Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Центральна, 4а в с. Курне Пулинського району Житомирської обл. - Будівництво» (Код ДК 021:2015 (СРV) – 45210000-2 - Будівництво будівель)
Очікувана вартість
8 367 000,00 UAH
UA-2020-04-15-005445-b 0008afeb8f624842abde0aed6d7dbb89
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорокін Сергій Борисович

+380412474379 odaguba@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12
Контактна особа: Сорокін Сергій Борисович
+380412474379
odaguba@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2020 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 08 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 19 травня 2020 13:36
Очікувана вартість: 8 367 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41 835,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 41835 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Центральна, 4а в с. Курне Пулинського району Житомирської обл. - Будівництво» (Код ДК 021:2015 (СРV) – 45210000-2 - Будівництво будівель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12030, Україна, Житомирська область, с. Курне Пулинського району, вул. Центральна, 4а,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 у розмірі 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку. Попередня оплата є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Аванс 7 Робочі 50
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін Пiсляоплата 7 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 травня 2020 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2020 14:47
перелік змін.pdf
06 травня 2020 14:47
Додаток _7 до ТД.rar
06 травня 2020 14:47
Тендерна документація (зі змінами) Амбулаторія Курне.docx
15 квітня 2020 16:08
Додаток _2 до ТД.xls
06 травня 2020 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2020 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2020 14:47
перелік змін.pdf
06 травня 2020 14:47
Додаток _7 до ТД.rar
15 квітня 2020 16:08
Додаток _7 до ТД.rar
06 травня 2020 14:47
Тендерна документація (зі змінами) Амбулаторія Курне.docx
15 квітня 2020 16:08
Інструкція ТД Амбулаторія Курне.docx
15 квітня 2020 16:08
Додаток _2 до ТД.xls

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Виправлення помилок і внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 24 квітня 2020 14:35
Дата відповіді: 29 квітня 2020 17:48
Добрий день! При підготовці документів для участі в процедурі закупівлі у нас виникли запитання, а саме: 1. В оголошенні про закупівлі вказано розмір авансу 50%, а в проекті договору до тендерної документації - 30%, що суперечить інформації поданої в оголошенні про закупівлю. Просимо внести зміни, надати обґрунтовану відповідь. 2. В додатку 7 до тендерної документації «Проект договору» в розділі 5 пункт 5.2 визначено розмір забезпечення виконання договору – 5% вартості Договору, далі в п. 5.3 знову про розмір забезпечення виконання договору надано посилання на п. 4.2 в якому зазначено розмір авансу. Приведіть проект договору у відповідність. 3. Щодо складання пропозиції, згідно інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначено, що : Ціна тендерної пропозиції є динамічною (згідно п. 6.3.2.3 ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 динамічна ціна може уточнюватися протягом всього строку будівництва), і поряд Вартість пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені (згідно п 6.3.2.2 ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 – це тверда договірна ціна) Ці дві вимоги суперечать одна одній, просимо надати роз’яснення і відповідно внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником прийнято рішення надати наступні відповіді на запитання, які надійшли в електронній системі 24.04.2020р.: Питання 1: Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Щодо питання 2: Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Щодо питання 3: Замовником в тендерній документації визначено, що вартість пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені. Це означає, що вартість пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені учасником на момент подання пропозиції. Відповідно до тендерної документації ціна тендерної пропозиції є динамічною. Під цим слід розуміти, що ціни можуть уточнюватися під час виконання робіт.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 травня 2020 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Будівельна виробнича компанія Форвард Плюс 8 075 276,40
UAH з ПДВ
8 075 276,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УК "Комфорт-Буд" 8 300 760,00
UAH з ПДВ
8 300 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД" 8 330 692,80
UAH з ПДВ
8 330 692,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 травня 2020 16:48
Електронний підпис
18 травня 2020 16:47
ІншіДокументи.pdf
18 травня 2020 16:47
ст 17.pdf
18 травня 2020 16:47
ЛіцензіїДозволи.pdf
18 травня 2020 16:47
Відомості.pdf
18 травня 2020 16:47
відгук новомил.PDF
18 травня 2020 16:47
кб 2019.pdf
18 травня 2020 16:47
кб Ново 10 18.pdf
18 травня 2020 16:47
кб Ново 09 18.pdf
18 травня 2020 16:47
кб Ново 06 18.pdf
18 травня 2020 16:47
кб Ново 04 18.pdf
18 травня 2020 16:47
кб Ново 2017.pdf
18 травня 2020 16:47
ПВР Курне 2.pdf
18 травня 2020 16:47
ПВР Курне 1.pdf
18 травня 2020 16:47
кб Ново 2016.pdf
18 травня 2020 16:47
ЛК Курне 2.pdf
18 травня 2020 16:47
Дог Новомил.pdf
18 травня 2020 16:47
ЛК Курне 1.pdf
18 травня 2020 16:47
кб корч груд 19 2.pdf
18 травня 2020 16:47
відгук корчик.pdf
18 травня 2020 16:47
кб корч груд 19.pdf
18 травня 2020 16:47
звв2019.pdf
18 травня 2020 16:47
ЗВВ Курне 2.pdf
18 травня 2020 16:47
кб корч 19 2.pdf
18 травня 2020 16:47
ЗВВ Курне 1.pdf
18 травня 2020 16:47
кб корч 19 1.pdf
18 травня 2020 16:47
ДЦ Курне.pdf
18 травня 2020 16:47
351.rar
18 травня 2020 16:47
кб корч 2.pdf
18 травня 2020 16:47
кб корч 1.pdf
18 травня 2020 16:47
ГАРАНТІЯ.rar
18 травня 2020 16:47
пропозиція Курне.pdf
18 травня 2020 16:47
Дог Корчик.pdf
18 травня 2020 16:47
Довід аналог.pdf
18 травня 2020 16:47
Обладнання.pdf
18 травня 2020 16:47
Працівники.pdf

Публічні документи

05 червня 2020 15:48
Електронний підпис
05 червня 2020 15:47
довідки по ст. 17
18 травня 2020 15:51
Електронний підпис
18 травня 2020 15:50
частина 4.rar
18 травня 2020 15:50
частина 5.rar
18 травня 2020 15:50
частина 3.rar
18 травня 2020 15:49
частина 2.rar
18 травня 2020 15:49
частина 1.rar

Публічні документи

18 травня 2020 14:07
Електронний підпис
18 травня 2020 14:03
Кваліфікація.pdf
18 травня 2020 14:03
Кошторис ч.2_.pdf
15 травня 2020 20:35
Електронний підпис
15 травня 2020 20:32
Кошторис ч.2_.pdf
15 травня 2020 20:32
Кошторис ч.1_.pdf
15 травня 2020 20:32
11.Інші документи.pdf
15 травня 2020 20:32
9.Ліценції+дозволи.pdf
15 травня 2020 20:32
6._Лист-згода.pdf
15 травня 2020 20:32
4._Гар.лист+ТЗ.pdf
15 травня 2020 20:32
2.4..Аналогiчний_договiр.pdf
15 травня 2020 20:32
2.3.Аналог.дог..pdf
15 травня 2020 20:32
1._Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Будівельна виробнича компанія Форвард Плюс

ТОВ "УК "Комфорт-Буд"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Будівельна виробнича компанія Форвард Плюс
#33707409
Відхилено 8 075 276,40
UAH з ПДВ
26 травня 2020 10:34
ТОВ "УК "Комфорт-Буд"
#40223320
Переможець 8 300 760,00
UAH з ПДВ
02 червня 2020 18:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 червня 2020 18:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УК "Комфорт-Буд"
#40223320
8 300 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 11:02
Електронний підпис укладений
31 серпня 2021 17:37
ДУ _3 від 31.08.2021 д._30-20.pdf зміни до договору
31 серпня 2021 17:36
Електронний підпис укладений
08 червня 2021 11:18
Додаткова угода _ 2 до Д-ру _ 30-20.pdf зміни до договору
08 червня 2021 11:15
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 16:56
Додаткова угода _ 1 до Д-ру _ 30-20.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:51
Електронний підпис укладений
17 червня 2020 15:55
забезпечення виконання договору укладений
17 червня 2020 15:52
договір укладений
17 червня 2020 15:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з неповним виконанням Сторонами взятих на себе зобов'язань, сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт до 31.12.2021 та термін дії договору до 31.12.2021, а також, на підставі цього, викласти Додаток 2 "Календарний графік виконання робіт" у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 30-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: пункт 4.2 розділу IV Договору викласти у новій редакції; доповнити Договір п. 4.15; пункт 15.2 розділу XV викласти у новій редакції; пункт 15.4 розділу XV викласти у новій редакції; Додаток 2 викласти у новій редакції; доповнити Договір додатком 3-21; у зв`язку зі зміною реквізитів, розділ XXV Договору викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 30-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди Додаток №1 «Договірна ціна» до Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 30-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 червня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 8 300 760,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 383 460,00 UAH)