Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Робочі станції, планшети та ноутбуки.
Очікувана вартість
425 760,00 UAH
UA-2020-04-15-006955-b 06e8c987eee34ce596d64476b428e415
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бригідир Людмила Йосипівна

+380352271366 gunpter@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГУНП в Тернопільській області
Код ЄДРПОУ: 40108720
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., місто Тернопіль, вулиця Валова 11
Контактна особа: Бригідир Людмила Йосипівна
+380352271366
gunpter@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2020 18:20
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 04 травня 2020 15:09
Очікувана вартість: 425 760,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 128,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Кошти державного бюджету України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 шт
Робочі станції, планшети та ноутбуки.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46002, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Галицька,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Учасника по факту поставки товару та по мірі надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника на відповідні цілі. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 квітня 2020 16:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2020 16:25
Перелік змін.pdf
21 квітня 2020 16:25
Тендерна документація (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx
15 квітня 2020 18:21
Тендерна документація.docx
21 квітня 2020 16:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2020 18:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2020 16:25
Перелік змін.pdf
21 квітня 2020 16:25
Тендерна документація (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx
15 квітня 2020 18:21
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 16 квітня 2020 14:25
Дата відповіді: 16 квітня 2020 17:01
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.Технічні характеристики повинні відповідати технічним вимогам товару або бути кращими.
Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 17 квітня 2020 11:16
Дата відповіді: 21 квітня 2020 16:33
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання." Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Тендерним комітетом внесено зміни в тендерну документацію та викладено її у новій редакції із
зазначенням переліку змін.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-15-006955-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 17 квітня 2020 11:18
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 квітня 2020 16:31
Доброго дня! Тендерним комітетом вимогу задоволено. Тендерну документацію викладено у новій редакції із переліком змін.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 травня 2020 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 407 007,48
UAH з ПДВ
407 007,48
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Гусарук Олег Віталійович" 424 983,02
UAH з ПДВ
424 983,02
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 травня 2020 16:01
Електронний підпис
03 травня 2020 16:01
28. Витяг з ЄДР від 30.03.pdf
03 травня 2020 16:01
24. Витяг ПДВ (копія).pdf
03 травня 2020 16:01
17. Лист щодо санкцій.pdf
03 травня 2020 16:01
16. Проект договору.pdf
03 травня 2020 16:00
03. Статут (копія).pdf
03 травня 2020 16:00
02. ТЗ.pdf
03 травня 2020 16:00
01. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

09 травня 2020 16:22
довідка податкова.pdf
03 травня 2020 13:29
Електронний підпис
03 травня 2020 13:28
додаток 3 довідка ст. 17.pdf
03 травня 2020 13:28
додаток 3 відомості.pdf
03 травня 2020 13:28
додаток 2 Специфікація.pdf
03 травня 2020 13:28
додаток 1 пропозиція.pdf
03 травня 2020 13:28
довідка обмеження.pdf
03 травня 2020 13:28
довідка довкілля .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

ФОП "Гусарук Олег Віталійович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Відхилено 407 007,48
UAH з ПДВ
06 травня 2020 16:58
ФОП "Гусарук Олег Віталійович"
#2969913153
Переможець 424 983,02
UAH з ПДВ
08 травня 2020 15:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2020 15:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Гусарук Олег Віталійович"
#2969913153
424 983,02
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 червня 2020 12:06
Електронний підпис укладений
26 травня 2020 16:49
Договір 640.PDF укладений
26 травня 2020 16:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 424 983,02
UAH