Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт з поточного ремонту приміщень за індексами 271,272, м.Львів, пл.Ринок 1
Очікувана вартість
440 200,00 UAH
UA-2020-04-16-002979-b cad84780df1e4d909973b0a1b6f78fb0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тихоліз Ірина Ярославівна

+380322975839 irynayakovets@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛКП "Ратуша-сервіс"
Код ЄДРПОУ: 23949155
Місцезнаходження: 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок,1,326
Контактна особа: Тихоліз Ірина Ярославівна
+380322975839
irynayakovets@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2020 12:24
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2020 12:29
Оскарження умов закупівлі: до 29 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2020 12:29
Початок аукціону: 04 травня 2020 14:19
Очікувана вартість: 440 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
52 м.кв
Виконання робіт з поточного ремонту приміщень за індексами 271,272, м.Львів, пл.Ринок 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, площа Ринок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник перераховує Підряднику аванс у розмірі не більше 30% вартості договору (у разі здійснення попередньої оплати, передбаченої договором за домовленістю сторін) Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10 календарних днів та тільки в межах коштів, спрямованих на виконання робіт, що є предметом цього Договору. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більше як 85 % їх загальної вартості за договірною ціною (з врахуванням авансового платежу). Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт протягом 15 днів після підписання акта готовності Об’єкта до експлуатації Пiсляоплата 15 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 квітня 2020 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2020 15:23
тендерна документація індекс 271_272.docx
16 квітня 2020 12:25
Проект Договору ____ .doc
16 квітня 2020 12:25
Додаток 3 ТЗ індекс 271_272.docx
16 квітня 2020 12:25
ОГОЛОШЕННЯ 271_272.docx
16 квітня 2020 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2020 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2020 15:23
тендерна документація індекс 271_272.docx
16 квітня 2020 12:25
тендерна документація індекс 271_272.docx
16 квітня 2020 12:25
Проект Договору ____ .doc
16 квітня 2020 12:25
Додаток 3 ТЗ індекс 271_272.docx
16 квітня 2020 12:25
ОГОЛОШЕННЯ 271_272.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-16-002979-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ПРІОРБУД, Код ЄДРПОУ:40345917
Дата подання: 15 травня 2020 10:19
Оскарження протоколу №101 від 08.05.2020 року
В поданому листі оскаржується рішення тендерного комітету згідно протоколу №101 від 08.05.2020 року про кваліфікацію переможцем закупівлі ФОП "Кузик Ігор Андрійович"
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 травня 2020 10:24
Шановний учаснику долучіть будь ласка текст або лист, оскільки "вимога" не містить інформації.
Номер вимоги: UA-2020-04-16-002979-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ПРІОРБУД, Код ЄДРПОУ:40345917
Дата подання: 15 травня 2020 10:40
Оскарження протоколу № 101 від 08.05.2020 року
Про невідповідність переможця процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 травня 2020 09:20
Шановний Учасник, у відповідь на Вашу скаргу (вимогу) повідомляємо наступне.

Щодо звітності - якщо юридичні особи або фізичні особи - підприємці не використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, Звіт за найманих працівників до органів доходів і зборів ними не подається. (Наказ Міністерства фінансів України 14 квітня 2015 року N 435 )

Працівники подані в табличці, могли бути прийнятими в поточному місяці, тому й не попали в звіти, як це зазначає Учасник ФОП «Кузик Ігор Андрійович» у листах-поясненнях.

Щодо «Положення про Державну службу охорони праці» - даний нормативно-правовий акт встановлює основні принципи роботи Держпраці, її структуру, повноваження та обов’язки. Імперативної норми щодо працівників будівельних професій та їх обов’язкового оформлення лише на основі трудового договору – не містить. Жоден нормативно працовий акт не містить чіткого переіку професій (посад), з якими може бути укладено договір ЦПХ. Контроль за дотриманням трудового законодавства покладено на органи Держпраці. Інспекційні відвідування здійснюються в тому числі за повідомленням органу ДФС.

Замовник не уповноважений проводити слідчі дії та з’ясовувати факт дотримання законодавства про працю.

Рішення щодо кваліфікації - залишається без змін.
Номер вимоги: UA-2020-04-16-002979-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ПРІОРБУД, Код ЄДРПОУ:40345917
Дата подання: 18 травня 2020 10:10
Про двоякість трактувань вимог до тендерної документації
Шановний Замовнику, коментуючи Вашу відповідь на наше оскарження щодо кваліфікації ФОП "Кузик Ігор Андрійович" переможцем закупівлі та розуміючи, та частково погоджуючись з Вашою аргументацією, ПП "Пріорбуд" зазначає певну прогалину в формуванні вимог тендерної документації та можливість їх двоякого трактування, що створює певну конкурентну нерівність між Учасниками.
1. Неподання звітів 1ДФ та ЄСВ, що чітко прописано у вимогах до тендерної документації, фактично унеможливлює перевірку відповідності кваліфікаційним критеріям в частині наявності кваліфікованих робітників та ІТР для виконання робіт по закупівлі на момент її проведення. Тобто Замовник свідомо бере на себе ризики пов'язані з можливістю невідповідністю Учасника кваліфікаційним критеріям та, внаслідок недосконалості складання вимог тендерної документації, взагалі ставить під загрозу виконання робіт по даній закупівлі.
2. Для коректної перевірки відповідності наявності робітників та ІТР для виконання робіт, Замовнику, на нашу думку, необхідно включити в перелік необхідних документів для підтвердження кваліфікаційним критеріям ще один або декілька підтверджуючих документів, які дозволяють без двояких трактувань перевірити вказану відповідність.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 травня 2020 13:43
У відповідь на Ваш лист, з метою неухильного дотримання принципів здійснення закупівель, нами буде враховано зауваження щодо документів, котрі підтверджують кваліфікацію. Однак в даному випадку на думку членів тендерного комітету немає достатніх відстав для встановлення факту невідповідності Учасника ФОП «Кузик Ігор Андрійович» кваліфікаційним вимогам, тому рішення про намір укласти договір – залишається без змін.

Документи подані скаржником

15 травня 2020 10:39
Лист

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 травня 2020 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КУЗИК ІГОР АНДРІЙОВИЧ" 394 570,94
UAH з ПДВ
389 770,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ПРІОРБУД 398 612,40
UAH з ПДВ
391 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 травня 2020 17:39
Електронний підпис
11 травня 2020 17:37
25 ТП переможця.pdf
11 травня 2020 17:37
24 ст.17.pdf
11 травня 2020 17:37
24 про не судимість.pdf
02 травня 2020 10:02
Електронний підпис
02 травня 2020 10:01
копія декларації.pdf
02 травня 2020 10:01
Документ_ЄДР_1006597482.zip
02 травня 2020 10:01
відгук.pdf
02 травня 2020 10:01
Dovidka_20114404130850279421.pdf
02 травня 2020 10:01
22 захист довкілля.pdf
02 травня 2020 10:01
19 технічні вимоги.pdf
02 травня 2020 10:01
18 інша інформація.pdf
02 травня 2020 10:01
17 про субпідряд.pdf
02 травня 2020 10:01
15 про відомості ЄДРПОУ.pdf
02 травня 2020 10:01
13 персональні дані.pdf
02 травня 2020 10:01
12 повноваження.pdf
02 травня 2020 10:01
11 проект договору.pdf
02 травня 2020 10:01
10 ТП.pdf
02 травня 2020 10:01
9 про 1ДФ.pdf
02 травня 2020 10:01
8 про ЄСВ.pdf
02 травня 2020 10:01
7 про ліцензію.pdf
02 травня 2020 10:01
6 про статут.pdf
02 травня 2020 10:01
4 ст.17.pdf
02 травня 2020 10:01
3 досвід.pdf
02 травня 2020 10:01
2 працівники.pdf
02 травня 2020 10:01
1 обладнання.pdf

Публічні документи

27 квітня 2020 17:02
Електронний підпис
27 квітня 2020 16:55
Технічна частина.pdf
27 квітня 2020 16:55
Тендерна пропозиція.pdf
27 квітня 2020 16:55
Проект договору.pdf
27 квітня 2020 16:54
Інші документи.pdf
27 квітня 2020 16:54
Вимоги до учасників.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КУЗИК ІГОР АНДРІЙОВИЧ"

ПП ПРІОРБУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КУЗИК ІГОР АНДРІЙОВИЧ"
#3413710037
Переможець 389 770,00
UAH з ПДВ
08 травня 2020 16:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2020 16:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КУЗИК ІГОР АНДРІЙОВИЧ"
#3413710037
389 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 11:01
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 16:15
Додаткова_2.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 16:01
Електронний підпис укладений
09 липня 2020 10:43
додаткова №1.pdf зміни до договору
09 липня 2020 10:41
Електронний підпис укладений
27 травня 2020 13:53
Договірна ціна укладений
27 травня 2020 13:47
календарний план укладений
27 травня 2020 13:47
Договір укладений
27 травня 2020 13:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в календарний план виконання робіт через форсмажорні обставини (впровадження карантину). Зокрема, призупинено термін виконання робіт з подальшим внесенням змін в календарний план, а також призупинено виконання сторонами договірних зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 27/05
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в календарний план виконання робіт через форсмажорні обставини (впровадження карантину). Зокрема, відновлено виконання робіт з подальшим внесенням змін в календарний план. Зокрема продовжено термін виконання робіт до 31 грудня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 27/05
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 387 984,08
UAH