Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт станцій метрополітену в частині забезпечення вільного доступу маломобільних груп населення. Станція метрополітену «Шулявська» (капітальний ремонт і реставрація, код 45453000-7 за ДК 021-2015)
Очікувана вартість
19 549 958,00 UAH
UA-2020-04-16-001717-c 6cde26d9828f4558bc7ce74cc23e86fd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сас Валентина Іванівна

(044) 238-58-92 V.Sas@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Сас Валентина Іванівна
(044) 238-58-92
V.Sas@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2020 14:57
Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2020 17:00
Початок аукціону: 06 травня 2020 11:49
Очікувана вартість: 19 549 958,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 97 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 97700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Детальний опис закупівлі згідно тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт станцій метрополітену в частині забезпечення вільного доступу маломобільних груп населення. Станція метрополітену «Шулявська»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт поетапно, проміжними платежами - по мірі фактичного виконання Робіт - на підставі належним чином оформленого(их) та підписаного(-их) Сторонами Акту(-ів) №КБ-2в та Довідки(-ок) №КБ-3 за відповідним етапом, визначеним Календарним планом протягом 10 (десяти) календарних днів з дати його (-їх) підписання Сторонами, за умови наявності на реєстраційному рахунку Замовника бюджетних коштів цільового призначення для фінансування закупівлі робіт, передбачених Договором Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 квітня 2020 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2020 14:54
ТД ст . Шулявська.doc
16 квітня 2020 14:54
Додаток 2.doc
16 квітня 2020 14:54
Додаток 8.doc
16 квітня 2020 14:54
Додаток 7.doc
16 квітня 2020 14:54
Додаток 6.doc
16 квітня 2020 14:54
Додаток 5.doc
16 квітня 2020 14:54
Додаток 3.doc
16 квітня 2020 14:54
Додаток 4.doc
16 квітня 2020 14:54
Додаток 1.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-06-000056 ● 540091a2490346179de450621c1aeb50
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020 17:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


06.08.2020 № 222

Київ



Про початок моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.08.2020 № 222


Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
47 UA-2020-04-16-001717-c 16.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 вересня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2020 12:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КМ БУД" 19 549 428,00
UAH з ПДВ
19 451 628,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОЕР-СІСТЕМ ГРУП" 19 542 000,00
UAH з ПДВ
19 542 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 травня 2020 21:14
Цінова пропозиція
13 травня 2020 21:14
Цінова пропозиція
13 травня 2020 15:55
Довідка МВС
05 травня 2020 10:15
Шулявська.rar

Публічні документи

03 травня 2020 13:56
01 - ДЦ.pdf
30 квітня 2020 14:36
26 - гарантійний лист.pdf
30 квітня 2020 14:36
25 - Рейтинг_Скан.pdf
30 квітня 2020 14:36
24 - Рейтинг.zip
30 квітня 2020 14:36
23 - Ліцензія_скан.pdf
30 квітня 2020 14:36
22 - Лiцензiя.zip
30 квітня 2020 14:36
21 - Довіреність_скан.pdf
30 квітня 2020 14:36
20 - Довiренiсть_Рижий.zip
30 квітня 2020 14:36
19 - Гарантия_ 2630.zip
30 квітня 2020 14:36
18 - Статут.pdf
30 квітня 2020 14:36
17 - Протокол.pdf
30 квітня 2020 14:36
16 - Протокол створення.pdf
30 квітня 2020 14:36
15 - Наказ Директор.pdf
30 квітня 2020 14:36
13 - Витяг ПДВ.pdf
30 квітня 2020 14:36
12 - Виписка ЄДР.pdf
30 квітня 2020 14:36
11 - Лицензія.pdf
30 квітня 2020 14:36
04 - працівники 2.pdf
30 квітня 2020 14:36
03 - працівники.pdf
30 квітня 2020 14:36
02 - наявність МТБ.pdf
30 квітня 2020 14:36
01 - Умови пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КМ БУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОЕР-СІСТЕМ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КМ БУД"
#41751672
Переможець 19 451 628,00
UAH з ПДВ
13 травня 2020 13:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2020 13:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КМ БУД"
#41751672
19 451 628,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 13:56
355-ДБМ-20-звіт.pdf укладений
04 січня 2021 13:55
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:15
355-ДБМ-20 від 01.06.2020 — ТОВ КМ БУД — Угода (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:14
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 12:18
355-ДБМ-20 від 01.06.2020 — ТОВ КМ БУД — ДУ5 від 14.12.2020 (1).pdf зміни до договору
15 грудня 2020 12:17
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2020 16:53
355-ДБМ-20 від 01.06.2020 — ТОВ КМ БУД — ДУ4 від 11.11.2020 (1).pdf зміни до договору
11 листопада 2020 16:52
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 15:18
355-ДБМ-20 від 01.06.2020 — ТОВ КМ БУД — ДУ3 від 22.10.2020 (1).pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 15:17
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2020 16:22
355-ДБМ-20 від 01.06.2020 — ТОВ КМ БУД — ДУ2 від 23.07.2020.pdf зміни до договору
23 липня 2020 16:22
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2020 10:18
355-ДБМ-20 від 01.06.2020 — ТОВ КМ БУД — ДУ1 від 30.06.2020 (1).pdf зміни до договору
02 липня 2020 10:17
1_355-ДБМ-20 від 01.06.2020 — ТОВ КМ БУД — ДУ1 від 30.06.2020.pdf укладений
02 липня 2020 10:17
Електронний підпис укладений
01 червня 2020 15:10
355-ДБМ-20 від 01.06.2020 — ТОВ КМ БУД.pdf укладений
01 червня 2020 15:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з визначенням цільових бюджетних фінансових зобов’язань на поточний бюджетний період
Номер договору про закупівлю: 355-ДБМ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання умов Договору, Сторони, керуючись п.п. 12.1, 12.2 прийшли до згоди не змінюючи вартість робіт доповнити Договірну ціну відповідними кошторисними розрахунками та внести відповідні зміни до Договору.
Номер договору про закупівлю: 355-ДБМ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2020 рік, Сторони дійшли згоди збільшити суму зобов'язань на 2020 рік на 15370198,80 грн з ПДВ та викласти Додаток 2 в новій редакції. Таким чином сума зобов'язань на 2020 рік становить 19034740,00 грн, в тому числі ПДВ (20%) - 3172456,67 грн (Сума договору після внесення змін - 19451628,00 грн з ПДВ; обсяг робіт після внесення змін - 1 робота).
Номер договору про закупівлю: 355-ДБМ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За згодою Сторін розірвано Додаткову угоду №3 від 22.10.2020, відкориговано редакцію Календарного плану (додаток 2) (сума договору після внесення змін - 19451628,00грн, в тому числі ПДВ (20%) - 3241938,00грн; обсяг після внесення змін - 1 робота).
Номер договору про закупівлю: 355-ДБМ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Розпорядження КМР (КМДА) від 08.12.2020 №1919 збільшено суму зобов'язань на 2020 рік в розмірі 12365889.56грн, що становить 16030430,76грн та відкориговано календарний план (додаток 2) (сума договору після внесення змін - 19451628,0грн, в тому числі ПДВ(20%) -3241938,0грн.; обсяг виконання робіт після внесення змін - 1 робота).
Номер договору про закупівлю: 355-ДБМ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з відсутністю затвердженого адресного переліку об'єктів капітального ремонту на 2021 рік з метою недопущення порушення бюджетного законодавства в частині взяття зобов'язань без відповідних бюджетних асигнувань та відсутністю на відповідний бюджетний період видатків у Замовника розірвано договір з 30.12.2020 (сума договору після внесення змін - 19451628,0грн з ПДВ; обсяг виконання робіт після внесення змін - 1 робота).
Номер договору про закупівлю: 355-ДБМ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Угода
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 червня 2020 — 30 грудня 2020
Сума оплати за договором: 16 030 428,37
UAH (в тому числі ПДВ 2 671 738,06 UAH)
Причини розірвання договору: В зв'язку з відсутністю затвердженого адресного переліку об'єктів капітального ремонту на 2021 рік та відсутністю на відповідний бюджетний період видатків у Замовника