Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (ремонт і технічне обслуговування оргтехніки тощо)
Очікувана вартість
14 500,00 UAH
UA-2020-04-15-007455-b c0554fadb2864231981fb0f2821ab363
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василь Симотюк

0432566522 mail@vn.dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Вінницькій області
Код ЄДРПОУ: 38635397
Місцезнаходження: 21021, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. 600-річчя, 11
Контактна особа: Василь Симотюк
0432566522
mail@vn.dsns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


--
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ремонт і технічне обслуговування оргтехніки тощо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом: оплати, після отримання Замовником послуг наданих Виконавцем при наявності: рахунку та акту виконаних робіт Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

15 квітня 2020 21:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Коляда Володимир Володимирович
#3459101091
Переможець 14 500,00
UAH
15 квітня 2020 21:06

Документи

15 квітня 2020 21:06
Електронний підпис
15 квітня 2020 21:06
105.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 09:29
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 09:28
322 ду-1 105.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 09:27
Електронний підпис укладений
15 квітня 2020 21:06
105.pdf укладений
15 квітня 2020 21:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1/322
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 335,00
UAH
Причини розірвання договору: В зв'язку із відсутністю необхідності закупівлі товару Замовник та Постачальник дійшли згоди розірвати Договір