Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво мережі зовнішнього освітлення по вул. Гонти (від вул. Київська до вул. Батозька) в м. Вінниці (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
4 642 758,00 UAH
UA-2020-04-16-000982-a 480d3272fb524de7ab317af9aefea971
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чумак Світлана Василівна

380432595359 dkgb_tender@vmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 34849106
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна, 59
Контактна особа: Чумак Світлана Василівна
380432595359
dkgb_tender@vmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2020 11:09
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 травня 2020 00:00
Початок аукціону: 04 травня 2020 14:17
Очікувана вартість: 4 642 758,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 321,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 23213 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Нове будівництво мережі зовнішнього освітлення по вул. Гонти (від вул. Київська до вул. Батозька) в м. Вінниці (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво мережі зовнішнього освітлення по вул. Гонти (від вул. Київська до вул. Батозька) в м. Вінниці (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 квітня 2020 11:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2020 11:21
проект договору.doc
16 квітня 2020 11:12
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-16-000982-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОМОНТАЖ-425", Код ЄДРПОУ:01417392
Дата подання: 15 травня 2020 16:05
Вимога
ТОВ "Електромонтаж-425"

21037 м. Вінниця , вул. Сабарівська 1
Р/р UA193026890000026009055309482 ПАТ «ПРИВАТБАНК», м. Вінниця,
ЄДРПОУ 01417392 інд. № 014173902285 свід. № 01850088
Тел /факс (0432) 68-06-47 , 68 –06-57директор., 68-06-44 – відділ кадрів.
e-mail: em-425@ukr.net www.em425.com.ua


№____ 14 травня 2020 року

Голові тендерного комітету
Департаменту комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради

Ніщенко В.М.


ВИМОГА
Наше підприємство прийняло участь у оголошеній Вами процедурі відкритих торгів на закупівлю робіт за кодом ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (Нове будівництво мережі зовнішнього освітлення по вул. Гонти (від вул. Київська до вул. Батозька) в м. Вінниці (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)) (ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-04-16-000982-a).
За результатами проведеного аукціону, тендерна пропозиція ТОВ «ЕЛЕКТРОМОНТАЖ-425» визначена системою, як найбільш економічно вигідна серед тендерних пропозицій інших учасників.
Проте, 05 травня 2020 року згідно протоколу засідання тендерного комітету, прийнято рішення про відхилення поданої нами тендерної пропозиції з причин того, що «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації».
Так, відповідно до частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції від 02.01.2020 року) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
У зв’язку з наведеним, та керуючись ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції від 02.01.2020 року) вимагаємо надати через електронну систему закупівель більш детальну інформацію та зазначити, у чому конкретно полягає невідповідність (порушення) тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛЕКТРОМОНТАЖ-425» умовам тендерної документації замовника за зазначеною процедурою закупівлі.

Разом із цим, вважаємо за доцільне звернути Вашу увагу на наступне.
Протоколом засідання тендерного комітету від 06.05.2020 року переможцем вищевказаної процедури закупівлі визначено тендерну пропозицію ТОВ «Подільський будівельний інжиніринг» та оприлюднено відповідне повідомлення про намір укласти договір із переможцем.
Проте, виходячи з аналізу документів, поданих ТОВ «Подільський будівельний інжиніринг» (надалі - учасник) у складі своєї тендерної пропозиції, встановлено наявність грубих порушень вимог щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв, встановлених тендерною документацією замовника, а саме:

Пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено, що «для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник надає у складі тендерної пропозиції відповідно до ст. 16 Закону: Документи, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника (довідка, складена в довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка повинна містити інформацію про технологічний комплекс машин та механізмів, форму власності матеріально-технічної бази та/або правові підстави користування майном (надати договір купівлі-продажу, оренди, надання послуг, свідоцтво про право власності, або інші документи на всі вказані машини та механізми). Зазначені документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції їх термін дії повинен бути не менший ніж до 31 грудня 2020 року».
Так, на підтвердження зазначеної вимоги учасником - ТОВ «Подільський будівельний інжиніринг» надано «Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» б/н, б/д (надалі - довідка), у якій зазначено власне обладнання учасника за пунктами № 1-23.
Проте, в порушення встановлених вимог замовника, учасником не надано жодного документу на підтвердження вказаної ним у поданій довідці інформації щодо наявності власного обладнання у вигляді договорів купівлі-продажу, свідоцтв про право власності, або інших документів на всі вказані машини та механізми.
Окрім цього, за пунктами № 24 та № 25 зазначеної довідки учасником зазначено орендоване ним обладнання. В підтвердження наявності орендованого обладнання учасником надано договір оренди № 02-2020 від 12 лютого 2020 року та договір оренди обладнання № 7/0-2020 від 04 квітня 2020 року.
Пунктом 2.1. договору оренди № 02-2020 від 12 лютого 2020 року встановлено, що «Вступ Орендаря у володіння та користування Об’єктами оренди настає з моменту підписання Сторонами акту приймання-передачі Об’єктів оренди».
Пунктом 2.1. договору оренди обладнання № 7/0-2020 від 04 квітня 2020 року встановлено, що «Вступ Орендаря у володіння та користування Об’єктами оренди настає з моменту підписання Сторонами акту приймання-передачі Об’єктів оренди».
Виходячи з умов зазначених договорів, право володіння та користування, а рівно, як і фактична наявність такого обладнання виникає в учасника лише з моменту підписання відповідних актів приймання-передачі обладнання, що орендується.
Таким чином, наявність укладених договорів оренди у складі тендерної пропозиції учасника ще не є документальним підтвердженням наявності у учасника зазначеного орендованого обладнання (машин, механізмів). При цьому, відсутність підписаних актів приймання-передачі за цими договорами свідчить про те, що учасник фактично не вступив у права користування, розпорядження чи володіння орендованим майном, та не може стверджувати його наявність у складі своєї матеріально-технічної бази. Більш того, зазначення такого майна (твердження про його наявність) у своїй довідці без складання та надання відповідних актів його приймання-передачі за наданими договорами має ознаки умисного надання недостовірної інформації з боку такого учасника з метою введення в оману замовника торгів.

Зазначені обставини свідчать про грубе порушення учасником - ТОВ «Подільський будівельний інжиніринг» вимог тендерної документації в частині підтвердження наявності у нього обладнання та матеріально-технічної, наслідком чого мало б бути відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Подільський будівельний інжиніринг» з підстав, передбачениї абзацом другим частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції від 02.01.2020 року).

Крім того, необгрунтоване відхилення попередньої тендерної пропозиції, допущення до оцінки тендерної пропозиції учасника ТОВ «Подільський будівельний інжиніринг» та визнання його переможцем зазначеної процедури закупівлі свідчить про можливе порушення з боку замовника таких принципів здійснення публічних закупівель як добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій та запобігання корупційним діям та зловживанням.

У зв’язку з наведеним та, керуючись абзацом другим частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції від 02.01.2020 року) вимагаємо надати у встановлені законодавством строки інформацію про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією нашого підприємства.

У іншому випадку залишаємо за собою право звернутися з цього приводу до контролюючих органів та залучити моніторинговий портал «Dozorro».







Директор
ТОВ «Електромонтаж-425» Андрусенко В.В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 травня 2020 15:15
Тендерний комітет департаменту комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради розглянув Вашу ВИМОГУ від 14 травня 2020 року №48 про що повідомляємо наступне.
По питанню першому: Вашу тендерну пропозицію було відхилено в зв'язку з невідповідністю вимогам тендерної документації, а саме:
- Не виконана вимога розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю»: для підтвердження надання забезпечення виконання договору про закупівлю до підписання договору, учасник надає у складі пропозиції відповідний гарантійний лист – не надано;
- Не виконана вимога розділу «Оцінка тендерної пропозиції»: довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (видану кожною окремою банківською установою, в якій для Учасника відкрито відповідний рахунок згідно довідки в довільній формі, про відкриті рахунки, наданої Учасником у складі тендерної пропозиції), що має бути видана протягом останніх 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання тендерної пропозиції) – надана копія, вимагалося оригінал;
- Не виконана вимога розділу «Оцінка тендерної пропозиції»: Довідка про усіх посадових осіб учасника, які мають право підпису, що має містити: ПІБ особи, її посада, документ який підтверджує її повноваження та зразок підпису – відсутній зразок підпису;
- не виконана вимога розділу «Загальні положення»: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. У разі надання документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений нотаріально. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою - відсутній переклад трудових книжок з іноземної мови.
По питанню другому: Учасник тендеру надав відповідні договори оренди. Інші документи такі, як Акти прийому-передачі, не вимагалися.
Розгорнути Згорнути
Тендерний комітет департаменту комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради розглянув Вашу ВИМОГУ від 14 травня 2020 року №48 про що повідомляємо наступне.
По питанню першому: Вашу тендерну пропозицію було відхилено в зв'язку з невідповідністю вимогам тендерної документації, а саме:
- Не виконана вимога розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю»: для підтвердження надання забезпечення виконання договору про закупівлю до підписання договору, учасник надає у складі пропозиції відповідний гарантійний лист – не надано;
- Не виконана вимога розділу «Оцінка тендерної пропозиції»: довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (видану кожною окремою банківською установою, в якій для Учасника відкрито відповідний рахунок згідно довідки в довільній формі, про відкриті рахунки, наданої Учасником у складі тендерної пропозиції), що має бути видана протягом останніх 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання тендерної пропозиції) – надана копія, вимагалося оригінал;
- Не виконана вимога розділу «Оцінка тендерної пропозиції»: Довідка про усіх посадових осіб учасника, які мають право підпису, що має містити: ПІБ особи, її посада, документ який підтверджує її повноваження та зразок підпису – відсутній зразок підпису;
- не виконана вимога розділу «Загальні положення»: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. У разі надання документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений нотаріально. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою - відсутній переклад трудових книжок з іноземної мови.
По питанню другому: Учасник тендеру надав відповідні договори оренди. Інші документи такі, як Акти прийому-передачі, не вимагалися.

