Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро-Миколаїв (через м.Кривий Ріг) на ділянці км 314+000 – км 319+335, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Current average repair of the public highway of state importance N-11 of Dnipro-Mykolaiv (via Kryvyi Rih) on the section of km 314 + 000 - km 319 + 335, Mykolaiv region (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Current average repair of the public highway of state importance N-11 of Dnipro-Mykolaiv (via Kryvyi Rih) on the section of km 314 + 000 - km 319 + 335, Mykolaiv region (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Очікувана вартість
220 700 974,00 UAH
UA-2020-04-15-006316-b ● d304091f46aa4854bd1041e09f3a611e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна , Миколаївська область обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А |
Контактна особа: |
Оніксімова Євгенія Йосипівна +380512563860 MYKOLSAD@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Mykolaiv Oblast |
National ID: | 25878206 |
Contact point: |
Oniksimova Jane +380512563860 MYKOLSAD@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2020 17:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 травня 2020 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 11 вересня 2020 14:48 |
Очікувана вартість: | 220 700 974,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 103 504,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 6621029.22 UAH |
Publication date: | 15 квітня 2020 17:04 |
Enquiries until: | 30 травня 2020 20:00 |
Complaints submission until: | до 05 червня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 червня 2020 20:00 |
Information
Estimated total value: | 220 700 974 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 103 505 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро-Миколаїв (через м.Кривий Ріг) на ділянці км 314+000 – км 319+335, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Current average repair of the public highway of state importance N-11 of Dnipro-Mykolaiv (via Kryvyi Rih) on the section of km 314 + 000 - km 319 + 335, Mykolaiv region
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5.335 км
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро-Миколаїв (через м.Кривий Ріг) на ділянці км 314+000 – км 319+335, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Current average repair of the public highway of state importance N-11 of Dnipro-Mykolaiv (via Kryvyi Rih) on the section of km 314 + 000 - km 319 + 335, Mykolaiv region (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 10 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Відповідно до умов проекту договору | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Відповідно до умов проекту договору | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 червня 2020 14:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 червня 2020 14:06 |
ТД ПСР Н-11 км 314+000 – 319+335 закреслені 01 06 20.docx | |
01 червня 2020 14:06 |
Проект Договору ПСР км 314+000-319+335.doc | |
01 червня 2020 14:06 |
Перелік змін 01 06 20.doc | |
01 червня 2020 14:06 |
ТД ПСР Н-11 км 314+000 – 319+335 нова редакція 01 06 20.docx | |
01 червня 2020 14:06 |
Знак_Ремонтується.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо кваліфікаційного критерію
Дата подання: 23 квітня 2020 10:14
Дата відповіді: 28 квітня 2020 13:51
Додатком 3 до тендерної документації вимагається надання для документального підтвердження інформації про виконання аналогічного договору, надається:
«аналогічний*2 виконаний договір (з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод до аналогічного договору). Зазначений договір повинен бути укладений та виконаний у період з 2015 року по теперішній час, під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти договір з надання послуг (виконання робіт) з поточного середнього та/або капітального ремонту та/або реконструкції та/або будівництва автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, в складі якого (яких) виконувались роботи (надавались послуги) з:
- регенерації конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією "холодний ресайклінг" за допомогою машини Ресайклер,
- влаштування вирівнювального шару із асфальтобетону асфальтоукладальником,
- влаштування верхнього шару покриття із щебенево – мастикового асфальтобетону асфальтоукладальником.»
Просимо дати роз’яснення якщо у Учасника є аналогічний досвід виконання договору надання послуг з «поточного ремонту» автомобільної дороги загального користування державного значення з повним переліком виконаних робіт, які вимагаються Замовником для підтвердження досвіду, чи не буде вважатись даний договір, як невідповідність кваліфікаційному критерію?
Просимо з метою усунення розбіжностей, внести зміни до тендерної документації і додати до переліку підтвердження досвіду виконання аналогічного договору «поточний ремонт».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській розглянув Ваш запит (питання) та повідомляє наступне.
Договір надання послуг з «поточного ремонту» буде розцінюватись Замовником як аналогічний за умови виконання за цим договором регенерації конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією "холодний ресайклінг" за допомогою машини Ресайклер, влаштування вирівнювального шару із асфальтобетону асфальтоукладальником, влаштування верхнього шару покриття із щебенево – мастикового асфальтобетону асфальтоукладальником.
Також інформуємо, словосполучення «поточний середній ремонт», вжито в повній відповідності до норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», тому застосування саме такого словосполучення є нормативно обгрунтованим. Враховуючи наведене, Замовник не вважає за необхідне вносити зміни до тендерної документації в цій частині
Договір надання послуг з «поточного ремонту» буде розцінюватись Замовником як аналогічний за умови виконання за цим договором регенерації конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією "холодний ресайклінг" за допомогою машини Ресайклер, влаштування вирівнювального шару із асфальтобетону асфальтоукладальником, влаштування верхнього шару покриття із щебенево – мастикового асфальтобетону асфальтоукладальником.
Також інформуємо, словосполучення «поточний середній ремонт», вжито в повній відповідності до норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», тому застосування саме такого словосполучення є нормативно обгрунтованим. Враховуючи наведене, Замовник не вважає за необхідне вносити зміни до тендерної документації в цій частині
Щодо АБЗ
Дата подання: 22 травня 2020 18:29
Дата відповіді: 27 травня 2020 14:57
У тендерній документації наявна настуцпна вимога:
"В підтвердження інформації щодо договору поставки тощо, учасник надає:
- договір(и) (договір(и) поставки асфальтобетону та/або ЩМАС (та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), що є чинним(и) на день подання тендерної пропозиції та протягом строку, що дорівнює або перевищує строк (термін) дії договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку їх дії на строк, не менший ніж строк (термін) дії договору за предметом закупівлі (у разі якщо його строк менший ніж строк (термін) дії договору про закупівлю)) (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС);
- гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку надання послуг (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору). "
Просимо розяснити, що замовник розуміє під КІЛЬКІСТЮ поставки та ОБСЯГОМ поставки? Виходячи з документації - це два окремі показники, які учасник має зазначити. Також просимо пояснити, що означає фраза "ЩОМІСЯЧНІ ОБСЯГИ ПОСТАВКИ". Замовнику необхідно знати, скільки у конкретний місяць року учасник буде забезпечувати поставку конкретного виду асфальтобетону? Якщо це так, то як учасник повинен вирахувати ці показники з огляду на массу факторів, що не залежать від нього. Наприклад місяць укладення договору, фінансування Замовника та інші фактори. Поясніть та уточніть будь-ласка, як автор даної тендерної документації, у якому вигляді ви хочете отримати інформацію стосовно поставок асфальтобетону від учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській розглянув Ваш запит (питання) та повідомляє наступне.
Відповідно до умов тендерної документації, а саме додатку 1 до тендерної документації, учасники мають підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію шляхом надання в складі тендерної пропозиції інформацій та документів, визначених тендерною документацією замовника. Серед іншого, учасники мають підтвердити наявність асфальтобетонного заводу із зазначенням типу, найменування, марки, моделі тощо, в тому числі при поставці асфальтобетонних сумішей, в підтвердження інформації щодо договору поставки тощо, учасник надає:
- договір(и) (договір(и) поставки асфальтобетону та/або ЩМАС (та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), що є чинним(и) на день подання тендерної пропозиції та протягом строку, що дорівнює або перевищує строк (термін) дії договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку їх дії на строк, не менший ніж строк (термін) дії договору за предметом закупівлі (у разі якщо його строк менший ніж строк (термін) дії договору про закупівлю)) (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС);
- гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку надання послуг (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору).
Кількість поставки/відвантаження – це загальна кількість асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду (типу) для надання послуг за предметом закупівлі. Кількість поставки/відвантаження є підсумком щомісячних обсягів поставки асфальтобетону.
Обсяг поставки – це заплановані обсяги випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт.
Щодо словосполучення «щомісячні обсяги поставки». Умовами тендерної документації не передбачено обсяги поставки «у конкретний місяць року», як ви зазначаєте у зверненні, а саме щомісячні обсяги поставки. Учасник, проаналізувавши технічну специфікацію (додаток 5 до тендерної документації) та терміни виконання робіт (п.п.1.4.4. тендерної документації), має розуміти та спланувати, в який період він буде виконувати ті чи інші роботи, коли буде приступати, протягом скількох місяців влаштовувати шари асфальтобетону та в яких обсягах помісячно - на дугий, третій, четвертий місяць виконання робіт по обєкту, або на третій,четвертий і так далі. Інформація та документи, надані учасником в складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність останнього вказаній вимозі тендерної документації, підтверджують спроможність учасника надати послуги (виконати роботи) безперебійно, в заплановані саме тендерною документацію терміни. Умови фактичного виконання робіт регламентуватимуться умовами укладеного договору.
Відповідно до умов тендерної документації, а саме додатку 1 до тендерної документації, учасники мають підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію шляхом надання в складі тендерної пропозиції інформацій та документів, визначених тендерною документацією замовника. Серед іншого, учасники мають підтвердити наявність асфальтобетонного заводу із зазначенням типу, найменування, марки, моделі тощо, в тому числі при поставці асфальтобетонних сумішей, в підтвердження інформації щодо договору поставки тощо, учасник надає:
- договір(и) (договір(и) поставки асфальтобетону та/або ЩМАС (та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), що є чинним(и) на день подання тендерної пропозиції та протягом строку, що дорівнює або перевищує строк (термін) дії договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку їх дії на строк, не менший ніж строк (термін) дії договору за предметом закупівлі (у разі якщо його строк менший ніж строк (термін) дії договору про закупівлю)) (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС);
- гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку надання послуг (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору).
Кількість поставки/відвантаження – це загальна кількість асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду (типу) для надання послуг за предметом закупівлі. Кількість поставки/відвантаження є підсумком щомісячних обсягів поставки асфальтобетону.
Обсяг поставки – це заплановані обсяги випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт.
Щодо словосполучення «щомісячні обсяги поставки». Умовами тендерної документації не передбачено обсяги поставки «у конкретний місяць року», як ви зазначаєте у зверненні, а саме щомісячні обсяги поставки. Учасник, проаналізувавши технічну специфікацію (додаток 5 до тендерної документації) та терміни виконання робіт (п.п.1.4.4. тендерної документації), має розуміти та спланувати, в який період він буде виконувати ті чи інші роботи, коли буде приступати, протягом скількох місяців влаштовувати шари асфальтобетону та в яких обсягах помісячно - на дугий, третій, четвертий місяць виконання робіт по обєкту, або на третій,четвертий і так далі. Інформація та документи, надані учасником в складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність останнього вказаній вимозі тендерної документації, підтверджують спроможність учасника надати послуги (виконати роботи) безперебійно, в заплановані саме тендерною документацію терміни. Умови фактичного виконання робіт регламентуватимуться умовами укладеного договору.
Дискримінаційні умови щодо банківської гарантії
Дата подання: 22 травня 2020 18:36
Дата відповіді: 27 травня 2020 14:58
Стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від25.12.2015року (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) передбачає принципи здійснення закупівель, а саме згідно ч.1 закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до п.3 ст. 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статтею 23 Закону передбачено надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, а саме згідно ч.1 цієї статті фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно достатті 10цього Закону.
Відповідно до ч.2 ст.23 Закону Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно достатті 7-1цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Відповідно до вимог Тендерної документації (далі – ТД), а саме п. 3.2. Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено, що «тендерна пропозиція обов’язково повинна включати документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства».
В свою чергу, відповідно до п. 8 ч. 1 ст. 1 Закону зазначається, що забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Згідно ст. 24 Закону передбачено умови забезпечення тендерної пропозиції, а саме ч. 1 цієї статті передбачає, що Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 3 відсотки очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією.
Згідно ч. 3 ст. 24 Закону встановлено чіткий перелік умов, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається:
- відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними;
- непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю;
- ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
- ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Згідно ч. 4 ст. 24 Закону забезпечення тендерної пропозиціїповертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі:
- закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
- укладення договору про закупівлю з учасником, що став переможцем тендеру;
- відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
- закінчення процедури закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Відповідно до п. 9 ч. 3 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою НБУ № 639 від 15.12.2004 р. (далі – Положення) визначено, що гарантія – спосіб забезпечення виконання зобов’язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов’язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. Зобов’язання банку-гаранта перед бенефіціаром не залежить від базових відносин, які забезпечуються такою гарантією (їх припинення або недійсності), зокрема і тоді, коли посилання на такі базові відносини безпосередньо міститься в тексті гарантії.
Крім того, п. 3.2. Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД встановлено, що
«В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено, зокрема:
- відповідальність банку-гаранта перед бенефіціаром, в разі порушення ним свого обов’язку, не обмежується сумою, на яку надано гарантію».
Враховуючи вказаний вище пункт ТД (п. 3.2. Розділу 3. ТД, а саме що в тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено, зокрема:«відповідальність банку-гаранта перед бенефіціаром, в разі порушення ним свого обов’язку, не обмежується сумою, на яку надано гарантію», ПРОСИМО надати РОЗ’ЯСНЕННЯ щодо даної вимоги, а саме:
- РОЗ’ЯСНИТИ за чиї дії несе відповідальність банк-гарант перед бенефіціаромне обмежуючись сумою, на яку надано гарантію (за дії самого банка-гаранта, тобто за власні дії гаранта або за дії учасника).
У випадку, якщо Замовник трактує п. 3.2. Розділу 3. ТД, як «відповідальність банку-гаранта перед бенефіціаром, в разі порушення УЧАСНИКОМ свого обов’язку, не обмежується сумою, на яку надано гарантію»,то зазначене йде в розріз нормам діючого законодавства, а саме ч. 1 ст. 566 ЦК України, Положенню про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженому Постановою НБУ № 639 від 15.12.2004 р. та самою ТД.
У разі, якщо Замовник трактує п. 3.2. Розділу 3. ТД, як «відповідальність банку-гаранта перед бенефіціаром, в разі порушення УЧАСНИКОМ свого обов’язку, не обмежується сумою, на яку надано гарантію»,постає логічне питання, ЯКЕ ПОТРЕБУЄ РОЗ’ЯСНЕННЮ, А САМЕ:
- яка норма права (з зазначенням номеру статті та нормативно правового акту) передбачає «відповідальність банку-гаранта перед бенефіціаром, в разі порушення УЧАСНИКОМ свого обов’язку, не обмежується сумою, на яку надано гарантію»;
- який розмір «відповідальності банку-гаранта перед бенефіціаром, в разі порушення УЧАСНИКОМ свого обов’язку, не обмежується сумою, на яку надано гарантію», у разі настання такого випадку та яким документом такий розмір визначається.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській розглянув Ваш запит (питання) та повідомляє наступне.
Відповідно до ч.9 р.1 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України
15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України 25.01.2018 № 5) (надалі – Положення), відповідальність банку-гаранта в разі порушення ним свого обов'язку не обмежується сумою, на яку надано гарантію, якщо інше не встановлено в гарантії. З метою уникнення встановлення банком – гарантом в банківський гарантії будь яких обмежень відповідальності останнього, в разі порушення ним свого обов'язку, замовником у тендерній документації встановлено вимогу щодо обов’язковості зазначення в банківській гарантії вищевказаних норм. Звертаємо увагу учасника, що вказана вимога в повній мірі відповідає нормам Положення, і ніяким чином не стовується порушення УЧАСНИКОМ свого обов’язку.
Відповідно до ч.9 р.1 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України
15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України 25.01.2018 № 5) (надалі – Положення), відповідальність банку-гаранта в разі порушення ним свого обов'язку не обмежується сумою, на яку надано гарантію, якщо інше не встановлено в гарантії. З метою уникнення встановлення банком – гарантом в банківський гарантії будь яких обмежень відповідальності останнього, в разі порушення ним свого обов'язку, замовником у тендерній документації встановлено вимогу щодо обов’язковості зазначення в банківській гарантії вищевказаних норм. Звертаємо увагу учасника, що вказана вимога в повній мірі відповідає нормам Положення, і ніяким чином не стовується порушення УЧАСНИКОМ свого обов’язку.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-15-006316-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Автомагістраль-Південь", Код ЄДРПОУ:34252469
Дата подання: 22 травня 2020 18:15
Заборона використання мобільного АБЗ
Шановний Замовник!
Умови тендерної документації в чинній редакції дискримінують учасників, які використовують мобільні асфальтобетонні заводи, що можуть бути перебазовані до місця виконання робіт у стислі терміни та не дозволяють, зокрема, нам взяти участь у закупівлі, оскільки, на наш погляд, встановлена дискримінаційну умова, у вигляді непослідовної заборони використання мобільних АБЗ.
З метою уникнення подальшого оскарження вищезазначеної дискримінаційної вимоги в Органі оскарження, просимо Вас видалити норму ТД щодо заборони використання мобільного заводу.
Розгорнути
Згорнути
Умови тендерної документації в чинній редакції дискримінують учасників, які використовують мобільні асфальтобетонні заводи, що можуть бути перебазовані до місця виконання робіт у стислі терміни та не дозволяють, зокрема, нам взяти участь у закупівлі, оскільки, на наш погляд, встановлена дискримінаційну умова, у вигляді непослідовної заборони використання мобільних АБЗ.
З метою уникнення подальшого оскарження вищезазначеної дискримінаційної вимоги в Органі оскарження, просимо Вас видалити норму ТД щодо заборони використання мобільного заводу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 травня 2020 15:06
Детальне обґрунтування наведене в протоколі засідання тендерного комітету №8/75/2020 від 26.05.2020 року, що додається окремим файлом
Номер вимоги: UA-2020-04-15-006316-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ САТ Україна, Код ЄДРПОУ:35612320
Дата подання: 22 травня 2020 19:22
Щодо мобільних АБЗ
Підтримуємо попереднього респондента!
Наша компанія взагалі відмовилась від стаціонарних заводів, оскільки в умовах динамічного ринку і спрямованості наших ресурсів на мобільності та недовготривалих умовах виконання робіт, найбільш рентабельним є використання мобільних заводів через їх функціональність та швидку наладку , що, свою чергу, дає змогу для підготовки до початку виконання робіт у стислі терміни.
З метою створення більш конкурентного середовища на ринку дорожньо-будівельної галузі, вважаємо за необхідне створити окремі умови для залучення мобільних АБЗ!
Вельмишановний Замовнику! Просимо встановити вимоги документації у попередній редакції з можливістю використання мобільного заводу.
Розгорнути
Згорнути
Наша компанія взагалі відмовилась від стаціонарних заводів, оскільки в умовах динамічного ринку і спрямованості наших ресурсів на мобільності та недовготривалих умовах виконання робіт, найбільш рентабельним є використання мобільних заводів через їх функціональність та швидку наладку , що, свою чергу, дає змогу для підготовки до початку виконання робіт у стислі терміни.
З метою створення більш конкурентного середовища на ринку дорожньо-будівельної галузі, вважаємо за необхідне створити окремі умови для залучення мобільних АБЗ!
Вельмишановний Замовнику! Просимо встановити вимоги документації у попередній редакції з можливістю використання мобільного заводу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 травня 2020 15:09
Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській розглянув Вашу вимогу та повідомляє, що змістовна відповідь на порушені у Вашій вимозі питання надана на вимогу іншого учасника UA-2020-04-15-006316-b.c1, і Ваша вимога не може бути задоволена замовником.
Номер вимоги: UA-2020-04-15-006316-b.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор", Код ЄДРПОУ:33387560
Дата подання: 07 липня 2020 11:22
вимога щодо пояснень відхилення
Вимагаємо надати додаткову інформацю стосовно причин відхилення тендерної пропозиції у процедурі відкритих торгів з публікацію англійської мовою за предметом закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро-Миколаїв (через м.Кривий Ріг) на ділянці км 314+000 – км 319+335, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)». Згідно ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», у редакції, що діяла на момент оголошення процедури торгів: «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель». ТОВ «Евродор» вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Евродор» умовам тендерної документації З ПОСИЛАННЯМ НА ТІ УМОВИ, ЩО ВИМАГАЛИСЯ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ А ТАКОЖ НА НОРМИ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ, ЯКІ НА ДУМКУ ЗАМОВНИКА БУЛИ ПОРУШЕНІ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 липня 2020 20:46
Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області (далі – Замовник) розглянула вимогу ТОВ «Евродор» (далі – Учасник) та звертає увагу Учасника, що в формі протоколу розгляду тендерних пропозиції, оприлюдненому в електронній системі закупівель 02 липня 2020 року, в пункті 7, зазначені конкретні підстави відхилення тендерної пропозиції Учасника, з посиланням на норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та положення тендерної документації, які порушені учасником. Однак, з метою дотримання норм ч.3 ст. 30 Закону, замовник надає додаткову інформацію стосовно причин невідповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації.
1. Учасником в складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист (вих.№522/4 від 25 травня 2020 року), в якому не зазначені конкретні гарантійні терміни експлуатації об’єкта, його конструктивних елементів, що не відповідає вимогам тендерної документації (п.3.6 тендерної документації).
Умовами п.3.6 тендерної документації визначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Серед іншого, документальне підтвердження відповідності послуг повинно включати гарантійний лист щодо дотримання гарантійних термінів експлуатації об’єкта, його конструктивних елементів за результатами наданих послуг, із зазначенням конкретних гарантійних термінів експлуатації з моменту прийняття наданих послуг, але в будь якому разі:
– покриття дорожнього одягу - не менш ніж 5 років,
– основа дорожнього одягу – не менш ніж 8 років,
– дорожні знаки, виготовлені із застосуванням світлоповертальної плівки типу 2 – не менш ніж 10 років,
– бар’єрне огородження – не менш ніж 10 років,
– бар’єрне огородження парапетного типу – не менш ніж 10 років,
– дорожня розмітка пластиком – не менш ніж 1 рік,
– дорожня розмітка фарбою – не менш ніж 6 місяців.
Учасником в складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист (вих.№522/4 від 25 травня 2020 року), в якому не зазначено конкретних гарантійних термінів експлуатації, як вимагалось вищезазначеними нормами тендерної документації, що є невідповідністю тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації. Відповідно до вимог ч.1 ст.30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо, серед іншого, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (п.4 ч.1 ст.30 Закону).
1. Учасником в складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист (вих.№522/4 від 25 травня 2020 року), в якому не зазначені конкретні гарантійні терміни експлуатації об’єкта, його конструктивних елементів, що не відповідає вимогам тендерної документації (п.3.6 тендерної документації).
Умовами п.3.6 тендерної документації визначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Серед іншого, документальне підтвердження відповідності послуг повинно включати гарантійний лист щодо дотримання гарантійних термінів експлуатації об’єкта, його конструктивних елементів за результатами наданих послуг, із зазначенням конкретних гарантійних термінів експлуатації з моменту прийняття наданих послуг, але в будь якому разі:
– покриття дорожнього одягу - не менш ніж 5 років,
– основа дорожнього одягу – не менш ніж 8 років,
– дорожні знаки, виготовлені із застосуванням світлоповертальної плівки типу 2 – не менш ніж 10 років,
– бар’єрне огородження – не менш ніж 10 років,
– бар’єрне огородження парапетного типу – не менш ніж 10 років,
– дорожня розмітка пластиком – не менш ніж 1 рік,
– дорожня розмітка фарбою – не менш ніж 6 місяців.
Учасником в складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист (вих.№522/4 від 25 травня 2020 року), в якому не зазначено конкретних гарантійних термінів експлуатації, як вимагалось вищезазначеними нормами тендерної документації, що є невідповідністю тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації. Відповідно до вимог ч.1 ст.30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо, серед іншого, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (п.4 ч.1 ст.30 Закону).
Номер вимоги: UA-2020-04-15-006316-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 03 липня 2020 12:29
Вимога щодо надання додаткової інформації стосовно причин відхилення тендерної пропозиції
Шановний Замовнику, ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» звертається до вас із вимогою щодо надання додаткової інформації стосовно причин відхилення тендерної пропозиції у процедурі відкритих торгів з публікацію англійської мовою за предметом закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро-Миколаїв (через м.Кривий Ріг) на ділянці км 314+000 – км 319+335, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» виявило бажання взяти участь.
Згідно ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», у редакції, що діяла на момент оголошення процедури торгів: «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» ВИМАГАЄ:
1. Надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» умовам тендерної документації З ПОСИЛАННЯМ НА ТІ УМОВИ, ЩО ВИМАГАЛИСЯ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ А ТАКОЖ НА НОРМИ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ, ЯКІ НА ДУМКУ ЗАМОВНИКА БУЛИ ПОРУШЕНІ
Розгорнути
Згорнути
Згідно ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», у редакції, що діяла на момент оголошення процедури торгів: «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» ВИМАГАЄ:
1. Надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» умовам тендерної документації З ПОСИЛАННЯМ НА ТІ УМОВИ, ЩО ВИМАГАЛИСЯ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ А ТАКОЖ НА НОРМИ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ, ЯКІ НА ДУМКУ ЗАМОВНИКА БУЛИ ПОРУШЕНІ
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 липня 2020 20:44
Відповідь на вимогу міститься в документі, що додається
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-04-15-006316-b.c8
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: AzVirt MMC, Код ЄДРПОУ:2000025721
Дата подання: 07 липня 2020 21:31
Дата подання: 07 липня 2020 21:31
дії Замовника суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок таких дій порушені права та законні інтереси Скаржника
Скарга та оплата за подання скарги завантажені в окремих файлах
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 липня 2020 19:29
Рішення від 10.07.2020 № 13399.pdf
Дата публікації: 10 липня 2020 19:29
інформація про перенесення розгляду скарги № 11207.pdf
Дата публікації: 28 липня 2020 11:51
інформація про перенесення розгляду скарги № 11207.pdf
Дата публікації: 28 липня 2020 11:51
інформація про перенесення розгляду скарги № 11207.pdf
Дата публікації: 28 липня 2020 11:51
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.07.2020 № 14569.pdf
Дата публікації: 29 липня 2020 19:08
Рішення від 28.07.2020 № 14569.pdf
Дата публікації: 31 липня 2020 19:18
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.07.2020 року №14569-р/пк-пз і скасовано рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю «АЗВІРТ» ММС» (протокол розгляду тендерних пропозицій №11/75/2020 від 02 липня 2020 року) та скасовано рішення уповноваженої особи щодо допущення до аукціону тендерної пропозиції учасника - ПрАТ «Броварське шляхово-будівельне управління №50» (протокол розгляду тендерних пропозицій №18/75/2020 від 02 липня 2020 року)
Дата виконання рішення замовником: 04 серпня 2020 15:40
Номер скарги: UA-2020-04-15-006316-b.a6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ВІДКРИТЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЄВРО-АЗІАТСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "EVRASCON", Код ЄДРПОУ:1000085511
Дата подання: 07 липня 2020 18:11
Дата подання: 07 липня 2020 18:11
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 липня 2020 16:39
рішення від 10.07.2020 № 13386 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 10 липня 2020 16:38
інформація про перенесення розгляду скарги № 11204.pdf
Дата публікації: 28 липня 2020 11:46
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.07.2020 № 14571.pdf
Дата публікації: 29 липня 2020 18:15
рішення від 28.07.2020 № 14571 .pdf
Дата публікації: 31 липня 2020 20:15
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.07.2020 року №14571-р/пк-пз і скасовано рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції учасника - ВІДКРИТЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЄВРО-АЗІАТСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "EVRASCON" (протокол розгляду тендерних пропозицій №15/75/2020 від 02 липня 2020 року) та скасовано рішення уповноваженої особи щодо допущення до аукціону тендерної пропозиції учасника - Відкрите акціонерне товариство «Будівельно-монтажний трест № 8» (протокол розгляду тендерних пропозицій №16/75/2020 від 02 липня 2020 року)
Дата виконання рішення замовником: 04 серпня 2020 15:43
Номер скарги: UA-2020-04-15-006316-b.c4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор", Код ЄДРПОУ:33387560
Дата подання: 07 липня 2020 11:15
Дата подання: 07 липня 2020 11:15
Скарга на рішення Замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ "Евродор"
Скарга на рішення Замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ "Евродор"
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 09 липня 2020 20:00
рішення від 09.07.2020 № 13321 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 липня 2020 19:59
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.07.2020 № 14493.pdf
Дата публікації: 28 липня 2020 19:19
рішення від 27.07.2020 № 14493.pdf
Дата публікації: 30 липня 2020 21:56
Номер скарги: UA-2020-04-15-006316-b.c7
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 07 липня 2020 21:13
Дата подання: 07 липня 2020 21:13
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника (детальніше у доданій скарзі),
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 липня 2020 16:24
Рішення від 10.07.2020 №13406.pdf
Дата публікації: 10 липня 2020 16:24
інформація про перенесення розгляду скарги № 11208.pdf
Дата публікації: 28 липня 2020 11:56
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.07.2020 № 14567.pdf
Дата публікації: 29 липня 2020 19:04
Рішення від 28.07.2020 № 14567.pdf
Дата публікації: 31 липня 2020 19:30
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.07.2020 року №14567-р/пк-пз та скасовано рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції учасника - ТОВ «Миколаївбудцентр» (протокол розгляду тендерних пропозицій №12/75/2020 від 02 липня 2020 року)
Дата виконання рішення замовником: 04 серпня 2020 15:46
Номер скарги: UA-2020-04-15-006316-b.b9
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 09 серпня 2020 19:10
Дата подання: 09 серпня 2020 19:10
Скарга на рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника та допуск до аукціону пропозиції іншого учасника
Скарга на рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника та допуск до аукціону пропозиції іншого учасника (детальніше у доданій скарзі).
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 серпня 2020 20:41
рішення від 12.08.2020 № 15383 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 12 серпня 2020 20:40
інформація про перенесення розгляду скарги № 13453.pdf
Дата публікації: 28 серпня 2020 21:11
Інформація про резолютивну частину рішення від 31.08.2020 № 16439.pdf
Дата публікації: 01 вересня 2020 17:29
рішення від 31.08.2020 № 16439 .pdf
Дата публікації: 03 вересня 2020 23:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №16439 -р/пк-пз від 31.08.2020 і скасовано рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції учасника - ТОВ «Миколаївбудцентр» та скасовано рішення уповноваженої особи про допущення до аукціону тендерної пропозиції відкритого акціонерного товариства "ЄВРОАЗІАТСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "EVRASCON"
Дата виконання рішення замовником: 05 вересня 2020 12:17
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 05 вересня 2020
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна, Миколаївська область обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Акціонерне товариство "Лімак Іншаат Санаї ве Тіджарет Анонім Шіркеті" | Документи |
Відхилено
|
AzVirt MMC | Документи |
Рішення скасоване
|
Приватне акціонерне товариство "Броварське шляхово-будівельне управління №50" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ВІДКРИТЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЄВРО-АЗІАТСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "EVRASCON" | Документи |
Рішення скасоване
|
ОАО "СМТ № 8" | Документи |
Рішення скасоване
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
AzVirt MMC | Документи |
Допущено до аукціону
|
Приватне акціонерне товариство "Броварське шляхово-будівельне управління №50" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ВІДКРИТЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЄВРО-АЗІАТСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "EVRASCON" | Документи |
Рішення скасоване
|
ОАО "СМТ № 8" | Документи |
Відхилено
|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Відхилено
Документи
|
ВІДКРИТЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЄВРО-АЗІАТСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "EVRASCON" | Документи |
Відхилено
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 вересня 2020 15:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
202 980 000,00
UAH з ПДВ
|
194 232 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
AzVirt MMC |
194 234 000,00
UAH з ПДВ
|
194 234 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
220 040 800,00
UAH з ПДВ
|
220 040 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
194 232 000,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2020 16:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 18:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 18:06
|
ДУ №8 від 23.12.2021 Дог 116-Б.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 18:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 жовтня 2021 12:00
|
ДУ №6 від 04.10.2021 до Дог №116 від 28.09.2020.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2021 12:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2020 15:39
|
ДУ 2 дог 116-Б від 19.10.20 (1).pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2020 15:39
|
1_ДУ 2 дог 116-Б від 19.10.20.pdf | укладений |
28 жовтня 2020 15:37
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2020 14:21
|
Договір 116-Б від 28.09.20.pdf | укладений |
29 вересня 2020 14:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.4 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» продовжити строк дії Договору та виконання зобов’язань внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин та викласти п.22.1 Договору в наступній редакції: «22.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2021 року, а в частині виконання грошових зобов’язань - до повного їх виконання». |
Номер договору про закупівлю: | 116-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На пiдставi абзацу 2 пiдпункту 3.3.1 пункту 3.3. Договору Сторони дiйшли згоди змiнити цiну Договору в бiк зменшення та викласти абзац 1 пункту 3.1. Договору в наступнiй редакцii: «Ціна Договору визначається на підставі договірної ціни (Додаток 1 до Договору) і становить 152 697 572,00 грн. без ПДВ, крім того ПДВ 30 539 514,40 грн., разом з ПДВ 183 237 086,40 грн. (сто вісімдесят три мільйони двісті тридцять сім тисяч вісімдесят шість гривень 40 коп.), в тому числі: 2020 рік – 98 893 297,48 грн. 2021 рік – 84 343 788,92 грн.». |
Номер договору про закупівлю: | 116-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На пiдставi абзацу 2 пiдпункту 3.3.1 пункту 3.3. Договору Сторони дiйшли згоди змiнити цiну Договору в бiк зменшення (зменшення обсягів закупівлі) та викласти абзац 1 пункту 3.1. Договору в наступнiй редакцii: «Ціна Договору визначається на підставі договірної ціни (Додаток 1 до Договору) і становить 145 041 361,40 грн. без ПДВ, крім того ПДВ 29 008 272,28 грн., разом з ПДВ 174 049 633,68 грн. (сто сімдесят чотири мільйони сорок дев’ять тисяч шістсот тридцять три грн. 68 коп.), в тому числі: 2020 рік – 98 893 297,48 грн. 2021 рік – 75 156 336,20 грн.». |
Номер договору про закупівлю: | 116-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |