Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ВУЛИЧНІ ЛІХТАРІ - СВІТИЛЬНИКИ LED
Очікувана вартість
357 940,80 UAH
UA-2020-04-16-001214-a e50bf0821f8e4dd9910b86fc2821af5c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лобанов Олександр

+380432550774 Vinmisksvet@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МКУП «Міськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 33762344
Вебсайт: http://www.vmr.gov.ua
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Р.Скалецького, буд.17
Контактна особа: Лобанов Олександр
+380432550774
Vinmisksvet@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2020 11:35
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2020 12:00
Початок аукціону: 15 червня 2020 12:54
Очікувана вартість: 357 940,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 579,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 шт
ВУЛИЧНІ ЛІХТАРІ-СВІТИЛЬНИКИ LED
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару на умовах відтсрочки платежу детальний опис наведений в тендерінй докмуентації Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 квітня 2020 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2020 11:32
ТД СВІТИЛЬНИКИ КВІТЕНЬ 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо габаритних розмірів світильника
Дата подання: 23 квітня 2020 14:19
Дата відповіді: 28 квітня 2020 13:52
В додатку 3 "Технічна специфікація" вказано Габарити світильника - не більше 650мм. Що мається на увазі під габаритними розмірами? Це розміри тільки світильника без монтажного вузла чи із монтажним вузлом? Чим зумовлена ця вимога замовника? Адже досить багато виробників світлотехнічного обладнання не зможуть взяти участь в даному тендери через, те що габарити їх світильників не будуть відповідати вимогам тендерної документації, хоча зможуть в повній мірі забезпечити якісні та кількісні параметри освітлювальної установки. Вважаємо цю вимогу дискримінаційною, щодо виробників - потенційних учасників тендеру, та просимо видалити її з "Технічної специфікації "
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Габаритні розміри зумовлені тим, що існує необхідність знизити парусність світильників (та вагу). Даними світильниками планується замінити існуючі з більшим габаритом, які через свою парусність та вагу негативно впливають на оголовники (пошкоджуються на з'єднувальних стиках). Розмір тільки світильника без монтажного вузла.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-16-001214-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ ТД "Ватра-Захід", Код ЄДРПОУ:38915439
Дата подання: 30 квітня 2020 10:46
Вимога про зміну Технічної документації
Вважаємо відповідь Замовника у розділі "Запитання "недостовірною, адже парусність світильника залежить від площі проекції світильника, а не від габаритних розмірів. Для прикладу світильник із габаритними розмірами 650х650х650мм (саме цей габаритний розмір вказано в Додатку 3 тендерної документації) буде мати більшу парусність, аніж світильник із габаритними розмірами 670х150х150, оскільки максимальна площа проекції світильника із габаритними розмірами 650х650х650мм буде дорівнювати 0,423 м. кв., а максимальна площа проекції світильника із габаритними розмірами 670х150х150 буде дорівнювати 0,098. А отже може бути таке, що світильники із одним більшим габаритним розміром будуть мати меншу парусність за рахунок меншої площі проекції, а ніж світильники із меншими габаритами, але більшою площею проекції. Також більш детально Ви можете ознайомитися із відповідними вимогами у нормативних документах ДСТУ EN 60598-2-3:2014 п. 3.6.3

Виходячи із сказаного вище, вважаємо, що прописана в технічній документації вимога щодо габаритних розмірів є нічим не обґрунтованою та недоцільною! Наполягаємо на видаленні цієї вимоги або проведення зміни в технічній документації, а саме зміни вимоги “Габаритні розміри” на “Максимальна площа проекції світильника”, якщо в дійсності для замовника парусність світильника є настільки важливим параметром.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 травня 2020 10:40
Рішення наводить в протоколі комітету

Документи

06 травня 2020 10:40
ВИМОГА.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Сола - Р" 126 000,00
UAH з ПДВ
122 420,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Нордкліфф" 157 491,60
UAH з ПДВ
125 328,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОМАВТОМАТИКА ВІННИЦЯ" 153 548,50
UAH з ПДВ
140 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВП "БЛОК" 199 920,00
UAH з ПДВ
199 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПАУЕРЛЮКС" 346 500,00
UAH з ПДВ
244 860,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ ТД "Ватра-Захід" 250 656,00
UAH з ПДВ
250 656,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2020 17:53
Електронний підпис
23 червня 2020 11:56
Електронний підпис
23 червня 2020 11:55
Електронний підпис
10 червня 2020 20:26
Електронний підпис
10 червня 2020 20:21
Статут .pdf
10 червня 2020 20:21
Лист-відгук.pdf
10 червня 2020 20:21
Копія виписки з ЄДР.pdf
10 червня 2020 20:21
Договір 21 08 Тернопіль .pdf
10 червня 2020 20:21
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 18:28
Електронний підпис
11 червня 2020 18:27
Тендерна пропозиція.pdf
11 червня 2020 18:27
Проект Договору.pdf
11 червня 2020 18:27
Паспорт світильника.pdf
11 червня 2020 18:27
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 09:28
Електронний підпис
12 червня 2020 09:27
1. Форма пропозиції.pdf
12 червня 2020 09:27
Протокл випробувань.pdf
12 червня 2020 09:27
Довідка з банку.pdf
12 червня 2020 09:27
Сертифікат ISO 9001.pdf
12 червня 2020 09:27
Проект договору.pdf
12 червня 2020 09:27
Паспорт на світильник.pdf
12 червня 2020 09:27
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
12 червня 2020 09:27
Витяг з ЄДР ПА_30.04.2020р..pdf

Публічні документи

11 червня 2020 12:08
Електронний підпис
11 червня 2020 11:52
Тендерна пропозиція70.jpg
11 червня 2020 11:52
Скан аналог договор2.rar
11 червня 2020 11:52
Скан аналог договор1.rar
11 червня 2020 11:52
Скан аналог дог2020.rar
11 червня 2020 11:52
Листи_відгуки.rar
11 червня 2020 11:52
Довдка_мат_техн.rar
11 червня 2020 11:52
COL_JP_1_2612201917212900_03_из_03 (2).jpg
11 червня 2020 11:52
COL_JP_1_2612201917212900_02_из_03 (1).jpg
11 червня 2020 11:52
COL_JP_1_2612201917212900_01_из_03 (3).jpg
11 червня 2020 11:52
11Довідка_аналог_дог.jpg
11 червня 2020 11:52
10Довідка_працівникі.jpg
11 червня 2020 11:52
7 Гарант лист санкції.jpg
11 червня 2020 11:52
5 Довідка про довкілля.jpg
11 червня 2020 11:52
2 Довідка_реквізити.jpg
11 червня 2020 11:52
1.1Довідка_некоруп.jpg

Публічні документи

12 червня 2020 11:18
Електронний підпис
12 червня 2020 11:09
Статут ПП Пауерлюкс.pdf
12 червня 2020 11:08
Паспорт Анідченко С.М..PDF
12 червня 2020 11:08
ІНН Анідченко С.М..PDF
12 червня 2020 11:00
Довідка виробника.pdf
12 червня 2020 10:54
1198_ПАУЕРЛЮКС_У ISO 9001.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 09:37
Електронний підпис
11 червня 2020 09:37
СЕРТИФІКАТ.pdf
11 червня 2020 09:37
ПРОТОКОЛИ.pdf
11 червня 2020 09:37
ПАСПОРТ.pdf
11 червня 2020 09:37
ДЕКЛАРАЦІЯ.pdf
11 червня 2020 09:37
5. Анкета учасника.pdf
11 червня 2020 09:37
2.Видаткові Накладні.pdf
11 червня 2020 09:37
15. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
11 червня 2020 09:37
14. ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf
11 червня 2020 09:37
13 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
11 червня 2020 09:37
12. Копія паспорту.pdf
11 червня 2020 09:36
11. Довідка про рахунки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Сола - Р"

ТОВ "Нордкліфф"

ТОВ "ПРОМАВТОМАТИКА ВІННИЦЯ"

ТОВ "ВП "БЛОК"

ПП "ПАУЕРЛЮКС"

Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ ТД "Ватра-Захід"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Сола - Р"
#42927864
Переможець 122 420,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 09:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2020 09:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Сола - Р"
#42927864
122 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 лютого 2021 12:00
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 11:49
ФІНАНСОВІ СВІТИЛЬНИКИ СІЧЕНЬ 2021 (1).pdf зміни до договору
21 січня 2021 11:49
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 10:19
продовження світильники на 21 рік (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:18
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 11:28
продовження світильники на 21 рік (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 11:28
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2020 16:05
зміна ціни липень 2020 (3).pdf зміни до договору
07 липня 2020 16:04
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2020 15:56
угода (2).pdf зміни до договору
06 липня 2020 15:56
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 09:20
договір липень світильники 2020.pdf укладений
06 липня 2020 09:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пп.11.1 та 11.2. Договору всі зміни та доповнення до Договору оформлюються додатковими угодам, які є його невід'ємною частиною Договору і мають юридичну силу у разі, якщо вони викладені у письмовій формі, підписані Сторонами та скріплені їх печатками. Таким чином, керуючись Цивільним та Господарським кодексами України та вищевикладеним, Сторони домовились, внести зміни в частині джерела фінансування, що наведена в п. 3.2. Договору та викласти цей пункт в редакції що додається
Номер договору про закупівлю: 132
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пп.11.1 та 11.2. Договору всі зміни та доповнення до Договору оформлюються додатковими угодам, які є його невід'ємною частиною Договору і мають юридичну силу у разі, якщо вони викладені у письмовій формі, підписані Сторонами та скріплені їх печатками. Згідно частини четвертої пункту першого статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків – узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості та якості товарів). Сторони узгодили між собою змінити ціну за одиницю товару в бік зменшення на 0,09 грн. та загальну вартість Договору на 6,80 грн. без зміни кількості та якості товару.
Номер договору про закупівлю: 132
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до 12.1. Договору усі правовідносини, що виникають з Договору або пов'язані з ним, регламентуються Договором та відповідними нормами чинного в Україні законодавства. Згідно частини п’ятої статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Враховуючи вищевикладене, Сторони прийшли до згоди – продовжити дію Договору достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року
Номер договору про закупівлю: 132
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з допущенням технічної помилки під час заповнення форми Додаткової угоди на продовження договірних відносин в межах 20% на наступний 2021 рік, в частині обрання «Причини» та помилково проставлення галочки не відповідної підстави, що у свою чергу не призвело до будь-яких правових наслідків між сторонами, є необхідність оприлюднення цієї угоди з відповідним правильним обранням причини під час заповнення форми угоди. Відповідно до 12.1. Договору усі правовідносини, що виникають з Договору або пов'язані з ним, регламентуються Договором та відповідними нормами чинного в Україні законодавства. Згідно частини п’ятої статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, у зв’язку з чим, Сторони прийшли до згоди – продовжити дію Договору достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року
Номер договору про закупівлю: 132
Договір:
Номер додаткової угоди: 3.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами ЗУ « Про публічні закупівлі», господарського та цивільного законодавства, усвідомлюючи та враховуючи о будь-які доповнення зміни до Договору дійсні і мають юридичну силу, якщо вони здійсненні в письмовій й формі і підписані уповноваженими особами Сторін та є невід'ємною частиною Договору керуючись п. 2.2. Договору № 132 від 06 липня 2020 року (далі - Договір) досягнуто домовленості щодо внесення змін про наступне. 1 Відповідно до 12.1. Договору усі правовідносини, що виникають з Договору або пов'язані з ним, регламентуються Договором та відповідними нормами чинного в Україні законодавства. Сторони керуючись" ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» та враховуючи продовження терміну дії Договору, вирішили, що у 2021 році в межах суми 20% суми Договору, що становить 22 733 88 грн., у тому числі ПДВ, здійснюватиметься поставка ламп, згідно специфікації, що наводиться у Додатку № 1 цієї Додаткової угоди. 2. У зв'язку з вищевикладеним, Сторони домовились внести зміни до п.3.2. Договору та викласти його у наступній редакції, що двикладаєтьсяв додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 132
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2020 — 01 липня 2021
Сума оплати за договором: 145 147,08
UAH (в тому числі ПДВ 24 191,18 UAH)