Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція частини приміщень першого поверху Центру первинної медико-санітарної допомоги №4 під фільтр-бокс амбулаторії загальної практики - сімейної медицини №2 за адресою: мкр-н Сонячний, 25а, м. Кривий Ріг Дніпропетровської області" (ДК 021:2015: 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)
Очікувана вартість
5 471 441,00 UAH
UA-2020-04-16-002180-c 882371ec79124a1095bf323e65a7ae50
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Брильков Олександр Миколайович

+380564930948 ukbmvk1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 36220643
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна (Радянська), 1
Контактна особа: Брильков Олександр Миколайович
+380564930948
ukbmvk1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2020 16:00
Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2020 00:00
Початок аукціону: 05 травня 2020 12:32
Очікувана вартість: 5 471 441,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 357,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
"Реконструкція частини приміщень першого поверху Центру первинної медико-санітарної допомоги №4 під фільтр-бокс амбулаторії загальної практики - сімейної медицини №2 за адресою: мкр-н Сонячний, 25а, м. Кривий Ріг Дніпропетровської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50056, Україна, Дніпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, мкр-н Сонячний, 25а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником відповідно до взятих бюджетних зобов’язань в межах бюджетних асигнувань (ст.49 Бюджетного Кодексу України), виключно в межах відповідних фактичних надходжень (ст.48 Бюджетного Кодексу України) на підставі форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», Договірної ціни та рахунку на оплату робіт проміжними платежами в міру виконання робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 70
Iнша подія Замовник має право надавати Підряднику попередню оплату для виконання робіт по об’єкту у розмірі, який не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт, строком не більше трьох місяців, відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. №1070, шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно на цілі, визначені умовами договору, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Попередня оплата буде здійснюватися двома платежами, строком до трьох місяців кожний. Надання другого платежу попередньої оплати можливе за умови підтвердження цільового використання коштів першого платежу на підставі актів приймання виконання робіт. Аванс 7 Робочі 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 квітня 2020 16:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2020 16:01
10_6_Проєкт договору.doc
16 квітня 2020 16:01
10_5 Технічне завдання.docx
16 квітня 2020 16:01
10_4 Розрахунок визначення витрат.docx
16 квітня 2020 16:01
10_3 Форма переліку ЛК.docx
16 квітня 2020 16:01
10_2 Кваліфікаційні вимоги та ст.17.docx
16 квітня 2020 16:01
10_1 Форма_Тендерна пропозиція.docx
16 квітня 2020 16:01
10_Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 травня 2020 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ" 5 355 000,00
UAH з ПДВ
5 355 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД" 5 376 771,60
UAH з ПДВ
5 376 771,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 травня 2020 13:07
Електронний підпис
13 травня 2020 13:04
Кошторис.rar
13 травня 2020 13:04
public_doc (1).pdf
13 травня 2020 13:04
Доідка №1.PDF
13 травня 2020 13:04
Довідки.pdf
13 травня 2020 13:04
Тендерна пропозиція.pdf
04 травня 2020 16:06
Електронний підпис

Публічні документи

04 травня 2020 16:19
Електронний підпис
04 травня 2020 16:18
Договірна ціна.rar
04 травня 2020 16:18
Тендерна пропозиція.pdf
04 травня 2020 16:18
С-во про ПДВ.pdf
04 травня 2020 16:18
Копія Статуту.pdf
04 травня 2020 16:18
Копії свідоцтв МТБ.pdf
04 травня 2020 16:18
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ"

ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ"
#39718264
Переможець 5 355 000,00
UAH з ПДВ
13 травня 2020 11:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2020 11:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ"
#39718264
5 355 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 15:38
ДУ_12_1_Фільтр бокс_24.07.2020 (1).PDF укладений
24 липня 2020 15:38
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 15:26
ДУ_12_1_Фільтр бокс_24.07.2020.PDF зміни до договору
24 липня 2020 15:26
Електронний підпис укладений
25 травня 2020 15:40
Договір 12 фільтр-бокс.PDF укладений
25 травня 2020 15:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із завершенням будівництва об'єкту зменшуються: бюджетні зобов'язання на 2020 рік та Договірна ціна робіт.
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 12/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 784 281,40
UAH (в тому числі ПДВ 797 380,23 UAH)