Документи подані скаржником

15 травня 2020 16:04
Вимога.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-05-000021 ● a53cad271111455ab8c128bb66d012ca
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 серпня 2020 16:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
05.08.2020 №42
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 05.08.2020 №42
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1. UA-2020-04-16-000982-a 16.04.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-06 16:49:44

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва мережі зовнішнього освітлення по вул. Гонти (від вул. Київська до вул. Батозька) в м. Вінниці (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-04-16-000982-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон із змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
Яким чином учасник ТОВ «Подільський будівельний інжиніринг», якого обрано переможцем, виконав вимоги тендерної документації щодо :
- надання договорів купівлі-продажу, оренди, надання послуг, свідоцтв про право власності, або інших документів на всі машини та механізми, які вказані у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (пункт 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»);
- завантаження в електронну систему закупівель документів тендерної пропозиції у вигляді кольорових сканкопій, виготовлених з оригіналів документів, зокрема свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу (вантажних автомобілів (марок «КАМАЗ», «ЗИЛ-138А», «ГАЗ-53», «ЗИЛ-131А», «ГАЗ-3302», «МАЗ 650108-020», навантажувача фронтального та причіпа бортового-Е) (пункт 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»);
- надання копій документів належної якості та із високим рівнем чіткості, зокрема першої сторінки локального кошторису (пункт 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»);
- надання не пізніше дати укладення договору про закупівлю банківської гарантії забезпечення виконання договору (в паперовій формі) разом із копією ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком та копією документу, який підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, що завірені цим банком(пункт 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-10 14:40:10

Про надання відповідей на запитання

Запитання:
надання договорів купівлі-продажу, оренди, надання послуг, свідоцтв про право власності, або інших документів на всі машини та механізми, які вказані у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (пункт 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»).
Відповідь:
Відповідно до пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»:
«учасник повинен надати: «довідка, складена в довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка повинна містити інформацію про технологічний комплекс машин та механізмів, форму власності матеріально-технічної бази та/або правові підстави користування майном (надати договір купівлі-продажу, оренди, надання послуг, свідоцтво про право власності, або інші документи на всі вказані машини та механізми).»
Згідно наданої довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, на всі вказані власні вантажні автомобілі (марок «КАМАЗ», «ЗИЛ-138А», «ГАЗ-53», «ЗИЛ-131А», «ГАЗ-3302», «МАЗ 650108-020», навантажувача фронтального та причіпа бортового-Е) надано копії свідоцтв про право власності та на дві орендовані машини (міні - екскаватор гусеничний та вантажний автомобіль (маніпулятор) надано копіі відповідних договорів оренди.
Таким чином, дану вимогу виконано та надано підтверджуючі документи на технологічний комплекс машин, необхідний для виконання «Нове будівництво мережі зовнішнього освітлення по вул. Гонти (від вул. Київська до вул. Батозька) в м. Вінниці». Щодо механізмів вказаних у довідці вони є власними та не потребують надання підтверджуючих документів.
Запитання:
завантаження в електронну систему закупівель документів тендерної пропозиції у вигляді кольорових сканкопій, виготовлених з оригіналів документів, зокрема свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу (вантажних автомобілів (марок «КАМАЗ», «ЗИЛ-138А», «ГАЗ-53», «ЗИЛ-131А», «ГАЗ-3302», «МАЗ 650108-020», навантажувача фронтального та причіпа бортового-Е) (пункт 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»).
Відповідь:
Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»:
«Копії документів, що вимагаються згідно цієї тендерної документації, перед виготовленням кольорової скан-копії з такого документу для її завантаження в систему повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, відміток «Згідно з оригіналом», бути належної якості та мати високий рівень чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ.»
А також:
«Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді кольорових скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), з копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки, тощо).»
Таким чином, дану вимогу виконано в повному обсязі, адже дані документи містять підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, відміток «Згідно з оригіналом» та є кольоровими скан-копіями документів виготовлених з копії документів.
Запитання:
надання копій документів належної якості та із високим рівнем чіткості, зокрема першої сторінки локального кошторису (пункт 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»).
Відповідь:
Дана помилка є несуттєвою та не впливає на зміст пропозиції учасника та не призводить до відхилення їх пропозиції, оскільки така інформація повністю відображена в іншому документі (171.imd), що надана у складі пропозиції учасника на підтвердження інформації зазначеної в основному документі.
Запитання:
надання не пізніше дати укладення договору про закупівлю банківської гарантії забезпечення виконання договору (в паперовій формі) разом із копією ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком та копією документу, який підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, що завірені цим банком (пункт 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ?
Відповідь:
відповідно до пункт 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю»: «Банківська гарантія надається в паперовій формі відповідно до статті 547 Цивільного кодексу України разом з копією ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію Учаснику, а також копією документу, який підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, що завірені цим банком.»
Таким чином, паперову форму вищезазначених документів надано «Нарочно» безпосередньо Департаменту комунального господарства та благоустрою Вінницької міської рад до підписання договору (гарантія №10311/20-ГВ від 13.05.2020 року).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-11 14:04:36

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва мережі зовнішнього освітлення по вул. Гонти (від вул. Київська до вул. Батозька) в м. Вінниці (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-04-16-000982-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасник ТОВ «Подільський будівельний інжиніринг», якого обрано переможцем, виконав вимоги тендерної документації щодо завантаження в електронну систему закупівель, як переможцем торгів, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній на час проведення закупівлі), а саме довідки за визначеною законодавством формою (оригінал або ЕМL файл з ЕЦП/КЕП посадових осіб) про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно пунктів 5, 6 частини першої статті 17 цього Закону, що видана уповноваженим органом, та має бути дійсною станом на дату подання її Замовнику (оскільки 07 травня 2020 року в електронну систему закупівель завантажено оригінал довідки Міністерства внутрішніх справ України станом на 23 квітня 2020 року) (пункт 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-13 12:29:29

Про надання відповідей на запитання

Отримання довідок про відсутність (наявність) судимості в Україні регулює Порядок доступу до відомостей персонально-довідкового обліку Єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, який затверджений наказом МВС від 29.11.2016 р. № 1256. Відповідно до Порядку вищевказана довідка видається станом на дату здійснення перевірки особи за персонально-довідковим обліком. Одночасно зазначаємо, що даним Порядком не визначено терміну дії довідки про відсутність (наявність) судимості.
Датою здійснення перевірки директора ТОВ «Подільський будівельний інжиніринг» гр. Подоляна В.М. за персонально-довідковим обліком є 23.04.2020 р.
Враховуючи те, що закупівлю робіт з нового будівництва мережі зовнішнього освітлення по вул. Гонти (від вул. Київська до вул. Батозька) в м. Вінниці (номер закупівлі UA-2020-04-16-000982-а) було оголошено 16 квітня 2020 р., а довідку про відсутність (наявність) судимості гр. Подолян В.М., видану МВС України, сформовано після оприлюднення оголошення про проведення вищевказаної закупівлі, відповідно вона є дійсною станом на дату подання її Замовнику.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення департаменту комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради до висновку про результати проведення моніторингу закупівлі «Нове будівництво мережі зовнішнього освітлення по вул. Гонти (від вул. Київська до вул. Батозька) в м. Вінниці (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» від 17.08.2020р. Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, розпочато здійснення моніторингу закупівлі Нове будівництво мережі зовнішнього освітлення по вул. Гонти (від вул. Київська до вул. Батозька) в м. Вінниці (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (індефікатор закупівлі UA-2020-04-16-000982-a). На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено висновок від 17.08.2020 р., який містить інформацію про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі та констатуючу частину. В даному висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зазначає, що за результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Подільський будівельний інжиніринг» установлено порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону, а саме: невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Подільський будівельний інжиніринг» в частині недотримання вимог пункту 5 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції». Тому зобов’язав Замовника публічної закупівлі здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Замовник заперечує вищезазначений висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області з огляду на таке. Щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Подільський будівельний інжиніринг» в частині недотримання вимог пункту 5 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції», яке вказано в інформації про результати моніторингу закупівлі Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області повідомляємо наступне. Ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі Закон), встановлює кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі. Відповідно до пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», учасник повинен надати: «довідка, складена в довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка повинна містити інформацію про технологічний комплекс машин та механізмів, форму власності матеріально-технічної бази та/або правові підстави користування майном (надати договір купівлі-продажу, оренди, надання послуг, свідоцтво про право власності, або інші документи на всі вказані машини та механізми).» Дослівно, на всі вказані машини та механізми (а не вказані у довідці) … надати договір …, оренди, … свідоцтво про право власності, або інші документи. На підтвердження вищезазначеної вимоги ТОВ «Подільський будівельний інжиніринг» завантажено копії свідоцтв на реєстрації транспортних засобів; копію свідоцтва на реєстрацію причіпа бортового та копії договорів оренди на автомобіль МАН спец вантажний (маніпулятор) та міні-екскаватор гусеничний JCB8035ZTS та інші документи (на власні механізми), а саме: довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка містить назву документу, назву підприємства, від імені якого видано документ, посаду відповідальної особи, особистий підпис які дають змогу ідентифікувати особу, відповідальну за її складання та визначити обсяги, зазначені у наданій довідці, та є достатнім аргументом наявності даного обладнання (механізмів). Таким чином, ТОВ «Подільський будівельний інжиніринг» підтверджено наявність обладнання та матеріально - технічну базу, всі вимоги ст.16 Закону та тендерної документації виконані в повному обсязі. Надання інших підтверджуючих документів не є обов’язковим, а є альтернативним способом підтвердження інформації та згадується в тексті через розділовий сполучник «або». Замовник при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Подільський будівельний інжиніринг» та визначенні його переможцем торгів Нове будівництво мережі зовнішнього освітлення по вул. Гонти (від вул. Київська до вул. Батозька) в м. Вінниці (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) керувався принципом максимальної економії та ефективності здійснення закупівлі. Вважаємо, що департамент комунального господарства та благоустрою при проведенні даної закупівлі дотримався вимог Закону «Про публічні закупівлі» та принципів здійснення закупівель. Враховуючи викладені аргументовані заперечення, департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради вважає, що вони в повній мірі спростовують зауваження, викладені у висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про результати проведення моніторингу від 17.08.2020р.

2020-08-21 09:14:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 травня 2020 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОМОНТАЖ-425" 3 880 845,85
UAH з ПДВ
3 880 845,85
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Подільський будівельний інжиніринг" 4 237 056,00
UAH з ПДВ
4 237 056,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКИЙ БУДМОНТАЖ" 4 525 800,00
UAH з ПДВ
4 525 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПЕЦБУДСТРОЙМОНТАЖ" 4 596 325,13
UAH з ПДВ
4 596 325,13
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 травня 2020 18:04
Електронний підпис
03 травня 2020 18:00
Електронний підпис
03 травня 2020 17:36
Календарний графік.pdf
03 травня 2020 17:36
Локальний кошторис.pdf
03 травня 2020 17:36
Копії трудових книжок.pdf
03 травня 2020 17:36
Лист про санкції.pdf
03 травня 2020 17:36
Статут.pdf
03 травня 2020 17:36
Гарантія_ 203658_ГР_1263_23 213.zip
03 травня 2020 17:36
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
03 травня 2020 17:36
Відгуки.pdf

Публічні документи

07 травня 2020 15:40
Електронний підпис
07 травня 2020 15:32
171.imd
07 травня 2020 15:31
Електронний підпис
07 травня 2020 15:28
пропозиція.pdf
07 травня 2020 15:28
п.3 ст. 17.pdf
07 травня 2020 15:28
п.2 ст. 17.pdf
07 травня 2020 15:27
п. 8 ст.17.pdf
07 травня 2020 15:27
п. 5 ст.17.pdf
07 травня 2020 15:26
кошторис.pdf
07 травня 2020 15:21
довідка податкова.pdf
07 травня 2020 15:20
довідка МВС.pdf
30 квітня 2020 14:53
Електронний підпис
30 квітня 2020 14:51
наявність працівників.rar
30 квітня 2020 14:51
копії тех паспортів.rar
30 квітня 2020 14:51
банк гарант.rar
30 квітня 2020 14:51
техн, якісні.pdf
30 квітня 2020 14:51
статут.pdf
30 квітня 2020 14:51
ст. 17.pdf
30 квітня 2020 14:51
реєстр.pdf
30 квітня 2020 14:51
наявність обладнання.pdf
30 квітня 2020 14:51
ліцензія.PDF
30 квітня 2020 14:51
лист-згода.pdf
30 квітня 2020 14:51
лист про санкції.pdf
30 квітня 2020 14:51
кошторис.pdf
30 квітня 2020 14:51
календарний план.pdf
30 квітня 2020 14:51
інформац. довідка.pdf
30 квітня 2020 14:51
захист довкілля.pdf
30 квітня 2020 14:51
Договір оренди №02-2020.pdf
30 квітня 2020 14:51
довідка субпідряд.pdf
30 квітня 2020 14:51
довідка рахунок.pdf
30 квітня 2020 14:51
довідка платник ПДВ.pdf
30 квітня 2020 14:51
довідка банк.pdf
30 квітня 2020 14:51
Гарантійний лист_0001.pdf
30 квітня 2020 14:51
відгук.pdf
30 квітня 2020 14:51
аналог. договір 1.pdf
30 квітня 2020 14:51
аналог. договір.pdf

Публічні документи

01 травня 2020 17:24
Електронний підпис
01 травня 2020 17:23
Статут.pdf
01 травня 2020 17:23
Реєстр.pdf
01 травня 2020 17:23
Пропозиція.pdf
01 травня 2020 17:23
Проект договру.pdf
01 травня 2020 17:23
Ліцензія.pdf
01 травня 2020 17:23
Зміна умов договру.pdf
01 травня 2020 17:23
Довідки ст. 17.pdf
01 травня 2020 17:23
Довідка довкілля.pdf
01 травня 2020 17:23
Довідка Банку.pdf
01 травня 2020 17:23
Виписка.pdf
01 травня 2020 17:23
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

01 травня 2020 18:05
Електронний підпис
01 травня 2020 18:05
Копія Витягу ЄДРПОУ.pdf
01 травня 2020 18:05
Копія Виписки.pdf
01 травня 2020 18:05
Технічне завдання.pdf
01 травня 2020 18:05
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
01 травня 2020 18:05
37 Відгуки.pdf
01 травня 2020 18:05
36 Витяг.pdf
01 травня 2020 18:05
33 Копія Ліцензії.pdf
01 травня 2020 18:05
32 Копія Витягу ПДВ.pdf
01 травня 2020 18:04
11 Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОМОНТАЖ-425"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Подільський будівельний інжиніринг"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКИЙ БУДМОНТАЖ"

ТОВ "СПЕЦБУДСТРОЙМОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОМОНТАЖ-425"
#01417392
Відхилено 3 880 845,85
UAH з ПДВ
06 травня 2020 17:58
Товариство з обмеженою відповідальністю "Подільський будівельний інжиніринг"
#35445880
Переможець 4 237 056,00
UAH з ПДВ
06 травня 2020 18:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2020 18:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Подільський будівельний інжиніринг"
#35445880
4 237 056,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 08:23
доп. угода 2020.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 08:22
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2020 16:16
доп. угода.PDF зміни до договору
21 вересня 2020 16:14
Електронний підпис укладений
18 травня 2020 16:04
Електронний підпис укладений
18 травня 2020 16:04
№205 від 18.05.2020 НБ освітлення Гонти.PDF укладений
18 травня 2020 15:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зазначено у додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 205
Договір:
Номер додаткової угоди: №291
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зазначено у додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 205
Договір:
Номер додаткової угоди: №376
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 051 500,53
UAH (в тому числі ПДВ 675 250,09 UAH)