Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Комплект для стентування стентом без лікарського покриття) (НК 024:2019 код 53616 - Стент для коронарних артерій металевий непокритий; 47732 - Катетер балонний для коронарної ангіопластики, стандартний; 35094 - Кардіологічний/периферичний судинний провідник одноразовий; 17846 - Одноразовий судинний напрямний катетер; 46633 - Шприц-манометр для балонного катетера)
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2020-04-16-003240-a ● 69d20176d9224e8292003a09ba441d73
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ” |
Код ЄДРПОУ: | 02005585 |
Вебсайт: | http://obllik.ck.ua/ |
Місцезнаходження: | 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Менделєєва, 3 |
Контактна особа: |
Герман Анна Вікторівна 380472544493 maruk90@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2020 15:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 квітня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 травня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 05 травня 2020 12:20 |
Очікувана вартість: | 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Комплект для стентування стентом без лікарського покриття) (НК 024:2019 код 53616 - Стент для коронарних артерій металевий непокритий; 47732 - Катетер балонний для коронарної ангіопластики, стандартний; 35094 - Кардіологічний/периферичний судинний провідник одноразовий; 17846 - Одноразовий судинний напрямний катетер; 46633 - Шприц-манометр для балонного катетера)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 53616 — Стент для коронарних артерій металевий непокритий
20 штуки
Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Комплект для стентування стентом без лікарського покриття) (НК 024:2019 код 53616 - Стент для коронарних артерій металевий непокритий; 47732 - Катетер балонний для коронарної ангіопластики, стандартний; 35094 - Кардіологічний/периферичний судинний провідник одноразовий; 17846 - Одноразовий судинний напрямний катетер; 46633 - Шприц-манометр для балонного катетера)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 47732 — Катетер балонний для коронарної ангіопластики, стандартний
20 штуки
Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Комплект для стентування стентом без лікарського покриття) (НК 024:2019 код 53616 - Стент для коронарних артерій металевий непокритий; 47732 - Катетер балонний для коронарної ангіопластики, стандартний; 35094 - Кардіологічний/периферичний судинний провідник одноразовий; 17846 - Одноразовий судинний напрямний катетер; 46633 - Шприц-манометр для балонного катетера)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 47732 — Катетер балонний для коронарної ангіопластики, стандартний
20 штуки
Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Комплект для стентування стентом без лікарського покриття) (НК 024:2019 код 53616 - Стент для коронарних артерій металевий непокритий; 47732 - Катетер балонний для коронарної ангіопластики, стандартний; 35094 - Кардіологічний/периферичний судинний провідник одноразовий; 17846 - Одноразовий судинний напрямний катетер; 46633 - Шприц-манометр для балонного катетера)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 35094 — Кардіологічний / периферичний судинний провідник, одноразовий
20 штуки
Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Комплект для стентування стентом без лікарського покриття) (НК 024:2019 код 53616 - Стент для коронарних артерій металевий непокритий; 47732 - Катетер балонний для коронарної ангіопластики, стандартний; 35094 - Кардіологічний/периферичний судинний провідник одноразовий; 17846 - Одноразовий судинний напрямний катетер; 46633 - Шприц-манометр для балонного катетера)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 17846 — Одноразовий судинний напрямний катетер
20 штуки
Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Комплект для стентування стентом без лікарського покриття) (НК 024:2019 код 53616 - Стент для коронарних артерій металевий непокритий; 47732 - Катетер балонний для коронарної ангіопластики, стандартний; 35094 - Кардіологічний/периферичний судинний провідник одноразовий; 17846 - Одноразовий судинний напрямний катетер; 46633 - Шприц-манометр для балонного катетера)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 46633 — Шприц-манометр для балонного катетера, одноразового застосування відновлений
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2020 12:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2020 12:17 |
ТД зміни 17.04.2020.doc | |
17 квітня 2020 12:12 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ВІД 17.04.docx |
17 квітня 2020 12:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 квітня 2020 12:17 |
ТД зміни 17.04.2020.doc
|
|||
17 квітня 2020 12:12 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ВІД 17.04.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-16-003240-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Амаркорд", Код ЄДРПОУ:21626927
Дата подання: 17 квітня 2020 13:48
Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Шановний Замовнику! Ознайомившись із тендерною документацією по закупівлі ID: UA-2020-04-16-003240-a нами виявлено дискримінаційні вимоги, які не відповідають чинному законодавству про публічні закупівлі та обмежують вільну конкуренцію серед учасників, а саме: технічні характеристики предмету закупівлі сформовані таким чином, що штучно звужують коло можливих потенційних учасників та встановлюють обмеження для участі у торгах.
При проведенні закупівлі Замовник повинен керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Медико-технічні вимоги закупівлі ID: UA-2020-04-16-003240-a чітко прописані з каталогу або сайту одного виробника без можливості участі інших виробників. Внесення змін до даних медико-технічних вимог дозволило б більшій кількості виробників прийняти участь у закупівлі, що в свою чергу сприяло би прояву конкуренції та, як наслідок, економії бюджетних коштів.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Виходячи з наведеного вище, з метою уникнути порушення основних принципів державних закупівель та розширити коло учасників, створити конкурентне середовище та уникнути зловживань та корупції, звертаємося до Вас з проханням внести зміни в документацію відкритих торгів:
- переглянути медико-технічні вимоги Додатку 2 Тендерної документації, взявши за основу аргументовані медико-технічні вимоги, та привести їх у відповідність до норм чинного законодавства України.
- розділити предмет закупівлі на окремі ЛОТИ по позиціях.
Таблиця МТВ зі змінами додається
Розгорнути
Згорнути
При проведенні закупівлі Замовник повинен керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Медико-технічні вимоги закупівлі ID: UA-2020-04-16-003240-a чітко прописані з каталогу або сайту одного виробника без можливості участі інших виробників. Внесення змін до даних медико-технічних вимог дозволило б більшій кількості виробників прийняти участь у закупівлі, що в свою чергу сприяло би прояву конкуренції та, як наслідок, економії бюджетних коштів.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Виходячи з наведеного вище, з метою уникнути порушення основних принципів державних закупівель та розширити коло учасників, створити конкурентне середовище та уникнути зловживань та корупції, звертаємося до Вас з проханням внести зміни в документацію відкритих торгів:
- переглянути медико-технічні вимоги Додатку 2 Тендерної документації, взявши за основу аргументовані медико-технічні вимоги, та привести їх у відповідність до норм чинного законодавства України.
- розділити предмет закупівлі на окремі ЛОТИ по позиціях.
Таблиця МТВ зі змінами додається
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 квітня 2020 09:36
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:
На сьогодні в Україні існує як мінімум 2 виробника, продукти яких відповідають медико-технічним вимогам тендерної документації. З огляду на це, відсутня необхідність у внесенні змін до медико-технічних вимог.
Тендерному комітету медико-технічні вимоги надають лікарі, відповідно до вимог до характеристик продукції, яка необхідна для проведення втручань.
Щодо розподілення предмета закупівлі на окремі ЛОТИ по позиціях.
Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 №454, із змінами « Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі», предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги, а лікарські засоби – за показником третьої цифри із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (МНН). Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр «Єдиного закупівельного словника», а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг».
Відповідно до законодавства Замовник має право (тобто може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. Аналогічна позиція міститься у Рекомендаціях Антимонопольного комітету України №4-рк від 30.03.2018 р., в яких зазначається, що Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено переліку випадків, коли саме замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі та критерії такого поділу, а також в листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.08.2017 р. № 3304-06/26774-06. Відповідно до змісту вказаного листа визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється Замовником самостійно, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком Замовника.
Посилання на те, що Вами була виявлена дискримінаційна вимога, яка не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» та іншим нормативним документам, яка порушує принципи здорової та відкритої конкуренції і суттєво звужує коло учасників, а саме: об’єднання предмету закупівлі в один лот штучно звужує коло потенційних учасників та встановлює обмеження для участі у торгах, є виключно непідтвердженими та необґрунтованими припущеннями.
На сьогодні в Україні існує як мінімум 2 виробника, продукти яких відповідають медико-технічним вимогам тендерної документації. З огляду на це, відсутня необхідність у внесенні змін до медико-технічних вимог.
Тендерному комітету медико-технічні вимоги надають лікарі, відповідно до вимог до характеристик продукції, яка необхідна для проведення втручань.
Щодо розподілення предмета закупівлі на окремі ЛОТИ по позиціях.
Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 №454, із змінами « Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі», предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги, а лікарські засоби – за показником третьої цифри із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (МНН). Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр «Єдиного закупівельного словника», а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг».
Відповідно до законодавства Замовник має право (тобто може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. Аналогічна позиція міститься у Рекомендаціях Антимонопольного комітету України №4-рк від 30.03.2018 р., в яких зазначається, що Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено переліку випадків, коли саме замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі та критерії такого поділу, а також в листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.08.2017 р. № 3304-06/26774-06. Відповідно до змісту вказаного листа визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється Замовником самостійно, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком Замовника.
Посилання на те, що Вами була виявлена дискримінаційна вимога, яка не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» та іншим нормативним документам, яка порушує принципи здорової та відкритої конкуренції і суттєво звужує коло учасників, а саме: об’єднання предмету закупівлі в один лот штучно звужує коло потенційних учасників та встановлює обмеження для участі у торгах, є виключно непідтвердженими та необґрунтованими припущеннями.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Інтегра Медікал #39860150 |
Відхилено |
331 828,40
UAH з ПДВ
|
06 травня 2020 12:32
|
ТОВ МЕДІДЕЯ #40687250 |
Переможець |
350 000,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2020 15:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 14:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 14:19
|
Додаткова угода №3 до договору №3240.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 14:19
|
Додаткова угода №3 до договору №3240.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 14:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2020 14:12
|
Додакткова угода №2 до договору №3240.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 14:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 травня 2020 15:16
|
ДОД.УГОДА № 1.pdf | зміни до договору |
19 травня 2020 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
19 травня 2020 15:07
|
ДОГОВІР № 3240.pdf | укладений |
19 травня 2020 15:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі пп. 5, ч. 4, ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 3.4 Договору сторони домовилися та зменшити ціну договору (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) на 18 171,60 грн (вісімнадцять тис. сто сімдесят одна грн. 60 коп.) 2. Викласти п. 3.3 Договору в наступній редакції: «Загальна сума Договору становить: 331 828,40 грн (триста тридцять одна тисяча вісімсот двадцять вісім грн. 40 коп.), в тому числі ПДВ 21 708,40 грн (двадцять одна тисяча сімсот вісім грн. 40 коп.)». |
Номер договору про закупівлю: | 3240 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитіув Постачальника ТОВ "МІДІДЕЯ" |
Номер договору про закупівлю: | 3240 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Сторони домовились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі |
Номер договору про закупівлю: | 3240 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |