Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Капітальний ремонт станцій метрополітену в частині забезпечення вільного доступу маломобільних груп населення. Станція метрополітену «Хрещатик» (капітальний ремонт і реставрація, код 45453000-7 за ДК 021-2015)
Очікувана вартість
32 530 618,00 UAH
UA-2020-04-16-002791-a 8583189295a2458bb3ee33207f633d12
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сас Валентина Іванівна

(044) 238-58-92 V.Sas@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Сас Валентина Іванівна
(044) 238-58-92
V.Sas@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 травня 2020 17:00
Початок аукціону: 05 травня 2020 14:12
Очікувана вартість: 32 530 618,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 162 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Детальний опис закупівлі згідно тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт станцій метрополітену в частині забезпечення вільного доступу маломобільних груп населення. Станція метрополітену «Хрещатик»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт поетапно, проміжними платежами - по мірі фактичного виконання Робіт - на підставі належним чином оформленого(их) та підписаного(-их) Сторонами Акту(-ів) №КБ-2в та Довідки(-ок) №КБ-3 за відповідним етапом, визначеним Календарним планом протягом 10 (десяти) календарних днів з дати його(-їх) підписання Сторонами, за умови наявності на реєстраційному рахунку Замовника бюджетних коштів цільового призначення для фінансування закупівлі робіт, передбачених Договором Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 квітня 2020 14:28
Електронний підпис
16 квітня 2020 14:27
Додаток 2.doc
16 квітня 2020 14:27
ТД ст. Хрещатик.doc
16 квітня 2020 14:27
Додаток 3.doc
16 квітня 2020 14:27
Додаток 6.doc
16 квітня 2020 14:27
Додаток 4.doc
16 квітня 2020 14:27
Додаток 1.doc
16 квітня 2020 14:27
Додаток 5.doc
16 квітня 2020 14:27
Додаток 7.doc
16 квітня 2020 14:27
Додаток 8.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-06-000058 ● 665648bc968f472b8ec301f193675b88
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020 17:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


06.08.2020 № 222

Київ



Про початок моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.08.2020 № 222


Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
48 UA-2020-04-16-002791-a 16.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 вересня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 травня 2020 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КМ БУД" 32 530 618,00
UAH з ПДВ
32 330 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Теплоенергоавтоматика" 32 500 000,00
UAH з ПДВ
32 337 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 травня 2020 11:15
Довідка МВС
07 травня 2020 15:44
Цінова пропозиція
04 травня 2020 14:36
ХРЕЩАТИК.rar

Публічні документи

30 квітня 2020 11:44
Хрещатик ПДФ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КМ БУД"

ПП "Теплоенергоавтоматика"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КМ БУД"
#41751672
Переможець 32 330 000,00
UAH з ПДВ
07 травня 2020 13:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2020 13:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КМ БУД"
#41751672
32 330 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 травня 2020 16:17
345-ДБМ-20 від 26.05.2020 - КМ БУД -St.pdf укладений
28 травня 2020 16:16
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 13:47
345-ДБМ-20-звіт.pdf укладений
04 січня 2021 13:46
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:06
345-ДБМ-20 від 26.05.2020 - КМ БУД — Угода (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:06
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 12:27
345-ДБМ-20 від 26.05.2020 - КМ БУД — ДУ4 (1).pdf зміни до договору
15 грудня 2020 12:27
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2020 15:49
345-ДБМ-20 від 26.05.2020 - КМ БУД — ДУ3 (1).pdf зміни до договору
05 листопада 2020 15:43
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2020 16:06
345-ДБМ-20 від 26.05.2020 - КМ БУД — ДУ2 від 07.10.2020 (1).pdf зміни до договору
08 жовтня 2020 16:06
345-ДБМ-20 від 26.05.2020 - КМ БУД — ДУ2 від 07.10.2020 — обґрунтування (1).pdf зміни до договору
08 жовтня 2020 16:05
1_345-ДБМ-20 від 26.05.2020 - КМ БУД — ДУ2 від 07.10.2020.pdf укладений
08 жовтня 2020 16:05
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2020 16:18
345-ДБМ-20 від 26.05.2020 - КМ БУД - ДУ1 (1).pdf зміни до договору
12 серпня 2020 16:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно листа Підрядника від 30.07.2020 №30/07.1, щодо надання кошторисної документації на погодження та на виконання умов Договору, а саме підпункту 3.3.1, пункту 3.3 розділу 3 Договору, Сторони, керуючись пунктами 12.1, 12.2 розділу 12 Договору, прийшли до згоди змінити термін доповнення Договірної ціни відповідною кошторисною документацією та не змінюючи вартість Робіт за Договором (суму Договору), доповнити Договірну ціну (Додаток 3 до Договору) відповідними кошторисними розрахунками (вартість робіт після внесення змін - 32330000,00 грн, в тому числі ПДВ (20%) - 5388333,33грн; обсяг - 1 робота).
Номер договору про закупівлю: 345-ДБМ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до Паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2020 рік по КПКВК 1917426 «Інші заходи у сфері електротранспорту», затвердженого наказом Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) №Н-418 від 02.10.2020 (детальніше — у прикріпленому файлі)
Номер договору про закупівлю: 345-ДБМ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За згодою Сторін та у зв'язку з початком виконання Робіт (з 22.10.2020) здійснено коригування Календарного плану (Додаток 2) до Договору (сума договору після внесення змін - 32330000,00грн, в тому чсилі ПДВ (20%) - 5388333,33грн; обсяг виконання робіт після внесення змін - 1 робота).
Номер договору про закупівлю: 345-ДБМ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Розпорядження КМР (КМДА) від 08.12.2020 №1919 зменшено суму зобов'язань на 2020 рік в розмірі 152516,27грн, що становить 7345183,73грн та відкориговано календарний план (додаток 2) (сума договору після внесення змін - 32330000,0грн, в тому числі ПДВ(20%) -5388333,33грн.; обсяг виконання робіт після внесення змін - 1 робота).
Номер договору про закупівлю: 345-ДБМ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з відсутністю затвердженого адресного переліку об'єктів капітального ремонту на 2021 рік з метою недопущення порушення бюджетного законодавства в частині взяття зобов'язань без відповідних бюджетних асигнувань та відсутністю на відповідний бюджетний період видатків у Замовника розірвано договір з 30.12.2020 (сума договору після внесення змін - 32330000,0грн з ПДВ; обсяг виконання робіт після внесення змін - 1 робота).
Номер договору про закупівлю: 345-ДБМ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Угода
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 травня 2020 — 30 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 345 183,73
UAH (в тому числі ПДВ 1 224 197,29 UAH)
Причини розірвання договору: В зв'язку з відсутністю затвердженого адресного переліку об'єктів капітального ремонту на 2021 рік та відсутністю на відповідний бюджетний період видатків у Замовника