Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

швелер сталевий гарячекатаний
Hot-rolled steel channel
Очікувана вартість
5 638 401,22 UAH
UA-2020-04-15-006660-b eea5acc611ff47688d4c9a86fb5b36ee
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Zheshko Svitlana
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 квітня 2020 17:39
Звернення за роз’ясненнями: до 16 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 травня 2020 10:00
Початок аукціону: 01 липня 2020 11:15
Очікувана вартість: 5 638 401,22 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 192,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 169100 UAH
Publication date: 15 квітня 2020 17:39
Enquiries until: 16 травня 2020 10:00
Complaints submission until: до 22 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 травня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 5 638 401 UAH including VAT
Minimal lowering step: 28 192 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14620000-3: Сплави


Scope of the procurement
швелер сталевий гарячекатаний
Hot-rolled steel channel
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55 т
Швелер сталевий гарячекатаний № 8 (мірної довжини) ст 3 сп (пс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави

Швелер сталевий гарячекатаний № 8 (мірної довжини) ст 3 сп (пс)
CPV: 14620000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
85 т
Швелер сталевий гарячекатаний № 10 (мірної довжини) ст 3 сп (пс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави

Швелер сталевий гарячекатаний № 10 (мірної довжини) ст 3 сп (пс)
CPV: 14620000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
72 т
Швелер сталевий гарячекатаний № 14 (мірної довжини) ст 3 сп (пс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави

Швелер сталевий гарячекатаний № 14 (мірної довжини) ст 3 сп (пс)
CPV: 14620000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
62 т
Швелер сталевий гарячекатаний № 16 (мірної довжини) ст 3 сп (пс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави

Швелер сталевий гарячекатаний № 16 (мірної довжини) ст 3 сп (пс)
CPV: 14620000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
10 т
Швелер сталевий гарячекатаний № 18 (мірної довжини) ст 3 сп (пс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави

Швелер сталевий гарячекатаний № 18 (мірної довжини) ст 3 сп (пс)
CPV: 14620000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
14 т
Швелер сталевий гарячекатаний № 20 (мірної довжини) ст 3 сп (пс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави

Швелер сталевий гарячекатаний № 20 (мірної довжини) ст 3 сп (пс)
CPV: 14620000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
2 т
Швелер сталевий гарячекатаний № 22 (мірної довжини) ст 3 сп (пс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави

Швелер сталевий гарячекатаний № 22 (мірної довжини) ст 3 сп (пс)
CPV: 14620000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
4 т
Швелер сталевий гарячекатаний № 24 (мірної довжини) ст 3 сп (пс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави

Швелер сталевий гарячекатаний № 24 (мірної довжини) ст 3 сп (пс)
CPV: 14620000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 травня 2020 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2020 14:38
3828 ТД швелер нова редакція 18 05 2020.docx
18 травня 2020 14:38
Зміни до тендеру_3828_18 05 2020.doc
15 квітня 2020 17:36
Додаток №9 (5).docx
18 травня 2020 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2020 17:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2020 14:38
3828 ТД швелер нова редакція 18 05 2020.docx
15 квітня 2020 17:36
3828 ТД швелер.docx
18 травня 2020 14:38
Зміни до тендеру_3828_18 05 2020.doc
15 квітня 2020 17:36
Додаток №9 (5).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-23-000006 ● cfa587ae7877479a876c0748fa890fa1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 грудня 2020 11:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

23.12.2020 № 45

Чернівці

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 25.11.2020 № 003100-18/7905-2020 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА


Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 23 грудня 2020 року № 45

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2020-04-15-006660-b від 15.04.2020 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-04-15-006660-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 13 січня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі швелер сталевий гарячекатаний (ДК 021:2015:14620000-3: Сплави) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-04-15-006660-b). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог пункту четвертого частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-04-15-006660-b) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення вимог пункту четвертого частини першої статті 30 Закону. В складі пропозиції переможця торгів надано забезпечення тендерної пропозиції у вигляді сканованого договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання вимог тендерної документації учасником торгів (далі – тендерне забезпечення). На виконання вимоги п. 3.3. розділу 3 тендерної документації тендерне забезпечення підписане зі сторони страхової установи та учасника торгів та накладено електронна печатка страхової установи, про що свідчить протокол створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису, який додається до даного заперечення. (Додаток у вигляді PDF файлу з назвою «протокол перевірки підпису»).

2021-01-19 13:05:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 28 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 26.01.2021 до Окружного адміністративного суду міста Києва філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну заяву до Державної аудиторської служби України про визнання протиправним та скасування висновку від 13.01.2021 про результати моніторингу закупівлі за ідентифікатором № UA-2020-04-15-006660-b
Дата публікації: 27 січня 2021
Номер відкриття провадження: № 640/1858/21
Дата відкриття провадження: 01 лютого 2021

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 червня 2020
UA-2020-04-15-006660-beea5acc611ff47688d4c9a86fb5b36ee
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СОТА УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

26 травня 2020 09:06
Електронний підпис
26 травня 2020 09:06
Електронний підпис
26 травня 2020 09:06
Електронний підпис
26 травня 2020 09:06
Електронний підпис
25 травня 2020 19:21
цінова пропозиція.pdf
25 травня 2020 19:21
ст17.pdf
25 травня 2020 19:21
платежка.pdf
25 травня 2020 19:21
Ліцензія.pdf
25 травня 2020 19:21
лист захист довкілля.pdf
25 травня 2020 19:21
ИСО от ДМКД с печатью.pdf
25 травня 2020 19:21
ИСО АС.pdf
25 травня 2020 19:21
ДСТУ 4484-2005 (ГОСТ 535-2005).pdf
25 травня 2020 19:21
ДСТУ 3436-96 (ГОСТ 8240-97).pdf
25 травня 2020 19:21
ДСТУ 2651-2005 (ГОСТ 380-2005).pdf
25 травня 2020 19:21
досвід викон анал дог.pdf
25 травня 2020 19:21
додаток 9.pdf
25 травня 2020 19:21
ДМК представництво.pdf
25 травня 2020 19:21
дані на товар.pdf
25 травня 2020 19:21
Витяг з ПДВ.pdf
25 травня 2020 19:21
Випіска СМЦ.pdf

Документи

Публічні документи

26 травня 2020 09:35
Електронний підпис
26 травня 2020 09:35
Електронний підпис
26 травня 2020 09:34
Довідка ст.17.pdf
26 травня 2020 09:34
ИСО.pdf
26 травня 2020 09:34
Статут.pdf
26 травня 2020 09:34
Стандарти.rar
26 травня 2020 09:34
Сертифікати.rar
26 травня 2020 09:34
Протокол зборів новий.pdf
26 травня 2020 09:34
Довідка довкілля.pdf
26 травня 2020 09:34
Дилерство ДМКД.pdf
26 травня 2020 09:34
Дилерство АС.pdf
26 травня 2020 09:34
Гарантія.rar
26 травня 2020 09:34
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ"

ТОВ "СОТА УКРАЇНА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2020 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ" 5 508 260,40
UAH з ПДВ
5 508 260,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОТА УКРАЇНА" 5 595 840,00
UAH з ПДВ
5 595 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 травня 2020 09:06
Електронний підпис
26 травня 2020 09:06
Електронний підпис
26 травня 2020 09:06
Електронний підпис
26 травня 2020 09:06
Електронний підпис
25 травня 2020 19:21
цінова пропозиція.pdf
25 травня 2020 19:21
ст17.pdf
25 травня 2020 19:21
платежка.pdf
25 травня 2020 19:21
Ліцензія.pdf
25 травня 2020 19:21
лист захист довкілля.pdf
25 травня 2020 19:21
ИСО от ДМКД с печатью.pdf
25 травня 2020 19:21
ИСО АС.pdf
25 травня 2020 19:21
ДСТУ 4484-2005 (ГОСТ 535-2005).pdf
25 травня 2020 19:21
ДСТУ 3436-96 (ГОСТ 8240-97).pdf
25 травня 2020 19:21
ДСТУ 2651-2005 (ГОСТ 380-2005).pdf
25 травня 2020 19:21
досвід викон анал дог.pdf
25 травня 2020 19:21
додаток 9.pdf
25 травня 2020 19:21
ДМК представництво.pdf
25 травня 2020 19:21
дані на товар.pdf
25 травня 2020 19:21
Витяг з ПДВ.pdf
25 травня 2020 19:21
Випіска СМЦ.pdf

Публічні документи

26 травня 2020 09:35
Електронний підпис
26 травня 2020 09:35
Електронний підпис
26 травня 2020 09:34
Довідка ст.17.pdf
26 травня 2020 09:34
ИСО.pdf
26 травня 2020 09:34
Статут.pdf
26 травня 2020 09:34
Стандарти.rar
26 травня 2020 09:34
Сертифікати.rar
26 травня 2020 09:34
Протокол зборів новий.pdf
26 травня 2020 09:34
Довідка довкілля.pdf
26 травня 2020 09:34
Дилерство ДМКД.pdf
26 травня 2020 09:34
Дилерство АС.pdf
26 травня 2020 09:34
Гарантія.rar
26 травня 2020 09:34
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ"

ТОВ "СОТА УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ"
#32036829
Переможець 5 508 260,40
UAH з ПДВ
02 липня 2020 15:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2020 15:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ"
#32036829
5 508 260,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 квітня 2021 11:50
ЦЗВ-04-02420-01.pdf укладений
27 квітня 2021 11:50
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 16:10
ЦЗВ-04-02420-01 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 16:10
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 14:00
ЦЗВ-04-02420-01.pdf укладений
21 липня 2020 14:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-04-02420-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 липня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 4 110 325,09
UAH (в тому числі ПДВ 685 054,18 UAH)