Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)
Очікувана вартість
1 313 341,00 UAH
UA-2020-04-16-003057-b bafed79f2f8f49b892132d24e8bd9d76
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Риндін

+380980692098 kp.bio@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЗПЕЧНА ТА ІННОВАЦІЙНА ОСВІТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 19139858
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Олександр Риндін
+380980692098
kp.bio@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2020 12:30
Звернення за роз’ясненнями: до 10 травня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2020 23:00
Початок аукціону: 21 травня 2020 15:38
Очікувана вартість: 1 313 341,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 566,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 39400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Комплекс «Смарт підлога для школярів»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, згідно Додатку 2 (Дислокація закладів), що є невід’ємною частиною Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
3 штуки
Комплекс «Навчально-пізнавальне середовище з елементами STEM-технологій»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, згідно Додатку 2 (Дислокація закладів), що є невід’ємною частиною Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 штуки
Комплекс «Цікава освіта для молодших школярів для КЗО СЗШ №15 ДМР»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, згідно Додатку 2 (Дислокація закладів), що є невід’ємною частиною Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
2 штуки
Комплекс «Сучасний лінгафонний кабінет для КЗО "СЗШ №135" ДМР»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, згідно Додатку 2 (Дислокація закладів), що є невід’ємною частиною Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 штуки
Комплекс «STEMLab для КЗО «НВО № 136» ДМР»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, згідно Додатку 2 (Дислокація закладів), що є невід’ємною частиною Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 штуки
Комплекс «Сучасний ІТ-клас»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, згідно Додатку 2 (Дислокація закладів), що є невід’ємною частиною Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 штуки
Комплекс «Клас іноземних мов для КЗО СШ №13 ДМР»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, згідно Додатку 2 (Дислокація закладів), що є невід’ємною частиною Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 штуки
Комплекс «Клас іноземних мов для КЗО СЗШ № 81 ДМР»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, згідно Додатку 2 (Дислокація закладів), що є невід’ємною частиною Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 штуки
Комплекс «CyberMIX ITlab Телевізійне й аудіовізуальне обладнання для КЗО "ДНІПРОВСЬКА ГІМНАЗІЯ" ДМР»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, згідно Додатку 2 (Дислокація закладів), що є невід’ємною частиною Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
3 штуки
Комплекс «Іноземна мова – онлайн»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, згідно Додатку 2 (Дислокація закладів), що є невід’ємною частиною Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 травня 2020 19:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 19:01
Протокол 74 зміни.pdf
13 травня 2020 19:01
Додаток 8 - Технічні, якісні та кількісні вимоги нова редакція 3.docx
13 травня 2020 19:01
Додаток 6 проект договору нова редакція 3.docx
13 травня 2020 19:01
Тендерна документація нова редакція 3.docx
13 травня 2020 19:01
Перелік змін 3.pdf
06 травня 2020 17:44
Перелік змін 2.pdf
06 травня 2020 17:44
Протокол 72 зміни.pdf
30 квітня 2020 14:15
Перелік змін.pdf
30 квітня 2020 14:15
Протокол 70 зміни.pdf
13 травня 2020 19:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2020 17:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2020 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2020 10:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2020 12:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 19:01
Протокол 74 зміни.pdf
13 травня 2020 19:01
Додаток 8 - Технічні, якісні та кількісні вимоги нова редакція 3.docx
06 травня 2020 17:44
Додаток 8 - Технічні, якісні та кількісні вимоги нова редакція 2.docx
30 квітня 2020 14:15
Додаток 8 - Технічні, якісні та кількісні вимоги нова редакція.docx
16 квітня 2020 12:30
Додаток 8 - Технічні, якісні та кількісні вимоги.docx
13 травня 2020 19:01
Додаток 6 проект договору нова редакція 3.docx
06 травня 2020 17:44
Додаток 6 проект договору нова редакція 2.docx
30 квітня 2020 14:15
Додаток 6 проект договору нова редакція.docx
16 квітня 2020 12:30
Додаток 6 проект договору.docx
13 травня 2020 19:01
Тендерна документація нова редакція 3.docx
06 травня 2020 17:44
Тендерна документація нова редакція 2.docx
30 квітня 2020 14:15
Тендерна документація нова редакція.docx
16 квітня 2020 12:30
Тендерна документація.docx
13 травня 2020 19:01
Перелік змін 3.pdf
06 травня 2020 17:44
Перелік змін 2.pdf
06 травня 2020 17:44
Протокол 72 зміни.pdf
30 квітня 2020 14:15
Перелік змін.pdf
30 квітня 2020 14:15
Протокол 70 зміни.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточненння
Дата подання: 17 квітня 2020 18:11
Дата відповіді: 23 квітня 2020 17:09
Доброго дня! В технічних вимогах до Комплекс «STEMLab для КЗО «НВО № 136» ДМР» вказана інтерактивна панель. Підкажіть будь ласка якої діагоналі потрібно вам запропонувати інтерактивну панель?
Відповідь: Доброго дня! 65 дюймів

