Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (послуги з програмування програмними додатками з персоніфікацією безконтактних карток (для запровадження та функціонування багатофункціональних електронних «Карток криворіжця»)
Очікувана вартість
12 070 000,00 UAH
UA-2020-04-16-002745-c eda9e518622141668db4e78149c64422
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антоненко Наталя Миколаївна

0564920327 upszn@kr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент соціальної політики виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 26136777
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, проспект Металургів, буд.36-б, каб.209
Контактна особа: Антоненко Наталя Миколаївна
0564920327
upszn@kr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
У зв’язку з впровадженням «Автоматизованої системи обліку оплати проїзду» в громадському транспорті м. Кривий Ріг, для забезпечення осіб, яким законом надано право пільгового проїзду електронними квитками, виникає потреба в здійсненні закупівлі послуг з програмування програмними додатками з персоніфікацією безконтактних карток (для запровадження та функціонування багатофункціональних електронних "Карток криворіжця"), які використовуються наявною системою АСООП для обліку оплати проїзду в громадському транспорті м. Кривого Рогу. Система оплати в громадському транспорті «Автоматизована система обліку оплати проїзду» м. Кривий Ріг (надалі - АСООП), постачальником якої являється ТОВ «МД СОФТ», є унікальною автоматизованою системою оплати та об’єктом авторського права, що містить дані, доступ до складових яких мають лише розробник та розпорядник – комунальне підприємство «Центр електронних платежів» Криворізької міської ради. Також, для створення реєстру утримувачів карток (багатофункціональної електронної «Картки криворіжця») департаментом здійснена, у зазначеного постачальника, закупівля програмного продукту «Автоматизована інформаційна система видачі соціальних карт», яка є сумісною з системою АСООП. Для забезпечення сумісності безконтактних карток в системі АСООП м. Кривий Ріг, запис/програмування додатків на безконтактні картки повинно відбуватись відповідними програмними продуктами, що входять до складу системи оплати АСООП та на які наявні авторські права. Врахування цих факторів при програмуванні безконтактних карток, забезпечить повну їх сумісність з системою АСООП у м. Кривому Розі. В рамках єдиної Автоматизованої інформаційної системи оплати проїзду можуть використовуватись лише безконтактні картки запрограмовані комп’ютерною програмою: «Програмне забезпечення для персоналізації транспортних карток Persoserver Symbol Transport». Виключне право (виключна ліцензія) на використання комп’ютерних програм, що використовуються при записі/програмуванні програмних продуктів на безконтактні картки: комп’ютерна програма: «Програмне забезпечення для персоналізації транспортних карток Persoserver Symbol Transport», реєстраційний номер 4117, дата реєстрації 19.12.2018р.; комп’ютерна програма: «Транспортний процесинг СРТТ Symbol Transport», реєстраційний номер 4119, дата реєстрації 19.12.2018р, належить ТОВ «Сімбол Транспорт», яке, в свою чергу, діє через свого дилера ТОВ «МД СОФТ». Крім того, з безконтактними картками запрограмованими іншими комп’ютерними програмами інших виробників, наявна Автоматизована інформаційна система, працювати не зможе. Відповідно до наявної у ТОВ «Сімбол Транспорт» інструкції з використання програмних продуктів та обладнання, запрограмоване наявне обладнання діючої системи АСООП, сумісне виключно з безконтактною карткою на яку записані запрограмовані дані комп’ютерною програмою: «Програмне забезпечення для персоналізації транспортних карток Persoserver Symbol Transport». У зв’язку з вищенаведеним, для забезпечення сумісності запрограмованих безконтактних карток з вже існуючою автоматизованою системою та наявним програмним продуктом, відповідно до пункту 5 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі по зазначеному предмету закупівлі. Офіційним дилером та ексклюзивним представником ТОВ «Сімбол Транспорт» у Дніпропетровському регіоні є ТОВ «МД СОФТ» на підставі дилерського договору № 240119-3 від 24.01.2019 року, ліцензійного договору № 27/09/19 від 27.09.2019 року, який уповноважений на реалізацію програмних продуктів та надання інших супутніх послуг та має всі відповідні для цього документи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2020
Оскарження наміру укласти договір: 27 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (послуги з програмування програмними додатками з персоніфікацією безконтактних карток (для запровадження та функціонування багатофункціональних електронних «Карток криворіжця»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (послуги з програмування програмними додатками з персоніфікацією безконтактних карток (для запровадження та функціонування багатофункціональних електронних «Карток криворіжця»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: проспект Металургів, 36-Б, КРИВИЙ РІГ, Дніпропетровська область, 50101, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

16 квітня 2020 17:49
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "МД СОФТ"
#41490758
Переможець 12 070 000,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2020 17:56

Документи

16 квітня 2020 17:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2020 17:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МД СОФТ"
#41490758
12 070 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 квітня 2020 17:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 14:45
ду №1 до договору від 28.04.20 №407.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:43
Електронний підпис укладений
28 квітня 2020 16:37
Договір від 28.04.2020 №407.pdf укладений
28 квітня 2020 16:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 407
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 970 248,00
UAH