Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the public highway of state importance T-15-07 Mykolaiv - Parutine - Ochakiv - recreation center "Chornomorka" on the section of km 23 + 700 - km 26 + 700, Mykolaiv region (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна , Миколаївська область обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А |
Контактна особа: |
Оніксімова Євгенія Йосипівна +380512563860 MYKOLSAD@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Mykolaiv Oblast |
National ID: | 25878206 |
Contact point: |
Oniksimova Jane +380512563860 MYKOLSAD@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2020 15:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 травня 2020 19:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 травня 2020 19:30 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2020 12:45 |
Очікувана вартість: | 44 445 714,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 445,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1333371.42 UAH |
Publication date: | 16 квітня 2020 15:54 |
Enquiries until: | 12 травня 2020 19:30 |
Complaints submission until: | до 18 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 травня 2020 19:30 |
Information
Estimated total value: | 44 445 714 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 44 445 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Відповідно до умов проекту договору | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Відповідно до умов проекту договору | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 травня 2020 13:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 травня 2020 13:28 |
Знак_Ремонтується.pdf | |
14 травня 2020 13:28 |
ТД ПСР Т-15-07 км 23+700 – 26+700 закреслені 14 05 20.docx | |
14 травня 2020 13:28 |
Перелік змін 14 05 20.doc | |
14 травня 2020 13:28 |
ТД ПСР Т-15-07 км 23+700 – 26+700 нова редакція 14 05 20.docx | |
14 травня 2020 13:28 |
Проект Договору ПСР Т-15-07 км 23+700-26+700.doc |
14 травня 2020 13:28 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 травня 2020 13:28 |
Знак_Ремонтується.pdf
|
|||
14 травня 2020 13:28 |
ТД ПСР Т-15-07 км 23+700 – 26+700 закреслені 14 05 20.docx
|
|||
14 травня 2020 13:28 |
Перелік змін 14 05 20.doc
|
|||
14 травня 2020 13:28 |
ТД ПСР Т-15-07 км 23+700 – 26+700 нова редакція 14 05 20.docx
|
|||
14 травня 2020 13:28 |
Проект Договору ПСР Т-15-07 км 23+700-26+700.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Також у зв’язку із чим у розділі 4.1. «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» замовник розмістив вимогу, яка за змістом має належали до розділу 3.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції»? Також вимагаємо від Замовника обґрунтування законності вимагати від учасників обмеження їхньої ціни на аукціоні та опосередкованого розкриття цінових пропозицій до аукціону?
Вимагаємо аргументувати більш детально, яким чином довідка ТОВ «Евродор» щодо гарантійних термінів не відповідає вимогам документації, а саме що означає вираз Замовника «не зазначені конкретні гарантійні терміни експлуатації об’єкта», і як учасник може більш конкретно вказати гарантійні строки, ніж було вказано у довідці ТОВ «Евродор». Чому той факт, що учасник може забезпечити гарантійні строки у повному обсязі і навіть більше, як зазначено у довідці ТОВ «Евродор», - не влаштовує Замовника.
Згідно ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», у редакції, що діяла на момент оголошення процедури торгів: «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» ВИМАГАЄ:
1. Надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» умовам тендерної документації З ПОСИЛАННЯМ НА ТІ УМОВИ, ЩО ВИМАГАЛИСЯ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ А ТАКОЖ НА НОРМИ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ, ЯКІ НА ДУМКУ ЗАМОВНИКА БУЛИ ПОРУШЕНІ
Скарги до процедури
Дата подання: 24 червня 2020 17:05
Дата подання: 24 червня 2020 23:48
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-23-000012 ● 39d98090e99a405e8b0d4ad76174e7a9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 серпня 2020 10:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.08.2020 № 47
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 05.08.2020 № 47
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-04-16-002108-с 16.04.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-19 15:03:57
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-07 Миколаїв-Парутине-Очаків-база відпочинку «Чорноморка» на ділянці км 23+700-км 26+700, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-04-16-002108-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1. Чому Вами відхилено тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Евродор» (далі – ТОВ «Евродор») на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону (в редакції від 02.04.2020) (далі - Закон) як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, пункту 1 частини 1 статті 30 Закону як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критерію), а саме – по причині надання в тендерній пропозиції транспортних схем, згідно з вимогами додатку 1 до тендерної документації, з недостовірною інформацією щодо відстані перевезення в населеному пункті та поза населеним пунктом при транспортуванні асфальтобетонних сумішей та з недостовірною інформацією щодо загальної тривалості транспортування.
При цьому, слід вказати, що згідно з рішенням від 22.06.2020
№ 12314-р/пк-пз постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ), аналогічна підстава щодо відхилення, за якою було відхилено учасника ТОВ «Миколаївбудцентр» є неправомірною, оскільки учасником не порушено умови тендерної документації в цій частині.
Крім того, з якої причини Вами відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Евродор» через надання даним учасником у складі тендерної пропозиції гарантійного листа від 15.05.2020 № 535, в якому не зазначені конкретні гарантійні терміни експлуатації об'єкта, його конструктивних елементів, що не відповідає вимогам пункту 3.6 тендерної документації.
Слід зазначити, що згідно з оприлюдненим при проведенні даної процедури закупівлі рішенням АМКУ від 15.07.2020 № 13738-р/пк-пз, аналогічна підстава щодо відхилення, за якою було відхилено учасника ТОВ «Евродор», є неправомірною.
2. Чому Вами не визнано тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» (далі - ТОВ «Ростдорстрой») такою, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, допущено до аукціону та обрано даного учасника переможцем торгів?
Так, у пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом завантаження файлів, які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до пункту 3.5. цієї тендерної документації.
В пункті 3.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу 3 тендерної документації зазначено, що на виконання статті 16 Закону Учасники повинні документально підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Інформація про відповідність кваліфікаційним критеріям надається учасниками згідно форм та вимог, встановлених у додатках 1, 2, 3 цієї документації.
В додатку 1 до тендерної документації зазначено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку згідно наведеної форми про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням типу, найменування, марки, моделі тощо з документальним підтвердженням.
У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми та під таблицею в довідці додатково зазначити інформацію щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником /Постачальником щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку надання послуг. В підтвердження інформації, викладеної в довідці Учасник надає:
- копію договору (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинного протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС);
- гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку надання послуг (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі).
Згідно з вищезазначеними вимогами тендерної документації ТОВ «Ростдорстрой» надано в складі тендерної пропозиції Довідку про наявність асфальтобетонного заводу від 21.05.2020 № 3872-Т у формі таблиці, під якою зазначено, що запланований щомісячний обсяг випуску асфальтобетону та/або ЩМС відповідно до договору поставки № 0109/Р від 01.09.2017 складає 3 000 тон в місяць протягом строку надання послуг.
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Ростдорстрой» надано Договір поставки від 01.09.2017 № 0109/Р, укладений з ТОВ «БК «Ескадор» (далі – Договір) та Додаток від 21.05.2020 б/н до Договору (далі- Додаток до Договору) з недостовірною інформацією про кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС.
Так, згідно з пунктом 2 Додатку до Договору погоджено перелік матеріалів, які підлягають поставці, а саме – суміші асфальтобетонні гарячі, щільні, крупнозернисті, тип А, марка 1 на бітумі, комплексно модифікованому полімерному та адгезійною добавкою, марки БМКП 60/90-65 в кількості 5091 т, суміші асфальтобетонні гарячі, щільні, дрібнозернисті, тип А, марка 1 на бітумі, комплексно модифікованому полімерною та адгезійною добавкою, марки БМКП 60/90-65 в кількості 2561т, суміші асфальтобетонні гарячі, дрібнозернисті, тип Б, марка 1 в кількості 608 т. Отже, загальна кількість сумішей, які підлягають постачанню за умовами Додатка до Договору становить 8260 тон.
Однак, вищенаведена кількість сумішей, яка підлягає постачанню, суперечить інформації, зазначеній в цьому ж пункті Додатку про те, що постачальник гарантує постачання сумішей у необхідних покупцю обсягах впродовж липня 2020 року – червня 2021 року по 3 000 тон.
Крім того, в наданому у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Ростдорстрой» гарантійному листі ТОВ «БК «Ескадор» від 21.05.2020 № 2800 зазначена аналогічна недостовірна інформація про кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС щодо постачання сумішей в обсязі 3 000 тон на місяць.
3. Чому Вами не визнано тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Енергетично-дорожнє будівництво» (далі - ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво») такою, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та допущено до аукціону?
Так, в Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність матеріально - технічної бази (виробничих баз та/або офісних приміщень, тощо).
В підтвердження інформації викладеної в довідці, учасник надає договори дійсні та чинні, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди, суборенди тощо з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод. У випадку подання Учасником договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази».
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» надано копію Договору оренди нежитлових приміщень від 03.01.2020 № 10 (далі – Договір № 10), який діє з 03.01.2020 по 31.12.2023, без нотаріального посвідчення.
Відповідно до вимог частини 2 статті 793 Цивільного кодексу України Договір № 10 підлягає нотаріальному посвідченню.
Оскільки Договір № 10 укладений на строк, що перевищує 3 роки, без нотаріального посвідчення, він є нікчемним згідно з частиною 1 статті 220 Цивільного кодексу України.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-21 19:21:43
Пояснення
Служба автомобільних доріг у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає пояснення по суті питань, викладених у запиті.
1. Щодо першого питання.
Замовник вважає правомірним відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Евродор» (надалі – Учасник) з огляду на наступне.
1.1. Відповідно до додатку 1 до тендерної документації, учасники мають надати транспортну схему за встановленою формою, при цьому зазначити в ній достовірну інформацію, що вимагається умовами п.5.2 тендерної документації (інформація, надана учасником в складі тендерної пропозиції, повинна бути достовірною). Графами транспортної схеми, яка є окремим документом тендерної пропозиції, серед іншого, передбачено надання інформації про відстань перевезення, в тому числі в населеному пункті, поза населеним пунктом, загальну тривалість транспортування (годин, хвилин) та про перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування.
Учасником в складі тендерної пропозиції, а саме в Транспортній схемі та нижче під Транспортною схемою (вих.№530 від 15.05.2020р) зазначено недостовірну інформацію щодо відстані перевезення в населеному пункті та поза населеним пунктом при транспортуванні асфальтобетонних сумішей, в тому числі не зазначено проходження маршруту транспортування асфальтобетонних сумішей та відстань перевезення в населених пунктах - по селу Виноградне Одеської області, селу Ставки Миколаївської області, селу Пісчаний Брід Миколаївської області, селу Степове Миколаївської області, селу Михайлівка Миколаївської області, селу Кринички Миколаївської області, селу Сливино Миколаївської області, селу Надбугське Миколаївської області, селу Зарічне Миколаївської області, селу Стара Богданівка Миколаївської області, селу Козирка Миколаївської області. Як наслідок, Учасником зазначено недостовірну інформацію щодо загальної тривалості транспортування, так як швидкість транспортування в населеному пункті і поза населеним пунктом різна. Подання недостовірної інформації в складі тендерної пропозиції не відповідає умовам тендерної документації (п.5.2 тендерної документації).
Відповідно до п.3.5 тендерної документації, інформація про відповідність кваліфікаційним критеріям надається учасниками згідно форм та вимог, встановлених у додатках 1, 2, 3 цієї документації.
У разі, якщо пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, встановленим Замовником цією тендерною документацією, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі пункту 1 частини першої статті 30 Закону.
Враховуючи викладене, Замовник правомірно, відповідно до умов тендерної документації та Закону, відхилив тендерну пропозицію Учасника.
Стосовно приведеного Вами у запиті рішення постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.06.2020 № 12314-р/пк-пз зазначаємо, що задля співставлення висновків по окремих питаннях, умови тендерної документації двох різних юридичних осіб (а по вказаному рішенню це Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області) мають бути тотожними, а не просто аналогічними, як і аргументація підстав відхилення, так як дуже часто вирішальний влив на рішення АМКУ мають окремі словосполучення як в тендерній документації, так і в причинах відхилення. В даному випадку у Замовника зі Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області не співпадають ані умови тендерної документації (в тому числі щодо достовірності інформації, щодо умов п.3.5 тендерної документації Замовника), ані аргументація підстав відхилення. Тому, в даному випадку, посилання на рішення постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.06.2020 № 12314-р/пк-пз не може бути застосоване як аналогія.
Також слід зазначити, що часто-густо, при однакових умовах тендерної документації та однакових підставах відхилення Замовником, АМКУ приймає діаметрально протилежні рішення. Зазначене буде висвітлено нижче.
1.2. Відповідно до п.3.6 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Серед іншого, документальне підтвердження відповідності послуг повинно включати гарантійний лист щодо дотримання гарантійних термінів об’єкта, його конструктивних елементів за результатами наданих послуг, із зазначенням конкретних гарантійних термінів експлуатації з моменту прийняття наданих послуг, але в будь якому разі:
– покриття дорожнього одягу - не менш ніж 5 років,
– основа дорожнього одягу – не менш ніж 8 років,
– дорожні знаки – не менш ніж 7 років,
– дорожня розмітка фарбою – не менш ніж 6 місяців.
Учасником в складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист (вих.№558 від 15 травня 2020 року), в якому не зазначені конкретні гарантійні терміни експлуатації об’єкта, його конструктивних елементів, що не відповідає вимогам тендерної документації, а гарантується дотримання гарантійних термінів експлуатації об’єкта, його конструктивних елементів за результатами наданих послуг, із зазначенням конкретних гарантійних термінів експлуатації з моменту прийняття наданих послуг, але в будь якому разі:
– покриття дорожнього одягу - не менш ніж 5 років,
– основа дорожнього одягу – не менш ніж 8 років,
– дорожні знаки – не менш ніж 7 років,
– дорожня розмітка фарбою – не менш ніж 6 місяців.
Словосполучення «не менше ніж» не несе ніякої конкретики, бо це не визначена конкретно величина часу, а Замовник вимагав у гарантійному листі зазначення саме конкретних гарантійних термінів експлуатації з моменту прийняття наданих послуг.
Дійсно, рішенням АМКУ від 15.07.2020 року №13732-р/пк-пз визначено, що учасник відповідав умовам тендерної документації.
Однак, у рішенні від 27.07.2020 року № 14493-р/пк-пз, при стовідсотковій тотожності умов тендерної документації по закупівлях, по одному й тому самому Замовнику, по одному й тому самому учаснику - ТОВ «Евродор», з тих самих підстав відхилення, АМКУ зазначив: «Разом з тим, зазначений лист не містить конкретних гарантійних термінів експлуатації, що не відповідає умовам Документації в цій частині.
Враховуючи вищезазначене, Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому вона була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.»
Відхиливши тендерну пропозицію Учасника, Замовник керувався вимогами тендерної документації, приписами Закону та врахував останнє рішення АМКУ.
Враховуючи викладене, Замовник правомірно, відповідно до умов тендерної документації та Закону, відхилив тендерну пропозицію Учасника.
2. Щодо другого питання.
Замовник вважає правомірним допуск до аукціону учасника - Товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» (надалі – Учасник) з огляду на наступне.
Загальна кількість асфальтобетонних сумішей, необхідна для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі становить 8 260 тон, інформація про яку мітиться у наданих Учасником документах, зокрема гарантійному листі від постачальника ТОВ «Будівельна компанія «Ескадор» та додатку до договору поставки з постачальником ТОВ «Будівельна компанія «Ескадор». Зазначення у документах інформації, що обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС щодо постачання сумішей від постачальника ТОВ «Будівельна компанія «Ескадор» до покупця – Учасника в обсязі по 3 000 тон на місяць впродовж строку виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі жодним чином не суперечить тому, що загальна кількість асфальтобетонних сумішей, необхідна для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі становить лише 8 260 тон. Зазначення поставки/відвантаження сумішей в обсязі по 3 000 тон на місяць не означає, що постачальник поставлятиме/відвантажуватиме Учаснику щомісячно по 3 000 тони виключно для робіт/послуг за саме цим предметом закупівлі. З кількості поставлених/відвантажених 3 000 тон покупець сумішей – Учасник в разі здобуття перемоги на торгах та укладення договору про закупівлю певну кількість сумішей, виходячи з власних виробних потреб, календарного та фінансового планів, використовуватиме для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі, а іншу певну кількість – вже для виконання робіт/надання послуг на інших будівельних об’єктах. Тендерна документація не вимагала надання учасниками графіків поставок асфальтобетону виключно за предметом закупівлі, у зв’язку з чим надані Учасником документи в повній мірі підтверджують забезпечення асфальтобетоном, містять достовірну інформацію та відповідають вимогам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не мав підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника, тендерна пропозиція якого, доречно зауважити, виявилась найбільш економічно вигідною.
3. Щодо третього питання.
Замовник вважає правомірним допуск до аукціону учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” (надалі – Учасник) з огляду на наступне.
Відповідно до додатку 1 до тендерної документації, учасники мають підтвердити наявність матеріально - технічної бази (виробничих баз та/або офісних приміщень, тощо), серед іншого:
- договорами: оренди, суборенди тощо з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди тощо на всі вказані у довідці об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю.
Учасником в складі тендерної пропозиції надано копію Договору оренди нежитлових приміщень від 03.01.2020 №10 (надалі – Договір), який є дійсними та чинними, протягом всього строку виконання договору про закупівлю.
У повній відповідності до вимог тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції надано всі додатки до договору.
Також учасником у повній відповідності до вимог тендерної документації в складі тендерної пропозиції надано акт прийому – передачі приміщень до Договору.
Таким чином, учасником у повному обсязі виконано вимоги тендерної документації щодо надання в складі тендерної пропозиції документального підтвердження матеріально - технічної бази.
Вважаємо за необхідне зауважити, що відсутність нотаріального посвідчення договору не є безумовною підставою, яка унеможливлює його дійсність.
Так, ч.2 ст.220 Цивільного кодексу України визначено, що суд може визнати укладений без нотаріального посвідчення договір дійсним якщо сторони домовилися щодо усіх істотних умов договору, що підтверджується письмовими доказами, і відбулося повне або часткове виконання договору, але одна із сторін ухилилася від його нотаріального посвідчення. У цьому разі наступне нотаріальне посвідчення договору не вимагається.
Враховуючи наявний в тендерній пропозиції учасника акт приймання-передачі орендованого майна, вказана обставина чітко засвідчує волю сторін передати в оренду/прийняти в оренду визначене Договором майно.
Отже, обґрунтованої підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника не вбачалося. Навпаки – відхилення пропозиції учасника за таких умов могло свідчити про дискримінаційний підхід Замовника до Учасника.
Також наголошуємо, що стаття 793 Цивільного кодексу України регламентує укладання договорів найму, а не оренди (навіть в дужках відсутнє посилання на оренду), також тендерна документація відокремлює договір оренди, тому Замовник вважає, що приписи частини 2 ст.793 ЦКУ не відносяться до зазначеного Договору оренди.
Також слід зазначити, що тендерна документація не містить конкретної вимоги щодо наявності нотаріального посвідчення договорів оренди, тому відсутні підстави відхилення тендерної пропозиції учасника.
Враховуючи викладене, Замовник правомірно, відповідно до умов тендерної документації та Закону, допустив до аукціону тендерну пропозицію Учасника.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-09-23 14:18:00
Інформація про відкриття провадження у справі
Служба автомобільних доріг у Миколаївській області інформує про відкриття провадження у адміністративній справі.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до Висновку УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ за результатами здійснення моніторингу закупівлі Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-07 Миколаїв-Парутине-Очаків-база відпочинку "Чорноморка" на ділянці км 23+700 - км 26+700, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (UA-2020-04-16-002108-c) Керуючись ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» Служба автомобільних доріг у Миколаївській області (надалі за текстом – Замовник) заперечує наведені у Висновку порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) та в частині не відміни замовником закупівлі з огляду на наступне. Відповідно до додатку 1 до тендерної документації, учасники мають надати транспортну схему за встановленою формою, при цьому зазначити в ній достовірну інформацію, що вимагається умовами п.5.2 тендерної документації (інформація, надана учасником в складі тендерної пропозиції, повинна бути достовірною). Графами транспортної схеми, яка є окремим документом тендерної пропозиції, серед іншого, передбачено надання інформації про відстань перевезення, в тому числі в населеному пункті, поза населеним пунктом, загальну тривалість транспортування (годин, хвилин) та про перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування. Учасником в складі тендерної пропозиції, а саме в Транспортній схемі та нижче під Транспортною схемою (вих.№530 від 15.05.2020р) зазначено недостовірну інформацію щодо відстані перевезення в населеному пункті та поза населеним пунктом при транспортуванні асфальтобетонних сумішей, в тому числі не зазначено проходження маршруту транспортування асфальтобетонних сумішей та відстань перевезення в населених пунктах - по селу Виноградне Одеської області, селу Ставки Миколаївської області, селу Пісчаний Брід Миколаївської області, селу Степове Миколаївської області, селу Михайлівка Миколаївської області, селу Кринички Миколаївської області, селу Сливино Миколаївської області, селу Надбугське Миколаївської області, селу Зарічне Миколаївської області, селу Стара Богданівка Миколаївської області, селу Козирка Миколаївської області. Як наслідок, Учасником зазначено недостовірну інформацію щодо загальної тривалості транспортування, так як швидкість транспортування в населеному пункті і поза населеним пунктом різна. Подання недостовірної інформації в складі тендерної пропозиції не відповідає умовам тендерної документації (п.5.2 тендерної документації). Відповідно до п.3.5 тендерної документації, інформація про відповідність кваліфікаційним критеріям надається учасниками згідно форм та вимог, встановлених у додатках 1, 2, 3 цієї документації. У разі, якщо пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, встановленим Замовником цією тендерною документацією, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі пункту 1 частини першої статті 30 Закону. Враховуючи викладене, Замовник правомірно, відповідно до умов тендерної документації та Закону, відхилив тендерну пропозицію Учасника. Стосовно приведеного Вами у запиті рішення постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.06.2020 № 12314-р/пк-пз зазначаємо, що задля співставлення висновків по окремих питаннях, умови тендерної документації двох різних юридичних осіб (а по вказаному рішенню це Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області) мають бути тотожними, а не просто аналогічними, як і аргументація підстав відхилення, так як дуже часто вирішальний влив на рішення АМКУ мають окремі словосполучення як в тендерній документації, так і в причинах відхилення. В даному випадку у Замовника зі Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області не співпадають ані умови тендерної документації (в тому числі щодо достовірності інформації, щодо умов п.3.5 тендерної документації Замовника), ані аргументація підстав відхилення. Тому, в даному випадку, посилання на рішення постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.06.2020 № 12314-р/пк-пз не може бути застосоване як аналогія. Також слід зазначити, що часто-густо, при однакових умовах тендерної документації та однакових підставах відхилення Замовником, АМКУ приймає діаметрально протилежні рішення. Зазначене буде висвітлено нижче. Відповідно до п.3.6 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Серед іншого, документальне підтвердження відповідності послуг повинно включати гарантійний лист щодо дотримання гарантійних термінів об’єкта, його конструктивних елементів за результатами наданих послуг, із зазначенням конкретних гарантійних термінів експлуатації з моменту прийняття наданих послуг, але в будь якому разі: – покриття дорожнього одягу - не менш ніж 5 років, – основа дорожнього одягу – не менш ніж 8 років, – дорожні знаки – не менш ніж 7 років, – дорожня розмітка фарбою – не менш ніж 6 місяців. Учасником в складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист (вих.№558 від 15 травня 2020 року), в якому не зазначені конкретні гарантійні терміни експлуатації об’єкта, його конструктивних елементів, що не відповідає вимогам тендерної документації, а гарантується дотримання гарантійних термінів експлуатації об’єкта, його конструктивних елементів за результатами наданих послуг, із зазначенням конкретних гарантійних термінів експлуатації з моменту прийняття наданих послуг, але в будь якому разі: – покриття дорожнього одягу - не менш ніж 5 років, – основа дорожнього одягу – не менш ніж 8 років, – дорожні знаки – не менш ніж 7 років, – дорожня розмітка фарбою – не менш ніж 6 місяців. Словосполучення «не менше ніж» не несе ніякої конкретики, бо це не визначена конкретно величина часу, а Замовник вимагав у гарантійному листі зазначення саме конкретних гарантійних термінів експлуатації з моменту прийняття наданих послуг. Дійсно, рішенням АМКУ від 15.07.2020 року №13732-р/пк-пз визначено, що учасник відповідав умовам тендерної документації. Однак, у рішенні від 27.07.2020 року № 14493-р/пк-пз, при стовідсотковій тотожності умов тендерної документації по закупівлях, по одному й тому самому Замовнику, по одному й тому самому учаснику - ТОВ «Евродор», з тих самих підстав відхилення, АМКУ зазначив: «Разом з тим, зазначений лист не містить конкретних гарантійних термінів експлуатації, що не відповідає умовам Документації в цій частині. Враховуючи вищезазначене, Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому вона була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.» Відхиливши тендерну пропозицію Учасника, Замовник керувався вимогами тендерної документації, приписами Закону та врахував останнє рішення АМКУ. Враховуючи викладене, Замовник правомірно, відповідно до умов тендерної документації та Закону, відхилив тендерну пропозицію Учасника. Замовник вважає правомірним допуск до аукціону учасника - Товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» (надалі – Учасник) з огляду на наступне. Загальна кількість асфальтобетонних сумішей, необхідна для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі становить 8 260 тон, інформація про яку мітиться у наданих Учасником документах, зокрема гарантійному листі від постачальника ТОВ «Будівельна компанія «Ескадор» та додатку до договору поставки з постачальником ТОВ «Будівельна компанія «Ескадор». Зазначення у документах інформації, що обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС щодо постачання сумішей від постачальника ТОВ «Будівельна компанія «Ескадор» до покупця – Учасника в обсязі по 3 000 тон на місяць впродовж строку виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі жодним чином не суперечить тому, що загальна кількість асфальтобетонних сумішей, необхідна для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі становить лише 8 260 тон. Зазначення поставки/відвантаження сумішей в обсязі по 3 000 тон на місяць не означає, що постачальник поставлятиме/відвантажуватиме Учаснику щомісячно по 3 000 тони виключно для робіт/послуг за саме цим предметом закупівлі. З кількості поставлених/відвантажених 3 000 тон покупець сумішей – Учасник в разі здобуття перемоги на торгах та укладення договору про закупівлю певну кількість сумішей, виходячи з власних виробних потреб, календарного та фінансового планів, використовуватиме для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі, а іншу певну кількість – вже для виконання робіт/надання послуг на інших будівельних об’єктах. Тендерна документація не вимагала надання учасниками графіків поставок асфальтобетону виключно за предметом закупівлі, у зв’язку з чим надані Учасником документи в повній мірі підтверджують забезпечення асфальтобетоном, містять достовірну інформацію та відповідають вимогам тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, Замовник не мав підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника, тендерна пропозиція якого, доречно зауважити, виявилась найбільш економічно вигідною. Замовник вважає правомірним допуск до аукціону учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” (надалі – Учасник) з огляду на наступне. Відповідно до додатку 1 до тендерної документації, учасники мають підтвердити наявність матеріально - технічної бази (виробничих баз та/або офісних приміщень, тощо), серед іншого: - договорами: оренди, суборенди тощо з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди тощо на всі вказані у довідці об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю. Учасником в складі тендерної пропозиції надано копію Договору оренди нежитлових приміщень від 03.01.2020 №10 (надалі – Договір), який є дійсними та чинними, протягом всього строку виконання договору про закупівлю. У повній відповідності до вимог тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції надано всі додатки до договору. Також учасником у повній відповідності до вимог тендерної документації в складі тендерної пропозиції надано акт прийому – передачі приміщень до Договору. Таким чином, учасником у повному обсязі виконано вимоги тендерної документації щодо надання в складі тендерної пропозиції документального підтвердження матеріально - технічної бази. Вважаємо за необхідне зауважити, що відсутність нотаріального посвідчення договору не є безумовною підставою, яка унеможливлює його дійсність. Так, ч.2 ст.220 Цивільного кодексу України визначено, що суд може визнати укладений без нотаріального посвідчення договір дійсним якщо сторони домовилися щодо усіх істотних умов договору, що підтверджується письмовими доказами, і відбулося повне або часткове виконання договору, але одна із сторін ухилилася від його нотаріального посвідчення. У цьому разі наступне нотаріальне посвідчення договору не вимагається. Враховуючи наявний в тендерній пропозиції учасника акт приймання-передачі орендованого майна, вказана обставина чітко засвідчує волю сторін передати в оренду/прийняти в оренду визначене Договором майно. Отже, обґрунтованої підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника не вбачалося. Навпаки – відхилення пропозиції учасника за таких умов могло свідчити про дискримінаційний підхід Замовника до Учасника. Також наголошуємо, що стаття 793 Цивільного кодексу України регламентує укладання договорів найму, а не оренди (навіть в дужках відсутнє посилання на оренду), також тендерна документація відокремлює договір оренди, тому Замовник вважає, що приписи частини 2 ст.793 ЦКУ не відносяться до зазначеного Договору оренди. Також слід зазначити, що тендерна документація не містить конкретної вимоги щодо наявності нотаріального посвідчення договорів оренди, тому відсутні підстави відхилення тендерної пропозиції учасника. Враховуючи викладене, Замовник правомірно, відповідно до умов тендерної документації та Закону, допустив до аукціону тендерну пропозицію Учасника.
2020-09-02 21:23:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | На виконання вимог ч.10 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі", Служба автомобільних долріг у Миколаївській області інформує про оскарження висновку до суду шляхом подандання 09.09.2020 року Адміністративного позову №3643/юр-06 від 09.09.2020. |
Дата публікації: | 10 вересня 2020 |
Документи:
10 вересня 2020 16:58
|
Електронний підпис |
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
RISK2-14
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна, Миколаївська область обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Акціонерне товариство "Лімак Іншаат Санаї ве Тіджарет Анонім Шіркеті" | Документи |
Відхилено
|
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 серпня 2020 13:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
40 002 000,00
UAH з ПДВ
|
38 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” |
39 000 000,00
UAH з ПДВ
|
39 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
38 950 000,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2020 17:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 17:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 09:31
|
ДУ 3 до договору 73-Б від 26.08.20 (1).pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 09:30
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2020 16:32
|
Догоаор 73-Б від 26.08.2020.PDF | укладений |
28 серпня 2020 16:31
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2020 15:38
|
Догоаор 73-Б від 26.08.2020.PDF | укладений |
28 серпня 2020 15:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі абзацу 3 підпункту 3.3.1 пункту 3.3. Договору узгодити зміну ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) та абзац 1 пункту 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «Ціна договору визначається на підставі договірної ціни (Додаток 1 до Договору) і становить 29 764 245,36 грн. крім того ПДВ 5 952 849,07 грн., разом з ПДВ 35717094,43 грн. (тридцять п’ять мільйонів сімсот сімнадцять тисяч дев’яносто чотири гривні 43 коп.) |
Номер договору про закупівлю: | 73-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |