Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальний відділ освіти Вознесенівського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37611417 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Маяковського, буд.4 |
Контактна особа: |
Літошко Світлана Вікторівна +380612262702 ordzh_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2020 17:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 квітня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 травня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 06 травня 2020 13:08 |
Очікувана вартість: | 1 346 026,65 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 460,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 квітня 2020 11:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 квітня 2020 10:57 |
зміни 28.04.2020.docx | |
28 квітня 2020 10:57 |
ТД | |
16 квітня 2020 17:09 |
Додаток 4_місцезнаходження | |
16 квітня 2020 17:09 |
Додаток 3_лист-згода | |
16 квітня 2020 17:09 |
Додаток 2 проект договору | |
16 квітня 2020 17:09 |
Додаток 1_кваліфікаційні вимоги |
28 квітня 2020 11:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 квітня 2020 10:57 |
зміни 28.04.2020.docx
|
|||
28 квітня 2020 10:57 |
ТД
|
|||
16 квітня 2020 17:09 |
Додаток 4_місцезнаходження
|
|||
16 квітня 2020 17:09 |
Додаток 3_лист-згода
|
|||
16 квітня 2020 17:09 |
Додаток 2 проект договору
|
|||
16 квітня 2020 17:09 |
Додаток 1_кваліфікаційні вимоги
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Товариство з обмеженою відповідальністю Компанія “Меблеві Технології” 06.05.2020 року було завантажено на електорнний майданчик тендерну пропозицію.
В ході електронного аукціону ціна Товариства з обмеженою відповідальністю Компанія “Меблеві Технології” була економічно вигіднішою.
Рішенням тендерного комітету Територіального відділу освіти Вознесенівського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради було винесено Протокол № 27 засідання тендерного комітету ТВО Вознесенівського району № 27 від 12 травня 2020 року, щодо дискваліфікації Товариства з обмеженою відповідальністю Компанія “Меблеві Технології” з наступних причин:
1. Учасник не відповідає кваліфікаційному критерію — наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: обов'язкова наявність не менше двох працівників зі зборки (монажу) меблів; в штаті підприємства Учасника зазначено одного збірника меблів.
2. Учасник не відповідає кваліфікаційному критерію - наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, тому що в складі своєї тендерної пропозиції не надав відповідні відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасникаом договору (ів) та сканкопії договорів, зазначених у довідці;
- дата та номер договору з Управлінням освіти культури та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області згідно довідки №2/к-2019 від 02.01.2019 в той час, як сканкопія та лист-відгук на договір №7 від 19.06.2019 р.
- у відгуку від Відділу освіти Миколаївської районної держаної адміністрації зазначено дату та номер договору (№ 43 від 20.06.2019 ) на відміну від дати та номера (№3916-ШМ від 27.05.2019), відображених в довідці, та наданої сканкопії ;
3. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме п.п. 6.5-6.6 та 6.8-6.11 пункт 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розділу ІІІ: для підтвердження відповідності тендероної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закіпівлі, встановленим замовником, учасник не надав наступні документи у складі своєї пропозиції:
6.5 Гарантійний лист щодо поставки, занесення в приміщення, складання, налогодження та зборка (монтаж) шкільних меблів в загальноосвітніх навчальних закладах.
6.6 Інформаційна довідка у довільній формі, на фірмовому бланку, підписана уповноваженою посадовою особою учасник про гарантійний термін на товар із зазаначенням відповідальної особи та контактного телефону.
6.8 Гарантійний лист у довільній формі із зазначенням заходів із захисту довкілля під час здійснення діяльності з реалізації предмета закупівлі;
6.9 Гарантійний лист щодо ознайомлення з проектом договору та погодження на виконання його вимог у разі перемоги в торгах.
6.10 Гарантійний лист щодо можливості заміни бракованого товару протягом 7 днів з дня зборки ( монтаж) товару.
6.11 Гарантійний лист, щодо забезпечення гарантійного обслуговування товару на термін експлуатації не менше ніж 24 місяці.
Товариства з обмеженою відповідальністю Компанія “Меблеві Технології” просить уважно переглянути нашу пропозицію, так як:
1. В складі нашої тендерної пропозиції надано файл 1.2 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору згідно якої у учасника є два працівників зі зборки (монажу) меблів, а саме : № 7 Складальник виробів з деревини Гаврін Сергій Михайлович та № 12 Збірник меблів Смаглий Роман Сергійович, тому виходячи з вище викладеного Учасник відповідає кваліфікаційному критерію — наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
2. Тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації, а саме п.п. 6.5-6.6 та 6.8-6.11 пункт 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розділу ІІІ: для підтвердження відповідності тендероної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закіпівлі, встановленим замовником, учасник надав наступні документи у складі своєї пропозиціїв файлі № 4.1 “Документи, що підтверджують відповідність ТЯКХ” в якому містилися документи:
6.5 файл № 2.5 який містить інформацію “Товариство з обмеженою відповідальністю КОМПАНІЯ «МЕБЛЕВІ ТЕХНОЛОГІЇ» щодо участі у публічній закупівлі за предметом: код ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі (парта/стіл учнівський, стілець учнівський, відкрита шафа для зберігання засобів навчання, стіл, стілець для вчителя) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. та вимог тендерної документації наступним гарантуємо, що постачання, розвантаження та зборка (монтаж) товару здійснюються за рахунок та силами Учасника згідно з заявками Замовника за адресами закладів освіти міста Запоріжжя з наданням копій документів для підтвердження якості товару. “ та файл № 2.12 “Товариство з обмеженою відповідальністю КОМПАНІЯ «МЕБЛЕВІ ТЕХНОЛОГІЇ» щодо участі у публічній закупівлі за предметом: код ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі (парта/стіл учнівський, стілець учнівський, відкрита шафа для зберігання засобів навчання, стіл, стілець для вчителя) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. та вимог тендерної документації наступним гарантуємо, щодо поставки, занесення в приміщення, складання, налагодження та зборка (монтаж) шкільних меблів в загальноосвітніх навчальних закладах.” який підписаний уповноваженою особою та оформлений на бланку підприємства та містить відбиток печатки.
6.8 файл № 2.15 який містить містить інформацію із зазначенням заходів із захисту довкілля під час здійснення діяльності з реалізації предмета закупівлі та підписаний уповноваженою особою та оформлений на бланку підприємства та містить відбиток печатки;
6.9 файл № 2.16 “ Товариство з обмеженою відповідальністю КОМПАНІЯ «МЕБЛЕВІ ТЕХНОЛОГІЇ» щодо участі у публічній закупівлі за предметом: код ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі (парта/стіл учнівський, стілець учнівський, відкрита шафа для зберігання засобів навчання, стіл, стілець для вчителя) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. та вимог тендерної документації наступним гарантуємо, щодо ознайомлення з проектом договору та погодженням на виконання його вимог у разі перемоги в торгах ” зігдно якого учасник погодився з умовами догвору Замовника та файл № 5 Проект договору який містить запис
“З умовами договору ознайомлені та згодні Директор ТОВ КОМПАНІЯ «МЕБЛЕВІ ТЕХНОЛОГІЇ» Н.В. Ніколаєнко 05.05.2020р.” підписаний уповноваженою особою та містить відбиток печатки, що цілком підтверджує згоду на підписання даного договору.
6.10 надано файл № 2.17 “Товариство з обмеженою відповідальністю КОМПАНІЯ «МЕБЛЕВІ ТЕХНОЛОГІЇ» щодо участі у публічній закупівлі за предметом: код ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі (парта/стіл учнівський, стілець учнівський, відкрита шафа для зберігання засобів навчання, стіл, стілець для вчителя) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. та вимог тендерної документації наступним гарантуємо, щодо можливості заміни бракованого товару протягом 7 днів з дня зборки (монтаж) товару.”.
6.11 надано файл №2.18 “Товариство з обмеженою відповідальністю КОМПАНІЯ «МЕБЛЕВІ ТЕХНОЛОГІЇ» щодо участі у публічній закупівлі за предметом: код ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі (парта/стіл учнівський, стілець учнівський, відкрита шафа для зберігання засобів навчання, стіл, стілець для вчителя) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. та вимог тендерної документації наступним гарантуємо, щодо забезпечення гарантійного обслуговування товару на термін експлуатації 24 місяці.”
6.6 надано файл № 2.13 “Товариство з обмеженою відповідальністю КОМПАНІЯ «МЕБЛЕВІ ТЕХНОЛОГІЇ» щодо участі у публічній закупівлі за предметом: код ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі (парта/стіл учнівський, стілець учнівський, відкрита шафа для зберігання засобів навчання, стіл, стілець для вчителя) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. та вимог тендерної документації наступним гарантуємо, що гарантійний термін на товар складає 24 місяці з дня введення товару в експлуатацію, відповідальної особи директор Товариство з обмеженою відповідальністю КОМПАНІЯ «МЕБЛЕВІ ТЕХНОЛОГІЇ» Н.В. Ніколаєнко (067) 510 17 33, директор з виробництва Товариство з обмеженою відповідальністю КОМПАНІЯ «МЕБЛЕВІ ТЕХНОЛОГІЇ» Кириченко Євгеній Володимирович (068)0921165”
Учасник відповідає кваліфікаційному критерію - наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, тому як в складі тендерної документації
Згіно вимоги замовника було потрібно “надати відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості, строків та зборки (монтажу), завірений підписом керівника замовника, не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій). “
відповідно Учасником надано аналогічний договір Управлінням освіти культури та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області згідно довідки №7 від 19.06.2019 в той час, як сканкопія та лист-відгук на договір №7 від 19.06.2019 р.
Що цілком підтверджує кваліфікаційним коретіям.
Також просимо звернути, що допущена помилка в наданій довідці не впливає на відповідність кваліфікаційним критеріям Учасника та є допустимою.
Також просимо звернути увагу, що Замовник має право витрибувати документи від Учасника.
Згідно вище викладеного, вимагаємо скасувати Рішенням тендерного комітету Територіального відділу освіти Вознесенівського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради було винесено Протокол № 27 засідання тендерного комітету ТВО Вознесенівського району № 27 від 12 травня 2020 року, щодо дискваліфікації Товариства з обмеженою відповідальністю Компанія “Меблеві Технології”, та визнати Товариства з обмеженою відповідальністю Компанія “Меблеві Технології” переможцями за закупівлею за кодом ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі. Ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-16-002592-c.
В іншому разі ми звернемося до АМКУ, зі скаргою.
- Дата та номер договору з Управлінням освіти культури та спорту Овдіопольської районної державної адміністрації Одеської області згідно довідки № 2/к-2019 від 02.01.2019 р. в той час, як сканкопія та лист-відгук надано на договір № 7 від 19.06.2019 р.;
- В складі пропозиції надано сканкопію договору №3916-ШМ від 27.05.2019, відображеного в довідці, але не надано відповідного листа-відгуку від Замовника;
- Відгук від Відділу освіти Миколаївської районної державної адміністрації на договір №43 від 20.06.2019 не відповідає жодному договору, зазначеному в довідці
Відповідно до абз.2 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) звертаємося до Вас з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією нашого Товариства.
Згідно з протоколом засідання тендерного комітету територіального відділу освіти Вознесенівського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради від 05.06.2020 №35 відхилено тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ" (далі – ТОВ «АРМАРІ») за процедурою відкритих торгів № закупівлі UA-2020-04-16-002592-c.
В Протоколі зазначено, що тендерна пропозиція ТОВ «АРМАРІ» відхилена відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
- Підстава «у складі тендерної пропозиції не надано висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи та копії сертифікату відповідності ДСТУ ГОСТ 16371:2016 та/або ДСТУ ГОСТ 22046:2004 на Стілець для вчителя».
Тендерним комітетом Вашої установи визначено предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі (парта/стіл учнівський, стілець учнівський, столи) в п.6 р.ІІІ тендерною документацією зазначено що закупівля здійснюється для навчальних кабінетів початкової школи навчальних закладів освіти м. Запоріжжя.
Відповідно до абз. 3 п.1 Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України від 07 лютого 2020 року №143 вимоги до меблів визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри».
В ДСТУ ГОСТ 22046:2004 та ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 20400, ГОСТ 11016) визначені технічні вимоги, характеристика та номенклатура меблів яким має відповідати продукція виробника, що виробляється відповідно до зазначених стандартів. В зазначеній нормативній базі відсутнє таке визначення як «стілець для вчителя». Беручи до уваги вимоги тендерної документації «Стілець для вчителя» відповідно до п 5. ДСТУ ГОСТ 22046:2004 та ДСТУ ГОСТ 16371:2016, за контролюємими показниками номенклатури меблевих виробів для навчальних закладів входить в асортиментну групу «стільці/стільці учнівські». В іншому випадку закупівлю Стільців для вчителя необхідно здійснювати як меблі для обладнання робочого місця працівника за кодом ДК 021:2015 – 39110000-6 – Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них, вимоги щодо якості визначаються за ДСТУ ГОСТ 19917:2016 Меблі для сидіння та лежання. Загальні технічні умови .
В п.6 р.ІІІ тендерної документації визначено технічне завдання до предмету закупівлі з зазначенням інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Будь-яке посилання в найменуванні на спосіб, місце застосування, геометричну складову, комплектацію, розмір, тощо є частиною технічної, якісної та кількісної характеристики предмета закупівлі, та відноситься до категорії «асортимент».
Тобто вимагати від Учасника документи щодо відповідності Держстандарту та санітарно-гігієнічним нормам з чітко визначеними назвами безпосередньо Замовником є дискримінаційною складовою беручи до уваги, що в Держстандартах відсутні такі визначення.
В наданому ТОВ «АРМАРІ» сертифікаті відповідності та висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виробництво меблів приватним підприємством «Тепло-плюс» об’єктом експертизи є меблі для навчальних закладів що виготовляються у відповідності з ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови». В додатках до зазначених документів зазначено – Стільці та Стільці учнівські в асортименті та є еквівалентною назвою стільцю для вчителя. Детальний опис, технічний паспорт та креслення на зазначений товар надані в складі тендерної пропозиції, що підтверджує спроможність поставити продукцію відповідно до вимог тендерної документації.
Для виконання умов договору про закупівлю в тендерній документації Вами визначено надання інформаційних довідок про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації які будуть залучені для виконання умов договору.
Зазначені довідки надані в складі тендерної пропозиції.
ТОВ «АРМАРІ» як комерційному представнику ПП «Тепло-Плюс» (документи про комерційне представництво не надані оскільки не вимагалися тендерною документацією) щоб виконати умови договору необхідно придбати запропонований товар у виробника для зазначеної дії достатньо наявності офісу та транспортного засобу для перевезення меблів. До моменту поставки товару Замовнику необхідне складське приміщення. Для збирання (монтажу) меблів та забезпечення гарантійного обслуговування необхідні ручні інструменти та верстати та наявність працівників які будуть залучені. З наданих довідок зрозуміло, що ТОВ «АРМАРІ» виконанні всі умови встановлені тендерною документацією, та підтверджено, спроможність виконати умови договору про закупівлю вчасно та якісно. Отже, підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АРМАРІ" відсутні.
Вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АРМАРІ".
Замовник не вважає за можливе віднести «Стілець для вчителя» в розрізі категорії «асортимент» до жодного з визначених в додатку до сертифікату відповідності №UA.TR.066.00154-19 виробу:
- Стілець учнівський Т-подібний з покриттям фанери НРL регулюється на ростові групи № 4-6 (на круглій, квадратній трубі)
- Стілець учнівський полозковий
- Стілець учнівський Т-подібний з регулюванням висоти на ростові групи № 4-6 (на круглій, квадратній трубі)
- Стілець учнівський полозковий з покриттям фанери НРL регулюється на ростові групи № 4-6 (на круглій, квадратній трубі)
В той же час, у тендерній документації замовника розділ 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначено наступне:
6. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи у складі своєї пропозиції: …
у разі необов’язкової сертифікації – надати лист-пояснення із зазначенням законодавчих актів щодо не надання таких документів.
Учасник, однак, не долучив відповідний лист-пояснення до складу своєї тендерної пропозиції.
