Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «33630000-5 Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату (антисептик)»
Очікувана вартість
50 220,00 UAH
UA-2020-04-16-000254-b b71643f7afd44f9998b3b277673e2387
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Волкова

+380563758054
+380671957382
volkova_oh@uksatse.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дніпровський регіональний структурний підрозділ Державного підприємства обслуговування повітряного руху України
Код ЄДРПОУ: 25533424
Місцезнаходження: 49042, Україна , Дніпропетровська обл., м.Дніпро, Аеропорт ЦА
Контактна особа: Оксана Волкова
+380563758054,+380671957382
volkova_oh@uksatse.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
102 штуки
ДК 021:2015 «33630000-5 Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату (антисептик)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49042, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Аеропорт ЦА
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2020  —  31 травня 2020
ДК 021:2015: 33630000-5 — Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Покупець здійснює попередню оплату в розмірі 100% від ціни Договору не пізніше 20 (двадцяти) робочих днів з дати отримання від Постачальника рахунку, оформленого належним чином. Аванс 20 Робочі 100

Тендерна документація

16 квітня 2020 09:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2020 09:02
Звіт про укладання договору.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІН СТРІМ"
#42215547
Переможець 50 220,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2020 09:14

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 11:10
Звіт про виконання договору.pdf укладений
29 квітня 2020 10:49
Електронний підпис укладений
16 квітня 2020 09:38
0415202001 від 15.04.20 ВІН СТРІМ (COVID-19).pdf укладений
16 квітня 2020 09:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 квітня 2020 — 31 травня 2020
Сума оплати за договором: 50 220,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 370,00 UAH)