Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання медичної білизни)
Очікувана вартість
162 886,00 UAH
UA-2020-04-16-001680-c 7269700b5d564a748d7a74e2b05cb161
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назарова Ольга Сергеевна

+8044 3096625 o.nazarova@lotus.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "ЦОЗ" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081352
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, 9
Контактна особа: Назарова Ольга Сергеевна
+8044 3096625
o.nazarova@lotus.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Філією «Центр охорони здоров’я» акціонерного товариства «Українська залізниця» було двічі відмінено процедури закупівлі по предмету Код ДК 021:2015 - 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання медичної білизни), оголошення UA-2020-02-13-002459-c та оголошення UA-2020-03-05-003868-b внаслідок подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій, що відображається в звітах про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-02-13-002459-c та UA-2020-03-05-003868-b. Оскільки потреба у закупівлі залишається та на підставі викладеного, для здійснення закупівлі Код ДК 021:2015 - 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання медичної білизни), для клінічної лікарні на залізничному транспорті м. Львів застосована переговорна процедура закупівлі, як виняток, відповідно до пункту 4 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (далі –Закон) а саме: замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2020 14:57
Оскарження наміру укласти договір: 27 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення


для Львівської клінічної лікарні на залізничному транспорті
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7082 кг

Послуги з прання медичної білизни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79007, Україна, Львівська область, Львів, Огієнка, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані Виконавцем згідно цього Договору послуги здійснюється Замовником після 30 банківських днів з дати реєстрації податкової накладної, в безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, зазначений розділі 14 цього Договору. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

16 квітня 2020 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Дрінь Роман Ярославович
#2527011515
Переможець 162 886,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2020 14:57

Документи

16 квітня 2020 14:57
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2020 14:57

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Дрінь Роман Ярославович
#2527011515
162 886,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 квітня 2020 14:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 квітня 2021 09:32
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 11:08
Дод угода 3 (20%) до ЦОЗ ТН-239 (1).pdf зміни до договору
05 січня 2021 11:08
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 16:10
Дод угода 2 до ЦОЗ_ТН-239 (1).pdf зміни до договору
26 листопада 2020 16:09
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2020 11:25
Дод угода 1 до ЦОЗ ТН-239 (1).pdf зміни до договору
24 червня 2020 11:25
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 11:27
Договір ЦОЗ_ТН-239.pdf укладений
29 квітня 2020 11:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись статтями 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, пунктами 12.1.- 12.2. Договору про закупівлю Послуг № ЦОЗ/ТН-239 від «28» квітня 2020 р. (далі – Договір), за взаємною згодою уклали цю Додаткову угоду № 1 від «_24__» червня 2020 року (далі – Додаткова угода) до Договору про наступне: 1. Сторони вирішили внести зміни до пункту 5.6 розділу 5. УМОВИ ОПЛАТИ Договору та викласти його в наступній редакції: «5.6. Розрахунки за надані Виконавцем Послуги, згідно цього Договору, здійснюються Замовником шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, зазначений в розділі 14 цього Договору, за Актом на підставі виставленого рахунку-фактури: - протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання Послуг Замовником.». 2. Ця Додаткова угода набирає чинності з дати її підписання Сторонами. 3. Цю Додаткову угоду складено в двох оригінальних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу, - по одному для кожної із Сторін, та є невід’ємною частиною Договору і діє в межах строку, вказаного у Договорі. 4. Всі інші умови Договору залишаються незмінними та чинними, і Сторони підтверджують щодо них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: ЦОЗ/ТН-239
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: ЦОЗ/ТН-239
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.12.3. Договору, Сторони прийшли згоди продовжити строк дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 (двадцять) відсотків від суми, визначеної у початковому Договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: ЦОЗ/ТН-239
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 квітня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 195 463,20
UAH