Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Spiral computed tomography (37618 Full-body CT system) - 1 unit
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 02012906 |
Вебсайт: | http://health.kievcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19 |
Контактна особа: |
Беденок Лілія Василівна +380442840810 doztender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration) |
National ID: | 02012906 |
Contact point: |
Bedenok Liliya Vasylivna +380442840810 doztender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2020 17:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 травня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 травня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 23 червня 2020 11:41 |
Очікувана вартість: | 27 750 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 138 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 832500 UAH |
Publication date: | 15 квітня 2020 17:41 |
Enquiries until: | 08 травня 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 14 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 травня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 27 750 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 138 750 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 квітня 2020 17:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 квітня 2020 17:41 |
Оголошення про заплановану закупівлю.pdf | |
15 квітня 2020 17:41 |
ТД обладнання КТ.pdf | |
15 квітня 2020 17:41 |
Додаток 5 (Загальна інформація про учасника).pdf | |
15 квітня 2020 17:41 |
Додаток 4 (Проект договору).pdf | |
15 квітня 2020 17:41 |
Додаток 3 (Документи після акцепту).pdf | |
15 квітня 2020 17:41 |
Додаток 2 (Технічні вимоги).pdf | |
15 квітня 2020 17:41 |
Додаток 1 (Кваліфікація).pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Враховуючи норми, встановлені пунктом 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», складено такі технічні вимоги до спірального комп’ютерного томографа, що зможуть задовольнити потребу медичного закладу, для якого здійснюється закупівля.
Слід наголосити, що в необхідних технічних, якісних та кількісних характеристиках відсутні дискримінаційні умови, оскільки учасник може запропонувати товар, технічні характеристики якого відповідають встановленим вимогам, або характеристики якого є кращі, що також відповідатиме умовам тендерної документації.
Таким чином:
- Щодо пункту 3.6 Розмір малої фокусної плями у відповідності зі стандартами IEС не більше 0,6×1,20 мм (вимога замовника – «Не більше 0,6×1,0 мм») та пункту 3.7 Розмір великої фокусної плями у відповідності зі стандартами IEС не більше 1,1×1,2 мм (вимога замовника – «Не більше 1,0×1,0 мм»), повідомляємо, що збільшення розмірів фокусної плями призведе до погіршення роздільної здатності та зменшення діагностичної точності отриманих зображень, тобто користувач може не побачити дрібніші структури, що особливо важливо при проведенні досліджень легень.
- Щодо пункту 3.9 Швидкість охолодження аноду рентгенівської трубки не менше 0,931 млн теплових одиниць/хв. (вимога Замовника – «Не менше 1,0 млн теплових одиниць/хв.»), повідомляємо, що даний параметр впливає на експлуатаційні можливості обладнання, чим більша швидкість охолодження трубки, тим більша пропускна здатність КТ та можливість проводити «довші» (специфічні) дослідження, а відповідно і охопити більшу ділянку тіла. Зниження параметру на 7% призведе до зниження пропускної здатності обладнання, зменшення потоку пацієнтів та подовження періоду лікування пацієнтів.
Так, щодо пункту 3.6 Розмір малої фокусної плями у відповідності зі стандартами IEС не більше 0,6×1,20мм (вимога Замовника – Не більше 0,6×1,0 мм) та пункту 3.7 Розмір великої фокусної плями у відповідності зі стандартами IEС не більше 1,1×1,2 мм (вимога Замовника – Не більше 1,0×1,0 мм), повідомляємо, що збільшення розмірів фокусної плями призведе до погіршення роздільної здатності та зменшення діагностичної точності отриманих зображень, тобто користувач може не побачити дрібніші структури, що особливо важливо при проведенні досліджень легень.
Щодо пункту 3.9 Швидкість охолодження аноду рентгенівської трубки Не менше 0,931 млн теплових одиниць/хв. (вимога Замовника – Не менше 1,0 млн теплових одиниць/хв.), повідомляємо, що даний параметр впливає на експлуатаційні можливості обладнання, чим більша швидкість охолодження трубки, тим більша пропускна здатність КТ та можливість проводити «довші» (специфічні) дослідження, а відповідно і охопити більшу ділянку тіла. Зниження параметру на 7% призведе до зниження пропускної здатності обладнання, зменшення потоку пацієнтів та подовження періоду лікування пацієнтів.
У зв’язку з викладеним, Ваша вимога щодо внесення змін до необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик не може бути задоволена.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-22-000058 ● cd9c08281fa6454f9fda5e5d44d7bd97
- Статус: завершено ● Дата: 06 грудня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2020 18:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.06.2020 № 162
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2020-04-15-006694-b 15.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 липня 2020 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 02012906 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АФС Медицинтехнік" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА #36519759 |
Переможець |
25 500 240,00
UAH з ПДВ
|
30 червня 2020 14:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 23:26
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2020 16:58
|
Додаткова угода 1 до договору 73.pdf | зміни до договору |
23 вересня 2020 16:51
|
Електронний підпис | укладений |
15 липня 2020 15:19
|
Договір 73 | укладений |
15 липня 2020 15:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 5 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», умов п.п.5 п.1.3 Договору № 73 про закупівлю товарів за державні кошти від 15.07.2020 року, згідно статті 71 Податкового кодексу України, Закону України від 30.03.2020 № 540 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» та Постанови Кабінету Міністрів України від 20.03.2020 № 224 «Про затвердження переліку лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), які звільняються від сплати ввізного мита та операції з ввезення яких на митну територію України звільняються від оподаткування податком на додану вартість». Оскільки технічними можливостями майданчику введення суми договору без ПДВ не передбачено, з метою публікації додаткової угоди, вказано суму ПДВ 0,01 коп. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 од. |
Номер договору про закупівлю: | 73 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |