Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Меблі для початкових класів «Нової української школи» (Стіл учнівський одномісний +стілець)
Очікувана вартість
2 188 350,00 UAH
UA-2020-04-16-001202-b ● 9f0ebb052d9642168499f67d9b66c70e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ЖОВКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 39013038 |
Вебсайт: | https://sites.google.com/site/zhovkvarayvo/ |
Місцезнаходження: | 80300, Україна , Львівська обл., м. Жовква, вул. Коновальця, буд. 4 |
Контактна особа: |
Ольга Бакум +380325222542 p_tar@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2020 10:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 квітня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 травня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 12 травня 2020 14:19 |
Очікувана вартість: | 2 188 350,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 941,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 60000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1350 комплект
Стіл учнівський одномісний +стілець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | субвенційні кошти, районний бюджет, кошти вільного залишку освітньої субвенції | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 квітня 2020 10:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2020 10:33 |
Технічні вимоги НУШ стіл та стілець.docx | |
16 квітня 2020 10:33 |
Проект договору НУШ.doc | |
16 квітня 2020 10:33 |
Документація парти.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-16-001202-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Романюк Сергій Олександрович, Код ЄДРПОУ:3111608710
Дата подання: 23 травня 2020 13:13
Оскарження результату кваліфікації
Оскарження результату кваліфікації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 травня 2020 15:38
У відповідь на Вашу ВИМОГУ вих №37 від 23.05.2020р. Замовник повідомляє:
1. Щодо 1 пункту вимоги інформуємо: ТОВ «ФАБРИКА МЕБЛІВ «ДИНАСТІЯ» на вимогу Замовника в п.1 додатку 4 «Технічні вимоги» надали файл під №26 «Детальний опис товару.pdf» в поданому документі повністю зазначена та вказана інформація, яка вимагалася Замовником. Щодо зазначення інформації про відсутність меблів на сайті виробника, то повідомляємо, що Замовник переглядав стіл учнівський одномісний та стілець на відповідність товару заявленим вимогам Замовника та відхилень не встановив.
2. Щодо 2 пункту Вашої вимоги, повідомляємо, що Замовник не є уповноваженим, контролюючим органом, тому не розглядає даний пункт вимоги.
3. Щодо 3 пункту Вашої вимоги, повідомляємо, що у пропозиції ТОВ «ФАБРИКА МЕБЛІВ «ДИНАСТІЯ» наявний файл №28.1 СЕС на матеріали.pdf в якому є висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 28.04.2017р. №602-123-20-3/13320 об’єктом експертизи: меблева фурнітура: ручки, ніжки, гачки, петлі, кріплення та інші меблеві частини.
4. Щодо достовірності інформації зазначеної в довідці №708 від 07.05.2020 року Учасником ТОВ «ФАБРИКА МЕБЛІВ «ДИНАСТІЯ» то повідомляємо, що інформація, яка вимагалася Замовником подана в повному обсязі.
5. На вимогу п.2 Додатку №4 тендерної документації Замовника Учасником ТОВ «ФАБРИКА МЕБЛІВ «ДИНАСТІЯ» у файлі 27. Сертифікати відповідності та СЕС (меблі для навчальних закладів).pdf надано в складі пропозиції чинний санітарно-гігієнічний висновок та сертифікат відповідності на всю продукцію від виробника.
6. На вимогу п.5 Додатку №4 тендерної документації Замовника Учасником ТОВ «ФАБРИКА МЕБЛІВ «ДИНАСТІЯ» подано у файлі № 30. Паспорт виробу стіл.pdf, та № 30.1 Паспорт виробу стілець.pdf.
Враховуючи вищевикладене, Замовник відхиляє Вашу Вимогу та повідомляє, що Замовником при проведені відкритих торгів дотримано принципів визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» , а саме:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
1. Щодо 1 пункту вимоги інформуємо: ТОВ «ФАБРИКА МЕБЛІВ «ДИНАСТІЯ» на вимогу Замовника в п.1 додатку 4 «Технічні вимоги» надали файл під №26 «Детальний опис товару.pdf» в поданому документі повністю зазначена та вказана інформація, яка вимагалася Замовником. Щодо зазначення інформації про відсутність меблів на сайті виробника, то повідомляємо, що Замовник переглядав стіл учнівський одномісний та стілець на відповідність товару заявленим вимогам Замовника та відхилень не встановив.
2. Щодо 2 пункту Вашої вимоги, повідомляємо, що Замовник не є уповноваженим, контролюючим органом, тому не розглядає даний пункт вимоги.
3. Щодо 3 пункту Вашої вимоги, повідомляємо, що у пропозиції ТОВ «ФАБРИКА МЕБЛІВ «ДИНАСТІЯ» наявний файл №28.1 СЕС на матеріали.pdf в якому є висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 28.04.2017р. №602-123-20-3/13320 об’єктом експертизи: меблева фурнітура: ручки, ніжки, гачки, петлі, кріплення та інші меблеві частини.
4. Щодо достовірності інформації зазначеної в довідці №708 від 07.05.2020 року Учасником ТОВ «ФАБРИКА МЕБЛІВ «ДИНАСТІЯ» то повідомляємо, що інформація, яка вимагалася Замовником подана в повному обсязі.
5. На вимогу п.2 Додатку №4 тендерної документації Замовника Учасником ТОВ «ФАБРИКА МЕБЛІВ «ДИНАСТІЯ» у файлі 27. Сертифікати відповідності та СЕС (меблі для навчальних закладів).pdf надано в складі пропозиції чинний санітарно-гігієнічний висновок та сертифікат відповідності на всю продукцію від виробника.
6. На вимогу п.5 Додатку №4 тендерної документації Замовника Учасником ТОВ «ФАБРИКА МЕБЛІВ «ДИНАСТІЯ» подано у файлі № 30. Паспорт виробу стіл.pdf, та № 30.1 Паспорт виробу стілець.pdf.
Враховуючи вищевикладене, Замовник відхиляє Вашу Вимогу та повідомляє, що Замовником при проведені відкритих торгів дотримано принципів визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» , а саме:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" #41676695 |
Переможець |
1 822 500,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2020 11:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 16:54
|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2020 13:46
|
ДОГОВІР МЕБЛІ НУШ.pdf | укладений |
03 червня 2020 13:45
|