Щодо ствердження учасника: «…закупівлю Стільців для вчителя необхідно здійснювати як меблі для обладнання робочого місця працівника за кодом ДК 021:2015 - 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби i частини до них, вимоги щодо якості визначаються за ДСТУ ГОСТ 19917:2016 Меблі для сидіння та лежання, Загальні технічні умови.
Відповідно до статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції, звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Однак, в період уточнень умов тендерної документації від ТОВ «Армарі» не надходило ані запитань, ані вимог щодо усунення невідповідності. Тобто ТОВ «Армарі» згодилось брати участь у торгах згідно умов тендерної документації.
Дякуємо за відповідь на вимогу №19-20 від 12.06.2020. Щодо наданої відповіді:
Зверніть будь ласка увагу, що в додатку до сертифікату поміж зазначених Вами позицій є позиція «СТІЛЬЦІ» що є позицією номенклатури, а аж ніяк не назвою розділу (це зрозуміло по знаках пунктуації).
Відповідно до абз.2 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) звертаємося до Вас з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією нашого Товариства.
Згідно з протоколом засідання тендерного комітету територіального відділу освіти Вознесенівського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради від 09.06.2020 №38 визначено переможцем процедури відкритих торгів № закупівлі UA-2020-04-16-002592-c товариство з обмеженою відповідальністю «МЕБЛЕВА ФАБРИКА «МЕБЛІБУД» код ЄДРПОУ 41172560 (далі – ТОВ«МФ«МЕБЛІБУД»).
За результатами розгляду документів, наданих учасником у складі тендерної пропозиції, встановлено наступне.
Тендерна пропозиція ТОВ «МФ«МЕБЛІБУД» не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим ст.16 Закону та визначених в Додатку 1 до тендерної документації (п.1 р. ІІІ тендерної документації):
1. Учасник мав надати довідку для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору та обов’язково наявність не менше двох працівників зі збору (монтажу) меблів.
Виробнику меблів для виготовлення шкільних меблів (парт, стільців учнівських та столів учнівських,тощо) з ДСП та з металевими каркасами необхідно задіяти працівників: збирач меблів для роботи на верстатах і зборці меблів, зварник, слюсар-збиральник по металоконструкціям. В довідці ТОВ«МФ«МЕБЛІБУД» від 04.05.2020 №284 відсутні працівники на посаді зварники та слюсар-збиральник по металоконструкціях. Без зазначених робітників неможливо виготовити меблі з металевими каркасами.
Також у ТОВ «МФ «МЕБЛІБУД» відсутні спеціалісти з збирання (монтажу) меблів (Національний класифікатор професій ДК 003:2010 – розділ КП 828 «Складальники»).
Натомість в довідці вказано два комплектувальника меблів які згідно з зазначеної посади співробітники складу, що займаються комплектацією замовлень клієнтів тими матеріалами, що вказані в заявці, а також зберіганням цих товарів та їх інвентаризацією.
ТОВ «МФ«МЕБЛІБУД» довідкою від 04.05.2020 №284 не підтвердив наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору.
2. Учасник відповідно до пп.6.1. п.6 р.ІІІ тендерної документації мав надати копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Всупереч вимогам тендерної документації ТОВ «МФ«МЕБЛІБУД» у складі тендерної пропозиції не надав висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на: парта/стіл учнівський одномісний з полицею регулюється на ростові групи №3-5, стілець учнівський регулюється на ростові групи №3-5, відкрита шафа для зберігання засобів навчання.
Звертаємо увагу, що з зазначеної підстави в рамках поточної процедури закупівлі Вами відхилено тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Фабрика меблів «Династія» (Протокольне рішення від 19 травня 2020 р. №28) та тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БРІК» (протокольне рішення від 01 червня 2020р.№30).
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «МЕБЛІБУД» не відповідає тендерній документації та кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником та підлягає відхиленню.
Відповідно до ч.1 ст. 30 Закону Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ст.16. та умовами тендерної документації.
Дії Замовника щодо визнання переможцем учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій.
Вимагаємо:
1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ «МЕБЛІБУД» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути Наше звернення та надати відповідь у встановлені законом строки відповідно до абз. 2 ст. 32. Закону.
1. Умовами тендерної документації не зазначено вимоги до кваліфікації учасників, як безпосередніх виробників меблів, тож наявність таких працівників, як збирач меблів для роботи на верстатах i зборці меблів, зварник, слюсар-збиральник по металоконструкціям, не вимагалось.
В той же час, для повноцінної поставки товару вимагається наявність працівників з монтажу меблів. Саме такі вимоги відображені замовником у тендерній документації з формулюванням: «не менше двох працівників зі збору (монтажу) меблів». ТОВ Меблева фабрика «Меблібуд» надали довідку №284 від 04.05.20, в якій зазначено 2 працівника з посадою Комплектувальник меблів, які будуть залучені для виконання умов договору зі збору меблів. В рамках даної закупівлі не вимагається надання посадових інструкцій робітників, що будуть залучені до виконання договору, для підтвердження їх обов’язків.
2. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним та якісним вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, ТОВ Меблева фабрика «Меблібуд» надали копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-.18-1/18961 від 27.08.2019 року, в додатку до якого міститься інформація, щодо столів учнівських одномісних та стільців учнівських регульованих, та довідкою № 292 від 04.05.20р. «Детальний опис товару» зазначили, який саме товар пропонує з уточненням щодо ростової групи.
Пропозиція учасника ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" (протокол відхилення № 28 від 19.05.2020) містить копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2.-18.1/22039 від 07.10.2019 року та сертифікату відповідності за № UA.PN.060.0963-19, в яких зазначено позиції столів учнівських одномісних ростової групи № 4-6 та стільців регульованих по висоті, № 2-5 кругла труба d-25/32 мм, що не відповідає технічним вимогам тендерної документації.
Стосовно пропозиції учасника ТОВ "ТМ "БРІК" (протокол відхилення №30 від 02.06.2020) в висновках СЕС та в сертифікаті відповідності на столи учнівські та стільці учнівські конкретно зазначена ростова група № 4-6, замість ростової групи № 3-5 що вимагається.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-12-000015 ● 6b33cec280e140be98fcb64a8444d276
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2020 12:01 |
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.06.2020 № 121
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-ІХ), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків та виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2020-04-16-002592-c, ДК 021:2015: 39160000-1 – Шкільні меблі (Парта/стіл учнівський, стілець учнівський, відкрита шафа для зберігання засобів навчання, стіл, стілець для вчителя), яка проводиться Територіальним відділом освіти Вознесенівського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 липня 2020 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2020 13:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Компанія Меблеві Технології |
900 600,00
UAH з ПДВ
|
887 140,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" |
939 360,00
UAH з ПДВ
|
899 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" |
976 220,00
UAH з ПДВ
|
899 270,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТМ "БРІК" |
1 061 910,00
UAH з ПДВ
|
1 061 910,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Меблі-Техностиль" |
1 152 000,00
UAH з ПДВ
|
1 152 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ" |
1 291 392,00
UAH з ПДВ
|
1 277 928,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД" |
1 345 350,00
UAH з ПДВ
|
1 291 092,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Компанія Меблеві Технології #32819986 |
Відхилено |
887 140,00
UAH з ПДВ
|
12 травня 2020 17:37
|
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" #41676695 |
Відхилено |
899 000,00
UAH з ПДВ
|
20 травня 2020 15:53
|
ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" #32153207 |
Відхилено |
899 270,00
UAH з ПДВ
|
26 травня 2020 17:00
|
ТОВ "ТМ "БРІК" #43068219 |
Відхилено |
1 061 910,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2020 15:52
|
ТОВ "Меблі-Техностиль" #35659221 |
Відхилено |
1 152 000,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2020 15:20
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ" #34373957 |
Відхилено |
1 277 928,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2020 13:09
|
ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД" #41172560 |
Переможець |
1 291 092,00
UAH з ПДВ
|
09 червня 2020 14:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2021 11:00
|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2021 10:58
|
Додаткова угода № 1 від 08.07.2020 | зміни до договору |
08 липня 2020 10:14
|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2020 11:50
|
Договір | укладений |
30 червня 2020 11:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |