Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція приймального відділення та спеціалізованих відділень Олександрівської клінічної лікарні м. Києва, благоустрій території та протизсувні роботи на вул. Шовковичній, 39/1» (ДК 021: 2015 – 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
45 650 327,00 UAH
UA-2020-04-16-002975-b 3e2f6c84c11d4523956e0229e7c50bb7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мацібора Зоріна Юріївна

+380977971929 oklpev@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Олександрівська клінічна лікарня м.Києва"
Код ЄДРПОУ: 01994095
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, Вул. Шовковична 39/1
Контактна особа: Мацібора Зоріна Юріївна
+380977971929
oklpev@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2020 12:29
Оскарження умов закупівлі: до 01 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2020 12:29
Початок аукціону: 06 травня 2020 14:26
Очікувана вартість: 45 650 327,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 228 252,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 228251 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


«Реконструкція приймального відділення та спеціалізованих відділень Олександрівської клінічної лікарні м. Києва, благоустрій території та протизсувні роботи на вул. Шовковичній, 39/1» (ДК 021: 2015 – 45454000-4 Реконструкція)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція приймального відділення та спеціалізованих відділень Олександрівської клінічної лікарні м. Києва, благоустрій території та протизсувні роботи на вул. Шовковичній, 39/1» (ДК 021: 2015 – 45454000-4 Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Вул. Шовковична 39/1, 01601, м. Київ, Україна, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 квітня 2020 15:02
Електронний підпис
16 квітня 2020 12:24
відомість ресурсів 10.pdf
16 квітня 2020 12:24
Відомість обсягів робіт 10.pdf
16 квітня 2020 12:24
Т Д реконструкція 2 нов2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Клас наслідків
Дата подання: 24 квітня 2020 16:45
Дата відповіді: 27 квітня 2020 10:28
Для правильного розрахунку цінової пропозиції просимо вказати до якого класу наслідків відноситься обєкт? СС2 чи СС3?
Відповідь: Доброго дня, в п.4 Додаток 6 до тендерної документації, зазначено до якого класу наслідків (відповідальності) відноситься об’єкт.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-16-002975-b.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "БК КБР", Код ЄДРПОУ:40990651
Дата подання: 22 травня 2020 14:33
Скарга на Рішення Замовника - неправомірне визначення Переможця торгів
Тендерна пропозиція ТОВ «НІДКОМ» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а тому Замовник зобов’язаний був її відхилити.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 травня 2020 11:16
Рішення від 26.05.2020 №10231.pdf
Дата публікації: 27 травня 2020 11:16
Рішення від 12.06.2020 №11629.pdf
Дата публікації: 17 червня 2020 23:01

Документи подані скаржником

22 травня 2020 14:33
СКАРГА.pdf
22 травня 2020 14:33
Платіжне доручення.pdf
22 травня 2020 14:33
Платіжне доручення.pdf
22 травня 2020 14:35
Протокол скарга.pdf

Документи подані замовником

10 червня 2020 17:55
Про надання пояснення
10 червня 2020 17:55
Про надання пояснення

Документи Органу Оскарження

27 травня 2020 11:16
Рішення від 26.05.2020 №10231.pdf
17 червня 2020 23:01
Рішення від 12.06.2020 №11629.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-22-000067 ● 4f85f21680ed4588afbcf19da362bb44
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020 18:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.06.2020 № 162

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2020-04-16-002975-b 16.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку Тендерним комітетом лікарні ретельно вивчено Висновок Державної аудиторської служби України за результатами якого встановлено, що Замовник уклав із переможцем торгів ТОВ «Нідком» договір від 23.06.2020 № 360 у термін, що перевищує 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір, чим порушив вимоги частини другої статті 32 Закону. Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 Закону. Щодо розгляду висновку повідомляємо наступне , що 13.05.20р. тендерним комітетом було прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ «НІДКОМ». Відповідно до ч. 2 ст. 32 цього Закону визначена дата укладання договору з 23.05.20 по 02.06.20 року . Слід зазначити, що по даній закупівлі було подано скаргу до АМКУ від 22.05.20, рішення за її розглядом було прийнято 12.06.20 (розгляд скарги тривав 22 календарних дні). Згідно з ч. 8 ст. 18 Закону № 922, розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених ч. 2 ст. 32 цього Закону. Перебіг цих строків продовжується із дня, що настає за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Тобто відповідно до ч. 8 ст. 18 Закону № 922 відлік строку укладання договору поновлено з 14.06.20 по 23.06.20. Договір з ТОВ «НІДКОМ» було укладено 23.06.20 що відповідає строкам передбаченим ч. 2 ст.32 з урахуванням ст. 18 цього Закону і не може підпадати під дію статті 37 Закону. Тобто зазначена закупівля повністю відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».

