf
06 травня 2020 17:37
Договір Yakaboo.pdf
06 травня 2020 17:37
Довідка РНБіОУ.pdf
06 травня 2020 17:37
Довідка МВС.pdf
29 квітня 2020 15:11
Статут (1).pdf
29 квітня 2020 15:11
Свідоцтво.pdf
29 квітня 2020 15:11
Наказ про призначення.pdf
29 квітня 2020 15:10
Договір оренди Харків.pdf
29 квітня 2020 15:10
Договір оренди Київ.pdf
29 квітня 2020 15:10
Довіренність.pdf
29 квітня 2020 15:10
IBAN рахунок.pdf
29 квітня 2020 15:10
Виписка Міст Експрес.pdf

Документи

Публічні документи

08 липня 2020 13:14
Електронний підпис
07 липня 2020 17:41
Електронний підпис
07 липня 2020 14:33
Електронний підпис
07 липня 2020 12:12
Електронний підпис
15 травня 2020 16:26
ЛОТ 1 договір.pdf
15 травня 2020 16:26
ЛОТ 1 відповідність.pdf
15 травня 2020 16:26
ЛОТ 1 банк нарантія.rar
15 травня 2020 16:26
КВАЛІФІКАЦІЯ.rar
15 травня 2020 16:26
ВІДПОВІДНІСТЬ.rar

Документи

Документи

Публічні документи

16 травня 2020 11:52
Статут.PDF
16 травня 2020 11:52
Проект договору лот 1.PDF
16 травня 2020 11:52
Витяг з ЄДРПОУ.PDF
16 травня 2020 11:52
Відповідність.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "МІСТ ЕКСПРЕС"

АТ "ДАК "Укрвидавполіграфія"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНС СТАР"

Державне підприємство "Луганськучторгпостач"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНС СТАР" 6 438 311,70
UAH з ПДВ
2 299 000,00
UAH з ПДВ
Документи
АТ "ДАК "Укрвидавполіграфія" 7 141 656,72
UAH з ПДВ
2 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Державне підприємство "Луганськучторгпостач" 6 654 725,58
UAH з ПДВ
4 057 759,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2020 13:14
Електронний підпис
07 липня 2020 17:41
Електронний підпис
07 липня 2020 14:33
Електронний підпис
07 липня 2020 12:12
Електронний підпис
15 травня 2020 16:26
ЛОТ 1 договір.pdf
15 травня 2020 16:26
ЛОТ 1 відповідність.pdf
15 травня 2020 16:26
ЛОТ 1 банк нарантія.rar
15 травня 2020 16:26
КВАЛІФІКАЦІЯ.rar
15 травня 2020 16:26
ВІДПОВІДНІСТЬ.rar

Публічні документи

16 травня 2020 11:52
Статут.PDF
16 травня 2020 11:52
Проект договору лот 1.PDF
16 травня 2020 11:52
Витяг з ЄДРПОУ.PDF
16 травня 2020 11:52
Відповідність.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНС СТАР"

АТ "ДАК "Укрвидавполіграфія"

Державне підприємство "Луганськучторгпостач"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2020 17:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНС СТАР"
#41731840
2 299 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 19:35
Додатковий договір №8 від 28.12.2020 до ДОГОВОРУ №27%1-2020 від 17.07.2020.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 18:49
Додатковий договір №8 від 28.12.2020 до ДОГОВОРУ №27%1-2020 від 17.07.2020.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 17:19
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 12:53
Додатковий договір №7 від 21.12.2020 до ДОГОВОРУ №27%1-2020 від 17.07.2020.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 12:51
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 14:03
Додатковий договір №6 від 15.12.2020 до ДОГОВОРУ №27%1-2020 від 17.07.2020.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 14:03
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 16:22
Додатковий договір №5 від 17.07.2020 до ДОГОВОРУ №27%1-2020 від 17.07.2020.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 16:22
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2020 14:25
Додатковий договір №4 від 21.08.2020 до ДОГОВОРУ №27%1-2020 від 17.07.2020.pdf зміни до договору
26 серпня 2020 14:24
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2020 17:18
Додатковий договір №3 від 18.08.2020 до ДОГОВОРУ №27%1-2020 від 17.07.2020.pdf зміни до договору
19 серпня 2020 17:17
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2020 12:35
Додатковий договір №2 від 10.08.2020 до ДОГОВОРУ №27%1-2020 від 17.07.2020.pdf зміни до договору
13 серпня 2020 12:34
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2020 11:43
Додатковий договір №1 від 20.07.2020 до ДОГОВОРУ №27%1-2020 від 17.07.2020.pdf зміни до договору
21 липня 2020 11:39
Електронний підпис укладений
20 липня 2020 14:46
ДОГОВІР ІМЗО 27%1-2020 від 17.07.20.FR12.pdf укладений
20 липня 2020 14:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 27/1-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Додатковий договір №1 до Договору 27/1-2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов'язань за договором
Номер договору про закупівлю: 27/1-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Додатковий договір №2 до Договору 27/1-2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов'язань за договором
Номер договору про закупівлю: 27/1-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Додатковий договір №3 до Договору 27/1-2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов'язань за договором
Номер договору про закупівлю: 27/1-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Додатковий договір №4 до Договору 27/1-2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 27/1-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Додатковий договір № 5 до Договору 27/1-2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов'язань за договором
Номер договору про закупівлю: 27/1-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Додатковий договір № 6 до Договору 27/1-2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов'язань за договором
Номер договору про закупівлю: 27/1-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Додатковий договір № 7 до Договору 27/1-2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 27/1-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Додатковий договір № 8 до Договору 27/1-2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 957 199,16
UAH (в тому числі ПДВ 326 199,86 UAH)