Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спіральний комп’ютерний томограф (37618 Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла) - 1 од.
Spiral computed tomography (37618 Full-body CT system) - 1 unit
Очікувана вартість
27 750 000,00 UAH
UA-2020-04-15-006694-b f05fff436b00414eb5b71c18a9d2098f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840810 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840810
doztender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 02012906
Contact point: Bedenok Liliya Vasylivna
+380442840810
doztender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 квітня 2020 17:41
Звернення за роз’ясненнями: до 08 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 23 червня 2020 11:41
Очікувана вартість: 27 750 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 138 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 832500 UAH
Publication date: 15 квітня 2020 17:41
Enquiries until: 08 травня 2020 18:00
Complaints submission until: до 14 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 травня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 27 750 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 138 750 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Scope of the procurement
Строк поставки товарів: протягом 2020 року (не більше 30 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)
Delivery term: during 2020 (no more than 30 days from the date of receipt of the Customer's written request)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
Спіральний комп’ютерний томограф (37618 Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла) - 1 од.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, місто Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 37618 — Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла

Spiral computed tomography (37618 Full-body CT system) - 1 unit
CPV: 33110000-4
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-15-006694-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Інкос лайн", Код ЄДРПОУ:39459829
Дата подання: 30 квітня 2020 17:37
Щодо внесеня змін
Щодо внесеня змін
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 травня 2020 13:55
Робочою групою Департаменту з питань профільного супроводу закупівель за відповідним напрямком роботи, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, прийнято рішення відмовити у задоволенні вимоги.
Враховуючи норми, встановлені пунктом 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», складено такі технічні вимоги до спірального комп’ютерного томографа, що зможуть задовольнити потребу медичного закладу, для якого здійснюється закупівля.
Слід наголосити, що в необхідних технічних, якісних та кількісних характеристиках відсутні дискримінаційні умови, оскільки учасник може запропонувати товар, технічні характеристики якого відповідають встановленим вимогам, або характеристики якого є кращі, що також відповідатиме умовам тендерної документації.
Таким чином:
- Щодо пункту 3.6 Розмір малої фокусної плями у відповідності зі стандартами IEС не більше 0,6×1,20 мм (вимога замовника – «Не більше 0,6×1,0 мм») та пункту 3.7 Розмір великої фокусної плями у відповідності зі стандартами IEС не більше 1,1×1,2 мм (вимога замовника – «Не більше 1,0×1,0 мм»), повідомляємо, що збільшення розмірів фокусної плями призведе до погіршення роздільної здатності та зменшення діагностичної точності отриманих зображень, тобто користувач може не побачити дрібніші структури, що особливо важливо при проведенні досліджень легень.
- Щодо пункту 3.9 Швидкість охолодження аноду рентгенівської трубки не менше 0,931 млн теплових одиниць/хв. (вимога Замовника – «Не менше 1,0 млн теплових одиниць/хв.»), повідомляємо, що даний параметр впливає на експлуатаційні можливості обладнання, чим більша швидкість охолодження трубки, тим більша пропускна здатність КТ та можливість проводити «довші» (специфічні) дослідження, а відповідно і охопити більшу ділянку тіла. Зниження параметру на 7% призведе до зниження пропускної здатності обладнання, зменшення потоку пацієнтів та подовження періоду лікування пацієнтів.
Номер вимоги: UA-2020-04-15-006694-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Інкос лайн", Код ЄДРПОУ:39459829
Дата подання: 07 травня 2020 12:59
Щодо внесеня змін
Щодо внесеня змін
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 травня 2020 12:59
Робочою групою Департаменту з питань профільного супроводу закупівель за відповідним напрямком роботи, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, прийнято рішення відмовити у задоволенні вимоги.
Так, щодо пункту 3.6 Розмір малої фокусної плями у відповідності зі стандартами IEС не більше 0,6×1,20мм (вимога Замовника – Не більше 0,6×1,0 мм) та пункту 3.7 Розмір великої фокусної плями у відповідності зі стандартами IEС не більше 1,1×1,2 мм (вимога Замовника – Не більше 1,0×1,0 мм), повідомляємо, що збільшення розмірів фокусної плями призведе до погіршення роздільної здатності та зменшення діагностичної точності отриманих зображень, тобто користувач може не побачити дрібніші структури, що особливо важливо при проведенні досліджень легень.
Щодо пункту 3.9 Швидкість охолодження аноду рентгенівської трубки Не менше 0,931 млн теплових одиниць/хв. (вимога Замовника – Не менше 1,0 млн теплових одиниць/хв.), повідомляємо, що даний параметр впливає на експлуатаційні можливості обладнання, чим більша швидкість охолодження трубки, тим більша пропускна здатність КТ та можливість проводити «довші» (специфічні) дослідження, а відповідно і охопити більшу ділянку тіла. Зниження параметру на 7% призведе до зниження пропускної здатності обладнання, зменшення потоку пацієнтів та подовження періоду лікування пацієнтів.
У зв’язку з викладеним, Ваша вимога щодо внесення змін до необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик не може бути задоволена.

Документи подані скаржником

30 квітня 2020 17:36
Вимога КМДА 29.04.20.pdf

Документи подані скаржником

07 травня 2020 12:58
Вимога КМДА 07.05.20.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-22-000058 ● cd9c08281fa6454f9fda5e5d44d7bd97
  • Статус: завершено ● Дата: 06 грудня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020 18:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.06.2020 № 162

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2020-04-15-006694-b 15.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 липня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 червня 2020
UA-2020-04-15-006694-bf05fff436b00414eb5b71c18a9d2098f
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Учасник Документи Рішення
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АФС Медицинтехнік" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

01 липня 2020 14:32
Електронний підпис
01 липня 2020 14:28
Документи переможця
18 травня 2020 09:34
Електронний підпис
18 травня 2020 09:34
Електронний підпис
18 травня 2020 09:32
Файл 1.pdf
15 травня 2020 16:53
Електронний підпис
15 травня 2020 16:53
Електронний підпис
15 травня 2020 16:52
Файл 9.pdf
15 травня 2020 16:52
Файл 8.pdf
15 травня 2020 16:52
Файл 7.pdf
15 травня 2020 16:52
GARANTIYA_832 500UAH.ZIP
15 травня 2020 16:52
Файл 5.pdf
15 травня 2020 16:52
Файл 4.pdf
15 травня 2020 16:52
Файл 3.pdf
15 травня 2020 16:52
Файл 2.pdf
15 травня 2020 16:52
Файл 1.pdf

Документи

Публічні документи

18 травня 2020 15:00
Електронний підпис
18 травня 2020 15:00
Електронний підпис
18 травня 2020 14:58
14_Інші документи.pdf
18 травня 2020 14:58
13_Проект договору.pdf
18 травня 2020 14:58
11.4_Інструкція част.4.pdf
18 травня 2020 14:58
11.3_Інструкція част.3.pdf
18 травня 2020 14:58
11.2_Інструкція част.2.pdf
18 травня 2020 14:58
11.1_Інструкція част.1.pdf
18 травня 2020 14:58
02_ТП.pdf
18 травня 2020 14:58
01_Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА

ТОВ "АФС Медицинтехнік"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 червня 2020 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА 26 000 000,00
UAH з ПДВ
25 500 240,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АФС Медицинтехнік" 26 100 000,00
UAH з ПДВ
25 620 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2020 14:32
Електронний підпис
01 липня 2020 14:28
Документи переможця
18 травня 2020 09:34
Електронний підпис
18 травня 2020 09:34
Електронний підпис
18 травня 2020 09:32
Файл 1.pdf
15 травня 2020 16:53
Електронний підпис
15 травня 2020 16:53
Електронний підпис
15 травня 2020 16:52
Файл 9.pdf
15 травня 2020 16:52
Файл 8.pdf
15 травня 2020 16:52
Файл 7.pdf
15 травня 2020 16:52
GARANTIYA_832 500UAH.ZIP
15 травня 2020 16:52
Файл 5.pdf
15 травня 2020 16:52
Файл 4.pdf
15 травня 2020 16:52
Файл 3.pdf
15 травня 2020 16:52
Файл 2.pdf
15 травня 2020 16:52
Файл 1.pdf

Публічні документи

18 травня 2020 15:00
Електронний підпис
18 травня 2020 15:00
Електронний підпис
18 травня 2020 14:58
14_Інші документи.pdf
18 травня 2020 14:58
13_Проект договору.pdf
18 травня 2020 14:58
11.4_Інструкція част.4.pdf
18 травня 2020 14:58
11.3_Інструкція част.3.pdf
18 травня 2020 14:58
11.2_Інструкція част.2.pdf
18 травня 2020 14:58
11.1_Інструкція част.1.pdf
18 травня 2020 14:58
02_ТП.pdf
18 травня 2020 14:58
01_Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА

ТОВ "АФС Медицинтехнік"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА
#36519759
Переможець 25 500 240,00
UAH з ПДВ
30 червня 2020 14:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2020 14:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА
#36519759
25 500 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 23:26
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 16:58
Додаткова угода 1 до договору 73.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 16:51
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 15:19
Договір 73 укладений
15 липня 2020 15:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 5 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», умов п.п.5 п.1.3 Договору № 73 про закупівлю товарів за державні кошти від 15.07.2020 року, згідно статті 71 Податкового кодексу України, Закону України від 30.03.2020 № 540 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» та Постанови Кабінету Міністрів України від 20.03.2020 № 224 «Про затвердження переліку лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), які звільняються від сплати ввізного мита та операції з ввезення яких на митну територію України звільняються від оподаткування податком на додану вартість». Оскільки технічними можливостями майданчику введення суми договору без ПДВ не передбачено, з метою публікації додаткової угоди, вказано суму ПДВ 0,01 коп. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 од.
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 23 832 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)