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-16-003057-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 17 квітня 2020 13:01
Внесення змін до Тендерної документації
Шановний Замовнику, згідно з вимогами Додатку 3 Ви вимагаєте надання Копії відомостей з ЄДРПОУ (для юридичних осіб), які отримано не раніше ніж за 30 днів до дати оголошення даних торгів. Звертаємо Вашу увагу, що на даний момент відсутня можливість отримання таких відомостей в електронній формі. Тобто, Учасники повинні особисто прийти до органу статистики, щоб замовити їх та отримати виключно в паперовому вигляді. Проте, зважаючи на ситуацію, що на сьогодні склалася в країні - введення режиму карантину та надзвичайної ситуації, обмеження роботи закладів та установ з клієнтами отримання цього документу (зі свіжою датою) значно ускладнюється або взагалі є неможливим. Просимо Вас піти на зустріч Учасникам та внести зміни до Додатку 3 Тендерної документації, а саме встановити необхідність надання відомостей з ЄДРПОУ не обмежуючи їх датою видачі або замінити їх на Витяг з Єдиного державного реєстру фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (оскільки, Витяг Учасники можуть отримати он-лайн та він містить ті ж самі дані, що й відомості з ЄДРПОУ).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 квітня 2020 17:08
Зважаючи на ситуацію, що на сьогодні склалася в країні - введення режиму карантину та надзвичайної ситуації, обмеження роботи закладів та установ з клієнтами, витяг з Єдиного державного реєстру фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (оскільки, Витяг Учасники можуть отримати он-лайн та він містить ті ж самі дані, що й відомості з ЄДРПОУ) може бути надано замість копій відомостей з ЄДРПОУ (для юридичних осіб), які отримано не раніше ніж за 30 днів до дати оголошення даних торгів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2020 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" 1 268 277,60
UAH з ПДВ
1 268 277,60
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗІЛЄЄВ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 1 300 300,00
UAH з ПДВ
1 290 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2020 11:41
дов 17ст.pdf
17 червня 2020 15:09
ДПС довідка.pdf
19 травня 2020 15:12
Електронний підпис
19 травня 2020 13:18
Тендерна пропозиція д1.pdf
13 травня 2020 12:46
Електронний підпис
13 травня 2020 12:45
Тендерна пропозиція д1.pdf
13 травня 2020 12:45
реєстр.pdf
13 травня 2020 12:45
Паспорт Жукова.pdf
13 травня 2020 12:45
ОПИС ТОВ ВФ СЕРВИС.jpg
13 травня 2020 12:45
ІПН Жукова цв.pdf
13 травня 2020 12:44
витяг ПДВ . Держ.реєстр.pdf
13 травня 2020 12:44
Витяг від 21.04.2020.pdf

Публічні документи

13 травня 2020 17:19
1589379447221890.pdf
13 травня 2020 17:03
специфікація.pdf
13 травня 2020 17:02
реєстраційні завірені.pdf
13 травня 2020 17:02
пропозиція.pdf
13 травня 2020 17:02
паспорт2.jfif
13 травня 2020 17:02
паспорт1.jfif
13 травня 2020 17:02
ІПН.jpg
13 травня 2020 17:02
єдинсвід Базілєєв О.О.pdf
13 травня 2020 17:02
додаток 8.pdf
13 травня 2020 17:02
довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗІЛЄЄВ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
Переможець 1 268 277,60
UAH з ПДВ
16 червня 2020 15:33
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" #25021641

№ рішення у справі

54/16-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2020 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
1 268 277,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 00:59
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2020 13:24
Дод 2 до Дог 02_07-2.pdf зміни до договору
16 липня 2020 12:51
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2020 17:28
Дод 1 до Дог 02_07-2.pdf зміни до договору
03 липня 2020 11:47
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 11:31
Договір 02_07-2.pdf укладений
03 липня 2020 11:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 02/07-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 02/07-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 211 695,20
UAH (в тому числі ПДВ 201 949,20 UAH)