Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Самохідна маркірувальна машина Hofmann H18, або еквівалент
Self-propelled marking machine Hofmann H-18, or equivalent
Очікувана вартість
10 065 000,00 UAH
UA-2020-04-16-001410-b e548eae258384618990091263f99839b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Олександрович Дьомочкін

+380933778912 demochkin.dor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД"
Код ЄДРПОУ: 03359182
Вебсайт: http://drs.kh.ua
Місцезнаходження: 61004, Україна , Харківська область обл., м. Харків, вул. Москалівська, 20
Контактна особа: Олег Олександрович Дьомочкін
+380933778912
demochkin.dor@ukr.net
Додаткові контактні особи: Інна Козир
+380637439116
iu_kozyr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: KOMUNALNE PIDRYaDNE SPETsIALIZOVANE PIDPRYYeMSTVO PO REMONTU I BUDIVNYTsTVU AVTOShLYaKhIV M. KhARKOVA "ShLYaKhREMBUD"
National ID: 03359182
Contact point: Dyomochkin Oleg Aleksandrovich
+380933778912
demochkin.dor@ukr.net
Additional contacts: Інна Козир
+380637439116
iu_kozyr@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 квітня 2020 10:48
Звернення за роз’ясненнями: до 06 вересня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2020 10:00
Початок аукціону: 09 листопада 2020 12:39
Очікувана вартість: 10 065 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 325,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 300000 UAH
Publication date: 16 квітня 2020 10:48
Enquiries until: 06 вересня 2020 10:00
Complaints submission until: до 12 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 вересня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 10 065 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 50 325 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Самохідна маркірувальна машина Hofmann H18, або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Кульчицького, 9
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Self-propelled marking machine Hofmann H-18, or equivalent
CPV: 34140000-0
Період постачання: по 29 жовтня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Післяоплата за отриманий товар, впродовж не більш ніж 15 (п’ятнадцять) днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 вересня 2020 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 13:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2020 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2020 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2020 14:54
08.09.2020_ ПРОЄКТ ДОГОВОРУ_НОВА РЕД_САМОХІД. МАРКІР. МАШ_3_ПАМ.docx
28 липня 2020 15:09
28.07.2020_ ПРОЄКТ ДОГОВОРУ_НОВА РЕД_САМОХІД. МАРКІР. МАШ_3_ПАМ.docx
08 травня 2020 15:38
08.05.2020_ПРОЄКТ ДОГОВОРУ_нова ред._САМОХІД МАРКІРУВ МАШИНА_3_ПАМ.doc
16 квітня 2020 10:48
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ_САМОХІД МАРКІРУВ МАШИНА_3_ПАМ.doc
08 вересня 2020 14:54
08.09.2020_ПЕРЕЛІК ЗМІН_САМОХІД МАРКІРУВ МАШИНИ_3_пам.doc
08 вересня 2020 14:54
08.09.2020_ТД_НОВА РЕД._САМОХІДНА МАРКІРУВАЛЬНА МАШИНА_3_ПАМ.doc
28 липня 2020 17:05
28.07.2020_(2)_ТД_НОВА РЕД._САМОХІДНА МАРКІРУВАЛЬНА МАШИНА_3_ПАМ.doc
28 липня 2020 15:09
28.07.2020_ТД_НОВА РЕД._САМОХІДНА МАРКІРУВАЛЬНА МАШИНА_3_ПАМ.doc
25 червня 2020 13:12
25.06.2020_ТД_НОВА РЕД._САМОХІДНА МАРКІРУВАЛЬНА МАШИНА_3_ПАМ.doc
14 травня 2020 14:15
15.05.2020_ТД_НОВА РЕД._САМОХІДНА МАРКІРУВАЛЬНА МАШИНА_3_ПАМ.doc
08 травня 2020 15:38
08.05.2020_ТД_НОВА РЕД._САМОХІДНА МАРКІРУВАЛЬНА МАШИНА_3_ПАМ.doc
16 квітня 2020 10:48
20-3_ТД_САМОХІДНА МАРКІРУВАЛЬНА МАШИНА_3_ПАМ.doc
28 липня 2020 17:05
28.07.2020_(2)_ПЕРЕЛІК ЗМІН-3_САМОХІД МАРКІРУВ МАШИНИ_3_пам.doc
28 липня 2020 15:09
28.07.2020_ПЕРЕЛІК ЗМІН-3_САМОХІД МАРКІРУВ МАШИНИ_3_пам.doc
25 червня 2020 13:12
25.06.2020_ПЕРЕЛІК ЗМІН_САМОХІД МАРКІРУВ МАШИНИ_3_пам.doc
14 травня 2020 14:15
15.05.2020_ПЕРЕЛІК ЗМІН_САМОХІД МАРКІРУВ МАШИНИ_пам.doc
08 травня 2020 15:38
08.05.2020_ПЕРЕЛІК ЗМІН_САМОХІД МАРКІРУВ МАШИНИ_пам.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо умов Тендерної документації
Дата подання: 04 травня 2020 13:21
Дата відповіді: 06 травня 2020 16:21
Умовами Тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги щодо закупівлі: код ДК 021:2015 – 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (самохідна маркірувальна машина Hofmann H18 або еквівалент) встановлений наступний строк поставки товарів - з дати укладення договору про закупівлю до 14 серпня 2020 року, відповідно до умов договору про закупівлю (додаток 4 до тендерної документації). Пунктом 2.1. Проекту договору про закупівлю визначено, що Постачальник зобов'язується до 14 серпня 2020 року, а саме: зобов'язується передати протягом 10-ти робочих днів від дати отримання замовлення, у власність Покупця Товар: код ДК 021:2015 – 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (самохідна маркірувальна машина Hofmann H18, або еквівалент), у кількості, асортименті та за ціною, які зазначені у Специфікації (Додаток № 1), що додається до цього Договору і є його невід'ємною частиною, на умовах поставки DРP (Інкотермс 2020), за адресою: 61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Кульчицького, 9, а Покупець зобов'язується прийняти цей Товар та оплатити його. Відповідно до пункту 6.7. Проекту договору про закупівлю строк поставки: до 14 серпня 2020 року, відповідно до умов Договору, а саме: протягом 10-ти робочих днів від дати отримання замовлення. Крім того, тендерною документацією передбачено внесення учасником-переможецем забезпечення виконання договору у формі оригіналу банківської гарантії в розмірі 5 % його вартості. Враховуючи викладене, з метою зниження фінансових ризиків виконання забезпеченого банківською гарантією зобов’язання зі своєчасної поставки товару, що є предметом закупівлі, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» просимо надати роз’яснення щодо механізму формування замовлення, яке передбачене пунктами 2.1. та 6.7. Проекту договору про закупівлю, а саме: строки надсилання такого замовлення постачальнику відносно кінцевого строку постачання товару, який визначений тендерною документацією - до 14 серпня 2020 року, та внести відповідні уточнення до проекту договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний запитувачу, на Ваше звернення повідомляємо про наступне.
19.04.2020 року введено в дію Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-ІХ (далі – нова редакція Закону). Відповідно до пункту 5 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» нової редакції Закону, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Тому Замовник під час проведення процедури закупівлі: код ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби (самохідна маркірувальна машина Hofmann H18, або еквівалент), що була розпочата до введення в дію нової редакції Закону (оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2020-04-16-001410-b, 16 квітня 2020 року ), завершує цю процедуру закупівлі відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону. Тобто дії Замовника щодо подальшого проведення цієї процедури закупівлі, у тому числі надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, виконуються відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (в редакції, що діяла до 19.04.2020 року), (далі - Закон).
З урахуванням Вашого звернення, відповідно до частини другої статті 23 Закону, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни, в частині уточнення умов проекту договору про закупівлю (додаток 4 до тендерної документації) з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-16-001410-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Укрспецтехінвест, Код ЄДРПОУ:38732010
Дата подання: 13 травня 2020 18:51
скарга на тендерну дркументацію
скарга на тендерну документацію Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 травня 2020 22:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: Повідомляємо, що на виконання рішення № 11017-р/пк-пз від 03.06.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, комунальним підрядним спеціалізованим підприємством по ремонту і будівництву автошляхів м. Харкова "ШЛЯХРЕМБУД", ( далі-Замовник) було внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби», оголошення № UA-2020-04-16-001410-b. Рішення Замовника про внесення відповідних змін до тендерної документації з урахуванням інформації щодо відповідності усім в сукупності вимогам тендерної документації продукції щонайменше двох виробників, затверджено протоколом засідання тендерного комітету від 25.06.2020 р. № 181
Дата виконання рішення замовником: 25 червня 2020 13:21
Номер скарги: UA-2020-04-16-001410-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Укрспецтехінвест, Код ЄДРПОУ:38732010
Дата подання: 26 червня 2020 21:15
Скарга щодо умов тендерної документації
Просимо розглянути скаргу згідно Додатку
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 липня 2020 22:26
рішення від 02.07.2020 № 12890+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 липня 2020 22:25
рішення від 20.07.2020 №13947 .pdf
Дата публікації: 23 липня 2020 20:38
Коментар замовника щодо усунення порушення: Повідомляємо, що на виконання рішення № 13947-р/пк-пз від 20.07.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, комунальним підрядним спеціалізованим підприємством по ремонту і будівництву автошляхів м. Харкова "ШЛЯХРЕМБУД", ( далі-Замовник) було внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби», оголошення № UA-2020-04-16-001410-b. Рішення Замовника про внесення відповідних змін до тендерної документації з урахуванням інформації щодо відповідності усім в сукупності вимогам тендерної документації продукції щонайменше двох виробників, затверджено протоколом засідання тендерного комітету від 28.07.2020 р. № 198
Дата виконання рішення замовником: 28 липня 2020 15:20
Номер скарги: UA-2020-04-16-001410-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Укрспецтехінвест, Код ЄДРПОУ:38732010
Дата подання: 31 липня 2020 20:46
Скарга щодо дискримінаційних умов ТД
Просимо розглянути скаргу згідно вкладених документів
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 серпня 2020 21:59
рішення від 05.08.2020№15014.pdf
Дата публікації: 05 серпня 2020 21:59
рішення від 20.08.2020№15867.pdf
Дата публікації: 26 серпня 2020 22:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: Повідомляємо, що на виконання рішення № 15867-р/пк-пз від 20.08.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо встановлення порушення процедури закупівлі, комунальним підрядним спеціалізованим підприємством по ремонту і будівництву автошляхів м. Харкова «ШЛЯХРЕМБУД», (далі - Замовник) було внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби», оголошення № UA-2020-04-16-001410-b. Рішення Замовника про внесення відповідних змін до тендерної документації (додаток 1 до тендерної документації) прийнято в частині змін та встановлення технічних вимог до предмета закупівлі (до самохідної маркірувальної машини), з урахуванням вимог законодавства та інформації, що підтверджує наявність продукції щонайменше двох виробників, яка відповідає усім в сукупності вимогам тендерної документації, у тому числі по кожній позиції окремо, а саме: технічним вимогам до самохідної маркірувальної машини, які зазначаються замовником у таблиці «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» додатку 1 до тендерної документації (затверджено протоколом засідання тендерного комітету від 08.09.2020 р. № 218. Щодо дотримання принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020), у технічних вимогах до предмета закупівлі тендерної документації (у додатку 1 до тендерної документації (нова редакція) від 08.09.2020 року) також встановлені діапазони/межі технічних характеристик: підпункт 8.6 пункту 8, пункт 10 таблиці «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ», і також передбачена можливість альтернативних (аналогічних/еквівалентних) технічних характеристик: пункт 2, підпункт 12.5 пункту 12, підпункт 13.2 пункту 13 таблиці «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ». Стосовно встановлення підтвердження наявності щонайменше двох виробників, продукція яких відповідає умовам тендерної документації (нова редакція) від 08.09.2020 року, за інформацією, отриманою з відкритих джерел в мережі Інтернет, Замовник звернувся з листами-запитами до виробників маркірувальних машин, а саме: до виробника самохідної маркірувальної машини Borum® Master 3000 (модель ВМ 3000 (модифікації: ВМ 3000 СР або ВМ 3000 СРА)) – до компанії A/T Borum Industri (лист № 907А від 31.08.2020 р.), та до виробника самохідної маркірувальної машини Hofmann H18-2 - до компанії Hofmann GmbH (лист № 908А від 31.08.2020 р.). На вказані листи-запити Замовником отримані відповіді від виробників цих маркірувальних машин (лист від компанії A/T Borum Industri - виробника самохідної маркірувальної машини Borum® Master 3000, за підписом директора з менеджменту A/T Borum Industri Йорна Йоргенсена; та лист від компанії Hofmann GmbH - виробника самохідної маркірувальної машини Hofmann H18-2, за підписом керівника регіонального відділу продажів компанії Hofmann GmbH Сахнова С.А.), з підтвердженням відповідності всіх технічних характеристик (по кожній позиції) вищезазначених моделей маркірувальних машин технічним вимогам, які встановлені у таблиці «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» додатку 1 до тендерної документації (нова редакція) від 08.09.2020 року, (листи-запити та відповіді на них, додаються). Необхідно також зазначити, що крім того, що технічним вимогам до самохідної маркірувальної машини, яка є предметом закупівлі, визначеним у пункті 11 у таблиці «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» додатку 1 до тендерної документації, відповідає продукція щонайменше двох виробників: маркірувальні машини вищевказаних моделей, зокрема, забезпечують нанесення ліній розмітки шириною до 45 см, у тому числі нанесення ліній розмітки шириною наступних розмірів: 10 см, 15 см, 20 см та 40 см, у відповідності до вимог ДСТУ 2587:2010 Безпека дорожнього руху РОЗМІТКА ДОРОЖНЯ Загальні технічні вимоги Методи контролювання Правила застосування (далі - ДСТУ 2587:2010/Стандарт), підкреслюємо наступне. Замовник здійснює закупівлю самохідної маркірувальної машини для нанесення дорожньої розмітки: маркірувальна машина повинна забезпечувати виконання робіт по нанесенню дорожньої розмітки/розмітки доріг пластиком (пункт 2 таблиці «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» додатку 1 до тендерної документації). Згідно з пунктами 1.1, 1.2 та 1.4 ДСТУ 2587:2010, саме цей Стандарт поширюється на розмітку автомобільних доріг і встановлює основні параметри, розміри, загальні технічні вимоги та правила застосування її на автомобільних дорогах, вулицях та залізничних переїздах. Стандарт відповідає вимогам європейських норм, а також Конвенції про дорожні знаки і сигнали та протоколу про розмітку доріг до Європейської угоди, що доповнює цю Конвенцію. Вимоги цього Стандарту є обов’язковими для застосування на дорогах, незалежно від форми їх власності та відомчої належності. Вимоги пункту 11 таблиці «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» додатку 1 до тендерної документації щодо забезпечення маркірувальною машиною нанесення ліній розмітки шириною наступних розмірів: 10 см, 15 см, 20 см та 40 см, встановлені відповідно до вимог пункту 4.2 Стандарту (Таблиця 1). Разом з тим, Замовник повідомляє про те, що на дату розгляду Колегією (20.08.2020) скарги товариства з обмеженою відповідальністю «Укрспецтехінвест» від 31.07.2020 р. № UA-2020-04-16-001410-b.b3, у тендерній документації (НОВА РЕДАКЦІЯ), затверджена протоколом № 198 від 28.07.2020 р., Замовником була вилучена технічна характеристика маркірувальної машини щодо наявності клавішей швидкого доступу до спеціальних програм, шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації 28.07.2020 р.; тому ця технічна характеристика маркірувальної машини була відсутня у таблиці «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» додатку 1 до тендерної документації, зокрема, вказана Колегією у мотивувальній частині рішення № 15867-р/пк-пз від 20.08.2020. Утім Замовник 18.08.2020 р. зазначав у поясненні по суті скарги товариства з обмеженою відповідальністю «Укрспецтехінвест» від 31.07.2020 р. № UA-2020-04-16-001410-b.b3, у тому числі про внесення таких наведених змін до тендерної документації. Замовник повністю підтверджує необхідність встановлення технічних вимог до маркірувальної машини, що є предметом закупівлі, саме в наведеній редакції тендерної документації (нова редакція) від 08.09.2020 року, а також підтверджує наявність щонайменше двох виробників, продукція яких відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, Замовник повністю виконав вимоги, наведені у мотивувальній частині рішення № 15867-р/пк-пз від 20.08.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо порушення Замовником проведення процедури закупівлі.
Дата виконання рішення замовником: 08 вересня 2020 15:34
Номер скарги: UA-2020-04-16-001410-b.c4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Укрспецтехінвест, Код ЄДРПОУ:38732010
Дата подання: 10 вересня 2020 11:12
Скарга на дії Замовника
Скарга на дії замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 вересня 2020 20:06
рішення від 14.09.2020 № 17156 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 вересня 2020 20:06
інформація про перенесення розгляду скарги № 14301.pdf
Дата публікації: 29 вересня 2020 22:23
рішення від 01.10.2020 № 18483.pdf
Дата публікації: 06 жовтня 2020 21:59
Номер скарги: UA-2020-04-16-001410-b.a5
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Укрспецтехінвест, Код ЄДРПОУ:38732010
Дата подання: 13 жовтня 2020 19:02
скарга на дії замовника
скарга на дії замовника
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 16 жовтня 2020 20:47
Скарга відкликана скаржником
Причина: помилково
Дата: 22 жовтня 2020 18:49
рішення від 16.10.2020 № 19367 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 16 жовтня 2020 20:47
рішення від 03.11.2020 № 20402.pdf
Дата публікації: 04 листопада 2020 18:49

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

27 травня 2020 08:36
Додаток № 9 PROFORMA INVOICE.pdf

Документи подані скаржником

26 червня 2020 21:15
скарга

Документи подані замовником

10 липня 2020 09:42
Додаток 9 PROFORMA INVOICE.pdf

Документи подані скаржником

31 липня 2020 20:46
скарга

Документи подані замовником

18 серпня 2020 15:19
Додаток № 9 PROFORMA INVOICE.pdf
08 вересня 2020 15:34
відповідь БОРУМ.pdf
08 вересня 2020 15:34
лист до виробника БОРУМ.pdf
08 вересня 2020 15:34
відповідь ХОФФМАН.pdf

Документи Органу Оскарження

05 серпня 2020 21:59
рішення від 05.08.2020№15014.pdf
26 серпня 2020 22:24
рішення від 20.08.2020№15867.pdf

Документи подані скаржником

10 вересня 2020 11:11
скарга

Документи подані замовником

30 вересня 2020 17:47
Додаток № 9.pdf

Документи подані скаржником

13 жовтня 2020 19:01
скарга на дії Замовника

Документи Органу Оскарження

04 листопада 2020 18:49
рішення від 03.11.2020 № 20402.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 08 жовтня 2020
UA-2020-04-16-001410-be548eae258384618990091263f99839b
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД"
Код ЄДРПОУ: 03359182
Місцезнаходження: 61004, Україна, Харківська область обл., м. Харків, вул. Москалівська, 20
Учасник Документи Рішення
ТОВ Автоком Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Укрспецтехінвест Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

15 вересня 2020 19:14
Електронний підпис
15 вересня 2020 19:14
Електронний підпис
15 вересня 2020 19:12
3 Технічний опис.pdf
05 серпня 2020 00:38
Електронний підпис
05 серпня 2020 00:38
Електронний підпис
05 серпня 2020 00:34
3 Технічний опис.pdf
02 липня 2020 17:15
Електронний підпис
02 липня 2020 17:15
Електронний підпис
02 липня 2020 17:12
3 Технічний опис.pdf
02 липня 2020 17:12
Лист НБУ по ліцензії.pdf
21 травня 2020 20:03
Електронний підпис
21 травня 2020 20:03
Електронний підпис
21 травня 2020 19:55
6 Заява учасника.pdf
21 травня 2020 19:55
3 Технічний опис.pdf
21 травня 2020 19:55
Справка ТОВ АВТОКОМ.pdf
21 травня 2020 19:55
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Документи

Публічні документи

10 вересня 2020 11:07
Електронний підпис
02 липня 2020 18:46
Електронний підпис
22 травня 2020 08:36
Електронний підпис
22 травня 2020 08:36
БГ.rar
22 травня 2020 08:36
9- виписка.pdf
22 травня 2020 08:36
8- довідка.pdf
22 травня 2020 08:35
7-Технична частина.pdf
22 травня 2020 08:35
6-проект договору.pdf
22 травня 2020 08:35
5-ст 17.pdf
22 травня 2020 08:35
4-інше.pdf
22 травня 2020 08:35
3-Повноваження.pdf
22 травня 2020 08:35
2-КК.pdf
22 травня 2020 08:35
1-Статутні.pdf

Документи

Публічні документи

13 листопада 2020 15:44
Електронний підпис
13 листопада 2020 15:43
МВС від 09.11.2020.pdf
13 листопада 2020 15:43
public_doc.pdf
13 листопада 2020 15:43
public_doc.p7s
14 вересня 2020 16:30
Електронний підпис
14 вересня 2020 16:30
Електронний підпис
14 вересня 2020 16:29
Технічна частина.pdf
14 вересня 2020 16:29
Фінансова звітність.pdf
14 вересня 2020 16:29
Статут, опис, довідка.pdf
14 вересня 2020 16:29
На уповноважену особу.pdf
14 вересня 2020 16:29
Лист відгук Вінниця.jpg
14 вересня 2020 16:29
Заява учасника.pdf
14 вересня 2020 16:29
Гарантійні листи.pdf
14 вересня 2020 16:29
Відповідність ст. 17.pdf
14 вересня 2020 16:29
Відповідність ст. 16.pdf
14 вересня 2020 16:29
Витяг ПДВ.pdf
14 вересня 2020 16:29
Витяг ЄДР від 10.09.2020.pdf
14 вересня 2020 16:29
Банківські довідки.pdf
14 вересня 2020 16:29
Банківська гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Автоком

ТОВ Укрспецтехінвест

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС" 10 048 000,00
UAH з ПДВ
10 048 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Автоком 10 049 000,00
UAH з ПДВ
10 049 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2020 15:44
Електронний підпис
13 листопада 2020 15:43
МВС від 09.11.2020.pdf
13 листопада 2020 15:43
public_doc.pdf
13 листопада 2020 15:43
public_doc.p7s
14 вересня 2020 16:30
Електронний підпис
14 вересня 2020 16:30
Електронний підпис
14 вересня 2020 16:29
Технічна частина.pdf
14 вересня 2020 16:29
Фінансова звітність.pdf
14 вересня 2020 16:29
Статут, опис, довідка.pdf
14 вересня 2020 16:29
На уповноважену особу.pdf
14 вересня 2020 16:29
Лист відгук Вінниця.jpg
14 вересня 2020 16:29
Заява учасника.pdf
14 вересня 2020 16:29
Гарантійні листи.pdf
14 вересня 2020 16:29
Відповідність ст. 17.pdf
14 вересня 2020 16:29
Відповідність ст. 16.pdf
14 вересня 2020 16:29
Витяг ПДВ.pdf
14 вересня 2020 16:29
Витяг ЄДР від 10.09.2020.pdf
14 вересня 2020 16:29
Банківські довідки.pdf
14 вересня 2020 16:29
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

15 вересня 2020 19:14
Електронний підпис
15 вересня 2020 19:14
Електронний підпис
15 вересня 2020 19:12
3 Технічний опис.pdf
05 серпня 2020 00:38
Електронний підпис
05 серпня 2020 00:38
Електронний підпис
05 серпня 2020 00:34
3 Технічний опис.pdf
02 липня 2020 17:15
Електронний підпис
02 липня 2020 17:15
Електронний підпис
02 липня 2020 17:12
3 Технічний опис.pdf
02 липня 2020 17:12
Лист НБУ по ліцензії.pdf
21 травня 2020 20:03
Електронний підпис
21 травня 2020 20:03
Електронний підпис
21 травня 2020 19:55
6 Заява учасника.pdf
21 травня 2020 19:55
3 Технічний опис.pdf
21 травня 2020 19:55
Справка ТОВ АВТОКОМ.pdf
21 травня 2020 19:55
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС"

ТОВ Автоком

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС"
#35244815
Переможець 10 048 000,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2020 15:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2020 15:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС"
#35244815
10 048 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 лютого 2022 15:19
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 14:34
Дод. угода № 3 до дог. № 150_ хофф_євро.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:32
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 13:03
20_Додаткова угода № 2 до дог. № 150_САМОХІДНА МАРКІРУВАЛЬНА МАШ_3_євро.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 12:57
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2020 15:26
20_Додаткова угода № 1 до дог. № 150_САМОХІДНА МАРКІРУВАЛЬНА МАШ_3_євро.doc.pdf зміни до договору
25 листопада 2020 15:22
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 15:06
20_Договір № 150 _САМОХІДНА МАРКІРУВАЛЬНА МАШ_3_євро.pdf укладений
25 листопада 2020 15:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; строк поставки: з дати укладення договору про закупівлю до 27 листопада 2020 року, відповідно до умов Договору; ціна Договору становить 10 044 000,00 грн. , у тому числі ПДВ: 1 674 000, 00 грн.
Номер договору про закупівлю: 150
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; Ціна Договору становить 10 043 700,00 грн., у тому числі ПДВ: 1 673 950, 00 грн. Строк поставки: до 30 листопада 2020 року
Номер договору про закупівлю: 150
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, Цей Договір про закупівлю набирає чинності з дня його підписання і діє до 01 липня 2021 року та до повного виконання Сторонами зобов'язань, а саме остаточного розрахунку Покупця з Постачальником за Товар в розмірі 10 043 700,00 грн. (десять мільйонів сорок три тисячі сімсот гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ, з рахунку UА458201720344391001100054355 в УДКСУ у Новобаварському районі м. Харкова
Номер договору про закупівлю: 150
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 10 043 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 673 950,00 UAH)