Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Контейнер (ємність) для забору сечі
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2020-04-16-001382-a 10b536e6dd78446085dbf149d5634be4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Терещук Володимир Миколайович

380679587454 pivnichna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги "Північний" Рівненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 33982708
Місцезнаходження: 33016, Україна , Рівненська обл., Рівне, Фабрична, 10
Контактна особа: Терещук Володимир Миколайович
380679587454
pivnichna@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2020 11:50
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 травня 2020 13:00
Початок аукціону: 05 травня 2020 11:04
Очікувана вартість: 75 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25000 штуки
код за ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали (10944 Збірник зразків сечі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33016, Україна, Рівненська область, Рівне, Фабрична, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стерильність контейнера
Дата подання: 21 квітня 2020 14:24
Дата відповіді: 21 квітня 2020 14:33
Чи можлива поставка контейнера у нестерильному виконанні без індивідуальної упаковки?
Відповідь: Добрий день. Технічні характеристики контейнера для сечі повинні відповідати Додатку 2 тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-16-001382-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТД "ВОЛЕС", Код ЄДРПОУ:41828137
Дата подання: 12 травня 2020 19:49
ВИМОГА НА РІШЕННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ
16.04.2020 року в системі публічних закупівль Prozorro (Держзакупівлі. онлайн) КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги "Північний" Рівненської міської ради (надалі – Замовник) оголошено закупівлю UA-2020-04-16-001382-a медичних матеріалів (класифікація за ДК 021-2015 – 33140000-3), загальний бюджет закупівлі – 75 000,00 грн. з ПДВ.
12.05.2020 року Замовником прийнято рішення, викладене в Протоколі (рішенні) засідання тендерного комітету Замовника № 15 від 12.05.2020 року (надалі – Протокол) про відхилення тендерної пропозиції Учасника, яким було дискваліфіковано ТОВ «ТД «ВОЛЕС» (надалі – Учасник).
Відповідно до зазначеного Протоколу, Замовник привів наступне обґрунтування відхилення пропозиції Учасника: «Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: відповідно до Додатку 2 до тендерної документації ємність контейнера для сечі має бути 125 мл, учасник пропонує контейнер ємністю 120 мл».
Натомість, у Додатку 2 тендерної документації зазначається: «У разі, якщо у даних Специфікації йде посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що дані Специфікації містять вираз «або еквівалент».
ТОВ «ТД «ВОЛЕС» запропонував Ємкість для сечі 120 мл стерильну, що зазначив у Додатку 2 тендерної документації. Зауважимо, що всі інші параметри окрім незначної відмінності в розмірі ємності співпадають. На підтвердження в тендерній пропозиції були надані документи на товар, а саме Декларація про відповідність, сертифікат якості, інструкція та гарантійний лист виробника.
З огляду на специфіку використання Ємкості для забору сечі, враховуючи всі існуючі методики, немає чіткої кількості біоматеріалу, який забирає пацієнт та різниця в 5 мл на думку ТОВ «ТД «ВОЛЕС» є несуттєвою.
Також зауважимо, що ТОВ «ТД «ВОЛЕС» була надана пропозиція на суму 43 750,00 грн; пропозиція наступного учасника ПП «Фірма Фармікс» становить 62 499,00 грн.

На підставі викладеного вище та враховуючи значну різницю пропозицій учасників, та значну економію державних коштів, які можуть бути використані на потреби медичної установи ТОВ «ТД «ВОЛЕС», ВИМАГАЄ:


1. Надати ТОВ «ТД «ТД «ВОЛЕС» пояснення про причини невідповідності його комерційної пропозиції умовам Закупівлі та надати обгрунтування принципової різниці в ємкостях для забору сечі 120 та 125 мл.
2. Відмінити рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ТД «ВОЛЕС» та повернути пропозицію на етап кваліфікації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 травня 2020 10:39
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначаються замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону тобто Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи, що решта учасників подали пропозицію на контейнер ємністю 125 мл вважати її дискримінаційною є неправомірно.
Замовник встановлює необхідні характеристики до товару відповідно до статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» з врахуванням його власних потреб.
Провівши моніторинг рину, де представлена велика кількість контейнерів для сечі різних об’ємів від 30 до 150 мл, був обраний контейнер об’ємом 125 мл.
Враховуючи вищенаведене та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» рішення про відхилення Вашої пропозиції не може бути відміненим, а пропозиція повернута на етап кваліфікації.
Номер вимоги: UA-2020-04-16-001382-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТД "ВОЛЕС", Код ЄДРПОУ:41828137
Дата подання: 19 травня 2020 09:31
ВИМОГА НА РІШЕННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ
16.05.2020 року Протоколом № 16 уповноваженою особою КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги "Північний" Рівненської міської ради (надалі – Замовник) прийнято рішення про розгляд вимоги Учасника ТОВ “ТД “ВОЛЕС” на рішення Замовника, що відображено в Протоколі № 15 від 12.05.2020 року про відхилення тендерної пропозиції та дискваліфікацію ТОВ “ТД “ВОЛЕС” у закупівлі UA-2020-04-16-001382-a медичних матеріалів (класифікація за ДК 021-2015 – 33140000-3), загальний бюджет закупівлі – 75 000,00 грн. з ПДВ. Переможцем даного аукціону визнано ПП “Фірма Фармікс”.
ТОВ “ТД “ВОЛЕС” не погоджується з рішеннями, прийнятими Замовником та вважає за необхідне повідомити наступне.
Замовником у Додатку № 2 до Тендерної документації визначені технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Контейнер (ємність) для забору сечі стерильна, з кришкою, що закручується. Ємністю 125мл. Має наклейку з можливістю запису П.І.Б. Пластик з високим ступенем прозорості, не деформується і не тріскається при натисканні. Температура зберігання від -20 до +50 С. Герметичність кришки з корпусом забезпечується гвинтовим з’єднанням. Призначена для одноразового застосування. Крім того, Замовником зазначено, що у разі, якщо у даних Специфікації йде посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що дані Специфікації містять вираз «або еквівалент». Конструкцією виробу є сукупність властивостей виробу, які характеризують склад його частин, призначеність, взаємну розташованість, форму, розміри і матеріали складових частин та види з'єднання їх між собою. Учасником ТОВ “ТД “ВОЛЕС” запропоновано саме еквівалент (рівнозначний виріб, що може замінювати визначений предмет закупівлі) виробу, що вимагається Замовником, проте всупереч положень Тендерної документації Замовник саме з причини не відповідності ємності виробу відхиляє тендерну пропозицію Учасника.
Звертаю вашу увагу на наступні дані. На сьогодні існують такі методи лабораторних досліджень сечі: на загальний клінічний аналіз; на наявність цукру; на кількість діастази; за методом Амбурже; за методом Аддіса — Каковського; за методом Нечипоренка; на бактеріологічне дослідження. Проте в жодному з зазначених досліджень (згідно відповідних протоколів або нормативних документів) не зазначено про необхідність використання ємкості об’ємом 125 мл. Навпаки, йде мова тільки про стерильну пробірку або банку без зазначення ємності, окрім дослідження загального клінічного аналізу, де використовується ємкість розміром 150-200 мл, або для дослідження сечі на наявність цукру, де викристовується ємкість розміром 200 мл, або для дослідження на визначення кількості діастази, де збирається 50 мл сечі. Для всіх інших досліджень забирається набагато більше біологічного матеріалу або ємність виробу не має значення. Отже, аргументація Замовника щодо використання ємкостей виключно ємністю 125 мл так і залишилась незрозумілою навіть з точки зору нормативних документів. Таким чином і дискваліфікація учасника на підставі недостатньої аргументації є неправомірною. Ще раз наголошуємо на тому, що з огляду на специфіку використання Ємкості для забору сечі, враховуючи всі існуючі методики, немає чіткої кількості біоматеріалу, який забирає пацієнт та різниця в 5 мл на думку ТОВ «ТД «ВОЛЕС» є несуттєвою.
Повернемось до положень Тендерної документації. Так, відповідно до п. 1 розділу Оцінка тенедрної пропозиції Тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Проте враховуючи, що переможцем аукціону визначено ПП «Фірма Фармікс» пропозиція якого становить 62 499,00 грн. Замовником застосовано інший критерій оцінки, оскільки ТОВ “ТД “ВОЛЕС” було запропоновано суттєво меншу вартість предмета закупівлі - 43 750,00 грн. Наголошуємо, що відповідно до положень статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі” закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи ситуацію в країні, дефіцит бюджетних коштів, незначну відмінність в товарах учасників, яка не впливає на результат досліжень ніяким чином, є незрозумілим факт визнання переможцем аукціону учасника, що пропонує досить високу вартість продукції навіть у порівнянні з вартістю цієї продукції на загальному ринку України. Отже, на підставі викладеного, у відповідності до статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” просимо надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ТОВ “ТД “ВОЛЕС” умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, оскільки надана відповідь не задовольняє вимоги Учасника та не пояснює прийняте Замовником рішення. Крім того, враховуючи надання повного пакету документів на товар, а також найнижчої цінової пропозиції, з метою ефективної економії бюджетних коштів, просимо скасувати прийняте рішення за причин його необгрунтованості. ТОВ “ТД “ВОЛЕС” також залишає за собою право на звернення до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав у відповідності до статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 травня 2020 10:52
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначаються замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону тобто Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи, що решта учасників подали пропозицію на контейнер ємністю 125 мл вважати її дискримінаційною є неправомірно.
Замовник встановлює необхідні характеристики до товару відповідно до статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» з врахуванням його власних потреб.
В Додатку 2 до тендерної документації визначені необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, з зазначенням характеристики товару, що закуповується, а саме: Контейнер (ємність) для забору сечі стерильна, з кришкою, що закручується. Ємністю 125мл. Має наклейку з можливістю запису П.І.Б.. Пластик c високим ступенем прозорості, не деформується і не тріскається при натисканні. Температура зберігання від -20 до +50 С. Герметичність кришки з корпусом забезпечується гвинтовим з’єднанням. Призначена для одноразового застосування.
Крім того у документації зазначено, якщо у даних Специфікації йде посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що дані Специфікації містять вираз «або еквівалент».
Еквівалент — продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний, однаковий за величиною іншому продукту або товару за своїми характеристиками.
Тобто контейнер об’ємом 120 мл не можна вважати еквівалентом контейнеру 125 мл, тому Ваша пропозиція була відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації.
Враховуючи вищенаведене та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» рішення про відхилення Вашої пропозиції не може бути відміненим.

Документи подані скаржником

12 травня 2020 19:48
ВИМОГА на рішення.pdf

Документи

Документи подані скаржником

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 травня 2020 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІГАР" 53 500,00
UAH з ПДВ
43 602,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД "ВОЛЕС" 62 500,00
UAH з ПДВ
43 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Фірма Фармікс" 69 550,00
UAH з ПДВ
62 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС" 70 620,00
UAH з ПДВ
70 620,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СТАРІШКО ОЛЕГ ІВАНОВИЧ 73 500,00
UAH з ПДВ
73 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 травня 2020 10:23
Лист.відмова.08.05.2020.pdf
05 травня 2020 13:51
Електронний підпис
05 травня 2020 13:49
Додаток 1 оновлений.pdf
30 квітня 2020 11:20
Електронний підпис
30 квітня 2020 11:18
UA-2020-04-16-001382-a.rar

Публічні документи

12 травня 2020 12:45
Електронний підпис
12 травня 2020 12:43
Цінова Оновлена.pdf
04 травня 2020 12:49
Електронний підпис
04 травня 2020 12:47
Установчі документи.pdf
04 травня 2020 12:47
Виконаний договір.pdf
04 травня 2020 12:47
Документи на товар.7z
04 травня 2020 12:47
ГЛ поставки.pdf
04 травня 2020 12:47
Довідка про учасника.pdf
04 травня 2020 12:47
Цінова пропозиція.pdf
04 травня 2020 12:47
Довідка ст 17.pdf
04 травня 2020 12:47
Лист про ліцензію.pdf
04 травня 2020 12:47
ГЛ Віктер.pdf

Публічні документи

15 травня 2020 10:34
Електронний підпис
15 травня 2020 10:33
Установчі.7z
15 травня 2020 10:33
ДОГОВІР+СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
15 травня 2020 10:33
НОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
23 квітня 2020 09:36
Електронний підпис
23 квітня 2020 09:35
Установчі.7z
23 квітня 2020 09:35
Тех.паспорта на авто.7z
23 квітня 2020 09:35
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ дод№4.pdf
23 квітня 2020 09:35
ЛИСТ ГАРАНТІЯ 80%.pdf
23 квітня 2020 09:35
Інформаційна довідка .pdf
23 квітня 2020 09:35
ДОВІДКИ ДОД№3.7z
23 квітня 2020 09:35
Гарантійний лист МОЗ.pdf

Публічні документи

22 квітня 2020 10:30
Електронний підпис
22 квітня 2020 10:29
Цінова пропозиція..PDF
22 квітня 2020 10:29
Опис Реєстрації.pdf
22 квітня 2020 10:29
Копія статуту .pdf
22 квітня 2020 10:29
Копія витягу ПДВ.PDF
22 квітня 2020 10:29
Витяг з ЄДР.PDF

Публічні документи

29 квітня 2020 09:12
Електронний підпис
29 квітня 2020 09:12
Проект договору.pdf
29 квітня 2020 09:12
Довідка щодо поставки.pdf
29 квітня 2020 09:12
Витяг.pdf
29 квітня 2020 09:12
Довідка статистика.pdf
29 квітня 2020 09:12
Довідка щодо упаковки.pdf
29 квітня 2020 09:12
Довідка мат-техн база .pdf
29 квітня 2020 09:12
Тендерна пропозиція.pdf
29 квітня 2020 09:12
ГЛ щодо ст.17.pdf
29 квітня 2020 09:12
Завірені документи.pdf
29 квітня 2020 09:12
ГЛ надання документів.pdf
29 квітня 2020 09:12
Довідка щодо підпису.pdf
29 квітня 2020 09:12
Оренда транспорту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІГАР"

ТОВ "ТД "ВОЛЕС"

ПП "Фірма Фармікс"

ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС"

ФОП СТАРІШКО ОЛЕГ ІВАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІГАР"
#19243202
Рішення скасоване 43 602,50
UAH з ПДВ
12 травня 2020 11:44
ТОВ "ІГАР"
#19243202
Відхилено 43 602,50
UAH з ПДВ
12 травня 2020 12:04
ТОВ "ТД "ВОЛЕС"
#41828137
Відхилено 43 750,00
UAH з ПДВ
12 травня 2020 16:10
ПП "Фірма Фармікс"
#30398035
Переможець 62 499,00
UAH з ПДВ
15 травня 2020 10:13

Документи

12 травня 2020 11:57
Електронний підпис

Документи

12 травня 2020 16:08
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2020 10:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Фірма Фармікс"
#30398035
62 499,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 травня 2020 14:56
Договір №161від 27.05.2020 року.PDF укладений
27 травня 2020 14:56