Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт елементів благоустрою території в районі просп. Петра Калнишевського, 27 та вул. Гулі Корольової в м. Дніпрі»
Очікувана вартість
5 446 020,00 UAH
UA-2020-04-16-003200-b 019badc87a8640f18e955a5b985831eb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Альтшулер

+380567441126 yasya1509@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Яна Альтшулер
+380567441126
yasya1509@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2020 12:40
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 15 травня 2020 11:18
Очікувана вартість: 5 446 020,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт елементів благоустрою території в районі просп. Петра Калнишевського, 27 та вул. Гулі Корольової в м. Дніпрі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Петра Калнишевського, 27, вул. Гулі Корольової
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник може передбачати аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт (п.19 Постанови №1764 від 27.12.2001р. «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами). У разі надання авансу Замовник керується Положенням про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді, затвердженого Наказом Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради від 23.01.2020 № 06 та з урахуванням умов Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Аванс надається протягом 30 (тридцяти) робочих днів на підставі рахунку-фактури за умови наявного бюджетного фінансування. Виконавець зобов’язується використовувати отриманий аванс на придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після отримання авансу Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунків на оплату робіт, протягом 30 робочих днів за умови наявного бюджетного фінансування; проміжними платежами в міру виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 квітня 2020 12:41
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2020 12:41
Технічне завдання до Додатку 8.rar
16 квітня 2020 12:41
Додаток 8.docx
16 квітня 2020 12:41
Додаток 6.docx
16 квітня 2020 12:40
Тендерна документація.doc
16 квітня 2020 12:40
Додаток 9.doc
16 квітня 2020 12:40
Додаток 7.docx
16 квітня 2020 12:40
Додаток 5.doc
16 квітня 2020 12:40
Додаток 4.doc
16 квітня 2020 12:40
Додаток 3.doc
16 квітня 2020 12:40
Додаток 2.docx
16 квітня 2020 12:40
Додаток 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2020 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВСЕБУД 4" 5 191 082,16
UAH з ПДВ
5 191 082,16
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДРЕМСВІТ" 5 377 250,00
UAH з ПДВ
5 377 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2020 15:24
Електронний підпис
14 травня 2020 15:21
14- Кошторис 2.pdf
14 травня 2020 15:21
13- Кошторис 1.pdf
14 травня 2020 15:21
12- Документи.pdf
14 травня 2020 15:21
9- Статут.pdf
14 травня 2020 15:21
7- Довідки.pdf
14 травня 2020 15:21
6- Досвід.pdf
14 травня 2020 15:21
5- Досвід.pdf
14 травня 2020 15:21
4- Техніка.pdf
14 травня 2020 15:21
3- Наказ і протоколи.pdf
14 травня 2020 15:21
2- Тендерна пропозиція.pdf
14 травня 2020 15:21
1- Реєстр документів.pdf

Публічні документи

14 травня 2020 15:00
Цінова пропозиція.pdf
14 травня 2020 15:00
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВСЕБУД 4"

ТОВ "БУДРЕМСВІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВСЕБУД 4"
#36839566
Переможець 5 191 082,16
UAH з ПДВ
20 травня 2020 15:23
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ВСЕБУД 4" #36839566

№ рішення у справі

322-р

Дата рішення у справі

12.06.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2020 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВСЕБУД 4"
#36839566
5 191 082,16
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 10:15
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2020 10:09
ДУ №2.pdf зміни до договору
13 листопада 2020 10:06
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2020 15:36
ДУ№1.pdf зміни до договору
06 липня 2020 15:35
Електронний підпис укладений
01 червня 2020 11:52
01-06-2.pdf укладений
01 червня 2020 11:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Скорочення строку виконання робіт та строку дії договору, збільшення капітальних вкладень на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 01/06-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 01/06-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 червня 2020 — 13 листопада 2020
Сума оплати за договором: 4 931 497,46
UAH (в тому числі ПДВ 821 916,24 UAH)
Причини розірвання договору: Згода сторін