Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
1 530 000,00 UAH
UA-2020-04-16-000520-a 05ddb1ebdf48474a93aed455c3043c5e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Осовська Людмила Федорівна


tender_kvc@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський міський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат
Код ЄДРПОУ: 22886300
Місцезнаходження: 03165, Україна , Київська обл., Київ, проспект Любомира Гузара,7
Контактна особа: Осовська Людмила Федорівна
,
tender_kvc@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2020 10:14
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 травня 2020 16:00
Очікувана вартість: 1 530 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерна документація

27 квітня 2020 10:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2020 10:04
Зміни.docx
27 квітня 2020 10:03
Додаток 2.docx
16 квітня 2020 10:20
Додаток 6.docx
16 квітня 2020 10:20
Додаток 5.docx
16 квітня 2020 10:19
Додаток 4.doc
16 квітня 2020 10:19
Додаток 3.docx
16 квітня 2020 10:18
Додаток 1.rtf
16 квітня 2020 10:17
Тендерна документація.docx
27 квітня 2020 10:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2020 10:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2020 10:04
Зміни.docx
27 квітня 2020 10:03
Додаток 2.docx
16 квітня 2020 10:19
Додаток 2.docx
16 квітня 2020 10:20
Додаток 6.docx
16 квітня 2020 10:20
Додаток 5.docx
16 квітня 2020 10:19
Додаток 4.doc
16 квітня 2020 10:19
Додаток 3.docx
16 квітня 2020 10:18
Додаток 1.rtf
16 квітня 2020 10:17
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-16-000520-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Гордієнко Оксана Миколаївна, Код ЄДРПОУ:2881718663
Дата подання: 19 травня 2020 19:16
Вимагаємо скасувати неправомірне рішення щодо відхилення нашої пропозиції.
Вимога

1.Щодо п. 7.1 та п.7.2 зазначаємо, що Тендерна документація не містить обов’язкової наявності в штаті учасника конкретних посад ( в т.ч і інженера підприємства) або обмежень щодо виконання робіт саме таким складом, яку надав Учасник. Якщо Замовник не зазначив у тендерній документації, що Учасник повинен надати на підтвердження кваліфікаційного критерію "наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" довідку з зазначенням наявності саме конкретних працівників або конкретної іх кількості для виконання робіт, то й підстав для відхилення немає. Рішення про відхилення тендерних пропозицій може базуватись на невідповідності лише тим вимогам, які чітко і однозначно були прописані в документації. Тому, якщо необхідність відповідності учасника певним вимогам видається замовнику принциповою, то ці вимоги необхідно заздалегідь продумати і передбачити в умовах тендерної документації, не допускаючи при цьому дискримінації і незаконних умов відхилення.
2. Повідомляємо, що на підтвердження цієї вимоги нами завантажено в систему файл «Аналогічні договори.pdf» Також, в підтвердження цієї вимоги в складі пропозиції завантажено файл «Відгуки.pdf» - де є відгуки про виконання вищевказаних договорів.
Оскільки в ТД відсутня інформація в який спосіб підтвердити виконання договору, тому будь-який спосіб є вірним і надання учасником відгуків є підтвердженням виконання робіт за цими договорами. Але, разом з цим нами було надано до цих договорів акти виконаних робіт.
Отже, Учасник повністю виконав вимоги Документації в цій частині, надавши договори, відгуки та акти виконаних робіт за цими договорами, вказаними в довідці.
Таким чином, пропозиція повністю відповідала Документації.
Отже, враховуючи вищезазначене, замовник неправомірно прийняв рішення щодо відхилення нашої тендерної пропозицій з зазначеної підстави.

3. Ст. 30 Закону та розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» ТД чітко визначені підстави відхилення (вичерпний перелік) тендерних пропозицій Учасників:
«тендерна пропозиція відхиляться замовником у разі якщо:
- учасник:
не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
- переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
- наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
- тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації».

Питання щодо ціни (ціноутворення) нашої пропозиції не відноситься до вище перелічених підстав відхилення. А враховуючи те, що статтею 17 та статтею 30 Закону встановлено ВИЧЕРПНИЙ ПЕРЕЛІК для відхилення пропозицій, дане відхилення було неправомірне, оскільки пропозиція повністю відповідала Документації.
Вимагаємо скасувати неправомірне рішення щодо відхилення нашої пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 травня 2020 09:37
Керуючись положеннями чинного законодавства у сфері публічних закупівель, повідомлямо, що Тендерним комітетом встановлено невідповідність тендерної пропозиції ФОП Гордієнко Оксана Миколаївна до положень Тендерної документації. Отже, тендерну пропозицію ФОП Гордієнко Оксана Миколаївна була правомірно відхилено.

Документи подані скаржником

19 травня 2020 19:16
Вимога

Документи

22 травня 2020 09:34
Відповідь.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-16-000520-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП Гордієнко Оксана Миколаївна, Код ЄДРПОУ:2881718663
Дата подання: 25 травня 2020 22:37
Скарга на дії Замовника
Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03035, м.Київ, МСП-03680, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Фізична особа-підприємець Гордієнко Оксана Миколаївна (код ЄДРПОУ 2881718663) Адреса: 02068, м.Київ, вул.Драгоманова,3-,кв.30 електронна пошта: ledibud@i.ua, телефон +38(067)325-27-13 Замовник: Київський міський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат (код ЄДРПОУ 22886300) 03165, Україна, , м. Київ, проспект Любомира Гузара,7 електронна пошта: tender_kvc@kmda.gov.ua, osovska@kvc.com.ua телефон:+380444042189 Інформація про закупівлю: ID: 05ddb1ebdf48474a93aed455c3043c5e Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-16-000520-a Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 15.05.2020 Плата за подання скарги – 15 000,00 грн. Без ПДВ СКАРГА На дії Замовника Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі - Відкриті торги, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-16-000520-a. Фізична особа-підприємець Гордієнко Оксана Миколаївна (надалі - Учасник) виявила бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно Тендерної Документації (надалі – ТД) подала тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи, ЛОТ №2 Капітальний ремонт кімнат, коридору 2 поверху, заміна труб, що зазначено у оголошенні та ТД. Свої Пропозиції подали наступні учасники: ФОП Гордієнко Оксана Миколаївна (Код ЄДРПОУ 2881718663) ТОВ «ХОФТ» (Код ЄДРПОУ 40710017) ТОВ «РЕМКОНТ» (код ЄДРПОУ 31779471) За результатами розгляду пропозиції Учасника, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника з найнижчою ціною (протокол розгляду тендерної пропозиції № 8 від 15 травня 2020 року). Підставою для відхилення зазначено наступне: «1. У наданій довідці «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відсутня інформація про працівника – інженера-кошторисника Лушкіної Т. С., з якою укладено договір від 10 січня 2020 р. № 1001 (договір надано без додатку), яка буде залучатися до виконання робіт із складання кошторисної документації. Також, на інженера - кошторисника не надано посвідчення про проходження періодичної пepeвірки знань з охорони праці. 2.Відсутня інформація стосовно інженера підприємства. 3. Щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів: Договір від 18.09.2018 року № 182 - не надано довідку за формою КБ-3 про вартість виконаних будівельних робіт до акту №1 від 28.09.2018 року; Договір від 26.07.2019 року N. 0407 - не надано додатки до Додаткової угоди від 30.08.2019 року (пункт 1.2. Додаткової угоди №1) та додатки до Додаткової угоди від 11.09.2019 року (пункт 1.2. Додаткової угоди №2. 4. В наданій кошторисній документації при розрахунку середньомісячної заробітної плати на 1 робітника в режимі повної зайнятості при розряді робіт 3,8 невірно застосована середньомісячна норма тривалості робочого часу - 166,08 люд.-г. Відповідно листа MIHICTEPCTBA СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ від 29.07.2019 №1 133/0/206- 19 «Про розрахунок норм и тривалості робочого часу на 2020 рік» за 40-годинного робочого тижня середньомісячна норма тривалості робочого часу при розряді poбiт 3.8 становить I66,83 люд.-г. Тендерний кoмiтeт Київсъкого міського центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат відхиляє пропозицію ФОП Гордієнко Оксана Миколаївна відповідно ст.30 п. 4 Закону України «Про публічні закупівлі».» Ми не можемо погодитися з такими рішеннями та вважаємо дії Замовника такими, що порушують наші права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Стосовно підстав неправомірного відхилення, повідомляємо наступне: І.Щодо невідповідності інформації про працівників. Вимогами п.5 розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД зазначено, що учасник повинен надати: -«Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (використовуючи Додаток 6, таблиця 2»). Крім того, додатком 2 ТД передбачено, що учасник повинен надати: -«Посвідчення про проходження періодичної перевірки знань з охорони праці працівниками (які зазначені у довідці), що будуть залучатися до виконання ремонту». -«Посвідчення про проходження навчання з пожежної безпеки керівника підприємства та інженера підприємства». Отже, учаснику, на підтвердження цих вимог неодбхідно надати: 1.Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (використовуючи Додаток 6, таблиця 2). Зазначену вимогу учасник виконав повністю загрузивши в систему документ «Довідка про наявність працівників» (файл Довідки частина 1. pdf) та Посвідчення про проходження періодичної перевірки знань з охорони праці працівниками (які зазначені у довідці). В вищезазначеній довідці вказано наявність в Учасника 6 (шести) працівників (Гордієнко О.М., Живілко Є.О., Вахнюк С.Г., Кравченко А.Л., Хмара М.В., Гірчук А.В.). На виконання цієї вимоги ФОП Гордієнко О. М. завантажено Посвідчення про проходження періодичної перевірки знань з охорони праці усіх 6 (шести) працівників, зазначених у довідці (файл «Техніка безпеки охорона праці». pdf ). Щодо відсутності інформації стосовно працівника – інженера-кошторисника Лушкіної Т.С. в складі довідки про працівників, яка зобов’язується виконати роботи із складання кошторисної документації по договору договір від 10 січня 2020 р. № 1001 (файл «Договір кошторисник» pdf ) та ненадання на неї посвідчення про проходження періодичної пepeвірки знань з охорони праці, повідомляємо, що інформація про неї та договір про виконання робіт інженера-кошторисника Лукшкіної Т. С, надано ДОДАТКОВО, оскільки вона не є штатним працівником ФОП Гордієнко О. М. (в довідці про працівників інформація про неї відсутня) і договір про виконання робіт носить характер не трудового договору з звичайною фізичною особою, а господарського з ФОП. Звертаємо увагу на те, що відмінними ознаками господарського договору від трудового є те, що ФОП Лукшкіна Т. С. самостійно сплачує податки (абз.2 договору), а за найманого працівника податки сплачує роботодавець. Відносини з ФОП регулюють норми ЦКУ, а не КЗпП. Згідно зі ст. 837 ЦКУ під договором підряду розуміють договір, відповідно до якого одна сторона (підрядник) зобов’язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням іншої сторони (замовника), а замовник зобов’язується прийняти і оплатити виконану роботу. Договір підряду може укладатися на виготовлення ( в т.ч. кошторисної документації, на виконання іншої роботи з передачею її результату замовнику. Відносини з особою, яка виконує роботу за таким договором, не є трудовими, а сама особа не є найманим працівником для ФОП. Згідно зі ст. 21 Кодексу законів про працю України від 10 грудня 1971 року № 322-VIII зі змінами та доповненнями трудовий договір є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. Відповідно до п. 1 ст. 626 ЦКУ договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов’язків. Отже, враховуючи вищевказане, цей договір виконання робіт від 10 січня 2020 р. № 1001 повністю має ознаки господарського і взагалі не може бути об’єктом для розгляду. Рішення про відхилення тендерних пропозицій може базуватись на невідповідності лише тим вимогам, які чітко і однозначно були прописані в документації, а в умовах ТД було чітко зазначено, що «Посвідчення про проходження періодичної перевірки знань з охорони праці ПРАЦІВНИКАМИ (ЯКІ ЗАЗНАЧЕНІ У ДОВІДЦІ), а ФОП Лукшкіна Т. С. взагалі не є працівником учасника, що зазначено вище. Тому, якщо необхідність відповідності учасника певним вимогам видається замовнику принциповою, то ці вимоги необхідно заздалегідь продумати і передбачити в умовах тендерної документації, не допускаючи при цьому дискримінації і незаконних умов відхилення. 2. Щодо відсутності інформації стосовно інженера підприємства повідомляємо, що оскільки, Тендерна документація не містить обов’язкової наявності в штаті учасника конкретних посад ( в т.ч інженера підприємства) або обмежень щодо виконання робіт саме таким складом, яку надав Учасник і якщо Замовник не зазначив у тендерній документації, що Учасник повинен надати на підтвердження кваліфікаційного критерію "наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" довідку з зазначенням наявності саме конкретних працівників або конкретної їх кількості для виконання робіт, то й підстав для відхилення немає. Тому надавши документ «Довідка про наявність працівників» (файл «Довідки частина 1» pdf) Учасник повністю виконав вимогу ТД. Разом з цим повідомляємо, що ФОП Гордієнко Оксана Миколаївна (директор) має вищу освіту «інженер-будівельник» (підтверджено дипломом файл «Дипломи працівників». рdf) і тому, взагалі відсутня потреба саме наявності у Учасника цієї посади інженера, оскільки Гордієнко Оксана Миколаївна має великий досвід роботи в якості інженера у сфері ремонту та будівництва об’єктів соціальної сфери. Таким чином, пропозиція повністю відповідала умовам Документації. Враховуючи вищезазначене, замовник неправомірно прийняв рішення щодо відхилення нашої тендерної пропозиції з зазначеної підстави. II. Щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів: Вимогами ТД передбачено Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (Договори, які аналогічні за предметом закупівлі), обов’язково надати лист-відгук від замовника з яким було укладено договір (використовуючи Додаток 6, таблиця 3). На виконання цієї вимоги надано довідку від 30.04.2020р. № 7/20 (файл «Довідки частина 1» pdf ) та аналогічні договори Договір від 18.09.2018 року № 182 між ФОП Гордієнко О.М. та Київським міським центром по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат (файл «Аналогічні договори» pdf ) та Договір від 05.12.2018 року № 5\12 між ФОП Гордієнко О.М. та Комунальна реабілітаційна установа «Київський центр незрячих». (файл «Аналогічні договори» pdf). До цих договорів надано відповідно акти виконаних робіт №1 за вересень 2018 року ( файл «Аналогічні договори» pdf) та акт №1 за грудень 2018 року (файл «Аналогічні договори» pdf) та відгуки від вищевказаних замовників від 24.02.2020 № 32, від 24.04.2020р. №62, від 24.04.2020р №01/372-04 (файл «Відгуки» pdf). З актів приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в та відгуків вбачається, що усі роботи виконано ФОП Гордієнко Оксана Миколаївна вчасно і якісно, без будь-яких зауважень, що свідчить про беззаперечну наявність у Скаржника досвіду виконання і аналогічного договору взагалі, і основних видів робіт. Отже надавши вищевказані документи ФОП Гордієнко Оксана Миколаївна повністю виконала умови. 1.Щодо, ненадання довідки за формою КБ-3 про вартість виконаних будівельних робіт до акту №1 від 28.09.2018 року в пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за Договором від 18.09.2018 року № 182 повідомляємо, що в тендерній документації Замовника відсутня вимога щодо надання довідки (-ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3). Тому, надавши вищевказані договори та до них акти виконаних робіт і відгуки відповідно, Учасник ФОП Гордієнко Оксана Миколаївна повністю виконала вимоги документації. Звертаємо увагу на те, що оскільки в ТД відсутня інформація в який спосіб підтвердити виконання договору, тому будь-який спосіб є вірним, тобто надання позитивних відгуків про те, що роботи виконано вчасно і якісно, без будь-яких зауважень підтверджує наявність досвіду, але, разом з цим нами було надано до цього договору акт виконаних робіт акт №1 за грудень 2018 року (файл «Аналогічні договори» pdf).. 2.Щодо ненадання додатків до Додаткової угоди від 30.08.2019 року (пункт 1.2. Додаткової угоди №1) та додатки до Додаткової угоди від 11.09.2019 року (пункт 1.2. Додаткової угоди №2) до Договору від 26.07.2019 року N. 0407 (третій наданий договір) повідомляємо, що цей договір був наданий додатково, і тому він не може бути об’єктом для розгляду і відповідно причиною для відхилення. При цьому, оскільки жодним пунктом та розділом цього розділу не визначено, що додаткові угоди є невід’ємною частиною цього договору, а саме його додатками, тому вони взагалі не можуть братися до уваги при розгляді пропозицій. Таким чином, пропозиція повністю відповідала умовам Документації. Враховуючи вищезазначене, замовник неправомірно прийняв рішення щодо відхилення нашої тендерної пропозиції з зазначеної підстави. ІІІ. Щодо розрахунку середньомісячної заробітної плати. Замовник у відповіді на вимогу зазначив підставою відхилення є порушення Учасником ФОП Гордієнко О.М. пункту 1 розділу V «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію», який взагалі стосуються безпосередньо дій та методики оцінювання пропозицій учасників. Звертаємо увагу, що Ст. 30 Закону та п.3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» ТД. чітко визначені підстави відхилення (вичерпний перелік) тендерних пропозицій Учасників: тендерна пропозиція відхиляться замовником у разі якщо: - учасник: не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; - переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; - наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону; - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації». Отже, цим вичерпним переліком не передбачено відхилення пропозиції учасника з причини, яку зазначив Замовним, відповівши на нашу вимогу про прийняття неправомірного рішення. При цьому повідомляємо, якщо необхідність відповідності учасника певним вимогам видається замовнику принциповою, то ці вимоги ( розряд робіт, коефіцієнти, розмір середньої з/п, вартість матеріалів та ін.) необхідно заздалегідь продумати і передбачити в умовах тендерної документації, не допускаючи при цьому дискримінації і незаконних умов відхилення. Тому, якщо Замовник не зазначив у тендерній документації, що Учасник повинен надати на підтвердження технічних вимог кошторисну документацію складену з застосуванням відповідних параметрів (коефіцієнтів, розміром заробітної плати, розрядом робіт та ін.) , то й підстав для відхилення немає. А рішення Замовника про відхилення тендерних пропозицій може базуватись на невідповідності лише тим вимогам, які чітко і однозначно були прописані в документації. Крім того, щодо визначення кошторисної вартості при розрахунку середньомісячної заробітної плати повідомляємо, що лист Mінсоцполітики України від 29.07.2019 №1 133/0/206- 19 «Про розрахунок норм и тривалості робочого часу на 2020 рік» має рекомендаційний характер. Рішення про перенесення робочих днів приймає роботодавець самостійно шляхом видання наказу чи іншого розпорядчого документу. Звертаємо увагу на те, що в даній Закупівлі нами як Учасником торгів не було перевищено заявлену Замовником вартість ЛОТУ, а наша тендерна пропозиція є НАЙБІЛЬШ ЕКОНОМІЧНО ВИГІДНОЮ і повністю відповідала вимогам ТД. А враховуючи те, що статтею 17 та статтею 30 Закону встановлено ВИЧЕРПНИЙ ПЕРЕЛІК для відхилення пропозицій, дане відхилення було неправомірне, оскільки пропозиція повністю відповідала Документації. Крім того, повідомляємо, що остаточна кошторисна вартість робіт мала б бути визначена тільки на підставі експертного звіту після проходження експертизи, обов’язкове проведення якої, передбачено п.10 Постанови КМУ №560 від 11.05.2011р. (зі змінами) «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи». Звертаємо увагу на те, що у сфері ціноутворення державний нагляд (контроль) за дотриманням вимог формування, встановлення та застосування державних регульованих цін здійснює Управління державного контролю Держпродспоживслужба, но не в якому разі Замовник. При цьому, відповідно до абзацу другого статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Питання щодо встановлення (формування) ціни в нашій ціновій пропозиції не відноситься до повноважень посадових осіб тендерного комітету, тому і не може бути предметом розгляду. Отже, враховуючи вищезазначене, замовник неправомірно прийняв рішення щодо відхилення тендерних пропозицій з зазначеної підстави. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Гордієнко Оксана Миколаївна, зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 8 від 15 травня 2020 року, та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем та намір укласти договір з ТОВ "ХОФТ" зазначене у протоколі № 20 від 19 травня 2020 року. Додаток 1: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до бюджету. З Повагою ФОП Гордієнко Оксана Миколаївна
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 травня 2020 19:38
Рішення від 28.05.2020 № 10507 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 28 травня 2020 19:38
Про перенесення розгляду Скарги UA-2020-04-16-000520-a.c2.pdf
Дата публікації: 15 червня 2020 23:50
Рішення від 16.06.2020 № 11888.pdf
Дата публікації: 19 червня 2020 21:33

Документи подані скаржником

25 травня 2020 22:37
Скарга.pdf

Документи подані замовником

03 червня 2020 14:28
Пояснення.pdf
03 червня 2020 14:28
Пояснення.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Капітальний ремонт покрівлі
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 430 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 150,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2150 UAH

Аукціон

Початок: 07 травня 2020 14:02
Закінчення: 07 травня 2020 14:29
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 роб
Капітальний ремонт покрівлі, кімнат, коридору 2 поверху, заміна труб
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03165, Україна, Київська область, Київ, проспект Любомира Гузара,7
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2020 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРЕСТИЖ-БК" 337 764,00
UAH з ПДВ
288 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гордієнко Оксана Миколаївна 325 429,00
UAH з ПДВ
315 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХОФТ" 288 625,68
UAH з ПДВ
286 475,67
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 квітня 2020 12:53
Тех-паспорт.pdf
30 квітня 2020 12:53
Тех безп охорона праці.pdf
30 квітня 2020 12:53
статистика2.pdf
30 квітня 2020 12:53
статистика1.pdf
30 квітня 2020 12:53
Підписаний_Лицензия.pdf
30 квітня 2020 12:53
Підписаний_G0420-6322-GL_tender.pdf
30 квітня 2020 12:53
ПАСПОРТ гордієнко.pdf
30 квітня 2020 12:53
ліцензія.PDF
30 квітня 2020 12:53
договір прект.pdf
30 квітня 2020 12:53
договір кошторисник.pdf
30 квітня 2020 12:53
довідки част 1.pdf
30 квітня 2020 12:53
довідки час 2.pdf
30 квітня 2020 12:53
дипломи працівників.pdf
30 квітня 2020 12:53
відгуки.pdf
30 квітня 2020 12:53
аналогічні договори.pdf
30 квітня 2020 12:53
Vipiska з ЄДР.PDF

Публічні документи

19 травня 2020 11:07
Електронний підпис
19 травня 2020 11:05
Реєстр корупції_ХОФТ.zip
19 травня 2020 11:05
Довідка_банкрутство.pdf
19 травня 2020 11:05
public_doc (3).pdf
19 травня 2020 11:05
public_doc (3).p7s
19 травня 2020 11:05
Dovidka_20113725610000214044.pdf.p7s
19 травня 2020 11:05
Dovidka_20113725610000214044.pdf
05 травня 2020 17:57
Електронний підпис
05 травня 2020 17:42
Електронний підпис
05 травня 2020 17:41
Презентація HOFT.pdf
05 травня 2020 17:41
Календарний графік.pdf
05 травня 2020 17:41
r_415_ДЦ_ССР.pdf
05 травня 2020 17:41
r_415_ДЦ_ССР пз.pdf
05 травня 2020 17:41
r_415_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
05 травня 2020 17:41
r_415_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf
05 травня 2020 17:41
r_415_ДЦ_ДЦ.pdf
05 травня 2020 17:41
r_415_ДЦ_ДФ_2-1-1.pdf
05 травня 2020 17:41
415.imd
05 травня 2020 17:41
24. Цінова пропозиція.pdf
05 травня 2020 17:41
23-1. Договір_КМКЛ 6.pdf
05 травня 2020 17:41
18. Банк_рахунок.pdf
05 травня 2020 17:41
17. Банк_кредити.pdf
05 травня 2020 17:41
16. Декларація МТБ.pdf
05 травня 2020 17:41
10-2. Опис до Статуту.pdf
05 травня 2020 17:41
10-1. Статут_копія.pdf
05 травня 2020 17:41
10. Статут.pdf
05 травня 2020 17:41
8-1. Виписка_коп_вiрна.pdf
05 травня 2020 17:41
8. Виписка.pdf
05 травня 2020 17:41
7. Проект договору.pdf
05 травня 2020 17:41
4-4. Vutyag z nakazu Savchenko.zip
05 травня 2020 17:41
4-3. Dovirenist_Savchenko.zip
05 травня 2020 17:41
4-2. Dovidka pro nazvu.zip
05 травня 2020 17:41
4-1. Bankivska Licenzia.zip
05 травня 2020 17:41
4. 202062_19_55_29_2 150.zip
05 травня 2020 17:41
3-1. Протокол ЗЗ_Хофт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРЕСТИЖ-БК"

ФОП Гордієнко Оксана Миколаївна

ТОВ "ХОФТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ХОФТ"
#40710017
Переможець 286 475,67
UAH з ПДВ
15 травня 2020 11:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2020 11:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ХОФТ"
#40710017
286 475,67
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 12:16
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2020 12:14
Додаткова угода № 2 до договору № 33.pdf зміни до договору
29 липня 2020 12:12
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2020 15:03
Додаткова угода №1 до Договору №33.pdf зміни до договору
09 липня 2020 14:59
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 10:17
договір № 33.pdf укладений
01 липня 2020 10:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку зі зміною банківських реквізитів Виконавця, сторони домовилися викласти Розділ 13 Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: №33
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи Експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації по дефектному акту загальна сума договору зменшується.
Номер договору про закупівлю: №33
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 червня 2020 — 30 грудня 2020
Сума оплати за договором: 282 665,26
UAH (в тому числі ПДВ 47 110,88 UAH)