Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-09 Мукачево-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів км 398+000 – км 400+600, км 432+564 – км 435+064, Львівської області
Current average repair of the H-09 public road of national importance of Mukachevo-Rakhiv-Bogorodchany-Ivano-Frankivsk-Rogatin-Bibrka-Lviv km 398 + 000 - km 400 + 600, km 432 + 564 - km 435 + 064, Lviv region
Очікувана вартість
64 395 221,56 UAH
UA-2020-04-16-002252-c 97fc563e8abd4b8c9c2da5e63e773b6c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Познанський Роман Орестович

+380322457832 SADLO-TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25253009
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська область обл., Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54
Контактна особа: Познанський Роман Орестович
+380322457832
SADLO-TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Lviv Oblast
National ID: 25253009
Contact point: Poznanskyi Roman
+380322457832
SADLO-TENDER@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 квітня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 09 травня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 травня 2020 21:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 15:22
Очікувана вартість: 64 395 221,56 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 321 976,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1931856 UAH
Publication date: 16 квітня 2020 16:15
Enquiries until: 09 травня 2020 21:00
Complaints submission until: до 15 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 травня 2020 21:00

Information

Estimated total value: 64 395 222 UAH including VAT
Minimal lowering step: 321 976 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-09 Мукачево-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів км 398+000 – км 400+600, км 432+564 – км 435+064, Львівської області. Джерело фінансування - Державний бюджет України.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the H-09 public road of national importance of Mukachevo-Rakhiv-Bogorodchany-Ivano-Frankivsk-Rogatin-Bibrka-Lviv km 398 + 000 - km 400 + 600, km 432 + 564 - km 435 + 064, Lviv region. The source of financing - State budget of Ukraine.
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за надані послуги в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ № 3), підписаних Сторонами, а також після пред’явлення Підрядником висновку(звіту) за результатами проведеного незалежним сертифікованим експертом моніторингу якості та об’ємів наданих послуг (виконаних робіт) та висновку(висновків) атестованої лабораторії, щодо підтвердження якості наданих послуг (виконаних робіт). Здача до оплати наданих послуг може проводитись подекадно. Неподання Підрядником хоча б однієї з форм актів: актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) чи довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ № 3) є підставою для їх повернення Підряднику. Замовник може провести з дозволу Головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату (аванс), відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-16-002252-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АЛОВ-БУД", Код ЄДРПОУ:41398603
Дата подання: 29 квітня 2020 10:44
ВИМОГА щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Відповідно до вимог тендерної документації (пункт 3 Додаток №1) Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про досвід виконання аналогічного договору. При цьому Замовником встановлено ряд дискримінаційних, антиконкурентних вимог, що створюють значні корупційні ризики, надаючи Замовнику можливість відхилити пропозицію майже будь-якого небажаного учасника. До таких вимог слід віднести:
1. Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та послуг з поточного середнього ремонту АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО ЗНАЧЕННЯ (МІЖНАРОДНІ, НАЦІОНАЛЬНІ ЧИ РЕГІОНАЛЬНІ) І, ІІ АБО ІІІ КАТЕГОРІЇ, укладений протягом останніх 3-х років та який виконаний не менше ніж на 85 % від загальної ціни договору.
Вимога Замовника щодо надання підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування саме державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії є дискримінаційною, оскільки види робіт, які передбачені технічним завданням тендерної документації, виконуються не тільки на дорогах державного значення, але і на дорогах місцевого значення. Технологія виконання робіт, як і на дорогах державного значення, так і на дорогах місцевого значення, здійснюється згідно існуючих в Україні норм, правил та стандартів, та не буде відрізнятись.

2. УЧАСНИК МАЄ НАДАТИ ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ (ОДНИМ ДОГОВОРОМ АБО СУМАРНО) В ОБСЯЗІ НЕ МЕНШЕ НІЖ 100% ВІД ОБ’ЄМІВ ОСНОВНИХ ВИДІВ ПОСЛУГ/РОБІТ.
Згідно із положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору, ТОБТО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ, А НЕ ОБСЯГІВ ВИКОНАННЯ ВИДІВ РОБІТ ЗА ТАКИМ ДОГОВОРОМ. Вказаною вимогою Замовник фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі тим учасникам, які виконували роботи за аналогічними договорами в менших обсягах.
Використовувані механізми, технологія виробництва та застосовувані методи при здійсненні поточного середнього ремонту дороги є однаковими без залежності від площі чи обсягів виконаних робіт. Єдиною відмінністю є кількість машин/механізмів та працівників, які мають бути задіяні для того, щоб виконати більший обсяг робіт за час встановлений Замовником. Відносно машин та механізмів, які повинен мати учасник, Замовник встановив окремі вимоги щодо мінімальної кількості та видів необхідної спеціальної техніки пунктом 1 Додатку №1 до тендерної документації. Учасник, який матиме необхідну кількість машин та механізмів і досвід виконання аналогічного договору зможе виконати роботи, передбачені технічним завданням, без залежності від того, в яких обсягах в натуральних величинах учасником надавались послуги за аналогічним договором.
Замовник штучно обмежує конкуренцію, встановивши кількісні обмеження щодо обсягів виконаних аналогічних робіт, що є дискримінаційною вимогою, які дозволяють прийняти участь у тендері обмеженій кількості учасників.

3. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ (ДОДАТОК №3 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ) ПЕРЕДБАЧАЄ ВИКОНАННЯ РОБІТ, ВКАЗАНИХ У ВИМОГАХ ЩОДО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ДОСВІДУ. А саме:
1) влаштування верхнього шару покриття асфальтоукладальником – 54700 м2;
2) влаштування основи дорожнього одягу – 4410 м2;
5) холодне фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою – 1300 м2.

Встановивши такі вимоги Замовник фактично звузив поняття «аналогічний договір» конкретними видами робіт.
При визначенні кваліфікаційних критеріїв Замовник повинен керуватись не тільки технічним завданням, а й розуміти, що однакових проектів не може бути. Тому такий підхід до визначення кваліфікаційних критеріїв є дискримінаційним по відношенню до учасників, які мають великий досвід у будівництві доріг.

4. ЗАМОВНИКОМ ВСТАНОВЛЕНА ВИМОГА ЩОДО ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ НЕ МЕНШ, НІЖ НА 85% ВІД ЗАГАЛЬНОЇ ЦІНИ ДОГОВОРУ.
Ця вимога також є дискримінаційною, оскільки унеможливлює участь у даній закупівлі багатьох потенційних учасників, адже аналогічний договір може знаходитись на стадії виконання і бути виконаним менше ніж на 85% від загальної ціни договору. Тим не менше, учасником уже було виконано ряд робіт у достатніх обсягах. Окрім цього, поширеними є випадки, коли під час оголошення закупівель, а також під час виконання договору у Замовників не було достатніх бюджетних призначень на всю (загальну) суму договору, а виключно на суму наявних у Замовників бюджетних призначень, про що сторонами укладаються відповідні зміни і доповнення до договорів, погоджуються строки і обсяги їх виконання.
Таким чином у договорах, які є значними за їх сумою, Замовники, як правило, встановлюють загальну суму договору повну (на суму ремонту усієї дороги), однак фактично доручають підрядникам виконувати роботи виключно в межах сум наявних бюджетних призначень (про що безпосередньо вказується у відповідних договорах), а не на загальну суму укладених договорів, а відповідно підрядники зобов’язані і виконують такі договори в меншій сумі (ніж загальна сума договору), не з власної вини, а виключно згідно вказівок Замовників та у відповідності до вимог чинного бюджетного законодавства України.

Проаналізувавши вимоги Тендерної документації щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, можна зробити висновок, що при розробці Тендерної документації Замовник користувався Методологією щодо особливостей здійснення закупівель робіт з будівництва (нове будівництво, капітальний ремонт та реконструкція) та послуг з поточного ремонту і експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування. Слід звернути увагу на те, що ця Методологія ще не затверджена відповідним Наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України, а є лише ПРОЄКТОМ, тому не має відповідної юридичної сили.
Окрім цього, слід врахувати позицію Антимонопольного комітету України, викладену у Листі до Державного агентства автомобільних доріг України №300-29/01-1772 від 03.02.2020 Щодо погодження проєкту Методичних рекомендацій зі складання тендерної документації на закупівлю робіт з проектування, будівництва (нове будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт) та послуг з поточного ремонту і експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування. А саме, щодо надмірної доказової бази для Учасника щодо досвіду виконання робіт: «Так, абзацом 6 пункту 4.4.8 проекту Методичних рекомендацій передбачено, що «учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт (надання послуг) на автомобільних дорогах загального користування державного значення будь-якої категорії сумарно за будь-який період протягом останніх 5-ти років в обсязі не менше ніж 50 % від об’ємів основних робіт/послуг, передбачених технічним завданням (в натуральних величинах). Види основних робіт або послуг та об’єми, виконання яких має підтвердити Учасник, визначаються Замовником». У висновку Комітет зазначає, що «вимоги встановлені в проєкті Методичних рекомендацій в зазначеній редакції можуть призвести до зменшення конкуренції на торгах при здійсненні закупівель робіт з проектування, будівництва (нове будівництво, реконструкція та капітальний ремонт) та послуги з поточного ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування та як результат – нівелювання прав споживачів.»
Водночас у проєкті Методології щодо особливостей здійснення закупівель робіт з будівництва (нове будівництво, капітальний ремонт та реконструкція) та послуг з поточного ремонту і експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування встановлені ще більш жорсткі вимоги щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору ніж у проєкті Методичних рекомендацій зі складання тендерної документації на закупівлю робіт з проектування, будівництва (нове будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт) та послуг з поточного ремонту і експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування.

Окрім цього, зазначаємо, що рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) при вирішенні аналогічних скарг постановлюються на користь Учасників. Прикладом цього є нещодавне рішення Колегії №6403-р/пк-пз від 03.04.2020 року. (Номер скарги: UA-2020-02-18-003600-b.b7)

З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕВКАЗАНЕ, ПРОСИМО ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, З МЕТОЮ УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ УМОВ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЗОКРЕМА:
1. УСУНУТИ ВИМОГУ ЩОДО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ РОБІТ/НАДАННЯ ПОСЛУГ НА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРОГАХ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ САМЕ ДЕРЖАВНОГО ЗНАЧЕННЯ (МІЖНАРОДНІ, НАЦІОНАЛЬНІ ЧИ РЕГІОНАЛЬНІ) І, ІІ ЧИ ІІІ КАТЕГОРІЇ.
2. УСУНУТИ ВИМОГУ ЩОДО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ РОБІТ В ОБСЯЗІ 100% ВІД ОБ’ЄМІВ ПОСЛУГ, ВИЗНАЧЕНИХ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ В НАТУРАЛЬНИХ ВЕЛИЧИНАХ;
3. УСУНУТИ ВИМОГИ ЩОДО ВИКОНАННЯ КОНКРЕТНИХ ВИДІВ РОБІТ ЗА АНАЛОГІЧНИМ ДОГОВОРОМ;
4. УСУНУТИ ВИМОГУ ЩОДО ВІДСОТКУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ У РОЗМІРІ 85% ВІД ЗАГАЛЬНОЇ ЦІНИ ДОГОВОРУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 травня 2020 12:38
Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації від 05.05.2020.
Номер вимоги: UA-2020-04-16-002252-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АЛОВ-БУД", Код ЄДРПОУ:41398603
Дата подання: 16 червня 2020 14:10
ВИМОГА ПРО СКАСУВАННЯ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
15.06.2020 року тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Львівській області було відхилену нашу пропозицію, а саме – пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛОВ-БУД».
Насамперед, хочемо нагадати, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), закупівлі здійснюються за принципами, зокрема, добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.

Щодо причин дискваліфікації, слід звернути увагу на наступне:

1) Згідно вимог пп.1.1. п.1 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає: - сканкопії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). На виконання зазначених вимог тендерної документації Учасником ТОВ «АЛОВ-БУД» надано Довідку про наявність обладнання №348вих-20 від 15.05.2020, в якій за №19 зазначено машину маркірувальну, однак, на таку машину не надано свідоцтво про державну реєстрацію або інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Відповідно, Учасником ТОВ «АЛОВ-БУД» не виконано зазначеної вище вимоги тендерної документації Замовника, а його тендерна пропозиція є такою, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника на цю закупівлю та кваліфікаційному критерію установленому статтею 16 Закону та тендерною документацією на цю закупівлю і відхиляється Замовником на підставі абз.1 п.1 ч.1 ст. 30 та п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020).
ТОВ «АЛОВ-БУД» у складі своєї тендерної пропозиції надало Договір оренди №17/03/20 від 17 березня 2020 року Машини для нанесення дорожньої розмітки «КОНТУР 650 ХПЄ», (2018 р.в.), укладений з Товариством з обмеженою відповідальністю «Трафік Менеджмент Груп», усі додатки, що є невід’ємною частиною договору, зокрема, Додаток №1 Специфікація техніки та Додаток №2 Акт приймання-здачі техніки та Атестат відповідності на Машину для нанесення дорожньої розмітки «КОНТУР 650 ХПЄ», (2018 р.в.), виданий ДП «Науково-технічний центр «Дорожній контроль якості» та зареєстрований в Реєстрі під № АВ.ВА.019-20 (як документ, що освідчує право власності (обліку) ТзОВ «Трафік Менеджмент Груп» на Машину для нанесення дорожньої розмітки «КОНТУР 650 ХПЄ», (2018 р.в.). Згаданий Атестат відповідності виданий Товариству з обмеженою відповідальністю «Трафік Менеджмент Груп».


2) Згідно вимог пп.2.1. п.2 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. Учасники обов’язково включають у Довідку працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг/виконання робіт згідно предмету закупівлі, а саме: Інженерно-технічні працівники, в кількості осіб, не менше ніж зазначено нижче: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації (1 особа); - начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції (1 особа); - виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (2 особи); - інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт (1 особа); - майстер (2 особи); - геодезист або інша особа яка виконує комплекс геодезичних робіт (1 особа). Дорожні робітники в кількості не менше ніж 14 осіб; Машиністи та водії в кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (але у будь-якому разі, кількість таких працівників повинна бути не меншою кількості машин і механізмів, зазначених в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Наявність в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг/виконання робіт згідно предмету закупівлі, документально підтверджуються в складі тендерної пропозиції наступними документами (стосується усіх працівників, зазначених учасником у Довідці): - сканкопіями трудових книжок та/або наказів про призначення на посаду або наказів про сумісництво або цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Додатково на інженерно-технічних працівників (усіх, що зазначені у Довідці) Учасник надає: - сканкопії дипломів про закінчення учбових закладів. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо, за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, тощо. Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років. Учасник також повинен надати у складі тендерної пропозиції сканкопію кваліфкаційного сертифікату на інженера-геодезиста. Учасники в складі тендерної пропозиції обов’язково надають згоду (лист довільної форми) на обробку та використання персональних даних працівників, інформація по яких відображена учасником в Довідці. На виконання зазначених вимог тендерної документації Учасником ТОВ «АЛОВ-БУД» надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації №354вих-20 від 15.05.2020, у якій за №11 зазначено майстра, загальний стаж роботи у дорожньому господарстві якого становить 1,5 р., в той час як згідно вимог тендерної документації для інженерно-технічних працівників загальний стаж роботи у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років (з вимог тендерної документації чітко вбачається, що майстер є інженерно технічним працівником). Окрім того, згідно вимог тендерної документації додатково на інженерно-технічних працівників (усіх, що зазначені у Довідці) Учасник надає: - сканкопії дипломів про закінчення учбових закладів. На виконання цієї вимоги Учасником ТОВ «АЛОВ-БУД» не надано диплому на інженерно-технічного працівника – інженера з охорони праці, зазначеного за № 5 Довідки. Відповідно, Учасником ТОВ «АЛОВ-БУД» не виконано зазначених вище вимог тендерної документації Замовника, а його тендерна пропозиція є такою, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника на цю закупівлю та кваліфікаційному критерію установленому статтею 16 Закону та тендерною документацією на цю закупівлю і відхиляється Замовником на підставі абз.1 п.1 ч.1 ст. 30 та п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020).
Стосовно того, що Учасником ТОВ «АЛОВ-БУД» надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації №354вих-20 від 15.05.2020, у якій за №11 зазначено майстра, загальний стаж роботи у дорожньому господарстві якого становить 1,5 р., в той час як згідно вимог тендерної документації для інженерно-технічних працівників загальний стаж роботи у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років. У цьому випадку мала місце формальна (несуттєва) помилка, а саме механічна описка.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону Замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок.
Відповідно до умов тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформлення тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме:
- відсутність підпису та/або печатки та/або бланку на окремих сторінках (сторінці);
- зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації;
- можлива відсутність в документі певної інформації (відомостей) за умови, що ця інформація (відомості) повністю відображена в іншому документі наданому в тендерній пропозиції учасника;
- орфографічні помилки та механічні описки.
Орфографічні помилки та механічні описки будуть сприйматися Замовником, як формальні (несуттєві) у разі, якщо такі помилки не призведуть до значного спотворення інформації, допущені очевидно ненавмисно та не з метою надання недостовірної інформації, та при умові, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, та встановити, що такі помилки ненавмисні.
У Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації №354вих-20 від 15.05.2020, у якій за №11 зазначено майстра, загальний стаж роботи у дорожньому господарстві якого становить понад 2 роки, а не 1,5 роки. На підтвердження цього ТОВ «АЛОВ-БУД», у складі тендерної пропозиції надано копію трудової книжки згаданого майстра. Із записів у трудовій книжці видно, що стаж роботи у ТОВ «АЛОВ-БУД» становить 1 рік 10 місяців і 12 днів. Окрім цього, цивільно-правовий договір з цим майстром був укладений 4 травня 2020 року і станом на день реєстрації Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації №354вих-20 від 15.05.2020 до стажу роботи слід додати ще 10 днів. Таким чином стаж роботи на ТОВ «АЛОВ-БУД» становить 1 рік 10 місяців і 22 дня.
Слід зазначити ще й те, що з 25.02.2020 року цей майстер працює на посаді майстра за трудовим договором з ТОВ «Автомагістраль-Південь». Таким чином, загальний трудовий стаж становить понад 2 роки.
З приводу того, що Учасником ТОВ «АЛОВ-БУД» не надано диплому на інженерно-технічного працівника – інженера з охорони праці, зазначеного за № 5 Довідки №354вих-20 від 15.05.2020, слід звернути увагу на те, що ТОВ «АЛОВ-БУД» у складі тендерної пропозиції було надано Посвідчення №01-18ОП та Протокол №01-18ОП засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 13.02.2018 року
Водночас, відповідно до ДОВІДНИКА кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики №336 від 29 грудня 2004 року «Про затвердження Випуску 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників» Інженер з охорони праці належить до «Професіоналів». Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників визначає наступні кваліфікаційні вимоги до Інженера з охорони праці: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст) без вимог до стажу роботи. У Довідці №354вих-20 від 15.05.2020 вказано про наявність повної вищої освіти за кваліфікаційним рівнем – магістр НУ «Львівська Політехніка». У зв’язку з наведеним, очевидним є наявність в інженера з охорони праці ТОВ «АЛОВ-БУД» освіти, що вимагається.

У зв’язку з вищенаведеним, та з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель, зокрема, добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, ПРОСИМО:
1. Задовольнити нашу вимогу.
2. Скасувати своє рішення про дискваліфікацію тендерної пропозиції ТОВ «АЛОВ-БУД» від 15.06.2020 року.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 червня 2020 18:30
Зазначена вимога не підлягає задоволенню з підстав, викладених Замовником у вкладенні.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-16-002252-c.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 20 червня 2020 20:44
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника (детальніше у доданій скарзі).
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 червня 2020 20:25
Номер скарги: UA-2020-04-16-002252-c.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т", Код ЄДРПОУ:42844920
Дата подання: 19 червня 2020 19:13
СКАРГА щодо дій та прийнятого рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т»
19.06.2020 р. № 1515 Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ________________________________________ Вул. Митрополита В.Липківського,45 м. Київ,03035 Суб’єкт оскарження Товариство з обмеженою відповідальністю «ШЛЯХОВИК-Т» 48101, вул. Січових Стрільців, 63/1, м. Теребовля Тернопільської області ЄДРПОУ: 42844920 E-mail: shliakhovykt@gmail.com Тел.: 095-694-14-99 Найменування Замовника рішення і дії якого оскаржуються Служба автомобільних доріг у Львівській області ЄДРПОУ – 25253009 Тел.: 0322457832 Е-mail.: SADLO-TENDER@UKR.NET вул. Володимира Великого,54 м.Львів 79053 Закупівля UA-2020-04-16-002252-с 1 послуга: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-09 Мукачево-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів км 398+000 – км 400+600, км 432+564 – км 435+064, Львівської області СКАРГА щодо дій та прийнятого рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» Підставою для подання скарги є: Неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т», яке опубліковане на веб-порталі Уповноваженого органу 15.06.2020р. (Форма протоколу розгляду тендерних пропозицій, без номера) (далі оскаржуване Рішення). Обґрунтування порушення прав 16 квітня 2020 року Службою автомобільних доріг у Львівській області (далі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу розміщено оголошення № UA-2020-04-16-002252-с про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-09 Мукачево-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів км 398+000 – км 400+600, км 432+564 – км 435+064, Львівської області.» 19 травня 2020 року електронною системою автоматично розкрито тендерні пропозиції учасників. 15 червня 2020р. Замовником оприлюднено оскаржуване Рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т». Вважаю, що Замовник неправомірно прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т». Метою Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 02.04.2020р. (далі Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Оскаржуваним Рішенням Замовник всупереч принципам добросовісної конкуренції серед учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, в порушення вимог ст.30 Закону, вимог і умов тендерної документації відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т». Упереджений, не об’єктивний, дискримінаційний підхід Замовника до оцінювання нашої тендерної пропозиції порушує права нашого підприємства на добросовісну конкуренцію, неупереджену оцінку тендерної пропозиції та інші, що витікають з основоположних принципів здійснення публічних закупівель та вимог Закону, перешкоджає участі в торгах за даним предметом закупівлі. ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т», як учасник закупівлі розраховує, що Замовник діятиме і прийматиме рішення виключно в рамках Закону. Проте, фактичні дії та рішення Замовника вказують на протилежне. Обґрунтування незаконності оскаржуваного Рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т». Відхиляючи тендерну пропозицію ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» Замовник покликається на наступне: «Згідно вимог пп. 2.1. п.2. Додатку №1 до тендерної документації на цю закупівлю Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. Учасники обов’язково включають у Довідку працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг/виконання робіт згідно предмету закупівлі, серед яких у тому числі: машиністи та водії в кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (але у будь-якому разі, кількість таких працівників повинна бути не меншою кількості машин і механізмів, зазначених в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази). На виконання зазначеної вище вимоги тендерної документації Замовника учасником ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації №1202 від 19.05.2020, у якій зазначено про наявність в учасника 20-ти машиністів та водіїв. Водночас, Учасником надано довідку про наявність обладнання №1199 від 19.05.2020, у якій зазначено 27 одиниць машин і механізмів, в той час, як Замовником у вимогах тендерної документації зазначалося, що У БУДЬ-ЯКОМУ РАЗІ КІЛЬКІСТЬ МАШИНІСТІВ ТА ВОДІЇВ ПОВИННА БУТИ НЕ МЕНШОЮ КІЛЬКОСТІ МАШИН І МЕХАНІЗМІВ, ЗАЗНАЧЕНИХ В ДОВІДЦІ ПРО НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ. Відповідно, Учасником ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» не виконано зазначеної вище вимоги тендерної документації Замовника, а його тендерна пропозиція є такою, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника на цю закупівлю та кваліфікаційному критерію установленому статтею 16 Закону та тендерною документацією на цю закупівлю і відхиляється Замовником на підставі абз.1 п.1 ч.1 ст. 30 та п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020).». Згідно тендерної документації Замовником, відповідно до ст.16 Закону встановлено вимогу до Учасників щодо підтвердження відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до п.2 Додатку 1 тендерної документації на підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати Довідку (Таблиця 5). Учасники обов’язково включають у Довідку працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг/виконання робіт згідно предмету закупівлі, серед яких у тому числі: машиністи та водії в кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (але у будь-якому разі, кількість таких працівників повинна бути не меншою кількості машин і механізмів, зазначених в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази). На виконання такої вимоги ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т», в складі тендерної пропозиції, надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації №1202 від 19.05.2020р. (далі Довідка №1202 від 19.05.2020р.) у якій зазначено про наявність в учасника 20-ти машиністів та водіїв. Разом з цим, ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання №1199 від 19.05.2020р. (далі Довідка №1199 від 19.05.2020р.), у якій зазначено 27 одиниць техніки. Серед зазначених у Довідці №1199 від 19.05.2020р. транспортних засобів та механізмів – 15 одиниць техніки залучаються на підставі Договорів оренди №3-04/20 від 27.04.2020 р. укладеного з МПП «НАРА» та №2/20 від 30.04.2020 укладеного з ТДВ «ШРБУ №88», відповідно до яких керування орендованими транспортними засобами здійснюється екіпажем Орендаря (ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т»), і зазначених в Довідці №1202 від 19.05.2020р. водіїв та машиністів більш ніж достатньо для обслуговування і керування орендованими транспортними засобами під час надання послуг за предметом закупівлі, що в повній мірі відповідає вимогам тендерної документації, і кількість працівників (машиністів, водіїв) є більшою ніж кількість орендованих транспортних засобів. В цей же час, 12 одиниць техніки, які зазначені в Довідці №1199 від 19.05.2020р., а саме: автомобілі самоскиди (3шт.), автомобіль бортовий (1шт.), бульдозер (1шт.), автогудронатор (1шт.), котки (4шт.), машина поливально-мийна (1шт.), машина для ручного маркірування (1шт.) залучаються на підставі Договору надання послуг від 04.12.2019р. №04/12-2019п. укладеного з ТОВ «Балтом Україна» (сканкопія Договору надана в складі тендерної пропозиції). Відповідно до умов цього Договору послуги надаються транспортними засобами сторони Виконавця разом з екіпажем який їх обслуговує (п.2.1 Договору), що в повній мірі відповідає вимогам ст.902 Цивільного кодексу України, яка регламентує порядок виконання Договору надання послуг, і відповідно до якої Виконавець повинен надати послугу особисто. Отже, працівники ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т», у будь-якому випадку, не залучатимуться до керування транспортними засобами/механізмами залученими відповідно до Договору надання послуг від 04.12.2019р. №04/12-2019п. укладеного з ТОВ «Балтом Україна». В цей же час, Замовник не вимагав підтвердження наявності машиністів, водіїв залучених по Договорах надання послуг з екіпажем., і відповідно таке підтвердження в складі тендерної пропозиції не надавалось. Водночас, не зазначення таких відомостей не впливає на зміст тендерної пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» не нівелює технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. Таким чином, ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» повністю виконало вимогу Замовника щодо підтвердження наявності машиністів та водіїв в кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Разом з цим, звертаю увагу Колегії на те, що ТОВ «Балтом Україна», за зверненням ТОВ «ШЛЯХОВИК» додатково підтвердило наявність в своєму розпорядженні машиністів, водіїв необхідних для керування транспортними засобами і механізмами, які залучатимуться за Договором надання послуг від 04.12.2019р. №04/12-2019п. для надання послуг за цим предметом закупівлі (Лист-підтвердження за №535-а від 19.06.2020р., та копії наказів додаються). Водночас, звертаю увагу Колегії на те, що оцінюючи тендерну пропозицію ТОВ «Миколаївбудцентр» Замовник керуючись ч.7 ст.28 Закону, звернувся до ДП «Агентство місцевих доріг Полтавської області» за підтвердженням інформації наведеної в Листі-відгуку. Разом з цим, при оцінці тендерної пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» Замовник не виявив за потрібне звернутись до ТОВ «Балтом Україна» для підтвердження інформації про надання послуг за Договором від 04.12.2019р. №04/12-2019п. транспортними засобами/ механізмами разом з екіпажем, про фактичну наявність працівників ТОВ «Балтом Україна». Натомість вирішив, що вказаних у Довідці №1202 від 19.05.2020 машиністів та водіїв недостатньо для керування залученими транспортними засобами, що не відповідає дійсності. Вибірковий, упереджений, не об’єктивний, дискримінаційний підхід Замовника до оцінювання тендерних пропозицій учасників порушує права нашого підприємства на добросовісну конкуренцію, неупереджену оцінку тендерної пропозиції та інші, що витікають з основоположних принципів здійснення публічних закупівель та вимог Закону. Зазначені дії Замовника є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених ст.3 Закону, зокрема, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, перешкоджають участі ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» в торгах за вказаним предметом закупівлі. Приймаючи до уваги викладене, керуючись ст.18,28,30,31 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення в Діях Замовника – Служби автомобільних доріг у Львівській області порушень процедури закупівлі. Зобов’язати Замовника – Службу автомобільних доріг у Львівській області скасувати Рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» за предметом закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-09 Мукачево-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів км 398+000 – км 400+600, км 432+564 – км 435+064, Львівської області» оголошення про проведення якої опубліковане на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-04-16-002252-с. Додаток: - Платіжне доручення №327 від 18.06.2020р. про внесення плати за подання скарги - Лист підтвердження ТОВ «Балтом Україна» №535-а від 19.06.2020р. - Копії наказів ТОВ «Балтом Україна». З повагою, Директор ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» Карпець М.І.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 червня 2020 11:52
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) № 13496-р/пк-пз від 13.07.2020, прийнятого за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю «ШЛЯХОВИК-Т» від 19 червня 2020 № UA-2020-04-16-002252-c.b3 Колегією встановлено, що Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в частині її відхилення, тому вона була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. Предметом оскарження Скаржинка було його відхилення та недопущення до аукціону. У прохальній частині скарги № UA-2020-04-16-002252-c.b3 від 19 червня 2020 Скаржник просить Орган оскарження зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т». Оскільки, Орган оскарження у прийнятому рішенні № 13496-р/пк-пз від 13.07.2020 не зобов’язує Замовника скасувати прийняте ним рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т», Замовнику незрозумілі підстави задоволення Колегією скарги Скаржника. При оприлюднені Замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій (який система формує сама, оскільки, Замовник не має технічної можливості долучити протокол розгляду тендерних пропозицій), Замовником було правомірно відхилено тендерну пропозицію Скаржника та не допущено його до аукціону. Після оприлюднення результатів розгляду тендерних пропозицій учасників Замовник не мав можливості технічно відмінити торги в системі, оскільки розпочався період оскарження відповідно до абз.3 ч.2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020) (далі – Закон). В результаті, на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 13496-р/пк-пз від 13.07.2020, оскільки, згідно рішення Колегії Замовника не зобов’язано скасовувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т», до оцінки (аукціону) в будь-якому випадку допущено менше двох тендерних пропозицій, відповідно, Замовник відміняє торги відповідно до ч.1 ст.31 Закону.
Дата виконання рішення замовником: 17 липня 2020 22:40

Документи подані скаржником

19 червня 2020 19:05
Скарга АМКУ.pdf
19 червня 2020 19:10
НАКАЗИ Балтом.pdf

Документи подані замовником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2020-04-16-002252-c97fc563e8abd4b8c9c2da5e63e773b6c
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25253009
Місцезнаходження: 79053, Україна, Львівська область обл., Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "АЛОВ-БУД" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Миколаївбудцентр Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

19 травня 2020 18:58
Електронний підпис
19 травня 2020 18:14
39_дод 1.1.3.pdf
19 травня 2020 18:05
39 дод 7.pdf
19 травня 2020 16:50
Nakazy_150520.pdf
19 травня 2020 16:50
Dyplomy_150520.pdf
19 травня 2020 16:50
Техпаспорти ч.2.pdf
19 травня 2020 16:50
Техпаспорти ч.1.pdf
19 травня 2020 16:50
Договір _2-53.rar
19 травня 2020 16:49
Відгук до Договору_2-53.PDF
19 травня 2020 16:49
витяг.pdf
19 травня 2020 16:49
Виписка 1 931 856,00 грн.pdf
19 травня 2020 16:49
39_суб.pdf
19 травня 2020 16:49
39_дод 2_3_4_6.pdf
19 травня 2020 16:49
39_дод 1.3.pdf
19 травня 2020 16:49
39_дод 1.2.pdf
19 травня 2020 16:49
39_дод 1.1.4.pdf
19 травня 2020 16:49
39_дод 1.1.3.pdf
19 травня 2020 16:49
39_дод 1.1.2.pdf
19 травня 2020 16:49
39_дод 1.1.1.pdf
19 травня 2020 16:49
39 повноваження.pdf
19 травня 2020 16:49
39 дод 7.pdf
19 травня 2020 16:49
18888 ОНУР К.І. p7s.7z
19 травня 2020 16:49
трудові книжки_ч.6.pdf
19 травня 2020 16:48
трудові книжки_ч.5.pdf
19 травня 2020 16:48
трудові книжки_ч.4.pdf
19 травня 2020 16:48
трудові книжки_ч.3.pdf
19 травня 2020 16:48
трудові книжки_ч.2.pdf
19 травня 2020 16:47
трудові книжки_ч.1.pdf

Документи

Публічні документи

19 травня 2020 18:45
Електронний підпис
19 травня 2020 18:44
ВПВ17.pdf
19 травня 2020 18:44
Дов_дка_1431.zip
19 травня 2020 18:44
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
19 травня 2020 18:44
Dovirenist_Savchenko.zip
19 травня 2020 18:44
Dovidka pro nazvu.zip
19 травня 2020 18:44
Bankivska Licenzia.zip
19 травня 2020 18:44
203379_ГР_1431_1 931 856.zip
19 травня 2020 18:44
ПОВНОВАЖЕННЯ+СТАТУТ.pdf
19 травня 2020 18:44
КК ДОСВІД.pdf
19 травня 2020 18:44
ЗГОДА.pdf
19 травня 2020 18:44
Освіта.pdf
19 травня 2020 18:44
ТК6.pdf
19 травня 2020 18:44
ТК5.pdf
19 травня 2020 18:44
ТК4.pdf
19 травня 2020 18:44
ТК3.pdf
19 травня 2020 18:44
ТК2.pdf
19 травня 2020 18:44
ТК1.pdf
19 травня 2020 18:44
ПРАЦІВНИКИ довідка.pdf
19 травня 2020 18:44
ЛАБОРАТОРІЯ.pdf
19 травня 2020 18:44
АСФАЛЬТ.pdf
19 травня 2020 18:44
Виробнича БАЗА.pdf

Документи

Публічні документи

19 травня 2020 20:22
Електронний підпис
19 травня 2020 20:15
Fwd_.zip
19 травня 2020 20:15
Fwd_ юр.док. банка.zip
19 травня 2020 20:15
30. Довіреності.pdf
19 травня 2020 20:15
28. Дов_дка покриття 452.pdf
19 травня 2020 20:15
26. Інші довідки.pdf
19 травня 2020 20:15
25. Санкції.pdf
19 травня 2020 20:15
24. Сертифікат ISO.pdf
19 травня 2020 20:15
23.16 ТК Іовчев П.П..PDF
19 травня 2020 20:14
23.30 ТК Коваль - дор.роб.PDF
19 травня 2020 20:14
23.14 ТК Сандрачук А.В..PDF
19 травня 2020 20:14
23.24 ТК Єфімчук Р.Л..PDF
19 травня 2020 20:14
23.13 ТК Поспелов А.М..pdf
19 травня 2020 20:14
23.12 ТК Рибакін В.В..pdf
19 травня 2020 20:14
23.11 ТК Амбарцумян Г.В.pdf
19 травня 2020 20:14
23.22 ТК Царинний В.С..PDF
19 травня 2020 20:14
23.3 ТК Гурін М.В..pdf
19 травня 2020 20:14
23.20 ТК Момцемлідзе Г.Г..PDF
19 травня 2020 20:14
23. Листи згоди.pdf
19 травня 2020 20:14
22. Досвід.pdf
19 травня 2020 20:14
23.18 ТК Працюк В.В..PDF
19 травня 2020 20:14
21. Накази ЦПУ ч. 2.pdf
19 травня 2020 20:14
20. Накази ЦПУ ч.1.pdf
19 травня 2020 20:14
19. Дипломи.pdf
19 травня 2020 20:14
18. Листи згоди.pdf
19 травня 2020 20:14
16. Транспортна схема.pdf
19 травня 2020 20:14
13. Підтвердження мтб.pdf
19 травня 2020 20:14
10. Гарантійни листи.pdf
19 травня 2020 20:14
9. Погодження.pdf
19 травня 2020 20:14
8. Проект договору.pdf
19 травня 2020 20:14
7. Технічне завдання.pdf
19 травня 2020 20:13
1. Установчі документи.pdf

Документи

Публічні документи

19 травня 2020 20:44
Електронний підпис
19 травня 2020 20:42
5. Лист погодження.pdf
19 травня 2020 20:42
4. Банківська гарантія.7z
19 травня 2020 20:42
1.3. Наявність досвіду.pdf

Документи

Публічні документи

19 травня 2020 20:47
Електронний підпис
19 травня 2020 20:46
Свідоцтва ТЗ ШРБУ-88.pdf
19 травня 2020 20:46
Свідоцтва ТЗ Балтом.pdf
19 травня 2020 20:46
Свідоцтва ТЗ_НАРА.pdf
19 травня 2020 20:46
Технічне завдання.pdf
19 травня 2020 20:46
Свідоцтво лабораторія.pdf
19 травня 2020 20:46
Статут 2020.pdf
19 травня 2020 20:46
Накази.pdf
19 травня 2020 20:46
Геодезист Бісик Т.rar
19 травня 2020 20:46
Дозвіл викиди.pdf
19 травня 2020 20:46
Договір досвід 3-2020.pdf
19 травня 2020 20:46
Сертифікат ISO 9001.pdf
19 травня 2020 20:46
Ліцензія.pdf
19 травня 2020 20:46
Лист ШРБУ-88-техніка.pdf
19 травня 2020 20:46
Лист МПП НАРА-техніка.pdf
19 травня 2020 20:46
Директор повноваження.pdf
19 травня 2020 20:46
Лист відгук.pdf
19 травня 2020 20:46
Інвент.картка - ДС-158.pdf
19 травня 2020 20:46
Дипломи ІТП.rar
19 травня 2020 20:46
Лист Балтом.pdf
19 травня 2020 20:46
Договір-атестація АБЗ.pdf
19 травня 2020 20:46
18876 ТОВ ШЛЯХОВИК-Т p7s.7z
19 травня 2020 20:45
Виписка ЄДР.pdf
19 травня 2020 20:45
Атестат АБЗ.pdf
19 травня 2020 20:45
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВ "АЛОВ-БУД"

ТОВ Миколаївбудцентр

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 травня 2020 21:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи

Публічні документи

19 травня 2020 20:44
Електронний підпис
19 травня 2020 20:42
5. Лист погодження.pdf
19 травня 2020 20:42
4. Банківська гарантія.7z
19 травня 2020 20:42
1.3. Наявність досвіду.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 липня 2020 09:43
Коментар щодо відміни: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 13496-р/пк-пз від 13.07.2020. відмінити процедуру закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-09 Мукачево-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів км 398+000 – км 400+600, км 432+564 – км 435+064, Львівської області», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-04-16-002252-c (у зв’язку із допущенням до оцінки менше двох тендерних пропозицій)
Документи:
20 липня 2020 09:43
Протокол 385 від 20.07.20.pdf