2020-07-22 16:54:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Заперечення приймаються

2020-07-30 09:34:48

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2020 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК КБР" 37 082 414,85
UAH з ПДВ
36 033 448,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НІДКОМ 40 882 151,32
UAH з ПДВ
36 043 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТА" 42 808 132,70
UAH з ПДВ
36 170 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР БЕЗПЕКА ГРУП" 41 961 339,60
UAH з ПДВ
41 961 339,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 травня 2020 19:16
Електронний підпис
04 травня 2020 19:14
Цінова Пропозиція.pdf
04 травня 2020 19:14
Інші документи.rar
04 травня 2020 19:14
ч.3 Аналогічний ВТ-20.pdf
04 травня 2020 19:14
ч.2 Аналогічний ВТ-20.pdf
04 травня 2020 19:14
ч. 1 Аналогічний ВТ-20.pdf
04 травня 2020 19:14
Проект договору.pdf
04 травня 2020 19:14
ОПИС до СТАТУТУ 2018.pdf
04 травня 2020 19:14
Лист доступ на статут.pdf
04 травня 2020 19:14
витяг ПДВ.pdf
04 травня 2020 19:14
Статут.pdf

Публічні документи

14 травня 2020 17:41
Довідка на переможця
14 травня 2020 17:41
Довідка на переможця
14 травня 2020 17:41
Довідка на переможця
04 травня 2020 16:36
частина 5 кошториси.rar
04 травня 2020 16:36
частина 4 кошториси.rar
04 травня 2020 16:36
частина 3.rar
04 травня 2020 16:36
частина 2.rar
04 травня 2020 16:36
частина 1.rar
04 травня 2020 16:36
17. Банківська гарантія.zip

Публічні документи

05 травня 2020 10:14
Електронний підпис
05 травня 2020 10:12
Електронний підпис
05 травня 2020 10:12
Електронний підпис
05 травня 2020 10:11
Електронний підпис
05 травня 2020 09:22
4.imd
05 травня 2020 09:22
4.bdcu
05 травня 2020 09:22
Банківські довідки.pdf
05 травня 2020 09:22
Довідка Субпідрядник.pdf
05 травня 2020 09:22
Ліцензія АВК.pdf
05 травня 2020 09:22
Ліцензія.pdf
05 травня 2020 09:22
Лист-гарантія ст.17.pdf
05 травня 2020 09:22
Відгук(3).pdf
05 травня 2020 09:22
Акт 17-20.pdf
05 травня 2020 09:22
Акт 16.pdf
05 травня 2020 09:22
Акт 14-15.pdf
05 травня 2020 09:22
Акт 12-13.pdf
05 травня 2020 09:22
Акт 11.pdf
05 травня 2020 09:22
Акт 9-10.pdf
05 травня 2020 09:22
Акт 7-8.pdf
05 травня 2020 09:22
Акт 5-6.pdf
05 травня 2020 09:22
Акт 3-4.pdf
05 травня 2020 09:22
Акт 2.pdf
05 травня 2020 09:22
Акт 1.pdf
05 травня 2020 09:22
ДУ №3 до Дог.172_19-30.pdf
05 травня 2020 09:22
ДУ №2 від 23.12.2019.pdf
05 травня 2020 09:22
Договір_Б32_ч3(1).pdf
05 травня 2020 09:21
Договір_Б32_ч2(1).pdf
05 травня 2020 09:21
Договір_Б32_ч1(1).pdf
05 травня 2020 09:21
Наявність МТБ.pdf
05 травня 2020 09:21
ТЗ.pdf
05 травня 2020 09:21
Виписка з ЄДР.pdf
05 травня 2020 09:21
Статут з описом.pdf
05 травня 2020 09:21
свідоцтво_ПДВ.pdf
05 травня 2020 09:21
Паспорт керівника.pdf

Публічні документи

04 травня 2020 15:40
Кошторис.pdf
04 травня 2020 15:40
Довідка про судимість.pdf
04 травня 2020 15:40
Довідка про ст. 17.pdf
04 травня 2020 15:40
довідка про печатку.pdf
04 травня 2020 15:40
Довідка про корупцію.pdf
04 травня 2020 15:40
Довідка про директора.pdf
04 травня 2020 15:40
Установчі.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК КБР"

ТОВ НІДКОМ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТА"

ТОВ "ЛІДЕР БЕЗПЕКА ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК КБР"
#40990651
Відхилено 36 033 448,00
UAH з ПДВ
13 травня 2020 13:47
ТОВ НІДКОМ
#41564138
Переможець 36 043 000,00
UAH з ПДВ
13 травня 2020 16:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2020 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ НІДКОМ
#41564138
36 043 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 08:59
Договір забезпечення укладений
24 червня 2020 08:58
Договір укладений
24 червня 2020 08:57
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 23:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 35 775 797,60
UAH (в тому числі ПДВ 5 962 632,93 UAH)