Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області (обслуговування об'єктів зовнішнього освітлення та світлофорних об'єктів).
Maintenance services for public roads of the state importance of Zhytomyr region (maintenance of outdoor lighting and traffic light objects).
Очікувана вартість
28 136 183,00 UAH
UA-2020-04-16-001969-a 3d707d8ba7ad40a0816f3c13d8fac939
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудюк Вікторія Олексіївна

380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Вебсайт: http://zt.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16
Контактна особа: Рудюк Вікторія Олексіївна
380412470529
rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Zhytomyr Oblast
National ID: 03451526
Contact point: Rudyuk Viktoriya Oleksiivna
380412470529
rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 квітня 2020 12:54
Звернення за роз’ясненнями: до 08 травня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 травня 2020 09:00
Початок аукціону: 02 червня 2020 12:29
Очікувана вартість: 28 136 183,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 136,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 844085.49 UAH
Publication date: 16 квітня 2020 12:54
Enquiries until: 08 травня 2020 09:00
Complaints submission until: до 14 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 травня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 28 136 183 UAH including VAT
Minimal lowering step: 28 136 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області (обслуговування об'єктів зовнішнього освітлення та світлофорних об'єктів).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Maintenance services for public roads of the state importance of Zhytomyr region (maintenance of outdoor lighting and traffic light objects).
CPV: 63710000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Замовник має право здійснювати попередню оплату послуг у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості послуг, передбачених на поточний рік при отриманні погодження від головного розпорядника коштів на строк до 90 днів (Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070). Підрядник отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для виконання послуг матеріальних ресурсів. При використанні отриманого авансу Підрядник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи щодо закупівлі матеріальних ресурсів на об'єкт. Аванс 5 Робочі 30
Надання послуг Фінансові зобов'язання за Договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані послуги згідно форми №КБ-2в та форми №КБ-3. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов'язання за даним Договором в розумінні п. 2 ч. 1 ст. 530 Цивільного Кодексу України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в і форми №КБ-3. Оформлення календарних дат реєстрації форм (форми №КБ-2в та форми №КБ-3) буде здійснюватися відповідно до діючого порядку реєстрації вказаних форм, визначених Державною казначейською службою України. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 травня 2020 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2020 10:51
проект договору освітлення 2020.doc
05 травня 2020 10:51
ТД освітлення ЗІ ЗМІНАМИ.doc
05 травня 2020 10:51
додатки до ТД.doc
05 травня 2020 10:49
перелік змін освітлення.pdf
05 травня 2020 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2020 13:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2020 10:51
проект договору освітлення 2020.doc
16 квітня 2020 13:06
проект договору освітлення 2020.doc
05 травня 2020 10:51
ТД освітлення ЗІ ЗМІНАМИ.doc
16 квітня 2020 12:59
ТД освітлення.doc
05 травня 2020 10:51
додатки до ТД.doc
16 квітня 2020 13:00
Додатки до ТД.docx
05 травня 2020 10:49
перелік змін освітлення.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 травня 2020
UA-2020-04-16-001969-a3d707d8ba7ad40a0816f3c13d8fac939
Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Місцезнаходження: 10029, Україна, Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ Дорстрой Монтаж Київ
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ УКР ДОР СВІТЛО
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Дорстрой Монтаж Київ #38238694

№ рішення у справі

596-р

Дата рішення у справі

28.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Комітет

Документи

Публічні документи

17 червня 2020 10:01
Електронний підпис
17 червня 2020 09:59
Договірна ціна
06 червня 2020 17:59
Електронний підпис
06 червня 2020 17:57
Кошторис
06 червня 2020 17:57
Розрахунки
06 червня 2020 17:57
Вартість матеріалів
06 червня 2020 17:57
Договірна ціна
06 червня 2020 17:57
Довідка податкова
06 червня 2020 17:57
Довідка МВД
16 травня 2020 17:54
Електронний підпис
16 травня 2020 17:54
Електронний підпис
16 травня 2020 17:52
14. Ст.17.pdf
16 травня 2020 17:52
Банківська гарантія.rar
16 травня 2020 17:52
15. Проект договору.pdf
16 травня 2020 17:52
12. Ліцензія та дозволи.pdf
16 травня 2020 17:52
8. Гарантійний лист.pdf
16 травня 2020 17:52
6.5. Відгук Рівне САД.pdf
16 травня 2020 17:52
3.4.Довідка механізми.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ УКР ДОР СВІТЛО #41631041

№ рішення у справі

596-р

Дата рішення у справі

28.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Комітет

Документи

Публічні документи

17 травня 2020 10:26
Електронний підпис
17 травня 2020 10:26
Електронний підпис
17 травня 2020 10:25
25. Проект договору.pdf
17 травня 2020 10:25
19. Відгук.pdf
17 травня 2020 10:25
Банк гарантія.rar
17 травня 2020 10:25
17. Аналогічний договір.pdf
17 травня 2020 10:24
23.Вимоги ст.17.pdf
17 травня 2020 10:24
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Дорстрой Монтаж Київ

ТОВ УКР ДОР СВІТЛО

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 червня 2020 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Дорстрой Монтаж Київ 27 177 000,00
UAH з ПДВ
27 177 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКР ДОР СВІТЛО 27 812 000,00
UAH з ПДВ
27 812 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 червня 2020 10:01
Електронний підпис
17 червня 2020 09:59
Договірна ціна
06 червня 2020 17:59
Електронний підпис
06 червня 2020 17:57
Кошторис
06 червня 2020 17:57
Розрахунки
06 червня 2020 17:57
Вартість матеріалів
06 червня 2020 17:57
Договірна ціна
06 червня 2020 17:57
Довідка податкова
06 червня 2020 17:57
Довідка МВД
16 травня 2020 17:54
Електронний підпис
16 травня 2020 17:54
Електронний підпис
16 травня 2020 17:52
14. Ст.17.pdf
16 травня 2020 17:52
Банківська гарантія.rar
16 травня 2020 17:52
15. Проект договору.pdf
16 травня 2020 17:52
12. Ліцензія та дозволи.pdf
16 травня 2020 17:52
8. Гарантійний лист.pdf
16 травня 2020 17:52
6.5. Відгук Рівне САД.pdf
16 травня 2020 17:52
3.4.Довідка механізми.pdf

Публічні документи

17 травня 2020 10:26
Електронний підпис
17 травня 2020 10:26
Електронний підпис
17 травня 2020 10:25
25. Проект договору.pdf
17 травня 2020 10:25
19. Відгук.pdf
17 травня 2020 10:25
Банк гарантія.rar
17 травня 2020 10:25
17. Аналогічний договір.pdf
17 травня 2020 10:24
23.Вимоги ст.17.pdf
17 травня 2020 10:24
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Дорстрой Монтаж Київ

ТОВ УКР ДОР СВІТЛО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Дорстрой Монтаж Київ
#38238694
Переможець 27 177 000,00
UAH з ПДВ
03 червня 2020 17:42
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Дорстрой Монтаж Київ #38238694

№ рішення у справі

596-р

Дата рішення у справі

28.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Комітет

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2020 17:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Дорстрой Монтаж Київ
#38238694
27 177 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 09:03
50_7_94 від 30.03.21.pdf зміни до договору
31 березня 2021 09:01
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2021 10:53
ду №6 від 25.02.2021 на продовження строку дії договору.pdf зміни до договору
25 лютого 2021 10:52
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 14:26
50_5_16 від 28.01.21.pdf зміни до договору
28 січня 2021 14:25
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 13:13
50_4_3 від 25.01.21.pdf зміни до договору
26 січня 2021 13:08
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 16:44
50_3_226 від 23.12.20 освітлення.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 16:41
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2020 16:26
50_2_82 від 06.08.20.pdf зміни до договору
10 серпня 2020 16:25
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2020 16:30
дод.угода №1 до дог. №50 від 22.06.20.pdf зміни до договору
23 червня 2020 16:25
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 15:28
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 15:27
договір №50 від 22.06.20.pdf укладений
23 червня 2020 15:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди доповнити п. 9.2. розділу ІХ. Права та обов’язки сторін Договору п.п. 9.2.7., а саме: 9.2.7. Замовник має право для контролю обсягів та якості робіт вимагати від Підрядника встановлення на машини та механізми (за рахунок Підрядника) відповідних технічних засобів (GPS контролю, з наданням доступу до архіву, тощо). Сума договору після внесення змін: 27 177 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 50/1/51
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2020 році на 15 000 000,00 грн. (п’ятнадцять мільйонів гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 2 500 000,00 грн. (два мільйони п‘ятсот тисяч гривень 00 коп.). Всього сума фінансування на 2020 рік становить 12 177 000,00 грн. (дванадцять мільйонів сто сімдесят сім тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 2 029 500,00 грн. (два мільйони двадцять дев’ять тисяч п’ятсот гривень 00 коп.). Сума договору після внесення змін: 27 177 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 50/2/82
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2020 році на 1 797 134,70 грн. (один мільйон сімсот дев'яносто сім тисяч сто тридцять чотири гривні 70 коп.), в тому числі ПДВ 299 522,45 грн. (двісті дев’яносто дев’ять тисяч п’ятсот двадцять дві гривні 45 коп.). Всього сума фінансування на 2020 рік становить 10 379 865,30 грн. (десять мільйонів триста сімдесят дев'ять тисяч вісімсот шістдесят п'ять гривень 30 коп.), у тому числі ПДВ 1 729 977,55 грн. (один мільйон сімсот двадцять дев’ять тисяч дев’ятсот сімдесят сім гривень 55 коп.). Керуючись ст. 36 ч. 4 п. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (що діяв до 19.04.2020 року) та згідно п. 1.3. Договору №50 від 22.06.2020 року Сторони дійшли згоди про продовження строку дії Договору до 28.02.2021 року. Внести зміни до Календарного графіка (Додаток №2) та викласти його в новій редакції. Сума договору після внесення змін: 27 177 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 50/3/226
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2021 рік в розмірі 16 797 134,70 грн. (шістнадцять мільйонів сімсот дев’яносто сім тисяч сто тридцять чотири гривні 70 коп.), у тому числі ПДВ 2 799 522,45 грн. (два мільйони сімсот дев’яносто дев’ять тисяч п’ятсот двадцять дві гривні 45 коп.). Сума договору після внесення змін: 27 177 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 50/4/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2021 рік в розмірі 16 797 134,70 грн. (шістнадцять мільйонів сімсот дев’яносто сім тисяч сто тридцять чотири гривні 70 коп.), у тому числі ПДВ 2 799 522,45 грн. (два мільйони сімсот дев’яносто дев’ять тисяч п’ятсот двадцять дві гривні 45 коп.). На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 02.12.2020 №1198 доповнити пункт 6.11. розділу VI. Порядок здійснення оплати Договору №50 від 22.06.2020 року підпунктом 6.11.1. та викласти його у наступній редакції: «6.11.1. На період дії карантину попередня оплата послуг не проводиться». Сума договору після внесення змін: 27 177 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 50/5/16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст. 36 ч. 4 п. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (що діяв до 19.04.2020 року) та згідно п. 1.3. Договору №50 від 22.06.2020 року Сторони дійшли згоди про продовження строку дії Договору до 31.03.2021 року. Внести зміни до Календарного графіка (Додаток №2) та викласти його в новій редакції. Сума договору після внесення змін: 27 177 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 50/6/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 8 555 827 грн. 19 коп. (вісім мільйонів п’ятсот п’ятдесят п’ять тисяч вісімсот двадцять сім грн. 19 коп.), у тому числі ПДВ 1 425 971 грн. 20 коп. (один мільйон чотириста двадцять п’ять тисяч дев’ятсот сімдесят одна грн. 20 коп.). Сума цього Договору становить 18 621 172 грн. 81 коп. (вісімнадцять мільйонів шістсот двадцять одна тисяча сто сімдесят дві грн. 81 коп.), у тому числі ПДВ 3 103 528 грн. 80 коп. (три мільйони сто три тисячі п’ятсот двадцять вісім грн. 80 коп.). Бюджетні та фінансові зобов’язання за Договором дорівнюють договірній ціні за виключенням зворотних сум та становлять 18 621 172 грн. 81 коп. (вісімнадцять мільйонів шістсот двадцять одна тисяча сто сімдесят дві грн. 81 коп.), у тому числі ПДВ 3 103 528 грн. 80 коп. (три мільйони сто три тисячі п’ятсот двадцять вісім грн. 80 коп.). Сума договору після внесення змін: 18 621 172,81 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 50/7/94
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 березня 2021
Сума оплати за договором: 18 621 172,81
UAH (в тому числі ПДВ 3 103 528,80 UAH)