Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Rolled, rolled sheet
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Zheshko Svitlana +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2020 11:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 травня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 травня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 01 липня 2020 12:56 |
Очікувана вартість: | 68 903 966,88 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 344 519,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2067000 UAH |
Publication date: | 16 квітня 2020 11:13 |
Enquiries until: | 16 травня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 22 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 травня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 68 903 967 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 344 520 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14620000-3: Сплави
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 травня 2020 14:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 травня 2020 14:41 |
3836 ТД прокат нова редакція 18 05 2020.docx | |
18 травня 2020 14:41 |
Зміни до тендеру_3836_18 05 2020.doc | |
16 квітня 2020 11:10 |
Додаток №9.docx |
18 травня 2020 14:41 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 травня 2020 14:41 |
3836 ТД прокат нова редакція 18 05 2020.docx
|
|||
18 травня 2020 14:41 |
Зміни до тендеру_3836_18 05 2020.doc
|
|||
16 квітня 2020 11:10 |
Додаток №9.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-09-000036 ● 0937611821614c0bbcc20e3e4374fa16
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2020 16:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.12.2020 № 56-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Віктор ГАЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 09.12.2020 № 56-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-04-16-001764-b від 16.04.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-04-16-001764-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 30 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі прокат товстолистовий, прокат тонколистовий (ДК 021:2015:14620000-3: Сплави) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-04-16-001764-b). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-04-16-001764-b) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо відсутність інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Статтею 21 Закону передбачено оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів з інформацією, в тому числі, щодо умов надання забезпечення тендерної пропозиції. В свою чергу, Замовник повідомляє, що на момент створення закупівлі поле «Умови надання забезпечення тендерної пропозиції» не було реалізовано в системі Прозорро, тому в оголошенні про проведення відкритих торгів, яке формується на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель автоматично, дане поле відсутнє. Постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 19.08.2020 по справі 120/3003/19-а залишено без задоволення апеляційну скаргу Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області, а рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 залишено без змін. Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 позов задоволено: визнано протиправним та скасовано висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області про результати моніторингу № 05-41300 від 05.09.2019 року (ідентифікаційний номер моніторингу UA-M-2019-08-14-000016) закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-15-000644-a (далі - закупівля), що опублікований 06.09.2019 року). Даний висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області стосувався, також, заповнення полів в електронній системі закупівель. В подальшому Замовник буде зазначати дану інформацію, коли з’явиться така технічна можливість. 2. Щодо порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не погоджується та повідомляє наступне. Учасниками торгів ТОВ «Метінвест-СМЦ» та ТОВ «Сота Україна» виконано вимогу пункту 3 додатку 1 тендерної документації та надано в складі тендерної пропозиції лист виробника про представництво його інтересів учасником. Звертаємо Вашу увагу на те, що Метінвест – міжнародна вертикально інтегрована гірничо-металургійна група компаній. До структури групи входять видобувні й металургійні підприємства в Україні, в тому числі і ПАТ «Запорізький металургійний комбінат «Запоріжсталь», що дає право «Метінвест» на надання листа про представництво інтересів.
2021-01-06 14:48:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.)
Оскарження в суді
Опис: | 16.01.2021 до Окружного адміністративного суду міста Києва філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну заяву до Державної аудиторської служби України (Західний офіс Держаудитслужби в особі Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області) про визнання протиправним та скасування висновку від 30.12.2020 про результати моніторингу закупівлі за ідентифікаторами № UA-2020-04-16-001764-b |
Дата публікації: | 16 січня 2021 |
Документи:
16 січня 2021 12:01
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СОТА УКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 липня 2020 13:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ" |
68 509 134,00
UAH з ПДВ
|
68 509 134,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СОТА УКРАЇНА" |
68 774 940,00
UAH з ПДВ
|
68 774 940,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ" #32036829 |
Переможець |
68 509 134,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2020 15:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2021 11:50
|
ЦЗВ-04-02320-01.pdf | укладений |
18 лютого 2021 11:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 16:03
|
ЦЗВ-04-02320-01 (1).pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 16:02
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2020 13:48
|
ЦЗВ-04-02320-01.pdf | укладений |
21 липня 2020 13:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-04-02320-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |